Friidis:Dīzeļvāģi ir jēga tikai stipri pajaunu ņemt. Tādu nevaru atļauties un kādi pacmit gadu braucu ar gāzi (39 sant/l) Problēmas neredzu...
Nobraukāju 2(tēvs pirms tam 5) gadus ar 82. gada WV pasātu ar 1.3(!) dīzeļmotoru bez turbīnas (noskrējiems pār ļimonam). Ja virsbūve nebūtu sapuvusi, turpinātu braukt vēl tagad, motors ideāli gāja, nekad nebija pievīlis. Tā kā, tavs apgalvojums tīri subjektīvs...
Friidis:Dīzeļvāģi ir jēga tikai stipri pajaunu ņemt. Tādu nevaru atļauties un kādi pacmit gadu braucu ar gāzi (39 sant/l) Problēmas neredzu...
Nobraukāju 2(tēvs pirms tam 5) gadus ar 82. gada WV pasātu ar 1.3(!) dīzeļmotoru bez turbīnas (noskrējiems pār ļimonam). Ja virsbūve nebūtu sapuvusi, turpinātu braukt vēl tagad, motors ideāli gāja, nekad nebija pievīlis. Tā kā, tavs apgalvojums tīri subjektīvs...
Dēlam kādreiz bija veca VW Santana 1,6D. Arī brīnums- vecs dīzelis, bet lielos mīnusos leca ne sliktāk par benzīnieku. Bet, kā jau rakstīju, vecā parauga dīzeļi pārsvarā ir "traktorveidīgi" trokšņotāji, man tādi nepatīk. Jaunos, klusos un šerpos- nevaru atļauties. Pavizinājos ar 3 gadi vecu dēla dienesta Volvo V70- prieks (bet dārgs)...
Mans pirmais dīzelis bija meršu buss 207D, nobraukāju 450 000 km kuzovs nopuva tā ka likās ka braucot nokritīs nost tad paņēmu 208D nobraucu 300 000 km vēl tagad ir, lai gan prsās pēc baisās metināšanas vai jauna kuzova Abi busi gājuši kā pulksteņi, nekad nekas naf aizsalis, izņemot vienu reizi radiators pie -35 grādiem aizsala, nācās siltu šņabi iegāst rezumē vecie dīzeļi bija skaļi, bet bija tik vienkārši ka neiet vienkārši nevarēja a tegad kompis priekšā, kompis pakaļā un sākās visādas figņas
ekoists: Esmu,un zinu,ka bez ūdens Tu pat viņu aizdedzināt nevarētu(arī benzīnu)jocīgi vai ne....
ej pamācies ķimiju...ūdens formula ir h20...ja formula ir savādāka tad tas vairs nav ūdens
Ej pats pamācies un uzzini kas ir naftas sastāvā,kas ir Tavā sastāvā?,iespējams Tavās smadzenēs ir nepietiekošs ūdens daudzums vai arī parāk liels.Normāli cilvēks sastāv no 70-80% ūdens,tieši tāpat kā zeme,bet tāpēc jau cilvēkus neviens nesauc par ūdeni,vai olbaltumvielu.Zini,ja spirtam pielej ūdeni-tad sanāk krutka.Paskaidro man nezinītim,kā no naftas uztaisa benzīnu,dīzeli,spirtu,plastmasu,šķiedru. Zazi-bez pilnīgas ūdens klātbutnes neko neaizdedzināsi.
ekoist - ir pietiekoši daudz ķīmiskās vielas kas deg bezgaisa vai/un bezūdens molekulu vidē. Ir vielas kuras deg Argona vai hēlija vidē un tām naf apsolūti vajadzīgs ne ūdens ne arī gaisu (gāzu maisījums)
Gudri,vai es kaut kur teicu,ka dīzelis ir ūdens?Es teicu,ka dīzelī ir ūdens jau pamatā.Eļļa jaucas ar ūdeni,tikai nemāki sajaukt.Tu jau filmas noskatījies?
ekoists:Zazi-es pieņemu,ka mēs savādāk uz lietām skatamies.
Iespējams, tu gribi zemeslodi sadalīt kristāliskā režģī un ua tās esošo pakļaut pirmsreizinātājos, tad arī ūdenim vietas tur nav, jo ūdens arī ir udeņraža un skābekļa savienojums. Tad pareizi būtu teikt ka zemeslode sastāv no Mendeļējeva periodiskās sistēmas līdz 103 elementam ieskaitot.
Pēc Mendeļejeva jau daudz kas nācis klāt,nevajag nekādus režģus,sen jau zināms,ka viss sastāv no pieciem pamatelementiem un neviens nevar pastāvēt bez cita klātbūtnes....
Saakumu palasiiju, bet taalaak nespeeju lasiit.. tik daudz muljkjiibu! Piemeeram, ka bendzja suudiigaaka par diizeli, ka nav taads uzraaviens utt.. nu LOL!!
Piemeeram, braucot ar Volvo s80 bendziinnieks ar automaatu uz 100km teeree ap 6l.. Bendziinnieki ir dinamiskaaki un ja kaazes pedaalis neklausa, taa jau nav bendziina vaina! Diizelji ir manaa pieredzee bijis gemarojs..
Jonatan-nopirki volvo s80? man saab ar manuālo kārbu 1,9 tid tērē 3,2l uz 100km,ja braucu ar 6.ātrumu pa taisnu ceļu,vidēji 5,5l.Par starpību ko nobrauktu benzīnā varu nopirkt labu dīzeli,riepas man nav jāsvilina pilsētā,jauda pietiek(150zs).
Tas ka dīzeļi ir lēnāki par benzīnu ir tāds pats stereotips kā tas, ka ar automātisko kārbu ir lēnāk nekā ar manuālo Tag tādas automātiskās, ka ar manuālo nekādi nenoskriet
Mani gan vairāk uztrauc-kāpēc Latvijā dīzelis ilgu laiku bija dārgāks par benzīnu un tagad arī daudz neatpaliek.It kā jau otrreizējā izejviela,mazāks akcīzes nodoklis un tā...
Dīzeļa superizdevīgums parādās pie zagtas degvielas izmantošanas. Ja tankojas Statoilā, pie vidējā gada nobraukuma 35 000 km naudas izteiksmē benzīnnieks izmaksā dārgāk par latiem 500 gadā. Ja ņem vērā auto cenas starpību, mūsu remonta izmaksas un kvalitāti dīzeļdzinējiem, mūsu dīzeļdegvielas kvalitāti un mūžīgas problēmas ar to saistītām, ieskaitot absolūtu brauciena izjukšanas iespējamību ziemas apstākļos - ietaupījums ir stipri nosacīts.
Un vēl - turbodīzeļi protams ir daudz spriganāki par vecahjiem modeļiem, bet stāstīt, ka benzīnnieks atpaliek ir galīgi nekorekti, jāsalīdzina tikai salīdzināmas lietas.
Gudris: nevaru Tev piekrist...jaunie dīzeļi izcērt benzīniekus ka nemetas....arī Lemānas gonkās audi jau 3 gadus uzvar ar dīzeļa motoriem....un manā acu priekšaā VW Toureg v10 diesel www.youtube.com... izkoda sporta Lanceri ka nematas
Aizej tak pie acu aarsta! Citaadi tieshaam kautkaa viss tev neriktiigi raadaas! Ok, Tuaregs izkoda Lanceri, bet tad kad lanceris nekodaas..