Friidis: P.S. Un kāds sakars šai tēmai ar penžiem un Ogres eksmiličiem? Te jau par anonimitāti profilbilžu tēmā izrunāja- nekas nav "varonīgāks" par anonīmu mutes bajāru, kuram niez mēle pakasīties par oponenta personālijām, slēpjoties aiz neko neizsakoša avatara!
kas tad nu, kauns palikās? Kurš ta visur piemin savu penža haltūriņu? Jebšu kāds nozadzis Ogres eksmiliča profilbildi un Frīdis tomēr cita persona te blogā? p.s. faktus tev liku priekšā argumentējot savu viedokli, lai atsvaidzinātu tavu atmiņu, kā arī neizliekos gudrāks par speciālistiem bet tev protams vajag tikai pakasīties tāpat kā vaidukam.
A vot hē viņu zina, no vienas puses negribas ticēt, ka tā lielā govs tajās šērās iegrozīsies, bet no otras puses - iegrozās vēl lielāki kruīza laineri.
Alibaba, es jau teicu, ka ar kašķīgiem troļļiem strīdēties ir bezcerīgi. Ja gribi vienmēr brūķēt lielu muti, vismaz rādi savu īsto ģīmi, nevis slēpies aiz mērkaķiem un visādiem pigoriem!
Par tēmu jau teicu- neticu un neticēšu preses pīlēm par lielajām superzemūdenēm Stokholmas šērās. Tas lai paliek lētticīgo bābu klačām. Tev akurāt piestāv...
Bet Vaiduks, atšķirībā no tevis, neslēpjas un parasti runā par tēmu, nevis bābiski kasās un meklē utis svešā kažokā.
Schneider:A vot hē viņu zina, no vienas puses negribas ticēt, ka tā lielā govs tajās šērās iegrozīsies, bet no otras puses - iegrozās vēl lielāki kruīza laineri.
analizējot Krieviju un viņu armijas manevrus jāatslēdz loģiku, savādāk nevar ar Kursk viss bija tikpat neloģiski un miglā tīts + ierastie krieviņu meli un sazvērestības teorijas Tas ka avarējusi zemūdene ir skaidrs, kāda nav tik svarīgi, maza diez vai, jo nieku dēļ neviens neliks putina draugam piederoša tankera dīkstāvi un neskaitāmu ļimonu zaudējumus vairākas dienas tā vienkārši dreifējot + tam pievienojies jau otrs kreiviņu kuģītis "Profesor Logačev" laikam uz pjanku sabrauca kopā..
Vispār jau 1981.gadā ar bij interesants gadījums, kad krieviņu U137 uzskrēja uz sēkļa netālu no Zviedrijas lielākās karaflotes bāzes lai lielie noliedzēji piržonkas sīkāku infu meklē paši, nav jēgas tiem liet ar karotīti mutē
Jā, atceros sašutuma pilnos rakstus padumjajā presē, kur apkalpes locekļi stāstīja, kā nelietīgie zviedru agresori katru viņu soli pa klāju pavadījuši, skatoties caur snaiperšauteņu tēmekļiem.
Atomzemūdenes komandieris izsauc pie sevis starpomu -Klau Vasilij Fjodorovič,kas tas bija par grūdienu? -Vecākais stūrmanis saņēma radiogrammu,ka viņa sieva aizlaidusies ar mīļāko uz Kanāriju salām. -Nu un? -Nu nav vairs Kanāriju salu.
Mani, kā "radistu" mulsina viena nianse šajā šāgā... zviedru apgalvojumi par pārtvertajiem raidījumiem no zemūdenes: viens esot bijis krievu valodā, otrs kodēts un sūtījumi esot bijuši adresēti Kēnigsbergas krievu bāzei... feiks!!! 1. neticu, ka krievs, lai cik zaglīgs būdams un atpalicis tehnoloģiju ziņā, nekodētu raidījumu laidīs gaisā (oi, ūdenī!) 2. kā zviedrs noteicis raidioviļņu virziendarbības mērķējumu tieši uz Kēnigsbergu (apzināti nelietoju pašreizējo krievu izdomātu nosaukumu šai pilsētai, kas sen vairs nav krievijas pārvaldības zona). Es gan zinu metodi, kā to var izdarīt, bet neticu, ka zviedrs ir tik bagāts, lai šādu tehnoloģiju uzturētu...
