blogs.gif
14:06 07.05.2008

Vājprāta kliedziens.

Autors: zandymama
Vājprāta kliedziens.
Vājprāta kliedziens.

Liekas beidzot vājprāts ir atradis ceļu pie manis. Vienīgais mierinājums man -


kamēr es to apzinos, tikmēr viss ir kārtībā. Zinu, ka šams ir pa rokai, kaut kur tepat vien uzglūn man no stūra, bet tajā pašā laikā gaida izdevīgu brīdi, lai pilnībā mani pārņemtu.

Jokaini, skatos es uz savu atrašanās vietu dzīvē, un saprotu, ka uz to var skatīties divējādi.
Viens ir tas skatījums, kas liktos visiem pieejams, saprotams, visiem tīkams, ar skaistu, bet tomēr neinteresantu iznākumu. Vienmuļa kulstīšanās pa dzīvi. Iespējams otrās pusītes sastapšana. Precības. Pāris sīkie, ja paveicas. Darbs ķeksīša pēc. Alga pārtikas un pamperu iegādei. Pāris izbraucieni gadā. Smaidīga un liekuļota dzīve. Piesaiste noteiktām lietām. Jā, tāda būtu mana viena dvīņu māsa. Tā foršā - katras mātes sapnis un lolojums.
Un tad, kad pamostas mana otrā puse, kuru man likās, ka esmu veiksmīgi noslēpusi un apklusinājusi, tad tā ar izsmējīgu izmisumu noskatās uz pirmās dzīves plānojumu. Kur ir jēga?! Jēga dzīvošanai, jēga naudai, jēga precībām, jēga mīlestībai?! Apzinos, ka nedrīkst to teikt un kāds noteikti burkšķēs pretī - nu tad dari sev galu, ja viss ir tik slikti! Bet es jau nesaku, ka ir slikti. Es saku, ka ja visā globāli iedziļinās, vienkārši nav nekam jēgas. Jā, protams var mānīt sevi un teikt, ka naudas pelnīšanai ir jēga, lai pakaļa būtu siltumā, lai vēders ir pilns. Ka ģimenei ir nozīme, lai pēc sevis atstātu paaudzes un turpinātos attīstība. Bet vai tiešām neviens nepiekritīs, ka tas ir sekli jēdzīgi?! Kamēr to neapzinies ir tik viegli dzīvot, bet ja reiz ir šādas domas ieperinājušās galvā, no tām vairs prom netikt. Tādos brīžos, mani pārņem vēlme dzīvot pēc citiem principiem - piemēram, katra diena kā pēdējā. Un kāpēc ne?! Piedzīvojumi un nemitīga spēle ar asmeni. Un atkal varētu teikt - kāpēc gan tad tā nedari?! Un arī tam man ir daudz un dažādu iemeslu, kurus iespējams esmu tikai ieskaidrojusi sev. Varbūt aprobežošos tikai ar to, ka man ir bail. Tas ir kā viens solis pāri tai neredzamajai, bet tikai nojaušamajai robežai, kuru pārkāpjot atpakaļceļa vairs nav. Viss mainīsies un aizkari kritīs. Būs japielāgojas jaunajam tēlam, bet vai tam es esmu gatava?! Protams, ka nē. Un it sevišķi gatava nav mana sirdsapziņa.
Nespēju sakārtot domas. Ārišķīgi nekādas pazīmes - sakārtotība, padevība, mierpilna pienākuma veikšana, monotonas darbības. Bet kas notiek jel iekšā! Galva liekas pārsprāgs no neskaitāmām domām un atklājumiem, kurus es ne tikai atklāju, bet arī apzinos. Vai maz zini, ko nozīmē vārds: apzināties?! Iekšā valda nemiers, kas man ir tik ļoti pazīstams. Ej prom, sūdabrāl!
- - - - -
Galvā skan tik viena nots: pazust, pazust, pazust...
- - - - -
Man vajag palikt vienai. Jā, bet vienai nav iespējams būt, jo bailes seko pa pēdām.


PĀRĒJĀS BILDES ŠIM RAKSTAM

Komentāri:

aivislisovskis | 14:28 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ja Tu zini patiesiibu - kaadeelj par to shaubies? Dziivo patreiz, jo riitdiena veel nav pienaakusi! Nauda, silta pakalja utt.? Taa ir dziive riitdienai. Bet kaada jeega dziivot riitdienai, jo riitdiena var arii nepienaakt!

Vieniigais miilestiiba - taas ir sajuutas, kuras speej piepildiit... taa ir veertiiba... :) bet viss paareejais - pasaules iedomas par realitaati! :)

zandymama | 14:32 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Labs jautājums - zināt patiesību un par to šaubīties...
Un, ja nu mana patiesība ir kļūdaina un nepatiesa? Un pat ja viņa ir patiesa attiecībā uz mani, vai tad viņa arī būs nekļūdīga attiecībā uz citiem cilvēkiem? Vai arī tas ir vienkārši jāpiedrāž un jādzīvo tikai tā, lai pats vari sevi attaisnot?

