forum.gif
Riteņi un vasara
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / Ieteikumi / Riteņi un vasara
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. >
IerakstsAutors
Publicēts: 13.04.17 18:58 labots
 citēt
Slēpju lieta jaunajai sezonai atrisināta :)
Tagad vajadzētu vasarai kādu velosipēdu sameklēt, bet dikti sen par šo tēmu esmu interesējies,
tagad noteikti daudz jaunu fīču.. varbūt kāds šo tematu nesen ir cilājis un var ko ieteikt

1. Tātad skatos uz 29" MTB sākuma galu (ne sporta mačiem)

2. Budžets 400-max-650 €

3. Var apsvērt ko līdzīgu arī - tūrisma vai robustāku fitnesa velo modeli

4. Sakarīgas bodes Rīga un pasts.

5. Dažādi viedokļi un viss ap to - laipni gaidīti :face-smile:

avatar
Publicēts: 13.04.17 19:09 labots
 citēt
pirksi naineri ?
welcomēts Velo grupā, te visu pateiks un pat vairāk

www.facebook.com...
avatar
Publicēts: 13.04.17 19:41
 citēt
Galvenais ir pareizi aseksuāri - 50. gadu RVR bagāžnieks un, kaut arī aprūsējis, bet dabistiskās ādas sēdeklis ar šiltīti "Rīga"!
Ļoti ērts un mīksts, ja kas.

avatar
Publicēts: 13.04.17 21:56
 citēt
avatar
Publicēts: 13.04.17 23:14
 citēt
Škoļņik ādas sēdeklis arī noder
avatar
Publicēts: 13.04.17 23:38
 citēt
Schneider:Galvenais ir pareizi aseksuāri - 50. gadu RVR bagāžnieks un, kaut arī aprūsējis, bet dabistiskās ādas sēdeklis ar šiltīti "Rīga"!
Ļoti ērts un mīksts, ja kas.


Manējam gan nav Rīgas šiltītes, bet arī gana ērts un mīksts, ar pulkākām federēm- itkā vecmodīgs, bet mūsdienās ražots- mana vecā pēcpuse un mugura uzreiz sajuta starpību, kad modīgo šauro beņķīti nomainīju..:face-grin:

avatar
Publicēts: 14.04.17 00:13 labots
 citēt
īstiem večiem vaig cietu sēdekli, kas kārtīgi prostaru var izmasēt :D

šo pirmdien pēc ziemu garas nesportošanas un pīpēšanas uz riteņa beidzot uzsēdos. Totāli jutu ka sporta pietrūka. Nosprintoju pāris kilometrus un pēc tam kājās nevarēju nostāvēt. Jāsāk trenēties maija velo maratonam.

Par riteņiem ieteiktu ņemt no rokas kādu ātrumnieku ar lielajiem ratiem(neatceros vairs cik collas), jo ar parastajiem ratiem grūti noturēt ātrumu virs 22km/h.
avatar
Publicēts: 14.04.17 00:29
 citēt
Ja vēlas lielus ratus, ne tik traku cenu un, lai aši iet, tad varbūt varu ieteikt MTB vietā hibrīdu (vietām sauc arī par "universālo"). Plusi pret sākuma līmeņa MTB ir vieglāks rāmis, vieglāka (un lētāka) dakša un riepas uzreiz būs derīgas braukšanai pa asfaltu un noblietētu grunteni - sākuma MTB visticamāk pārdos ar traktorīga skata dubļu riepām kuras vismaz par 1/4 grūtāk mīt.

Jā ar MTB var pamīt tik pat ātri kā ar šosejnieku tikai jāmaina riepas un pie vienāda svara un aprīkojuma līmeņa tas būs dārgāks.

Hibrīdam ir šosejas treniņu rāmis, taisna stūre un riepas ne kā šosejniekam 22-25mm platas, bet 28-36mm kā nu kuram patīk. "V" vai disku bremzes kas ļauj likt arī platākas riepas.

Vajag papētīt ko piedāvā Scott, Cube, Specialized utt. Pavasarī gan LV veikali nav no kautrīgajiem - piemēram man ir šāds:

zzk.lv... tikai disku bremžu vietā V bremzes un karbona dakša šitās alu vietā - un pirku novembrī 2x letāk.