Elton- tīri hipotētiski- gadījienā, ja zviedrs laicīgi uztvēris, apzinājis un nopeilējis Ķenigsbergas atbildi, teorētiski tas (adresāta noteikšana) laikam iespējams (radists gan neesmu- tikai "radiomīlis" ). Bet noteikt radījuma mērķi- tas laikam pieder pie sensāciju kāro žurnālistu fantāzijām, tāpat, kā lielākā daļa šīs "epopejas". Oficiālās iestādes takš neko konkrētu neinformē.
Gaisma:patiesais krievu neapmierinātības iemesls, kas laužas ārā ukrainas virzienā, ir pastāvīgs augłu un dārzeńu trūkums
Tā ir, kad vairāk študentus un inženierus- zinātniekus nesūta uz bāzēm augļus-dārzeņus šķirot (padumjlaikā tā bij dikti "jauka tradīcija", tāpat kā obligātās kolhoza kartupeļu talkas rudeņos..
Ja tā metode ir tāda, kuru zini pat tu - civilais radiotehniķis, kādēļ domā, ka Zviedrija ir nabagākā un atpalikušākā Eiropas valsts, kura nebūtu spējīga to izmantot? Par Kēnigsbergu - apskaties kartē, precīzi starp Stokholmu un to ceļā ir Gotlande. Un tur ir viens liels sakaru centrs, esmu tajā bijis 1999.gadā, cik nu tālu mūs tur laida, bet nu 21.gs. viņi jau pilnīgi droši tādu raidījumu sadzirdēja.
Tikko Jevraņjuz rādīja, kā Doņeckā uzgāja gaisā ķīmiskā fabrika, protams, kaukāds, pilnīgi nejauši blakus izrādījies, spečuks operatoram mikrofonā abgalvoja, ka tas esot ukraiņu huntas Točkas-U trāpījums, bet man domāt, ka kolorado bandīti usspēra gaisā tukšos korpusus, lai neatklājas, ka iekārtas aizvestas ar baltajiem "gumaņitarnajiem" konvojiem.
Šnaider... līdz 1988. gadam gan biju militārais radiotehniķis... un tieši pie sakaru kodēšanas tehnikas strādāju... bet tas štrunc. Metode, par kuru minēju, nav mobīli izmantojama, bet bāzēta uz vairākiem stacionāriem pelengatoriem (šeit jāņem vērā radioviļņu izplatība ūdenī, resp. viļņu garumi, kas radiolokācijas iekārtām prasītu ļoti lielas jaudas patēriņu); ja tāda tehnika zviedram, vai kādai aliansei būtu, tad momentā tiktu zemūdenes koordinātes identificētas ar viena metra precizitāti un virs tās jau viļņos šupotos pretzemūdeņu kuteri. Līdz ar to, protams, ar mobīliem sonariem iespējms visu akvatoriju skenēt, bet pēc viena īsa SOS signāla stipruma izmaņas jūras transporta līdzekļa antenās nevar noteikt ne vērstā starojuma virzienu (ko zviedrs apgalvo) ne koordinātes.
P.S. Jevraņūzā ir 20% krievijas kapitāla, līdz ar to informāciju no šī avota ir dikti jāfiltrē... reku pirmavots, ko krievs visu dienu bazūnē: russian.rt.com...
Tā stacionāro pelengatoru metode ir veca kā zeme. Lielākā problēma ir īsa raidījuma laikā noskanēt frekvenci, lai vispār uzzināt, ka raidījums notiek un paspēt noķert precīzu virzienu no vismaz diviem punktiem. Šaura virziena antenu pacelt virs ūdens tādā augstumā, lai tā spiestu pāri apkārtējām salām, biezi abdzīvotā rajonā ar intensīvu kuģu satiksmi nav tik vienkārši, ja ņemt vērā, ka neliels antenas izmērs prasa augstu frekvenci, bet tā ne difrakcijas dēļ apliec zemes virsmu, ne arī lāgā atstarojas no jonosfēras. Un garo zarnu sev pakaļā tā zemūdene pa tām šērām arī nevilks, tā, ka no špiegu aparāta, kurš ir mucas izmērā, tur ir pagrūti bļaustīties pāri Gotlandei uz Kēnigsbergu. Ja nu tik caur kādu retranslatoru. Jevraņjuz priekš manis sen jau ir tas pats, kas RTR.