Anonymous | 14:41 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Skumjās realitātes apzināšanās (kā bioloģiskas būtnes visi mēs esam īslaicīgi) pati par sevi nav par iemeslu ētiskā imperatīva zudumam. "Sevi attaisnot" - vājā pēdējais mierinājums. Vajadzīgs tikai tāds mazs nieks papildus Tavam 1. variantam - apziņa, ka Tev PATĪK DZĪVE.

zandymama | 14:45 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Taisnība. Dzīvei ir jāpatīk, un tas tā arī ir. Man tā patiesi patīk, bet varbūt it tā, ka es īsti nezinu, ko lai ar to iesāk. Tā ir kā dāvana, un katrs mēs viņu ņemam no iesaiņojuma ārā pa savam - viens plēš un rauj tā, ka papīra driskas pa gaisu lido. Cits saudzīgi un nesteidzoties. Bet es...nez, varbūt es cenšos ielūkoties dāvanas kastē, nemaz to neatsaiņojot?

aivislisovskis | 14:48 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nav svariigi, kas citiem ir patiesiiba - svariigi, kas Tev pashai ir patiesiiba.

Peec maniem ieskatiem - vieniigaa patiesiiba ir mirklis, kuraa esi! Nav nekaa ne ieprieksh, ne peec! Viss ieprieksh ir iluuzija par to, kas pagaajis. Bet par to, kas buus Tu nekad neko nevari zinaat. Nav nekaa patstaaviiga iznejmot apzinju, ka es esmu sheit un tagad.

Un kaadeelj Tev sevi jāattaisno? :D :)

ewelly | 14:48 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

....līdzīgas sajūtas...

Anonymous | 14:55 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

uh, kas par tēmu pacelta... dadzu lietu vērtību, arī to, kā darīt un kā nē, uzzināsim vēlak (bieži tad, kad ko labot vairs nav iespējams), vai (te nu nedrīgst trakot) arī nekad... doma par pēdējās dienas sajūtu nav peļama- tik ko ar to iesākt- visu graut? vai arī ļauties un just...?
liekas, ka harmonija it visā ir dzīves jēga un piepildījums...

Anonymous | 14:55 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Dzīvo mirklim!Mīlestībai nav lielas jēgas,bet iemīlēšanās sajūta ceļ spārnos... naudai ir uzspiesta vērtība... tev nav-tev gribās,tev ir-tu nesaproti kāpēc tas ir vajadzīgs....

Es tagad mēģinu izlaust no iesūnējušās ikdienas-brīvībā-man liekas lielākā vērtība ir brīvība!Manu paštaisno,pareizo samadzeņu puslodi uzvarēja tirdošā,piedzīvojumu bagātā brīvības alkas balss... labāk ieklausies sevī,jebkurā tevis veidotajā domā,balsī... lai vēlāk nav jānožēlo...

Nožēlo tikai neizdarīto!!! ;)

zandymama | 15:00 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Aivi, es šķiet nemēģinu attaisnot sevi, bet savu sirdsapziņu. Nezinu kāda ir atšķirība, bet skaidrs ir viens - ja mani kādreiz kas salauzīs, tad tā tieši būs tā mana sasodītā sirdsapziņa.

Jankovski, jā par harmoniju tev ir jāpiekrīt, bet laikam, lai sasniegtu harmoniju ir atkal jāpiekrīt dzziidzii (džīzas kas par niku! :)), tas viss balstās uz brīvības sajūtu it visā - domās, dzīvē, pilnīgi visā.

Nožēlot tikai neizdarīto...hmm, lūk par to gan vēl neesmu es īsti pārliecinājusies dzīvē. Nedomāju, ka tas tā ir vienmēr. Tomēr dažreiz nākas nozēlot arī izdarītas lietas.

aivislisovskis | 15:00 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nee... pat nezidariito nevajag nozheelot! :) Nozheela kaa taada jaaaizmirst un vnk vaig buut! :)

zandymama | 15:03 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ja nenožēlo, tad nav rāmju iekš kuriem kontrolēt savu egoismu.

aivislisovskis | 15:04 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nekontrolee to - speeleejies ar to... :D :)

Anonymous | 15:08 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

harmonija, starp kritumiem un celsmi- vislielākā tumsa esot blakus gaismai- pavēro griestu spuldzi, zaudējuma sajūta iet pa priekšu uzvarai (eksāmenu laiks) piemēru ļoti daudz... Nožēlot dzīvē nākas itin daudz. Nepiekrītu, ka tam nav jāpievērš uzmanība- tā tad būtu cietsirdības izpausme... brīviba- laba lieta..
man patīk piemērs par āmuru- tas kā to lieto. viena rokās tas ir instruments ar ko celt, labot. cita- nāvējošs ierocis...

aivislisovskis | 15:11 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Jankovskis - taa nav harmonija, bet liidzsvars
harmonija ir ieksheejs miers, kad pazuud jeedziens "veiksme" un "neveiksme". Paliek tikai apzinja - "viss ir mieriigi" :)

zandymama | 15:11 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Aih, Aivi :)

Par āmuru labs salīdzinājums.

