Maris ieraksta šajā diskusijā savu viedokli - tīru no sev pierastajiem, bet citiem netīkamajiem apzīmējumiem, minējumiem - par to, kāpēc Van Goga pašportreti nav uzskatāmi par darbu sēriju. Viņa iepriekšējie argumenti nepārliecina - tajos nekas nav pateikts par tēmu, tikai pasmīkņāts.
Es vakarpusē ierakstu, kādēļ tos var saukt par darbu sēriju un kā tādus apskatīt.
Iznākumu vērtē lietotāji, ierakstot, kuram no viedokļiem piekrīt. Protams, ja tas ir par grūtu, drīkst atteikties. Es savu viedokli argumentēšu vienā ierakstā šā vai tā.
Saukt jau vari kaut mezaa, lai atsaucas, vai kilometru stabus par seeriju - tik nepiemirsti, ka beedigs darbinsh arii seerijaa ir bediigs darbinsh (taapat kaa Aafrikaa) - a Vinsentam katrs portretins bez problemam dzivo patstavigu dzivi bez mazaakaas vajadzibas pec parejiem. Taa tas ir ar labiem darbinjiem (ari Aafrikaa). Tici man taadiem darbiem ir pilnigi vienalga kaa tu tos rindo pierakstu gramatinjaa - un nav nekadu ceribu, ka bedigus darbinjus sataisot "pa vienu temu kaa Vinsents", tie kaut pa matu jedzigaki paliek
Tas bija jānosaka Van Gogam - pašportreti no sērijas, vai atsevišķi darbi. Bet arī sērijā katrs darbs dzīvo par sevi Sērija naf darbu salikums, kur viens darbs būtu atkarīgs no otra. Tāpēc abiem naf īstas taisnības.
Es vakarpusē ierakstu, kādēļ tos var saukt par darbu sēriju un kā tādus apskatīt.
Svilpi... nu vai tev tiesam shkiet, ka kautkur eksistee auditorija kuru interesee Svilpja verdikts kaa siem buus but PAREIZI APSKATIT VINSENTA BILDES?! Napoleons rados nav?
Es vakarpusē ierakstu, kādēļ tos var saukt par darbu sēriju un kā tādus apskatīt.
Svilpi... nu vai tev tiesam shkiet, ka kautkur eksistee auditorija kuru interesee Svilpja verdikts kaa siem buus but PAREIZI APSKATIT VINSENTA BILDES?! Napoleons rados nav?
Neturi tu kanti. Labi, Dievs ar tevi, trenējies vēsturē un retorikā tālāk! Uz mani tas iespaidu neatstāj.
Vakarā ierakstīšu, kādēļ Van Goga pašportretus var saukt par darbu sēriju un kādēļ tos var vienkopus apskatīt kā sēriju.
SvilpisLupis, vai tu vari parādīt kādu fotosaitu, kur tevi ņem nopietni. Visur smīns par tevi. Ko tu gribi te izvērst, lai tauta ņemtu māslas vēsturi, un sāktu lasīt par vanGoga daiļradi, par viņa gleznu klasifikāciju? Mani viņš neinteresē, vienīgi esmu vārdu "sērija " mācīts savādāk saprast, kā to saprot Maris.
Tad nu neko - nu tev ir spravka, kas "ataisno" to, ka neiesi viena laba darba delj uz muzeju (pat d'Orsee pie sienas bij tik paaris Vinsentgiimji - tiesa tie idioti bij tos izlikusi taalu vienu no otra) - un noteikti neaizmirsti bildeet "seerijaas" ar pieliktu "Vinsenta spravku" - ja kameraa laba darba atslegas nav, tad sitaada spravkaa jaabut
Mani viņš neinteresē, vienīgi esmu vārdu "sērija " mācīts savādāk saprast, kā to saprot Maris.
Kā tad Maris to saprot?
