Lieta tāda, ka iegādājos telefonu no operatora un izvēlējos tarifu plānu. Nesamaksāta rēķina dēļ šie atslēdza visus zvanus šim numuram. Tagad skatos, ka man ir jāmaksā ne tikai par telefonu par tiem mēnešiem, bet arī par nelietotiem pakalpojumiem. Tas ir likumīgi?
Schneider:Ja atslēgti tikai zvani, bet tu pats neatslēdzies no viņu pakalpojuma, tad viss pareizi.
Bet nedod jau tādas iespējas atslēgties, kamēr nav samaksāti iepriekšējie rēķini! Tur jau ir tas absurds, skaitītājs tikai skaita! Nu nezinu, es ar šo neesmu mierā! Gatavs maksāt par telefonu, ne jau par liegtiem, neizmantotajiem pakalpojumiem!
Man vienreiz, kad biju sajucis rēķinos, kaukā sanāca nesamaksāt LMT, šie bez draudiem un lamāšanās vienkārši to piesummēja nākamam mēnesim. Tagad esmu Amigo ģimenes pieslēgumā un ar visādiem blēžu kantoriem pat nemēģinu eksperimentēt.
Vot tas ir pats labākais, man arī ir otrs ZZ pieslēgums, par kuru, kad gribi un vari samaksā, neviens galvu nečakarē. Bet ar to BITI ieberzos konkrēti... Būs jāmeģina Patērētāju tiesību aizsardzības centrā sūdzēties, redzēs, ko šie teiks.
Cūcības turpinās, vakar zvanīju šiem un teicu, kad parādu esmu samaksājis, apsolīja atsūtīt SMS un pieslēgt atpakaļ 2 stundu laikā. HUJU, ne SMS, ne PIESLĒGUMS!
Pāriet jau var, tikai pie kura? Visi 3 apmēram vienādi, tarifus saskaņojuši. Ļoti daudzus gadus, kopš mobilo ēras pirmsākumiem biju LMT klients, te dažas dienas nokavēju maksājumu un atrubīja, nospļāvos un pasūtīju šos ratā. Atliek tikai Tele2, domāju līdzīgs kantoris.
Tele-2 plus pie visa vēl arī Creditreformā uzskaitē ieliks.
Bet ož pēc tā, ka esi hronisks nemaksātājs, LMT vienkārši tā nerubī nost dēļ dažām dienām. Un vēl vajadzība pēc numura tipa 666 666 666... Vienīgais tavs glābiņš ir priekšapmaksas kartes, jo sk. parunu par dancotāju un kuli.
LMT visu laiku maksāju laikā, neko pat sarunāt nevarēju, atrubīja! Starp citu, priekšapmaksas kartes nav tas sliktākais variants, kad gribi un vari, tad samaksā, neviens smadzenes nečakarē.