Vakar pielēju pilnu bāku Dzelzavas ielas Statoilā, šodien mašīna aizbrauca uz Lietuvu. Čalis tikko zvanīja- pirms Paņevēžas filtrs pilns ar vižņiem, mašīna tālāk nebrauc. Filtrs ziemas sākumā jauns mainīts jauns, bāka atūdeņota, līdz šim lēju tikai Statoil dīzeli.
Braukšu uz Lietuvu, laikam, glābt! Vot, tādi pīrāgi!
Portreti:Vakar pielēju pilnu bāku Dzelzavas ielas Statoilā, šodien mašīna aizbrauca uz Lietuvu. Čalis tikko zvanīja- pirms Paņevēžas filtrs pilns ar vižņiem, mašīna tālāk nebrauc. Filtrs ziemas sākumā jauns mainīts jauns, bāka atūdeņota, līdz šim lēju tikai Statoil dīzeli.
Braukšu uz Lietuvu, laikam, glābt! Vot, tādi pīrāgi!
Paldies dievam, šodien no tevis te būs miers. Ko tikai tu tur izglābsi? Lai džeku aizvelk uz siltu garāžu. Pa dienu - nokritīsies, varēs vilkties mājās.
Portreti:Vakar pielēju pilnu bāku Dzelzavas ielas Statoilā, šodien mašīna aizbrauca uz Lietuvu. Čalis tikko zvanīja- pirms Paņevēžas filtrs pilns ar vižņiem, mašīna tālāk nebrauc. Filtrs ziemas sākumā jauns mainīts jauns, bāka atūdeņota, līdz šim lēju tikai Statoil dīzeli.
Braukšu uz Lietuvu, laikam, glābt! Vot, tādi pīrāgi!
Paldies dievam, šodien no tevis te būs miers.
Toties rīt visos iespējamos forumos parādīsies youtubes klipiņš "Kā es brucu uz leišmali"
Izrādās, kilometru tālāk ir benzīntanks, čalis jau sadabūjis kaut kādas avīzes, kurina manu mersi nost! Tiks līdz tam, pielies benžu un gan jau man nebūs jābrauc...! Reportāža izpaliek...
Portreti:Izrādās, kilometru tālāk ir benzīntanks, čalis jau sadabūjis kaut kādas avīzes, kurina manu mersi nost! Tiks līdz tam, pielies benžu un gan jau man nebūs jābrauc...! Reportāža izpaliek...
Portreti:Vakar pielēju pilnu bāku Dzelzavas ielas Statoilā, šodien mašīna aizbrauca uz Lietuvu. Čalis tikko zvanīja- pirms Paņevēžas filtrs pilns ar vižņiem, mašīna tālāk nebrauc. Filtrs ziemas sākumā jauns mainīts jauns, bāka atūdeņota, līdz šim lēju tikai Statoil dīzeli.
Braukšu uz Lietuvu, laikam, glābt! Vot, tādi pīrāgi!
Paldies dievam, šodien no tevis te būs miers. Ko tikai tu tur izglābsi? Lai džeku aizvelk uz siltu garāžu. Pa dienu - nokritīsies, varēs vilkties mājās.
Čalis jau benzīntankā. Pielies benžu un močīs tālāk! Tik ik pa brīdim droši vien sākumā jāpakurina avīzes būs...
Karoč, līdz šim lēju tikai Statoil viena iemesla pēc- nekad nebija savižņojies. Esmu glābis citu čaļu mašīnas ar Nestes seļarku un tā, bet Statoil līdz šim nebija pievīlis.
Biški niknums ir...un galvenais tā reklāma "FORTIS"...