Kaut ko čukst par idiotiem ar spravkām, kas šo ielenkuši kā angļu lauksaimnieku NLO veidoti apļi, bet par tēmu, pat pēc īpašas iespējas došanas, raksta vien, ka tad neko. Jūs abi komunicējat kaut kādā kamenes zemfrekvencē, ka citi neredz?
Esmu mācīts neticēt nevienam apgalvojumam, kas nav paskaidrots vai pamatots.
Turpini rakstīt sev neinteresantā tēmā, ja citur tev nekā sakāma nav, es tikai vakarā izvērsīšos.
Atvainojos par mazo aizkavēšanos, bija darbi. Tad nu vēlāk mēģināšu kliedēt Mara bezgala garlaikoto gaidīšanas sajūtu.
Tikmēr aicinu viņu pastāstīt, kā vienā kadrā izstāstīt, teiksim, mazpilsētas stāstu. Par stabiem trešo reizi rakstīt jau būtu pilnīga bezgaumība - ES TO JAU DIVREIZ DZIRDĒJU, paldies!
....Pagaidām neko neesmu uzrakstījis, ja kas. Drīkst? Vakarā, jo jāraksta argumentēti, nevis čatiņā....Vakarā ierakstīšu, kādēļ Van Goga pašportretus var saukt par darbu sēriju un kādēļ tos var vienkopus apskatīt kā sēriju....Vakarā ierakstīšu, kādēļ Van Goga pašportretus var saukt par darbu sēriju...Turpini rakstīt sev neinteresantā tēmā, ja citur tev nekā sakāma nav, es tikai vakarā izvērsīšos...Atvainojos par mazo aizkavēšanos, bija darbi. Tad nu vēlāk mēģināšu kliedēt Mara bezgala garlaikoto gaidīšanas sajūtu......
rupucis:....Pagaidām neko neesmu uzrakstījis, ja kas. Drīkst? Vakarā, jo jāraksta argumentēti, nevis čatiņā....Vakarā ierakstīšu, kādēļ Van Goga pašportretus var saukt par darbu sēriju un kādēļ tos var vienkopus apskatīt kā sēriju....Vakarā ierakstīšu, kādēļ Van Goga pašportretus var saukt par darbu sēriju...Turpini rakstīt sev neinteresantā tēmā, ja citur tev nekā sakāma nav, es tikai vakarā izvērsīšos...Atvainojos par mazo aizkavēšanos, bija darbi. Tad nu vēlāk mēģināšu kliedēt Mara bezgala garlaikoto gaidīšanas sajūtu......
cik vakaru ir no 23.02.2010. līdz 25.02.2010.?
Tu neesi Maris, vēstuļnieks Vinsents nekur vairs nesteidzas. Tevi interesē šī tēma vai iespēja parādīt, ka proti skaitīt? Zini, pēdējais tev noteikti izdosies! Es lietoju kalkulatoru.
ne tehnika (kamera), ne formāts (sērija), ne bildes literārā informācija (lauku ciems) - nekas no tā bildei neko negarantē
bezvērtas mantas
bildīti veido tās uzbūve/kompene (lineārā, laukumu, krāsu, uztveres kontrastu), virtuozitāte tās pasniegumā/īstenošanā un spēkā ar kādu šās lietas manipulē ar skatītāju
ja ir kāda tēma kas interesē, tad pasaku kādu frāzi, bet tāpēc tak neprasi man malt bezgalīgi elementāras lietas
nu ja neiesi skatīt vienu labu bildi, bet a kalkulātoru un raksta galu rokā meklēsi kur tā pavairāk ''sēriju'' nu, bet uz veselībām kuram, tad šis fakts nav pie pakaļas?