Ir jau vienkāršākas Sirrus versijas uz tā paša rāmja:

zzk.lv... bet nu tur tas aprīkojuma saraksts... ja brauksi 200km sezonā, tad 5 gadi izturēs - pats 5000km laikā esmu regulējis pārslēdzējus un 2x devis ratus piespieķot taisnus i viss.

Jēls tas braucamais galīgi nav, lai ar nevar kā ar MTB 5cm platajām riepām, braukt pa kāpnēm.

Rekur tāds pats tik šosejas stūres dēļ nosaukts savādāk www.ss.lv...

Uzsit to stūri gaisā (stūre mazāk, bet šosejas šifteri kaut vai švakā "Sora" ir dārgi - izraus veloforumā no rokām) un nopērc taisnu ar kkādiem Alivio mtb šifteriem ar bremzītēm - Shimano troses gājieni sakrīt pie vienāda ātrumu skaita - var likt šosejas 105tajam pārsledzējam mtb Alivio šifterus un otrādi.
avatar
Publicēts: 14.04.17 00:44 labots
 citēt
3rdHalf:
Par riteņiem ieteiktu ņemt no rokas kādu ātrumnieku ar lielajiem ratiem(neatceros vairs cik collas), jo ar parastajiem ratiem grūti noturēt ātrumu virs 22km/h.


uzliec šitās riepas img.gandrs.lv... vietā šito
img.gandrs.lv... , uzpumpē viņu godīgi līdz virsū rakstītajām 5-6 atmosfērām un ar to pašu spēku brauksi 26-28km/h - tas protams individuāli - ir lielās ciskas kas var noturēt 35km/h un sportisti kuriem maksā par braukšanu ātrāk.

LV ļoti populāri ir braukt ar nepietiekami uzpumpētām, platām traktorriepām - vēl ātrumu uz max smagāko un, tad min kā noslapušu mopēdu. Piemēram Beļģijā, Holandē MTB ar milzu proķi neatradīsi - 28'' godīgi sapumpētas gludas 32-36mm riepas un dāmas ar pilsētas krūzeriem 20km/h sutina tā tikai.
avatar
Publicēts: 14.04.17 01:17 labots
 citēt
Maris:
3rdHalf:
Par riteņiem ieteiktu ņemt no rokas kādu ātrumnieku ar lielajiem ratiem(neatceros vairs cik collas), jo ar parastajiem ratiem grūti noturēt ātrumu virs 22km/h.


uzliec šitās riepas img.gandrs.lv... vietā šito
img.gandrs.lv... , uzpumpē viņu godīgi līdz virsū rakstītajām 5-6 atmosfērām un ar to pašu spēku brauksi 26-28km/h - tas protams individuāli - ir lielās ciskas kas var noturēt 35km/h un sportisti kuriem maksā par braukšanu ātrāk.

LV ļoti populāri ir braukt ar nepietiekami uzpumpētām, platām traktorriepām - vēl ātrumu uz max smagāko un, tad min kā noslapušu mopēdu. Piemēram Beļģijā, Holandē MTB ar milzu proķi neatradīsi - 28'' godīgi sapumpētas gludas 32-36mm riepas un dāmas ar pilsētas krūzeriem 20km/h sutina tā tikai.

Ar savām "traktorriepām" maksimālo ātrumu pa kalnu uz leju esmu uzvilcis līdz 45km/h(vismaz ko Strava'ā man uzrāda(lai gan esmu arī uzrāvis uz 48, bet tas man nav ierakstīts)), lai gan bez ķiveres tas I diezgan šeidīgi. Šosezon, nopirkšu gludos ratus, kā jau ieteici, lai var normālāk pabraukāt. Neēsmu nekāds baigais sportists, bet vasaras sezonā, pēc darba(tagad skolas) patīk nobraukt pa kādiem 10-20 km, lai vieglāk aizmigt.
:face-smile:
Vispār - kādam no foroblogerim ir Strava?
avatar
Publicēts: 14.04.17 01:21
 citēt
Maris:Vajag papētīt ko piedāvā Scott, Cube, Specialized utt. Pavasarī gan LV veikali nav no kautrīgajiem - piemēram man ir šāds:

zzk.lv... tikai disku bremžu vietā V bremzes un karbona dakša šitās alu vietā - un pirku novembrī 2x letāk.