Uff, cik skaisti viss izskatās teorijas līmenī, it sevišķi, ja katram viņa +/- līdzīga. Bet prakse...katram sava.

Anonymous | 15:14 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ha-ha.. Āmen, Zandymama... un katram ar šo dzīvi jātiek galā pašam. cilvēks ienāk viens un pliks... un tāds arī aiziet... un tas kas ir pa vidam... vai tas lai mūs nomoka?

zandymama | 15:16 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nu nez - laikam jau kaut kādā brīdī nomoka, ja par to sāk aizdomāties. Bet taisnība jau ir - live together, die alone...

Aih, šodien aizbraukšu zivtiņas sev nopirkšu. Moš harmonija arī parādīsies. Zivtiņas tak tik harmoniskas.

aivislisovskis | 15:18 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tad jaadara taa, lai nenomociitu... :)

zandymama | 15:23 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ir savi kritumi un savi kāpumi. Agri vai vēlu nomocīs, bet ja nenomoka - tātad cilvēkā valda tukšums.

aivislisovskis | 15:25 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Vai nu tukshums, vai arii ieksheejaa harmonija un miers... :) Es izveelos peedeejo... :) Un bez nomociishanas... :D :)

zandymama | 15:29 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ok, labi - piekāpjos tavam pozitīvismam :)

aivislisovskis | 15:30 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

aii... Nu nevaig piekaapties nekam... taa paliek neinteresanti... :P :D :) :) :)

zandymama | 15:32 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nu vai zin, nesaprast man kā lai ar tevi runā :)) Nepiekāpies - slikti, piekāpies - atkal slikti. Labi, tad darīsim tā - es uzlikšu mūūūziciņ by Indie Arie, paskatīšos debesīs, pasmaidīšu un nekā citādi nereaģēšu :))) Vo saņem! ;)

Anonymous | 15:35 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

dzziidzii (džīzas kas par niku! :))


Laikam jānomaina! :D

aivislisovskis | 15:35 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

:D :) jauka muuzicinja... Pieraxtam... :D :)

zandymama | 15:36 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ka tik tev pašai skaidrība ar vārda rakstību, dzziiiidziziii :)))

Paldies, Aivi! ;)

Anonymous | 19:55 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Es atvainojos par to, ka nelasīju visus komentārus un atvainojos par savu ne-literāro valodu, bet sirds man neļauj nepiebilst pāris teikumus šajā `lietā`.

Zini, arī man pēdējās dienās ir draņķīgi. Prātā nāk visādas īmo domas ... pārdomas par dzīves jēgu - kāda tā ir ? Kāpēc vispār cilvēki dzīvo ? Jā, protams, šeit arī varētu kāds izcelties un teikt - `ej pakaries`, vai ko līdzīgu. Patiesībā par to ir domāts, taču apdomājot visu .. bail no nāves, ja kas. Kaut kā jau jādzīvo ir, par spīti visām grūtībām.
Šajās saucamajās `pēdējās dienās` apmēram 2 nedēļas, visvisādas domas šaudās smadzenēs. Viss šis noteikti ir saistīts ar stiprām simpātijām pret kādu cilvēku. Reizēm pat liekas, ka tā varētu būt mīlestība, jo ejot gulēt ne par ko citu nespēju domāt, kā tikai par viņu. ;> Nu tas tā ... Vēl arī skolas eksāmeni un ieskaites [9. klase]. Tas arī itkā būtu štrunts, lai gan tā ir mana nākotne.
Jā ... Nekas prātīgs man nesanāca, taču tev varu teikt vienu.
Ir dienas, kad gribas nošauties, taču pēc tam atkal itkā ir labi un tas aizmirstās. Tad atkal atnāk. Jādzīvo vien būs. Iespējams, ka nepieciešams kāds dzīves mērķis, vai varbūt ne dzīves, bet vienkārši mērķis, dēļ kura ir jādzīvo un jātiecās uz to. Ir labi, ja dzīvē ir cilvēks, kuram izraudāties uz pleca [saucamā `otra pusīte`] vai pat mamma. ;>

Lai nu kā, cīnies un viss būs labi. Galvenais nepadodies.

[neko nepārlasīšu, tāpēc atvainojos, ja kaut kas nesaprotams. domājasm, ka domu uzķēri, lai gan tās tur nemaz nebija.]

Anonymous | 20:02 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Pubertātes laikā tādas savādas izjūtas saistītas ar hormonu līdzsvara straujām izmaiņām.

Anonymous | 20:24 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

ir normāli cilvēki, kas par tādām lietām nedomā. Vienkārši kādam dzīvē veicas un kādam ne.

MartinK | 21:30 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

viss būs, vnk tavs kuģis tik liels un smags, ka enkurs neaizķeras aiz visādiem sūdiem, bet gan jau nāks tā lielā klints ;)

aivislisovskis | 21:32 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Apstaaties vaig pirms klints - klintii ieskriet bik biistami... Var sasisties... :D

NilsS | 21:36 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

kad senči baro/uztur/apģērgj/izskolo/uzpasē jaunā paaudze var nodoties eksistenciāla rakstura pārdomām. Būtu diendienā melnu muti jākapā, i nesanāktu paprātuļot par sava ES vietu kosmosā un Vēdiskajā filozofijā :) PS tas pāries, tici man.