Nu labi, fizikas likumiem pretī nesanāks runāt, tas nu fakts. Bet nu tā krievu valodas dzirdēšana... pat pēdējie uraiņu hakeri samuhļīja tik ticamus teroristu pārrunu jūtūbus, ka prieks. Tad lai arī zviedrs izliek intenetā, kā pierādījumu. Ne tikai miglainu Nesijas bilžuku...
Starptautiskajā aviodispečeru dienā Vnukovā franču naftas koncerna Total prezidenta idmašīnas pacelsānās laikā tā saduras ar lidostas servisa auto. prezidents, 3 apkalpes locekļi un auto vadītājs gājuši bojā. Tā ir krievija, bērniņi...
Sapper:Starptautiskajā aviodispečeru dienā Vnukovā franču naftas koncerna Total prezidenta idmašīnas pacelsānās laikā tā saduras ar lidostas servisa auto. prezidents, 3 apkalpes locekļi un auto vadītājs gājuši bojā. Tā ir krievija, bērniņi...
Smuka maza biznesa lidmašīnīte bij- spranču Dassault firmas "Falcon 50". Bet bojā gājušajiem lai vieglas smiltis!.
Atliek tikai nobrīnīties, kāpēc nav pārtraukta sadarbība ar krieviem un turpinās privātas sarunas un šādi privātie reisi... varbūt reiz būs mācība, ka krievam nedrīkst uzticēties? Tāpat sāk apstiprināties mani pesimistiskākie scenāriji, kad minēju, kā krievi Mistrālus izmantos pret Baltijas valstīm, vispirms izveidojot placdarmu Gotlandes salā, ko šodien apstiprina eksperti, novērojot krievu militārās aktivitātes Baltijas jūrā. Mistrāli pagaidām tiek atlikti uz vēlāku laiku, toties mērķis krievam paliek iepriekšējais: radīt šķēršļus NATO spēkiem operatīvi realizēt 5.panta paredzēto procedūru.
P.S. Sen zināmas patiesības, bet iespējams vēl kāds šaubās: www.62.ua...
"В настоящее время уже установлено, что водитель снегоуборочной машины находился в состоянии алкогольного опьянения. Кроме того, возможно будет принято решение об отстранении ряда сотрудников аэропорта от выполнения обязанностей на период расследования уголовного дела", - заявил официальный представитель Следственного комитета России Владимир Маркин.""
talavietis:"В настоящее время уже установлено, что водитель снегоуборочной машины находился в состоянии алкогольного опьянения. Кроме того, возможно будет принято решение об отстранении ряда сотрудников аэропорта от выполнения обязанностей на период расследования уголовного дела", - заявил официальный представитель Следственного комитета России Владимир Маркин.""
No krieva var visu sagaidīt. Ja saliekam vienā līnijā Smoļenskas katastrofas iemeslu slēpšanu, Kusrskas nogrimšanu, tagad Donskoja, Boinga notriekšanu, Krimas okupāciju un nepārtrauktās provokācijas Ukrainā un pārējās kremļa nelietības un noziegumus pret cilvēci, tad Maržerī, kurš diezgan brīvi pēdējā intervijā izteicās par kremļa politiku, novākšans operācija loģiski iekļaujas kopainā.
"Фалкон зацепил стойкой шасси после отрыва от земли ( по внутренней связи сообщили взлет борта и через примерно 5-10 минут дали отмену в связи с катастрофой), очевидец работающий в этот момент на перроне сначало услышал сильный хлопок обернувшись увидел падение и очень сильное пламя. Пожарные приехали минут через 5. Взрыв был достаточно сильный во всяком случае в старом терминале слышно было очень хорошо, тряхонуло прилично(взлетал с новой полосы по напровлению области, падение было в раене крестовины старой и новой полосы)"