Smukulis gan tev gadījies!

Paldies Marī par noderīgo/izsmeļošo info, vo ;)
Par tādu hibrīdu-universālo nebiju iečekojis, bet izskatās, ka tas ir pats jēdzīgākais formāts.
Biju labu laiku atpakļ zem - tūrisms- pētījis, bet tur tādi nepārliecinoši tie braucamie mana vēlamā budžeta ietvaros, vo..
Specialized marku nebiju pat pētījis, ... būs ko darīt.
avatar
Publicēts: 14.04.17 01:29
 citēt
3rdHalf:īstiem večiem vaig cietu sēdekli....
....
Par riteņiem ieteiktu ņemt no rokas kādu ātrumnieku ar lielajiem ratiem(neatceros vairs cik collas), jo ar parastajiem ratiem grūti noturēt ātrumu virs 22km/h.


Par sēdekli piebalsoju - gan pacietu, gan šauru, lai var normāli iemīt, vo :)
īstu šosejnieku gan negribu, ir bijis (sen atpakaļ)... ar pavisām šaurajām riepām uz ne-asvalta seguma ir gauži bēdīgi un dārgi :)
avatar
Publicēts: 14.04.17 01:29
 citēt
Vēl ieeiktu SSā paskatīt kādu lietotu no rokas(protams ar papīriem), jo manuprāt pirkt labu riteni pa veikala cenām ir nejēdzīgi, ja nauda kabatās caurumu nededzina un netaisies dzīvot uz riteņa.
:D
avatar
Publicēts: 14.04.17 01:37 labots
 citēt
Hugo:
3rdHalf:īstiem večiem vaig cietu sēdekli....
....
Par riteņiem ieteiktu ņemt no rokas kādu ātrumnieku ar lielajiem ratiem(neatceros vairs cik collas), jo ar parastajiem ratiem grūti noturēt ātrumu virs 22km/h.


Par sēdekli piebalsoju - gan pacietu, gan šauru, lai var normāli iemīt, vo :)
īstu šosejnieku gan negribu, ir bijis (sen atpakaļ)... ar pavisām šaurajām riepām uz ne-asvalta seguma ir gauži bēdīgi un dārgi :)

Māris labi ieteica, universālajam "traktorriepas" aizvietot ar plakanajām. Tā kā rati ir diezgan plati - nav problēmu pa tiem pašiem zemīšiem braukt, kā arī par asfaltu braukt ar daudz efektīvāk.
avatar
Publicēts: 14.04.17 02:51
 citēt
Hugo: īstu šosejnieku gan negribu, ir bijis (sen atpakaļ)... ar pavisām šaurajām riepām uz ne-asvalta seguma ir gauži bēdīgi un dārgi :)


Ja salīdzina ar padomju laiku līmējamām riepām (un īpaši ar "feļļām" - ratiem), tad rietumos šādas problēmas bija nesalīdzināmi mazāk manāmas un šodien vēl jo vairāk - rati ir 20x izturīgāki un riepas tāpat - protams ietesīsi 10cm apmalē un cauri būs, bet savādāk šodien tas viss ir ļoti izturīgs tik prasa atbilstošu spiedienu riepās - būs zem 6 atmosfērām, tad vienkārši ar savu svaru sasitīsi riepu pret disku. Bet normālas kvalitātes kamers/riepas gaisu nost nelaiž.

Attiecīgi šodien šosejnieks ir neērts dēļ savas stūres un bremžu/ātrumpārslēgu novietojuma -tās vietā jebkura truba pusotru reizi platāka uzlabo vadāmību x10.

