Viss benzīns Latvijā ienāk no Mažeiķiem A66 veidā un tad katra firmele liek klāt savas piedevas un dzen augšā oktānskaitli. Dīzelis Latvijā ienāk no Lukoil un baltkrievijas un atkal katrs liek savas piedevas. Kvalitāte degvielai ir atkarīga no tilpņu tīrības pakāpes. Visas tipnes benzīntankos ir jātīra ik pa 5 gadiem..... bet to dara retais
A kemperim vispābā tāds turbo, ka iemin grīdā- jumtu no galvas rauj nost! 3,5 tonnīgu gandrīz 8metrīgu busu braucot uz 100-110 rij 10,5 litri uz 100. Bail iedomāties, cik rītu tāds benzīnnieks- 30, stabili! content20-foto.inbox.lv...
Gudris:dīzeli piegādā trīs ražotnes...mažeiki baltkrievija un krievija...benzīnu tikai mažeiki(benzīns visos tankos ir identisks)...zinu jo pats kādreiz strādāju benzīntankaa
nav jau teikts ka šoferis kas vedis dīzeli uz tanku nav paceļam kkur piestājis nolējis sotaku un vietā pielējis klāt ūdentiņu
Par benzīnu galīgi tā arī ir! Atšķiras tikai kanniņas ar "sekretnaja dobavka" , nu pēc krāsām tikai protams, ko šoferis ielej benzavozā klāt leišu benzīnam...
.bet ūdens ar dīzeli nejaucas kopā un veidojas tas jūsu slavenais kondensāts Nedēļas citāts...diez uz kādas bāzes dīzelis taisīts?Man kompis ik pa laikam parāda,ka degvielā ūdens,arī leju tikai statoil.A tur plāta rokas pārdevēji.
Portreti:Izrādās, kilometru tālāk ir benzīntanks, čalis jau sadabūjis kaut kādas avīzes, kurina manu mersi nost! Tiks līdz tam, pielies benžu un gan jau man nebūs jābrauc...! Reportāža izpaliek...
eu ta dīzelis vai benža.....jeb tomēr nebija ko takstīt un izdomāji šādu stāstu????
Gudris:dīzeli piegādā trīs ražotnes...mažeiki baltkrievija un krievija...benzīnu tikai mažeiki(benzīns visos tankos ir identisks)...zinu jo pats kādreiz strādāju benzīntankaa
nav jau teikts ka šoferis kas vedis dīzeli uz tanku nav paceļam kkur piestājis nolējis sotaku un vietā pielējis klāt ūdentiņu
mažeiķi,baltkrievija,krievija pareizi! bet 98tais Statikam vienmeer cik parbaudiiju bijis no Norveegijas, Neste ~50% gadījumu pārpumpē savās 98ajās mucās statoila 98to. zinu to ļoti labi tu kādreiz testēšanas pārskatu un konkrētās partijas manis parakstītu atbilstības sertifikāta kopiju rokās esi turējis??? es kādu ilgāku laiku pārbaudīju degvielas kvalitāti gan statika,gan nestes degvielu.
un par to uudens pielieshanu , mljaa man likās ka esi gudrāks esi kādreiz blombi redzējis? un kādā veidā nolejas degvielas vedējs? tikai mazpisānos ved degvielu ar Piena vedējiem! tu tač esi pastulbs jejbogu! vienmēr cilvēkiem esmu teicis ja neesi 100% drošs labāk paklusē!
cik gadus esmu pats nodīzeļojis un netaisos mainīt ticību, ikdienas auto ir jābūt TURBO DĪZELIM un vēlams ar pilnpiedziņu :P
p.s. peedeejaa laikaa sliecos arī uz Lukoil degvielu, labākā eļošana nekā no sausajām Statoil,Neste. Viadas,Liepiņi ir mixētāji
un FUTURA un FORTIS piedeva tādiem kā GUDRIS. tas ir viens liels razvods, rēali viņa tiek pievienota BET labums ir tikai tirgotājam no tā! laba degviela ir BEZ PIEDEVĀM!
Gudris:Juri ja statiks ved benzīnu no Norvēģijas es tūlit aiziešu un Tev atdošu savu fočiku ...VISS benzīns nāk no Mažeiku naftas VISS... plombes ir tām mašīnām kas nak no mažeikiem pa taisno...tās kuras ņem benzīnu no rumbulas krātuves naak bez plombēm
P.S. benzīnu ved no Norvēģijas bļe gada joks juri točna
sanāk kad strādāju statoil labā, kuģis ar 98to no norvēģijas ar visu pavaddokumentāciju biju iesūtīts no lietuvas, paldies par apgaismošanu, tagad uzzināju kā tas patiešam ir divu gadi tirgoju fočukus un ar degvielu vairs nav nekāda sakara, mošk arī 98tais ir LT sūds. noskanē testēšanas pārskatu. gribu uzmest aci
man kkur mājās mosk ir kāds Statoil ASA(Mongstag) laboratorijas izdots testēšanas pārskats.