Pats arī ap Jauno gadu paliku meža vidū (nu ne savā mašīnā, bet...), jo tajā autiņā no rīta bija ieliets Staķika dīzelis. Torīt bija -18. Staķika dīzelis jau paliek leģendārs šogad.
pērciet automobīļus ar benzīna dzinējiem.!....... svaigāki gadi nav noteicošais.... šorīt kaimiņš ar savu Audi A-6, palika bakstoties, es ar 1991 gada Nissan aizbraucu...., nav pirmā reize šāda situācija
Es kā rūdīts dīzelists, visas ziemas kad temperatūra nokrītās zem -15 grādiem dīzelim vienmēr gāzu klāt speciālo piedevu un nekad manam autiņam nekas naf aizsalis......
Man ar FORTIS šādas problēmas bij astotā un devītā gadu mijā Jau vairāk kā gadu esmu Nestes klients - ploblēmas nezinu Man jau domāt, ka tur ne brenda, bet cilvēka faktors pie vainas, jo gan viena, gan otra kantora mazie darbinieki shēmo
negatIvs:pērciet automobīļus ar benzīna dzinējiem.!....... svaigāki gadi nav noteicošais.... šorīt kaimiņš ar savu Audi A-6, palika bakstoties, es ar 1991 gada Nissan aizbraucu...., nav pirmā reize šāda situācija
Man nekad nav problēmu pielaist dīzeli- normāla sintētika un lec kā puķīte! Tikai redz, reizi trijos gados gadās šitāda šaize...citus gadus arī bieži vien pieleju 10% benžu dīzelim klāt. Tad gan točna nesalst ciet!
Redz, man ap 40 tk nobraukums gadā, pat vairāk. Benžā es salietu vienus 800 ls gadā klāt...
Nedomāju ka tik daudz nozīme kas par dīzeli. pašam ir tikai dīzeļmotori. nu ir viens bendzīnnieks, bet tas nekust jau pāris gadi. Bākā rodas kondensāts un līdz ar to filtrs aiziet ciet. Jācenšās bāka vienmēr turēt pilnu līdz lūpai. Piemēram man ir 5 tonnīgā degvielas tvertne. Ja muca ir pusē, mēneša laikā apakšā izveidojas pārdesmiti litri ar ūdeni. gada laikā no tās mucas tiek izsūkts apmēram 150L-200L ūdens uz apmēram 10T dīzeļa Ja -20 grādos ielej siltu dīzeli (ap +8 grādiem) degvielas tvertne ir auksta, bet iekšpusē tagad ir siltums. Kondensāts rokā
madis:Man ar FORTIS šādas problēmas bij astotā un devītā gadu mijā Jau vairāk kā gadu esmu Nestes klients - ploblēmas nezinu Man jau domāt, ka tur ne brenda, bet cilvēka faktors pie vainas, jo gan viena, gan otra kantora mazie darbinieki shēmo
Pagājušogad pie manis garāžā visbiežāk "atsildīties" tika atvilkti Nestes klienti.
Neesmu neko ļaunu par Lukoil dzirdējis. Moš pie šiem jātankojas?
kvatrinjsh:Nedomāju ka tik daudz nozīme kas par dīzeli. pašam ir tikai dīzeļmotori. nu ir viens bendzīnnieks, bet tas nekust jau pāris gadi. Bākā rodas kondensāts un līdz ar to filtrs aiziet ciet. Jācenšās bāka vienmēr turēt pilnu līdz lūpai. Piemēram man ir 5 tonnīgā degvielas tvertne. Ja muca ir pusē, mēneša laikā apakšā izveidojas pārdesmiti litri ar ūdeni. gada laikā no tās mucas tiek izsūkts apmēram 150L-200L ūdens uz apmēram 10T dīzeļa Ja -20 grādos ielej siltu dīzeli (ap +8 grādiem) degvielas tvertne ir auksta, bet iekšpusē tagad ir siltums. Kondensāts rokā
Tā arī daru- vienmēr leju pilnu. Sezonas sākumā iztīru bāku ar kondensāta reaģentu. Lieta tāda, ka sliktā dīzelī aukstā laikā vižņošanos var novērot vizuāli. Man pirms smalkā filtra ir uzlikts caurspīdīgais rupjais- tur to visu var novērot.
