Zoziitis * Ja būtu degvielas padeve pie vainas,starterim ,tak tāpat ir jāgriež,ne? * es pieminēju iespējamos variantus, reizēm ir pie vainas viens no viņiem, reizēm sakrīt vairāki vienlaicīgi. ja savlaicīgi novērš vienu no viņiem, piemēram degvielas līniju, tad mazāka varbūtība ziemā uzrauties, pie pirmajām aizdomām vajadzētu to sakārtot.... pirms nedēļām divām ar darba busu paliku mežā 23 naktī starp Ķegumu un Daugmali... , braucot rāva ciet degvielas filtru...., apstājies, pielaid, bet apgriezienus dzinējs neuzņem, kā sāc braukt, noslāpst....tā nu lēnā gaitā ar 1,2 ātrumu ļurināju uz Olaini. otrā dienā serviss, devielas filtra maiņa[ jau otrā šoziem] un pagaidām arī šorīt viss mierīgi. runa bija par Reno Trafic busiņu/dīzelis
Visticamāk pie vainas (ja lielā salā starteris tikai klikšķ , bet tas ir ejošs) ir tas ka starterī ir kondensāts kurš lielā salā pierauj bendiku un kontaktvirsmas tajā federē iesals - starteris klikšķ bet negriež. viens variants pasildīt bendiku . Nav nekāds jaunums. Tāpat starterim grūti ir griezt ja lietojam eļļas kuras pie lieliem mīnusiem ir kā ķīselis. Nelaime noteikti nenāca viena kā negatīvs rakstīja - beidzās gan degviela gan aķis pēc pirmā starta (izmocīts + 500m nobraukts) nepaspēja uzlādēties. Bez minētā filtra Vēbera karburātoriem kuri nu jau palikuši skaitāmi sala ciet arī dīze. Ja starteris dažreiz klikšķ un negriež arī normālos apstākļos tad parasti ir vai nu bendika kontakti, aukstais lodējums rotora tinumos vai ogles.