Es būtu ļoti pateicīga, ja kāds varētu uzrakstīt rakstu par gaismu, tās lietošanu fotogrāfijā. kā gaisma iedalās, kā tā tiek panākta utt. kādas studijas gaismas ir nepieciešamas, kā novietojamas dažādos gadījumos utt.
Es būtu ļoti pateicīga, ja kāds varētu uzrakstīt rakstu par gaismu, tās lietošanu fotogrāfijā. kā gaisma iedalās, kā tā tiek panākta utt. kādas studijas gaismas ir nepieciešamas, kā novietojamas dažādos gadījumos utt.
jau iepriekš paldies
gaisma iedalas spektraa, miikstumaa, spozhumaa, temperaturaa, uttt gaisma tiek panākta to ieslēdzot (ar pogu lokāli), vai ar dabu (globāli) "kādas studijas gaismas ir nepieciešamas ?" ir nepieciešamas tādas lai fotograafs (tu) varētu izpildīt konkrēto nostādīto mērķi. vienam tā var būt kruta studija par ļimonu, otram tās var būt divas celtnieku lampas. gaismas novietojamas tā kā tev vajag, lai realizētu konkrēto mērķi. gaismu shēmas ir priekš halturšikiem. konkrētam idivīdam vai pasūtītājam gaismas jāliek savādāk.
īsāk sakot tu uzdevi jautājumus, ko cilvēki gadiem mācās... un gribi lai kāds te uzraksta rakstu...
p.s. negib man kāds uzrakstiīt rakstu "kā kļūt par atpazīstamu fotogrāfu ?", vai "kā nopelnīt ar foto lieto piķi ?"
p.s. negib man kāds uzrakstiīt rakstu "kā kļūt par atpazīstamu fotogrāfu ?", vai "kā nopelnīt ar foto lieto piķi ?"
sākt ar stockfoto ?
ar stok foto tagad lielo piki nenopelniis... luudzu kaadas svaigaakas idejas...
pateikšu savu svaigo ideju, kad būšu nopelnījis pirmo ļimonu... tb, imo nav tāda cook booka "kā kļūt par ļimonāru mēneša laikā", ja arī ir ta kāpēc man citiem tas ir jāstāsta, ja pats to var darīt laikam jau nekas cits neatliek, kā "metodom naučnogo tika" mēģināt jaunas lietas un skat varbūt kāda no tām arī izrādās komerciāli ļoti izdevīga.
Es būtu ļoti pateicīga, ja kāds varētu uzrakstīt rakstu par gaismu, tās lietošanu fotogrāfijā. kā gaisma iedalās, kā tā tiek panākta utt. kādas studijas gaismas ir nepieciešamas, kā novietojamas dažādos gadījumos utt.
jau iepriekš paldies
gaisma iedalas spektraa, miikstumaa, spozhumaa, temperaturaa, uttt gaisma tiek panākta to ieslēdzot (ar pogu lokāli), vai ar dabu (globāli) "kādas studijas gaismas ir nepieciešamas ?" ir nepieciešamas tādas lai fotograafs (tu) varētu izpildīt konkrēto nostādīto mērķi. vienam tā var būt kruta studija par ļimonu, otram tās var būt divas celtnieku lampas. gaismas novietojamas tā kā tev vajag, lai realizētu konkrēto mērķi. gaismu shēmas ir priekš halturšikiem. konkrētam idivīdam vai pasūtītājam gaismas jāliek savādāk.
īsāk sakot tu uzdevi jautājumus, ko cilvēki gadiem mācās... un gribi lai kāds te uzraksta rakstu...
p.s. negib man kāds uzrakstiīt rakstu "kā kļūt par atpazīstamu fotogrāfu ?", vai "kā nopelnīt ar foto lieto piķi ?"
jā, stāv man darbiņā grāmata "Kā kļūt par mākslinieku" - visas lapas iekšā baltas
bet eksistē noteikti pamatprincipi, kurus tad katrs pēc saviem ieskatiem izmanto, papildina utt. šos pamatprincipus tu, andre, pats ieskicēji, un būtu interesanti dzirdēt plašāku viedokli. vnk es pati pagaidām neesmu atradusi pietiekami veiksmīgu aprakstu par šiem pamatprincipiem, pretējā gadījumā sen jau būtu to iztulkojusi un uzrakstījusi pati. anyway, ceru uz atsaucību
ja izklaastiiit tos pamatrpincipus tas neko nedos. tas jaaredz ar savaam aciim ka darbojaas softs, dazhaadi reflektori, miisktinaataji, atstarotaaji, fresneli, rignflashi uttt... tad jau var taalaak visu to pielietot zinot kaa tas izskatiisies...