NilsS | 21:37 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

PPS esmu pārliecināts, ka pat īsti nezini ar ko piepildīt brīvo laiku, mērķa konkrēta arī nav, ar sportu nenodarbojies

aivislisovskis | 21:43 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

NilsS - esi paarliecinaats, ka saakot pelniit pats naudu cilveeks paarstaaj domaat par existences jeegu?

windily | 21:46 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Atvainojos bet komentārus šobrīd nelasīšu, tāpēc izteikšu tikai savu.

Dzīves jēga ir emociju ieguve. manuprāt. precības, nauda, bēnri, mīlestība, ģiemene, darbs- tām visam ccauri strāvo emocijas un to visu tu dari, lai tās iegūtu. Tāpēc realī mums tiešām nevajadžetu savu dzīvi apgrūtināt ar strādāšanu bet skriet pa pasauli un ķert emotion! :) Bet cik tu ilgi kā puķu bērns skriesi, pienāks laiks, kad būs palikušas tikai sliktās...

Šādas domas aŗi man ir bijušas. Es vnm esmu vēlējusies saprast, vai man par šo spēli=dzīvi kāds beigās pasniegs balvu, vai arī palaidīs nākamā līmenī... cilvēkam ir pierasts tiekties uz nospraustiem mēŗkiem, tāpēc viņš meklē dzīves galveno mērķi jeb jēgu. :)

NilsS | 21:57 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

aivislisovskis@217.199.125.96 | 21:43 07.05.2008
NilsS - esi paarliecinaats, ka saakot pelniit pats naudu cilveeks paarstaaj domaat par existences jeegu?

Nav jēgas spriedelēt, pagaidi un paskaties kā laiks mainīs draugus, dzīves uzskatus un vērtības

aivislisovskis | 22:03 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Es nespriedeleeju... Es bik iereecu, jo pats pelnu sev iztiku, eju 5x nedeeljaa uz darbu, pats iireeju sev dziivokli un sevi apgaadaaju.... NU bet itkaa interese par shiim lietaam peedeejaa laikaa ir tikai pastiprinaajusies un draugu skaits, kas intereseejas par existences jeegu pieaug... :D

NilsS | 22:06 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Manā draugu lokā, savukārt, tāda nav neviena. Un ko tas pierāda ? To, ka katram drugu/paziņu loks ir līdzīgi domājošie. Būs tev ģimene, bērni, būs citas lietas par ko domāt :)

aivislisovskis | 22:08 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tas pieraada, ka no taa vai ir darbs/gjimene un citas lietas Tavaa dziivee jau ienaakushas vai arii veel nav nu nekaadi nav atkariigs tas, vai Tu meedz aizdomaaties liidz existences apdomaashanai. Un ja nu Tu apgalvo, ka Tavaa draugu lokaa taadu cilveeku nav - es pajautaatu, vai esi paarliecinaats, ka pat ja buutu - Tu to zinaatu? :D :D :D

darvins | 22:09 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Es teikshu taa: Sievieshu vienliidziiba ir panaakusi to, ka beernu dzimst mazaak, un tuvaakajaa naakotnee nekas nemainiisies, nozheelojami.
Un tagad padomaa, ja shaadi pa pasauli "meetaatos" tava maate - tevis ar visu sho filosofiju nebuutu, padomaa.

NilsS | 22:13 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Man visa šī muldēšana par dzīves jēgu šķiet reti muļķīga laika izšķiešana. Vairāk satrauc tas, kā bildēt labāk :) bez jokiem

aivislisovskis | 22:18 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

"Un tagad padomaa, ja shaadi pa pasauli "meetaatos" tava maate - tevis ar visu sho filosofiju nebuutu, padomaa." - padomaaju, sabijos un beidzu domaat... Too scary... :D

No filozofiskaas perspektiivas - a kas ta cits pati dziive ir, ja ne tuksha muldeeshana par lietaam, kuras cilveekus satrauc...? :D

darvins | 22:26 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Vairaak bija domaats autorei ;)

Kaa buutu ja buutu: nav taadas iespeejas shajaa dziivee, katrs notikums ir unikaals. Taapeec ir Jaadziivo :)

Anonymous | 22:29 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Dzives jega ir pati dziive!
Mes nezinam, kapec esam sheit un tagad, mes nezinam, kapec mums bus jaaiziet, tadelj vienkarshi jadzivo, japelna nauda,jagada berni, kuru delj vien ir verts dzivot!!!Dziive ir viss unj tas jega ir viss , ko mes daram!!!

