Rainers nu jau labu laiku sver rokas bagāžas somu. T'a ka tie 10kg jāievēro. Rīgā arī sver, citur sver. Un viena bagāžas vienība Raineram nu jau ir obligāta prasība un uz to attiecas arī tax free iegādātās lietas. Pati redzēju 2x, kad rindā stāv slāvu kundzīte (Rīgas lidostā) un uz vairākkārtīgi atkārtotiem brīdinājumiem 3 valodās, ka lidmašīnā var ienest vienu bagāžas vienību, lepni nereaģēja. Stjuarte pienāca klāt personīgi un lika visas kulītes pārvērst vienā vienībā un uz tantes "ja že vsjo eto v tax free kupila" atbildēja, ka viena vienība ir viena vienība. Tieši tas pats bija Stokholmas un Londonas lidostās. Labāk tiešām neriskēt un ievērot prasības, lai nav mantiņas jāatdod lidostas personālam
nākamreiz, kad lidošu un tiešām vajadzēs līdzi visu fototehniku, tad vilkšu foto-jaku. kabatās varu sabāzt praktiski visu nepieciešamo, izņemot statīvu: 1D marku, 2-3 tipiskus objektīvus (12-24, 24-70) vai 3-4 fiksus, telekonvertorus un 120-300/2.8 kā arī citus sīkumus. Parasti gan tik daudz nevienā braucinā, kad lidoju ar lidmašīnu neņemu. Un paliek vēl tas, ko rokas bagāžas somā var salikt.
ak34:nākamreiz, kad lidošu un tiešām vajadzēs līdzi visu fototehniku, tad vilkšu foto-jaku. kabatās varu sabāzt praktiski visu nepieciešamo, izņemot statīvu: 1D marku, 2-3 tipiskus objektīvus (12-24, 24-70) vai 3-4 fiksus, telekonvertorus un 120-300/2.8 kā arī citus sīkumus. Parasti gan tik daudz nevienā braucinā, kad lidoju ar lidmašīnu neņemu. Un paliek vēl tas, ko rokas bagāžas somā var salikt.
es taa dariiju. man bija bikses ar papildus saaanu uz celiem kabataam, veste kur var sabaast cetrus 70-200, jaka ar ntajaam kabataam. baazu kabataas leecas, zipenes, vienu fochuku uz pleca bez leecaam, un tikai tad mana soma ar vienu fotoaparaatu, 2 lecaam un laptopu sveera atautos 7kg. peec taa gadiijuma vairs nekad nenemshu laptopu. labaak panemt portable storage devaisu nekaaa 10 reizes smagaaku laptopu. bet ariii no 4 reisiem vienaa piekasiijaas, teica ka taa nedriikst. jaauzmanaas loti. jo tad kad pie rentgena visu vajadzeeja kraut araaa no manis viena naca kaadi 5-6 grozi no visa izkrautaaa shogad meeginaashu atrisinaat probleemu ar labu Pelican keisu (www.pelican.com ) , vismaz taadaa keisaa gruuti ko sapleest to meetaajot. bet nu risks ka chemodaans ar visu mantiibu var pazust. tagad intereseejos par nodooto mantu apdroshinaashanu
andre, ir cilvēki, kas sūta ar fedexu vai ko līdzīgu tehniku. tad gan jāsatraucas ne tikai par apdrošināšanu, bet par muitu. lai nav liekas nodevas jāmaksā. bet tas noteikti ir prātīgāk kā nodot bagāžā. bagāža arī mēdz aizkavēties vai vispār pazust
bet par piesiešanos - loģiski, ka piesieties var, bet vai šie var parādīt kādu punktu, kas nosaka cik kg drīksti likt kabatā un cik smagas drēbes vilkt mugurā? cik ir lasīts un dzirdēts par šādu ceļošanu, tad vienmēr tiek lidot bez problēmām
jaa, tagad ljoti strikti skataas, vismaz budzheta klasees, uz to cik itemi un cik smagi. protams, visiem somas sveert neliek - jaizvelas, attiecigi, areji mazinjas, bet ietilpiigas, un labi, ja 15kg var neveeriigi uzmest plecaa it kaa tur butu labi ja 2kg... atkrit dalja problemu.
jurisb:... pilnīgi likumīgi par dažiem kg vai lieku somu neadekvāti pārmaksāt (jāņem vērā arī fakts ka daudzi cilvēki vispār neņem somas salonā un ja kāds paņem divas - ievērojot visus izmērus it kā neko traģisku neizdara, tai pat laikā ko darīt ja visi pēkšņi tā sāks darīt - ņemt salonā N somas)...
Vienkāršākais ir kooperēties ar citiem pasažieriem, lieko svaru vai bagāžas vienības, sadalīt uz galviņām. Diemžēl to ne vienmēr var paveikt, sevišķi, ja lido viens un svešiem diez ko negribās uzticēt kaut ko vērtīgāku. Arī ne katrs svešinieks var piekrist tādam dīlam. Reiz sadalīju gandrīz 30kg uz citiem, kuriem nebija lielas bagāžas tiesa, tas bija pirms gadiem 5 ar LatČarter un nebija vēl tik striktu bagāžas pārvadāšanas noteikumu.
nu, 1 netaisnība, kuru redzu ir tāda - es ar visu 30 kg bagāžu sveru 103 - 104 kg, a cits pilsonis bez bagāžas sver 113 kg, a par biļeti maksā to pašu, ko es.
haralds:nu, 1 netaisnība, kuru redzu ir tāda - es ar visu 30 kg bagāžu sveru 103 - 104 kg, a cits pilsonis bez bagāžas sver 113 kg, a par biļeti maksā to pašu, ko es.
resnajiem tagad esot vairaak jaamaksā
Tas ir tiem, kas neievietojas uz viena krēsla.. Ja māk salikt riepu smuki klēpī tā, lai neaizņem vairāk kā vienu benķi, tad var svērt i visus 300kg
Rekords rokas bagažā: 4 kameras + 5 L klases objektīvi + 4 vai 5 50mm/85ki 1.4 + 10 zibspuldzes + kādas 2x10-22 + neatceros. computrekker + nova 180. Nevienā lidostā neviens man neteica, ka ar šo nedrikst iet lidmašīnā Reiss: HKG - LHR - HEL- RIX Aviokompanijas: Cathay pacific, Finnair, Virgin Atlantic. Normalaam avikompanijaam gandriiz pilniigi pofig uz rokas bagažu
Ja tas nav aizliegto mantu sarakstā(kuras var ievietot rokas bagāžā) aviokompānijas mājas lapā un ja tas iekļaujas rokas bagāžas izmēros, tad tur nevajadzētu būt nekādām problēmām. Pats vairākas reizes esmu vadājis līdzi šādu: bayimages.net..., gan ar Ryanair, bet nedomāju, ka Air Baltic būtu citi noteikumi.
Vai kādam ir pieredze ar Wizair? Ir dzirdēts, ka tur kā tādi sargsuņi kasās klāt pie standartizmēra koferiem, kuri bez jebkādiem jautājumiem citās aviokompānijās tiek klasificēti kā rokas bagāža.