Nu jā un 22mm platuma riepa pa dziļu smilti, dubļiem un bruģi brauks švaki - bet jau 32mm grimst tikai kārtīgā zampā - esmu ar 28mm kartīgus km minis gar jūru paslapjo smilti gar ūdeni un sveru turpat 100kg. - tur.
avatar
Publicēts: 14.04.17 08:28
 citēt
Mans sapnītis zzk.lv...
Lētāku tventīnaineri neatrast. Ja nu vienīgi Maximā
avatar
Publicēts: 14.04.17 09:29
 citēt
jāpadomā arī par velo apaviem vasarai

avatar
Publicēts: 14.04.17 09:35
 citēt
Šitie tik vienam datumam, vēl pirms vasaras.
avatar
Publicēts: 14.04.17 10:13
 citēt
riepām kolorādo strīpiņu reflex vietā :D
avatar
Publicēts: 14.04.17 18:42
 citēt
negatIvs:jāpadomā arī par velo apaviem vasarai


Tas tiesa, tik konkrētais modelis vairāk šašliku rijēju segmentam :)
avatar
Publicēts: 14.04.17 18:45
 citēt
catbug:Mans sapnītis zzk.lv...
Lētāku tventīnaineri neatrast. Ja nu vienīgi Maximā


Kāpēc jāmeklē lētākais? Parasti tas nav arī īpaši labs, vo!
Gudri cilvēki skatās uz "zelta vidusceļu", bet paldies par pedāvāto variantu.
avatar
Publicēts: 14.04.17 18:50
 citēt
Maris:
Hugo: īstu šosejnieku gan negribu, ir bijis (sen atpakaļ)... ar pavisām šaurajām riepām uz ne-asvalta seguma ir gauži bēdīgi un dārgi :)


Nu jā un 22mm platuma riepa pa dziļu smilti, dubļiem un bruģi brauks švaki - bet jau 32mm grimst tikai kārtīgā zampā - esmu ar 28mm kartīgus km minis gar jūru paslapjo smilti gar ūdeni un sveru turpat 100kg. - tur.


Aga, dabūšu studierēt riepu platuma milimetrus un konstrukcijas, ;) Prozit!
avatar
Publicēts: 14.04.17 18:52 labots
 citēt
Hugo, zinot Tavu vājību uz sēdekļiem /biroju krēsliem/, tam tomēr ieteiktu pievērst pastiprinātu vērību! :D

avatar
Publicēts: 14.04.17 19:00
 citēt
avatar
Publicēts: 14.04.17 19:04
 citēt
un vēl... ja kādu laiku drātsēzeli neizmanto, vajag to vismaz pakustināt, lai nesanāk līdzīgi...

avatar
Publicēts: 14.04.17 19:06 labots
 citēt
talavietis:Hugo, zinot Tavu vājību uz sēdekļiem /biroju krēsliem/, tam tomēr ieteiktu pievērst pastiprinātu vērību! :D


Neko tu nesajēdz no dizaina smalkumiem, vo!
Birojam savas prioritātes un funkcionalitāte, bet velo braukšanai pavisam citas!

Laba dizaina pamats ir - Forma pakārtota funkcijai!

Piedāvātais variants ir stipri nefunkcionāls aktīvai velobraukšanai, vo!
avatar
Publicēts: 14.04.17 19:07
 citēt
negatIvs:www.youtube.com... :bad_smile:


O, nav slikts tik tai video pēc tāda jauniešu izmēra izskatās :(
avatar
Publicēts: 14.04.17 19:12
 citēt
TRUST .....
avatar
Publicēts: 15.04.17 02:35
 citēt
Ieaug kokā kā likts:)
avatar
Publicēts: 15.04.17 11:29
 citēt
Velo uzglabāšana ziemā
avatar
Publicēts: 17.04.17 19:08
 citēt
To jau tik lodžiju un balkonu īpašnieki praktizē ;)
avatar
Publicēts: 23.04.17 17:36
 citēt
A, to karbonu ... pareizāk atsāt auto butaforiju un makšķerkātu lietotājiem, velosipēdiem tas neder.

www.velonews.com...
avatar
Publicēts: 23.04.17 17:52
 citēt
Tērauda un alumīnija rāmjiem ir precīzi tādi paši video tikai vairāk jo populārāki bijuši ilgāku laiku.

Bez tam rāmju lauzēji ir ar tādu spēku apveltīti onkuļi (treka sprintā lauž, ka tik ne visvairāk no visiem veļļukiem) kāds ierindas cilvēkam sapņos nerādās + lauž daudz vieglākos (plānākos) sacīkšu rāmjus - ierindas klases veļļukiem rāmji dakšas tā uz līdzenas vietas nelūzt.