NilsS | 22:30 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

te nu mēs radikāli atšķiramies. Dzīvi virza darbi vai nedarbi, nevis runas.

zandymama | 22:30 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Mja, skatos, ka lai kādu draņķi (lasīt kā manas domas) es nebūtu te izmetusi, tāpat ir izveidojusies diskusija. Jokaini, ka pēc tā man piešuj jaunieša statusu...nezin kāpēc, bet man šķiet, ka sen vairs tāda neesmu. Piedevām prātā jūtos vēl vismaz par divdesmit gadiem vecāka. Bet nu paldies anyway...
NilsS, man patiesi ir prieks, ka esi atradis to, ar ko savu dzīvi piepildīt. Turpretī tas nenozīmē, ka es sēžu salikusi rokas klēpī un bezjēgā skatoties griestos prātuļoju kā būtu, ja būtu. Katrs mēs esam atšķirīgi...žēl, ka līdz savam vecumam vismaz to tu neesi iemācījies. Kā arī savu glumo ironiju vari iebāzt sev pakaļā. Derdz tādi kā tu, kuri dzīvo savā šaurajā pašpietiekamībā un uzskata, ka visu ir sasnieguši.
Par saviem vecākiem vienmēr esmu uzskatījusi, ka tādu vajadzētu vairāk. Ne sūdzējās, ne čīkstēja - gāja caur sienām un izcīnīja savu vietu un arī vietu tādiem bifeļiem kā mēs. Bet lai cik arī skumīgi to apzināties, jaunatne attīstās. Strādājot skolā uz to noskatījos ar dalītu prieku. Vienvārdsakot, tu esi aizskāris kaut kādu niecīgu aspektu no tā visa, un tā vietā, lai varētu kaut uz mirkli apstāties un palīdzēt atpīt cilvēkam sapinušos kamolu, tu tikai lepni, plātoties ar rokām, smejies par to, kā kāds ir atļāvies izteikt domas skaļi!!!

Zini, rakstīju un sadusmojos uz tevi ne pa jokam...bet nu lai jau paliek.

zandymama | 22:31 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

P.S. Visi tik gudri, visi tik gudri...atbildes dot katrs māk, jautājumus uzdot neviens.

darvins | 22:42 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Taapat kaa nevar tev ieteikt vilkt konkreetas dreebes un likt guleet iet 23.00. Tas pasham ir Jaazin. Notikumi rada jaunus notikumus. Uzpriekshu.

Anonymous | 22:46 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

OKi, uzdoshu jautajumu - tas, kur mus visus virza attistiba ir sakuma beigas, vai beigu sakums???

zandymama | 22:54 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

darvin - vai noliegsi arī filosofiju, psihologiju un literatūru?
Kamēr viens dara, otrs domā.

darvins | 22:54 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ne viens, ne otrs. Peec 100 gadiem veesturnieki varees atskatiities uz sho periodu un pateikt, ka ne taa vai taa izdariits vai neizdariits. Kuraa briidi shkjiibi aizgaajaam.

aivislisovskis | 22:55 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

darvins - nav jau svariigi, kam Tu to domaaji... :D :) Vnk doma kaa taada - ja kaas nebuutu piedzimis, tad diez vai vinju tas taapeec saaktu uztraukt... :D

darvins | 22:58 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nenoliegshu, bet bez taa var iztikt.

Anonymous | 23:18 07.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

www.darwin-online.org.uk
:D pertikji atrada dzivei jegu unj kljuva par cilvekiem!!!:D

Beast | 00:15 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

a kur ta vajprats?

zandymama | 00:18 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Kur vienam ir, otram nav.

Anonymous | 00:30 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

zandi, atrod normālu džeku sev ne jav mīlestībai bet veselīgam sexam, un nebūs ne kads vaiprāts pec kartīga draziena...

zandymama | 00:33 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Paldies par ieteikumu, bet tava recepte nedarbojas uz mani :) Kaut gan prieks, ka tavām problēmām tik vien vajag...

Anonymous | 00:48 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

vina jau vajag, tikai nevienu Valterux nevar atrast!!! Vecmeitem musdienas nav priekshroka...

Anonymous | 01:38 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ui nu kur jums runāt, jautajums vai es gribu atrast pastāvīgu piedzīvotāju kuru man vel būs jauztur, nafig, ir redzeti tadi ne viens vien bez sava kakta auto un vispār ar vienām bixem kājas. Infantīlie , neuzņēmīgie, bet sexam atrast normālu džeku nav problemu un ari pagaidām nebūs pat daudz jaunāki piesakās.

aivislisovskis | 01:58 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

valterux - izsaku liidzjuutiibu...

zandymama | 06:47 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Un visa pasaule griežas mums tikai ar valterux....

NilsS | 08:36 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Jā, atvaino, ja esmu kā aizskāris. Bet man tas raksts šķiet uzjautrinošs, nu ko lai dara :) īpaši sajūsmināja frāze.......

Liekas beidzot vājprāts ir atradis ceļu pie manis. Vienīgais mierinājums man.

Klau, kaut reizi dzīvē esi redzējusi kādu, kam tiešām aizvēries ? Domāju - ne. Man ir nācies un padaudz, tie ļaudis netā žēlabas neraksta. OK, ja tā krītu uz nerviem, paklusēšu. Bet rakstot šāda veida tekstus, rēķinies, ka ne visi metīs nabaga meutenīti pažēlot :)lai veicās dzīves jēgas meklējumos :)

Anonymous | 09:06 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

aivislisovskis-par ko līdzjūtību?