Gudris:Juri tas ka viņi gadā vienu tankeri varbūt atved pahazuhai neskaitās ka viņi tirgo norvēgu benzīnu...Tu no finansēm kko rubī ?..padoma loģiski cik viņiem tas benzīns maksātu ja viņi benzīnu vestu no Norvēģijas...ja tepat 100km attālumā no mažeikiem var atvest ar vilcienu simtiem mucas pa pāris stundām ...cik es strādāju neredzēju ne vienu pavadzīmi no norvēģijas...viss benzīns bij tikai un vienīgi mažeiku naftas un piegādātājs Statoil
atbilstības sertifikāts dodas uz termiņu 3mēneši ja ir visās pieļaujamās normas robežās bet ja kkur ir normas min vai maximumā tad 1 vai 2 mēneši uz 5 000 000 litriem! Gudri tu varētu būt naftas magnāts, met to olimpi pie malas
es nekad neesmu aizstaavejis nevienu no degvielas tirgonjiem jo tikuntaa vinji LV tirgo shitu, un tas pats 98tais uz test report bij trešās šķiras , Statoilam pārstrādes rūpnīca ir pietiekami digitalizēta lai saražotu tādu degvielu kura "izlien" latvijā. krieviem digitalizācija vēl ir procesā
kad filtru pierauj ar tiem parafīna vižņiem (bet motors paspējis pilnībā uzsilt), tad jāpastāv 10min. un filtra buncis atkūst - var gāzt tālāk līdz atkal aizrijās, tad atkal un atkal... intervāli kļūst arvien īsāki un motors dziest... kopā aptuveni 40km.
kad vecos laikos traktorēju, tad gadījās viens šitāds nakts brauciens -25 Rīga-Jelgava lai siltajā garažā atgrieztos
Nelasīju topiku, bet, ja runa par Statoil degvielu, tad ļoti daudz draugi/paziņas ir neapmierināti ar to. Man gan vēl nav sanākusi šaize, kaut leju tikai Statoil. Lec visos mīnusos bez nekādām problēmām. Man tagad problēma, ka dzinējs pārāk lēni iesilst......agrāk viss uzsila daudz ātrāk, arī tādos mīnusos. Termostatu vakar nomainīju, bet čujs, ka cita vaina.
Kur ražo 95-to Ultimu? Leju šito,kreditkai 3 % atlaide,rezultātā palienu zem citu cenām.Bet vai ir vērts?Subjektīvi ir tāda sajūta ka griežās labāk un rij mazāk par parasto 95-to !
alora:Nelasīju topiku, bet, ja runa par Statoil degvielu, tad ļoti daudz draugi/paziņas ir neapmierināti ar to. Man gan vēl nav sanākusi šaize, kaut leju tikai Statoil. Lec visos mīnusos bez nekādām problēmām. Man tagad problēma, ka dzinējs pārāk lēni iesilst......agrāk viss uzsila daudz ātrāk, arī tādos mīnusos. Termostatu vakar nomainīju, bet čujs, ka cita vaina.
Nav nekādas vainas. Ja tev dīzelim nav autonomka, tad zem -10 tavu mašīnu īsti nav paredzēts ekspluatatēt.
Viss tas ir pilnīgs pizdjož..... Shell bija pēdēja degvielas firma kas veda benzīnu no rietumiem, pārējie VISI ņem degvielu vai nu no Mažeičiem vai Lukoil (Krievija, Baltkrievija), izņēmums ir tikai aviācijas petroliju Neste ved no Somijas un Golf (vai Gulf) Stream ved no Dānijas. reaktors - neviens kuģis nekad naf pārvadājis 98 benzīnu. No degvielām kuģi pārvadā - dīzeli, aviācijas petroliju, naftu, mazutu, A66 benzīnu un citu drazu.
Nepatīk statoil dīzelis, leju visur citur. Šinī salā uz 20 litriem litru bendzīna drošības labad. Braucu daudz, problēmu nav. Iesaku nopakot filtru mersim. Nezinu ko tirgo mūsu tankos, bet pietiek pasmaržot Vācijas bendzīnu vai saļarku tie tīri labi smaržo Mūsējie smird.
Nu PDC....kā var cilvēki domāt, ka pārmaksājot3-5 saņus par litru staķikā viņi lej norvēģijas degvielu....
Dīzelis viss nāk no Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas...tas ka pavaddokumenti nāk no Norvēģijas, Austrijas, Šveices un Citām valstīm nebūt nemaina faktu, ka vagoni šķērso Latvijas-Krievijas robežu... Maksāšanas ceļi gan ir neizdibināmi, bet kā gan lai krievu darboņi uzvāra lieku dolāru, ja ne caur 1/2ofšoriem?
p.s. Neesmu strādājis benzīntankā bet 12 gadus kredītiestādē..
Patiesībā, pilnīgi po... no kurienes nāk degviela. Jautājums ir par drošu tehniku. Ja iznāk 1 reizi palikt uz ceļa tikai tādēļ, ka soļara sūdīga - kāpēc jāgaida nākamā reize. Ir kāds palicis uz ceļa tāpēc, ka benzīns sūdīgs?