+ šeit apskatītajiem velo jau rati ir daudz vājāki - vari neuztraukties - tie izšķīdīs pirmie :)
avatar
Publicēts: 23.04.17 17:52
 citēt
Labāk actāj to paleontologiem un ģeologiem: termini.lza.lv... lv.wikipedia.org...
avatar
Publicēts: 27.04.17 20:10 labots
 citēt
Hugo:A, to karbonu ... pareizāk atsāt auto butaforiju un makšķerkātu lietotājiem, velosipēdiem tas neder.

[url=http://www.velonews.com/2017/04/news/cobbles-win-again-specialized-apologizes-for-terpstras-roubaix-crash_435661


Tās]http://www.velonews.com/2017/04/news/cobbles-win-again-specialized-apologizes-for-terpstras-roubaix-crash_435661

Tās[/url] ir blēņas, karbons pēc savām īpašībām ieliek visiem materiāliem, nu cietībā lētais gals zaudē titānam un 7000 sērijas gonku alu. rāmjiem, tā ir lieliska štelle :) cits jautājums ir makā - vai tas ļauj ? Nu un labāk sākumā visvienkāršāko braucamo, arī mana balss iet hibrīdam ar 35 m riepām. Tiesa spiediens tajās ir ļoooti diskutabla štelle, 6 atm. ( kāreiz man ziemas CXam ir 35mm www.wiggle.co.uk...
) pa labu šoseju velk labāk, pa ļoti ielāpainu, pa bruģi utaml segumu labāk ripos 4 atm. jo noēd nelīdzenumus, CX gonkās ( un tās notiek visnotaļ sūrā vidē ) man čoms dzen ap 2 atm ar mazu komā, tiesa viņam ir bezkameru Tubeless variants ar šķidrumu. Ikdienai izvēlētos 4/5 atm, ir komfortablāk, arī smiltī/meža takās tā neraksies, tas viss ja brauc prātīgi un prot pārlekt bedres, bordas, sliedes, ja ir šaubas, tad tiešām dzen uz 6 un brauc.
Hibrīds ar carb. cieto dakšu būs pavisam feini.
29nieku vērts pirkt ļaudīm ar augumu 185cm + nu un viennozīmīgi riepas pilsētai gludās, ar minimālu protektoru saķerei.

Maris
Rekur tāds pats tik šosejas stūres dēļ nosaukts savādāk www.ss.lv...

Šis drapaks no Siriusa stāv diezgan tālu, galvenokārt daudz agresīvākās ģeometrijas dēļ, Siriusam dakša ir krietni augstāk, varēs sēdēt diezgan taisni un ērti, negurs mugura,rokas, neizbeigsies kakls, kājas nedurs vēderā.
Scott Speedster ir prastākais šosjnieks no skota, pie tam tīrasiņu zirgs, tur 1x izbraucot garāku gabalu būs visa aprakstītā buķete + rāmis neļaus ielikt platākas par 28 mm gumijas. Nu vaaaarbūt 30nieces, ja šmauksies ar bremžu regulējumu, bet tas ir max. Hibrīdam pat līdz 42 mm ieies.

Half
Ar savām "traktorriepām" maksimālo ātrumu pa kalnu uz leju esmu uzvilcis līdz 45km/h(vismaz ko Strava'ā man uzrāda(lai gan esmu arī uzrāvis uz 48, bet tas man nav ierakstīts)), lai gan bez ķiveres tas I diezgan šeidīgi. Šosezon, nopirkšu gludos ratus, kā jau ieteici, lai var normālāk pabraukāt. Neēsmu nekāds baigais sportists, bet vasaras sezonā, pēc darba(tagad skolas) patīk nobraukt pa kādiem 10-20 km, lai vieglāk aizmigt.
:face-smile:
Vispār - kādam no foroblogerim ir Strava?

Man ir, neizmantoju, endo kaut kā aizsāku, kaut sliktāks.
Bet ar sprintu gan tev nav labi, šodien, kāreiz, izvilku savu karbona Bianchi ( šitāds www.google.lv...: )
un pamaucu intervālus, biju nikns, ka max tikai 42-47,5 taisnē.Norakstīju sāpi uz sūdīgu formu, stipro vēju un tizlo asfaltu ( tā arī bija :) )
PS kasku noteikti nopērc,ja gribi trenēt ātrumu

Iesaku pirkt lietotu, bet uzpasētu, dabūsi labu grupsetu, ko hren nokaut. Nu, vismaz normāli braucot....