Anonymous | 10:22 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Jaaveido jaunas kopdziives formas - shuuninjas... piemeeram - te viena laba sanaaktu - Zandymama un valterux :) vismaz nebuutu garlaiciig=depresiivi... a taa - pagaidaam - katrai pa jaunai kleitai un jauniem mekleejumiem, a to kaut kaa iecikleejushaas, jau kuraa diskusija ne pa teemu aiziet

aivislisovskis | 10:55 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

valterux - izveelies

zandymama | 11:46 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

NilsS - nē, viss ir kārtībā, kaut gan rakstot dusmas sadarījās ne pa jokam.

Esmu gan redzējusi kā izskatās cilvēki esot vājā prātā. Mazai esot, mamma strādāja bibliotēkā uz Telts ielas pansionātā. Ir kaut kas redzēts...tā kā nestraucies - nerakstu par lietām, par kurām man nav saprašanu itin nekādu.

Uff, jokaini Jūs esat. Ja reiz esmu izkliegusi savu sāpi par kādu šauru sev pārdzīvojumu vai domu, tā visi metas un apsūdz mani par to, ka bezjēgā čīkstu. Katram ienāk tādas domas galvā - bet atšķirībā no Jums, es izkliedzu to skaļi.

karamellle | 13:57 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

zandymama --> kaapeec tas viss kjeksiisha peec? kaapeec tikai lai turpinaatu paaudzi? es neko neplaanoju .. un ja gadaas ieplaanot, tad vnm viss izmainaas!! vajag dziivot taa, kaa gribaas. un ja atnaak taa milestiiba, tad nevajag dziivot prom, un taalaak jau jaaskataas kaa sanaak un kaa gribaas :)

zandymama | 14:06 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Nu mīlestība man jebkurā gadījumā ir nolikta otrajā vietā. Visa vēlme ir nosista, bet nu protams, ja atnāks tomēr iemīlēšanās brīdis, projām arī nedzīšu. Es vairāk runāju par savas eksistences jēgu, tieksmi pēc piedzīvojumiem, un kas pamainītos, ja pieskaņotos tāda veida dzīvei. Nu kaut kā tā...vienvārdsakot, es vienkārši izkliedzu viena brīža emocijas, viena brīža pārdomas. Izkliegtas vienreiz, tās paliek jau mazāk aktuālas :) It sevišķi pēc visu augstāk minēto gudrīšu komentāriem :)

NilsS | 14:34 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

citi sūdi liks aizmirst šos

zandymama | 14:42 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Bet tas jau nenozīmē, ka man viņi ir jāignorē. Ciest nevaru piedrāzīgu attieksmi pret dzīvi. Tad jau visam var atmest ar roku un tik gaidīt nākamo pavērsienu. Nē, es baudu dzīvi un man ir ļoti labi, bet tas nenozīmē, ka ir iekšā tā tumšā daļa, kas domā, iedziļinās, jautā un meklē atbildes. Vienvārdsakot, sapratis tu neesi to, ko vēlējos pateikt. Kaut gan iespējams, es vienkārši nepareizi to biju pasniegusi.

Anonymous | 15:07 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Annir- Zandimammaun valterux neiet kopa, nēesmu ne kada noladeta lezba.

zandymama | 15:26 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Lezbe ne lezbe, bet stulba gan bez gala.

Anonymous | 15:35 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

a prichom te lezbas? valterux- izskataas ka viss cilveeciskais Tev sveshs... ui shausmas

Anonymous | 16:52 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Annir -vai ta lezbizms un pederastija ir cilveciskas lietas???? Vispār ta varetu būt jo starp lopiņiem viendzimuma attiecības sastopamas daudz retāk ne ka starp cilvēkiem, lopiņi šaja ziņā ir daudz prātīgāki un godīgāki.

Anonymous | 17:02 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

valterux - par lopinjiem Tu smagi kljuudies! viendzimumu koposhanaas ir ljoti izplatiita, jo iipashi starp cuukaam :p

Anonymous | 17:05 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Man riebjas viendzimuma kopošanās , es taja nesaskatu ne ko normālu.

aivislisovskis | 17:09 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

No existences jeegas mekleeshanas liidz viendzimuma attieciibaam starp dziivniekiem... :D :D :D Progresiiva domaashana... :D :D :D

Anonymous | 17:09 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tu jau runaa par koposhanos. un naudu. visi paareejie tomeer par gariigaam lietaam, taa ka te bezdibenis aciim redzams pa vidu. bai bai

Anonymous | 17:12 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Kas tur var būt garīgs homosexuālās atiecībās, nezinu ka latviski pateikt bet homoseksuāļi ir сексуально озабоченые daudz spēcīgāk ne kā normālie cilvēki, un tas ir pat zinātniski pierādīts ka homīši par sexu domā daudz biežāk ne ka heterosexuāļi, un tā jav ir pataloģija.

zandymama | 17:23 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Psc, tāda sajūta, ka ar dēli runātu.

Anonymous | 17:30 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

neapvaino deeljus. ar naudas pelniishanas mashiinu!

