Kas ir īstā kultūra- tautas dejas, modernās dejas, estrādes dejas vai dejas diskotēkā?
Kādās kurpēs dejot ir pareizi un kādās kurpēs zaimojoši?
Vai vienkāršs cilvēks no Purčika daudzstāvenes drīkst sevi saukt par dejotāju?
Vai ritmiskas kustības elektroniskās mūzikas pavadījumā var saukt par dejošanu? Jebšu tomēr īsta dejošana ir tikai analogo instrumentu pavadījumā- zem akordeona, piemēram?
Vai "dejošanas" šovi, kurus rāda pa Tv, neizkropļo cilvēka priekšstatu par patiesām dejas vērtībām?
Tas nav viss, man ir vēl 34 līdzīgi jautājumi, kurus apspriest ir svarīgi...tos uzrakstīšu vēlāk!
P.S. Arhīvos glabājas ĪSTAS ādas kurpes, kuras vēl joprojām var izmantot dejošanai...kā jūs domājiet- cik ilgi glabāsies Ķīnā ražotās sintētiskās? Un vai tās kāds glabās Valsts Deju Arhīvā?
Botas dejot valsi ir......nevis zaimojoši bet...********* Visi šovi ir tikai izrādīšanās un naudas pelnīšanas pasākumi tur ar mākslu (dejošana, dziedāšana vai hvz) nav nekā kopīga. Tirināšanās mūsdienu elektroniskās mūzikas skaņām līdzīgā troksnī naf nekāda dejošana
zazis:Botas dejot valsi ir......nevis zaimojoši bet...********* Visi šovi ir tikai izrādīšanās un naudas pelnīšanas pasākumi tur ar mākslu (dejošana, dziedāšana vai hvz) nav nekā kopīga. Tirināšanās mūsdienu elektroniskās mūzikas skaņām līdzīgā troksnī naf nekāda dejošana
Nav...nav...nav...botas...
Labi, kas IR dejošana, un kādās KURPĒS ir dejošana? /...cits ar basām kāaajāaam- latv.tdz./
Nav teikts, kas ir labāks/pareizāks utt. Tas, kāds viedoklis valda sabiedrībā un, kas tiek uzskatīts par pareizu ne vienmnēr tā izrādās...bara instingts ir ļoti izteikts. Viss mums svarīgākais labi redzams slavenajā Maslova piramīdā...visas pārējās vajadzības ir mainīgas, atkarībā no n-tajiem faktoriem. Galvenā cilvēka vajadzība ir apavi, pēc tam jau n-to apsvērumu dēļ tiek izvēlētas vai tās būs kedas vai botas utt.
"Palūkojoties uz fotogrāfiju no viena medija puses, prātā nāk asociācija ar naivo mākslu - kaut kādas vizuālās mākslas pazīmes darbiem piemīt, bet, tā kā tos radījuši cilvēki bez izglītības mākslā, vizuālajā kultūrā un tās vēsturē un līdz ar to arī bez konteksta izjūtas, tikai "no sevis", ex nihilo kultūrvēsturiskā aspektā, tad arī rezultātu pamatoti aplūkot mākslas teorijā nav iespējams . (...) Šādas foto amatieru kustības galvenais ieguldījums (paralēli dalībnieku personības attīstībai), visticamāk, ir bagātīga un daudzdimensionāla vizuālās kultūras fona radīšana, no kura savukārt iedvesmojas gan mākslinieki, gan reklāmas un modes foto veidotāji."
SvilpisLupis:bet, tā kā tos radījuši cilvēki bez izglītības mākslā... tad arī rezultātu pamatoti aplūkot mākslas teorijā nav iespējams . (...) Šādas foto amatieru kustības galvenais ieguldījums (ir)... fona radīšana, no kura savukārt iedvesmojas gan mākslinieki, gan reklāmas un modes foto veidotāji."
Tas ir citāts. Protams, ja esi ar moderno interpunkciju uz Jūs, tad varu paskaidrot sīkāk.
Nav redzēts, ka tie, kas mulsi mīņājas deju placī vai krūmos iestiprinās ar Agdamu, no savas dalības deju placī secinātu, ka ir gatavi dalībai konkursos, deju klubu atvēršanai vai jaunu dejas soļu standartu izdošanai. Pietiek, ka tie nomīda partneres kājas.
Un vispār - šis stāsts (salīdzinājums) nav patiess. Vīriešiem ar dejošanu un skūpstīšanos ejot visai švaki, kā to apgalvo sievietes. Vidusmēra vīrietis zina visu par TV programmu paketi, datu dekoderiem, alu un dīvānu, ne par dejošanu. Bērnudārza un mammas iedibinātā kārtība dejot pulciņā ar laiku atmira, palika tikai kurpes, kā to lasām tēmas sākumā.
Ir klasiskās dejas, kuras bija ir un būs, un viņas dejos arī pēc 100 gadiem. Un ir mūsdienu dejas, kuras katrā laikā mainās un pēc 100 gadiem tās dejos tikai retais īpatnis...
zazis:Ir klasiskās dejas, kuras bija ir un būs, un viņas dejos arī pēc 100 gadiem. Un ir mūsdienu dejas, kuras katrā laikā mainās un pēc 100 gadiem tās dejos tikai retais īpatnis...
Šovakar iesi....ēeeee...gribēju teikt "dejot"...bet jāsaka laikam "kāpt uz poda ar kājām"...?
Šodien piespiedu kārtā jāiet "kāpt uz poda ar kājām", bet par cik mana vajadzība ir rīt mācīties par studijas gaismām tad ceru, ka neaizsēdēšos/neaizstāvēšos uz tā poda