Digitālā fotogrāfija, tieši tā pat kā kino balstās uz acu apmānu. Šeit tavas acis māna objektu savstarpējais tonālais kontrasts. Šīs bildes apjoms mainās arī no izmēra uz ekrāna(vispār jebkura attēla uztveri maina izmērs kādā to redzam), kad bildi uzliek pa visu ekrānu, nemaz tik apjomīga šī vis nav.
P.S. jo lielāks filmas/matricas izmērs, jo apjomīgāks attēls sanāks, bet skatoties bildi mazā izmērā tas praktiski nav redzams, tad kā reizi sāk rullēt mazs gradāciju daudzums un augsts lokālais kontrasts.
60uz5komats6:Digitālā fotogrāfija, tieši tā pat kā kino balstās uz acu apmānu. Šeit tavas acis māna objektu savstarpējais tonālais kontrasts. Šīs bildes apjoms mainās arī no izmēra uz ekrāna(vispār jebkura attēla uztveri maina izmērs kādā to redzam), kad bildi uzliek pa visu ekrānu, nemaz tik apjomīga šī vis nav.
P.S. jo lielāks filmas/matricas izmērs, jo apjomīgāks attēls sanāks, bet skatoties bildi mazā izmērā tas praktiski nav redzams, tad kā reizi sāk rullēt mazs gradāciju daudzums un augsts lokālais kontrasts.
Precīzi, es ar atverot šos 900px uz liela monitora nekādu telpiskumu neieraudzīju, tik vien kā kontrastu. Nevajag putroties jēdzienos.
Ja bildi uzliek pa visu ekrānu un atkāpjas divus metrus nost no ekrāna, tad tā bilde izskatās savadāk. Es kaut kā plakni, kas ir gradēta, esmu iesaucis par telpiskumu - tas nāk no zīmēšanas. Secinājums viens - ar ND filtriem melnbaltās digitālās bildes ir ar daudz spēcīgāku kontrastu.
Metilspirta iedarbība ir ar smagām sekām NilsS > Palasi pats cik tēmās esi iesmirdējis galīgi netēmā!
Smagas sekas varētu būt tikai tad,ja es pālī pa logu metot pudeles sasistu tavu smenu. Un nē,neesmu līdis nevienā Nikona utaml tēmās,tevi gan redz katrreiz ar kādu šķidro