Anonymous | 17:38 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

pričom naudas pelnīšana un homosexualuizms???

Anonymous | 17:42 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

a taapeec, ka Tu jebkuru diskusiju noved liidz tam kaa Tu pelni un kaa citi visi idioti nepelna, kam viens bikshu paaris vai kaa. man arii ir gandriiz tikai viens bikshu paaris, bet es esmu laimiigs, jo es zinu kas ir miilestiiba un man ir beerni.

Anonymous | 17:51 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

šaja diskusija es nerunāju pārsvara par naudu, nu izsaku līdzjūtību ka kadam ir viens bikšu pāris , un man tikai prieks ka ir bariņš bernu, bet vispār jav visu var izdarīt ta ka būtu pilns skapis ar biksem, pagalmā labs braucamais un vel kadi divi bērneļi, tas nemaz nav grūti ja visu dzīvi saplāno, ne vis agrā jaunībā sataisa baru ar berniem, kad nav ne skolas pabeigtas, ne jumts virs galvas...

Anonymous | 17:53 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

labi, es off - tieshaam bezceriigi

zandymama | 18:05 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

:DDD totāls čau :D

Anonymous | 18:11 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tapec jav ta ari dzīvojam LV tādā sprīdīšu un Antiņu zemē...Staigājam pliku pakaļu, klanamies arzemju putnubiedekļiem un esam laimīgi saražojuši tadu pašu plikdibeņu bariņu, bet vai nevajedzētu vienreiz sākt domāt pašrocīgi, neklanīties un neizdanbāt , un piesegt ar lupatu gan savas gan savu atvasīšu pakaļas, un vienreiz kļūt par saimniekiem savā zemē ne vis par iedzīvotājiem valstī kuru parvalda pilnīgākās nulles uz zemes kura jav sen vairs nepieder tās iedzīvotājiem.

zandymama | 18:22 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

SOMEBODY SHUT VALTERUX UP!!!!

NilsS | 20:10 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

zandymama@80.233.192.50 | 14:42 08.05.2008
Bet tas jau nenozīmē, ka man viņi ir jāignorē. Ciest nevaru piedrāzīgu attieksmi pret dzīvi. Tad jau visam var atmest ar roku un tik gaidīt nākamo pavērsienu. Nē, es baudu dzīvi un man ir ļoti labi, bet tas nenozīmē, ka ir iekšā tā tumšā daļa, kas domā, iedziļinās, jautā un meklē atbildes. Vienvārdsakot, sapratis tu neesi to, ko vēlējos pateikt. Kaut gan iespējams, es vienkārši nepareizi to biju pasniegusi.

Vai arī tu absolūti nesaprati mani :))

REX | 20:11 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tātad - kur slēpjas dzīves jēga?
Dzīvot, lai paēstu?
Ēst, lai izdzīvotu?
Nemīlēt nevienu, jo nav jēgas?
Tāpat mirsim:))
Kad cilvēks piedzimst, neviens nezin, vai viņš būs bagāts, laimīgs, gudrs, vai otrādi...Vienīgais, kas par viņu zināms ir tas, ka viņš nomirs.
Tātad - dzīves jēga ir nāve.....
Piedod, zandy, ka nespēju izlasīt te visus komentus, jo vienkārši nav laika...Neteikšu neko jaunu:)
Vienīgā pareizā pieeja, lai nenojūgtos, ir saprast, ka pamperiem, paikai un apģērbam ir liela nozīme, lai varētu pilnveidot savu nemirstīgo dvēseli līdz tādam līmenim, lai būtu interesanti dzīvot un mirt.Man tas vēl nav izdevies.Saprašanai vajag milzīgi daudz laika...

AliseKOko | 20:15 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

eh..

zandymama | 20:19 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Jā, iespējams arī, ka tā, NilsS, bet lai jau paliek :)

Rex: pamperiem, paikai un apgērbam ir liela nozīme, lai varētu pilnveidot savu nemirstīgo dvēseli?! Tā nu pēc manām domām ir galīga aplamība. Tam nav nekāda sakara ar dvēseli, bet gan ar mūsu ārējo veidolu - ķermeni. Prātu gan tas ietekmē (spilgts piemērs mums ir valterux), bet dvēseli...kas gan tas ir, lai zinātu vēl kā to piepildīt!

Alis, kas tad ņu?

AliseKOko | 20:24 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

es tik gribēju atgādināt Maslova kunga piramīdu,
jo ja nebūs jumts virs galvas un paika, nekada garīgā dzīve nespīd, jo kuņģis grauž mugurkaulu! +REX

zandymama | 20:47 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Būs, bet citādi virzīta.

Anonymous | 20:50 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

:D jopcik copcik...

Anonymous | 20:56 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Соловей терпел сердился ,
Вынул х... и застрелился.....

REX | 20:59 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

valterux :D:D:D

Ar tukšu vēderu dvēselei ir skumji, tici man, zandy:)

AliseKOko | 21:16 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

REX tiem kam nav bijusi cauri kamzoļi gadiem, tukši vēderi dienām un necienja minutēm, nesapratīs istāko un augstāko nekad! ka arī ja netiks no tā laukā nekad neaizdomāsies par to kas piem ir platoniskā mīlestība vai reikarnācijas esība!