Redz- mersim (v-class) bēda tā, ka filtrs atrodas mašīnas purngalā un visu laiku dzesējas. Līdz ar to- ja ārā -20, filtrā arī! Tagad čalis pasildīja, uzlika cimdu virsū un rullē tālāk!
negatIvs:par kondensātiem zināms, par filtra maiņām arī, vienalga, darba busam šoziem divas reizes filtru mainījām, pildāmies tikai Dinaz[ karte ]
Tā mainīšana neko pret savižņošanos nevar līdzēt. Labāk uzlikt rupjo filtru pirms smalkā, trubiņā- desmit minūtes un pāris lati! Vižņi tam cauri netiek.
pagājušo ziemu nobraukāju ar vasaras dīzeli. sharāns stāvēja meirā pāris dienas kad ārā bija -20 grādi. problēmas sākās pie -18 grādiem. droši vien mani tulīt nolamās par meli, bet tā bija. šogad gan leju tikai ziemas dīzeli. un ne reizi neesmu piepīpēts, vai aizsalis(tfu tfu tfu) (man ir apsildāms filtrs ) divarpus gados esmu nobraucis 110 000km. ja man tas būtu ar bendzīnu..... nu būtu 3x mazāks nobraukums
sievai rekords uz pārsimt kilomteriem bija 5,5l uz 100km patēriņš. neatzīstu bendzīnus
kvatrinjsh: sievai rekords uz pārsimt kilomteriem bija 5,5l uz 100km patēriņš. neatzīstu bendzīnus
tas jau nav nekāds rekords - man ar benzīnu ir bijis ap 3 litri uz 100, tiesa tas bija ar māsas mazo Suzuki, kuram par 4 cilindrus pažēlojuši un to vietā 3 ielikuši
kvatrinjsh: sievai rekords uz pārsimt kilomteriem bija 5,5l uz 100km patēriņš. neatzīstu bendzīnus
tas jau nav nekāds rekords - man ar benzīnu ir bijis ap 3 litri uz 100, tiesa tas bija ar māsas mazo Suzuki, kuram par 4 cilindrus pažēlojuši un to vietā 3 ielikuši
nu lūk, un pamēģini tādu patēriņu dabūt ar siltumnīcu vw sharan
es nevaru atcerēties, tas bija ar kravu vai bez kravas. zinu kad braucām pakaļ nepilnai tonnai rudzu. bet kurā virzienā bija šāds patēriņš, neatderos
sievai rekords uz pārsimt kilomteriem bija 5,5l uz 100km patēriņš. neatzīstu bendzīnus
ja dīzeļi salonos maksātu tikpat cik benzīnieki tad es saprotu ekonomiju...bet cik es esmu rēķinājis man pa pilsētu braukāt dīzelis nekādi neatmaksājas ja man pērkot n-tās štukas jamaksā par virsu
Jaunu mašīnu vispār var atļauties tikai bagātnieki vai bezatbildīgi kredītņēmēji- ekonomikas pārkarsētāji!
man te caur sakariem dabūts info, ka statoil ir viena no nekvalitatīvākajām un nepastāvīgākās kvalitātes degvielām. tas izpaužās tā, ka vienu dienu var būt ļoti laba degviela un citu dienu atkal pilnīgs mēsls. to es zinu jo tajā ekspertīzes centrā, kas ņem paraugus un testē caur paziņām viens strādā.
toties pati pastāvīgākā degviela ir lukoil vai latvijas naftai. man pat vairāki paziņas tikai dēļ tā fakta lej tikai LN vai lukoilā, čalim Toureg bet lejās LN pie sūda pumpjiem un vēl citam spēcīgs subārs un arī lejās tur...tad jau tas kaut ko nozīmē! un cenas es arī teiktu ka diezgan vienādas, tāpēc tas nav tas iemesls.