ļoti svarīgs ir rāmja izmērs, to skata pēc auguma! Vairumam tie ir šķērsām.
Cik km dienā/mēnesī/gadā brauksi?
avatar
Publicēts: 27.04.17 20:19
 citēt
vajag piestrāvoties kādai programmai, kura automātiski feisbukā visai pasaulei kartē parāda, ka džeks ap 30, pašos spēka gados, tikko ar vello veicis 5km, un pašreiz atrodās fitnesa zālē ..... :bad_smile:
avatar
Publicēts: 27.04.17 20:21
 citēt
negatIvs:vajag piestrāvoties kādai programmai, kura automātiski feisbukā visai pasaulei kartē parāda, ka džeks ap 30, pašos spēka gados, tikko ar vello veicis 5km, un pašreiz atrodās fitnesa zālē ..... :bad_smile:


Kāda vaina, tak jau labāk par pankūku snepšotiem un iečekošanos Operas havajā :)
avatar
Publicēts: 28.04.17 10:40 labots
 citēt
Vai šamajā tēmā nav saskatāmas paralēles ar tēmām par foto tehnikas / optikas izvēli? :face-wink:

Tur apmēram līdzīgi- "ja tev nav FF kamera un kaučkāds Leica fix fokālis ar f 0,95, esi nožēlojams plebejs"? :face-grin:
Es labi saprotu ļoti pārtikušus cilvēkus, kā arī augstākās līgas velobraucējus, kuriem no pareizas tehnikas izvēles ir svarīga katra sekunde uzvarai , bet man nekādīgi nedalec, kāda jēga no daudzu tūkstošu vērta karbon- barbon- titan- super-duper- velo-braucamā parastam ikdienas cilvim, kurš grib tikai izlocīt kājas pēc apnicīgas dienas ofisā?
Pats sava opja vēdera, "riepas" & Co formas uzturēšanai nu jau pāris gadu vizinos ar Ogres velo firmā nopirktu mazlietotu Peugeot alumīnija rāmja universālu braucamo par nieka 170 Eur, ar Shimano Deore aprīkojumu un pagaidām neesmu sastapis nekādu kreņķi (protams, ievērojot saprātīgu tehnisko apkopi). Tfu-tfu-tfu :face-grin:
avatar
Publicēts: 28.04.17 11:17
 citēt
Tak neviens te nevienu nesauc par plebeju, temats ir ussākc ar Hugo jautājumu, kurā nosaukta cena 400-650 €.
Es jau arī nekaunos par savu 15 g. veco alumīnija Anlenu, kurš tajos laikos maksāja ap 200 Ls, bet ko nozīmē 29-nieks, pat nezinu.
avatar
Publicēts: 28.04.17 11:34 labots
 citēt
Nu takš skaidrs, ka šeit tomēr apgrozas daudzmaz izglītoti cilvji , kuri prot kaut cik pieklājīgi komunicēt un klaji rupjības nerunā :face-wink:
Ja naudas gana, kādēļ gan nepirkt pārbaudītas vērtības par adekvātu cenu.
Bet tomēr nesaprotu, vai fotogrāfs Nils ar 10x dārgāku karbona objektīvu (tfu-tfu , vellapēda rāmi) būs slavenāks un veiksmīgāks "svētdienas" braucējs, nekā līdzīgs Nils ar prastu bleķa vellapēdu (pieļauju, ka mazāk advancētajam Nilam varētu būt dūšīgāka muskulatūra no čuguna braucamā staipīšanas uz 9-to stāvu..:face-grin:
Nu , ja dikti primitīvi- vai es uz Ogres-Rīgas šosejas ar pieļaujamo ātrumu 90 km/h ar savu VW Bora būšu veiksmīgāks braucējs, nekā Nils ar kaučkādu Lambo, Aston Martin ( utt utml). Par braukšanas kaifu nerunāsim- es takš arī kādreiz biju jauns puika un to labi saprotu...:face-grin:

Vārdu sakot- kā parasti- filozofija...:face-wink:
avatar
Jauns tematsAtbildēt
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. >

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):