Anonymous | 21:36 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Katrs ir pats vainīgs pie tukšā vedara vai saplēstā džempera, nenoliedzu katram ir tads periods un ja nav bijis ta var gadīties, bet nevajag to uztvert par dzīves normu, zem guloša akmens udens netek, pašam ari kas jadara lietas labā un ne mantu ne prātu neviens iedot nevar, kaut mantu iedot var bet ja prāta nebūs ta ari no tās mantības liela jēga nebūs un nebūs ari ilgi.
Esmu pateicīga Fotobloga pacientiem īpaši REX , Annir, AliseiKoko un īpaši zandymammai, par iespēju psiholoģiski izpētīt cilvēku tipus kuri sabiedrībā apgrozas sava šaurā pasaulītē, bet plašais izgajiens uz skatuves viņiem ir virtālais.Daudzi no šiem cilvēkiem nespēj pašrocīgi pieņemt lēmumus, citi bēg no problēmām, trešie ir latentie autisti un kads vel ļoti agresīvs unvulgārs , priekš viņiem virtuālā pasaule ir gandrīz reāla , jo viņi taja dzīvo , pa daļai ar savu pa daļai ar radītu btēlu.
Līdz ar to pateicos ari daudziem citiem pacientiem, kurus reizēm paspīdzināju ar stulbiem izteicieniem, un viņi man atbildeja uz šīm stulbībām.
Mans maģistra darbs ir pabeigts, un pabeigts tieši dažādiem resursiem i-netā, kur cilvēki cenšās dzīvot nereāli reālo dzīvi, kur plosās kaislības , nodevības naids , draudzība un mīlestība...Var teikt scenārijs mexšu seriālam.
Reizem humora pec paakstīšos es vel te, bet ne tik bieži, jo ir interesantākas lietas arpus īneta, kaut sežot pie kompja fotobloga pa daļai interesanti ielogoties ta ka novērot čatu no malas :DD

AliseKOko | 21:44 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

vai man vienīgai ir plats smaids sejā un pat divreiz pārlasiju šito valterux pataru??! :D

Anonymous | 21:57 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

nja............... Dievs atnema cilvekiem pratu un iedeva rokas makshkjerkatu.........

zandymama | 22:15 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Šķiet valterux mūs ir nosūtījusi nolemtībā. Oh well :)

REX | 22:17 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Par Platonu man ir savs, īpašs viedoklis...

REX | 22:20 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Par valterux man arī ir savs, īpašs, un nebūt ne virtuāls viedoklis.Pieņemot, ka esmu latenta autiste :D:D:D, man kļūst viegli un labi, jo autisti savā nodabā ir laimīgi...

zandymama | 22:21 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Man pat bail sāk no jums te mesties :D

darvins | 22:40 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

valterux, vai neesi ex tori?
kas te labu laiku atpakalj nodarbojaas ar psihologjiskiem spriedeleejumiem?

Anonymous | 23:23 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

es nenodarbojos ar spriedelejumiem bet rakstiju maģistra darbu, vispār kartejais izglītības posms aiz neko darīt...

Anonymous | 23:33 08.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

+REX!!!! visas m anas desmit rokas par pedejo Tavu komentaru... :) musu domas sakriit...

Pietam, viedoklis ir un paliek viedoklis, nepastav nekads virtualais viedoklis........:P

Anonymous | 08:06 09.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

valterux - aizej beidzot uz tuoleti, lai neteiktu rupjaak. nopeertikja Tu esi ceelusies n nauda ir Tavs Dievs.

NilsS | 08:53 09.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Es pie sevis iedomājos - ko jūs tā ņemat galvā pavisam svešu ļaužu viedokļus par jums? Tūlīt visi teiks nē nē, mēs jau ne, bet šī diskusija gan īsti to neapliecina

Anonymous | 12:52 09.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Annir- Dievs mums visiem ir viens, no pērtiķiem diez vai esam celušies, jo Darvinizma teorija ir izkūpejusi;))

Anonymous | 01:32 10.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

nju - dazi ir celushies no rukshiem - Menesmeitena teorija, kas naca, ka no skaidram debesiim, dzivojoties fotobloga!:D

Beedarts | 11:01 12.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Anonymous | 00:48 13.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

;)

Dambis | 16:54 14.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Tu pati to izveelies un veido dziivi apkaart sev.

zandymama | 16:56 14.05.2008 | Atbildēt uz komentāru |

Ei nu ei? :)



Pievienot savu komentāru var tikai reģistrēts lietotājs. Lūdzu, reģistrējies!


Mana info:

Saīsnes:

meklet:

kategorija

RAKSTA INFO:

Nosaukums: Vājprāta kliedziens.
Autors: zandymama
Kategorija: Pārdomas par lietām, dzīvi
Datums: 14:06 07.05.2008
Reitings: 0
Skatīts: 874
Balsots: 0

Šobrīd online (0):