Uzzināju ka no manas Latgales puses filmas tīstīt sūta uz Rūjienu (WTF?), jāgaida vismaz nedēļa, tad iedomājos, ka iespējams labāk būtu to darīt Rīgā. Agrāk tīstīja dažu stundu laikā... bet nu filma... cena ieskenēt 0.14 eur/kadrs.
Izsvītro vārdu "lēti" , labāk atrodi kur labi tīsta. Filmu tīstamās mašīnas un ķīmija ir aprēķinātas konkrētiem apjomiem un noslodzei. Zinu vairākus kantorus kas pārtrauca tīstīt filmas paši tā iemesla dēļ ka ķīmija vienkārši no bezdarbības samaitājās, dažas filmas nedēļā nevar uzturēt ķimiju darba režīmā, finālā ir nevis jāpielej reģenerators, bet jāmaina visa mašīnā ielietā ķimija, kas nev atstrādājusi i 10% no paredzētā resursa.Tad kad zaudējumi no filmu tīstīšanas pārsniedz ieguvumu no tās pašas filmas skanēšanas un bilžu kopēšanas, kantoris pārtrauc tīstīt filmas. Tā ka priecājies ka vēl tavā vietā kāds to dara neprasot 10e par filmiņas notīstīšanu.
OBSCURA:Labvakar, Armand! lai bildētu ar filmu, jāsaprot, kāpēc tieši ar filmu. Par to mēs mācāmies pirmajā un ceturtajā nodarbību blokā. Kumulatīvo nodarbību secībā bez otrā un trešā bloka izņemšanas, nevaram saprast ceturtajā blokā apskatītās problēmas vai pretrunas melnbalto, krāsaino negatīvu, pozitīvu tehnoloģiju knceptuālajās attiecībās pret digitālo datu nesēju. Varu piebilst, ka entuziastiem pieņemamā līmenī, ar šo, iespējams, nodarbojas fototelpa.
Rīgā BFS. Kā regulārs viņu izmantotājs (tikai C41) varu teikt, ka vēl lētāk var tikai centrāltirgū pie bomžiem. Protams, ja skenē pa kadram un augstā izšķirtspējā, tad lēti vairs nav.
KolsDee:Šneiders pārāk daudz zina par Vylcana izmēģinājumiem lielformāta fotografēšanā. Un abi laikam bērnībā pērti ar Pentax siksnu. Nez, kur padomju laikos tādu dabūja? Varbūt bija viena uz visu pilsētu?
personīgi man nav iebildumu arī pret citiem brendiem. man ir pentax, mamiya, yashica, voitglander - visas mīļas kameras.
versatile:Tev vnk nav Kiev, Zenit un citu nekameru.
patiesībā stāv arī divi zorkiji, bet tie stāv stāvēšanas pēc, jo, nu... vienu no bēniņiem nocēlu, otru čomam nebija, kur likt un, nu... kaut kāda vieta fotogrāfijas vēsturē arī viņām ir.
Paga, paga, mēģini uzminēt, kuras konfesija lapā es atradu šo tekstu: 119. Kas draud katram, kurš ienīst Dievu un pārdroši pārkāpj Viņa baušļus? Katram, kurš ienīst Dievu un nekaunīgi pārkāpj Dieva baušļus, draud Viņa neizbēgamais sods. Šis sods ir Dieva dusmība un neapžēlošana, laicīgā nāve un mūžīgā pazudināšana.
Un vēl: Tādēļ Augsburgas ticības apliecība pamatoti nosoda visus, kuri noliedz sātana un viņa sekotāju mūžīgo sodu, rakstot (XVII art.):
“Noraida anabaptistus, kuri uzskata, ka notiesāto cilvēku un velnu sodam reiz pienāks gals.”
Arī Apoloģija paziņo (XVII artikuls):
“Pasaules galā nāks Kristus un uzmodinās visus mirušos, un dievbijīgajiem dos mūžīgu dzīvi ar mūžīgiem priekiem, bet bezdievjus kopā ar velnu notiesās mūžīgam, bezgalīgam sodam (bez gala).”
Ar pentakša siksnu ir pērts viens cits bloga personāšš, viņam pat Pentax ūdenssūknis ir uzkritis uz galvas. Es varēju tikt pērts tik ar Smenas siksnu, bet Vylcāna bērnībā jau bija šitādas:
Zenīta dizains palika neciešams, kad 65.gadā un līdz pat KMZ fototehnikas nāvei, vienā korpusā tika štampavota vesela strīpa modeļu - E, B, BM, EM, ET, 10, 11, TTL, 12сд, arī 4 un 5 neko daudz neatšķīrās.
Labākā lence ir pirmsmiršanas filmu Pentax resnajam galam. Melna, plata, bez vijeboniem un ar pārīti ādas kabatiņām (pa provi SD kartēm). Digipentaxu u. digiNikonu bezgaumīgajām lencēm pirkstu neesmu piedūris. Guļ neizņemtas no kulēm tās kuras vēl nav pārdotas cilvēkiem ar uzmanības deficītu.