No šodienas var mājās dzītu kandžu tirgot mazos apjomos. Mož kāds bariņš "Foto fanu" kam galvenais ir VARKA varētu pieversties brāgas ielikšanai lai bizness nekavējās
SvilpisLupis:Tu neesi Maris, vēstuļnieks Vinsents nekur vairs nesteidzas. Tevi interesē šī tēma vai iespēja parādīt, ka proti skaitīt? Zini, pēdējais tev noteikti izdosies! Es lietoju kalkulatoru.
Es tev uzdevu jautājumu cik vakaru ir no 23.02.2010. līdz 25.02.2010.?
ne tehnika (kamera), ne formāts (sērija), ne bildes literārā informācija (lauku ciems) - nekas no tā bildei neko negarantē
bezvērtas mantas
bildīti veido tās uzbūve/kompene (lineārā, laukumu, krāsu, uztveres kontrastu), virtuozitāte tās pasniegumā/īstenošanā un spēkā ar kādu šās lietas manipulē ar skatītāju
ja ir kāda tēma kas interesē, tad pasaku kādu frāzi, bet tāpēc tak neprasi man malt bezgalīgi elementāras lietas
nu ja neiesi skatīt vienu labu bildi, bet a kalkulātoru un raksta galu rokā meklēsi kur tā pavairāk ''sēriju'' nu, bet uz veselībām kuram, tad šis fakts nav pie pakaļas?
+ kā var ko uzrakstīt draugos?
Te varētu piekrist, bet nav runa par garantijām. Cilvēkam tā ir tikai viena - ka reiz mirs. Viss pārējais ir nosacīti.
Sērija savā laikā un vietā ir vērtīga lieta. Tehniski kaut vai tāpēc, lai redzētu, kā digitaļščinas piekritēji tiek galā ar RAW konvertāciju vai melnbaltizāciju vairāk nekā vienā kadrā.
Piemēram, tavu kursu beidzēju kadri bija kā kursu beidzēju kadriem būtu jāizskatās. Un viss. Arī tāpēc, ka tie bija savrupi - par visu ko stāstīja ... un par neko.
Vai, piemēram, lauku cilvēku ikdienu varētu parādīt vienā kadrā? Varbūt tad jātaisa arī Viens Kadrs Latvijā pēc 40 gadiem.
Lupi - pats tak saproti, ka vispārināšana par miršanu ir jau pa Brežņeva līniju
lauku cilvēku dzīve... jēzus nu griezies pie Ivara Selecka vai kāda cita dokumentālā kino meistara - i formāts atbilstošāks i ...
tā visa tak ir ļurināšana - tikpat labi var teikt, ka visi Gojas spāņu karaļnama portreti nav gana labi jo neatspoguļo pilnus datus par šiem - labāks būtu excel formāts un pilna inventerizācija - katra lappuse būtu pašvaka, bet kopaina zaibis
Labs duelis. Svilpis, jau kuro vakaru, tā arī neko par tēmu nav uzrakstījis (izņemot par miršanu), Maaris runā vienu un to pašu (pareģo nākotni saujā).
un tad tikai sāk šķīst nabaga skarabeji uz visām pusēm
Šitie vīriņi www.jpl.nasa.gov reiz palaida vienu vēstījumu Kosmosā.
"the first spacecraft to actually exit the solar system was Pioneer 10, launched in 1972. That spacecraft bears metal plaques describing its planet of origin, just in case it encounters other travelers during its journey. However, the message carried by the more recent Voyager missions is longer, more elaborate, and more carefully considered.
A committee headed by astronomer, author, and space exploration advocate, Carl Sagan, designed and selected the Voyager's message. It is inscribed on a 12- inch gold-plated copper disk and contains sounds and images expressive of life on Earth and the best of human culture and civilization.
This includes a greeting in 55 different languages, from Aramaic to Vietnamese. We listened to a child's voice in English say "Hello from the children of Planet Earth", and a Spanish speaker saying, "¡Hola y saludos a todos!"
The record also includes a compilation of great music from blues to Bach to ragas, and a sampler of non-human Earth sounds such as wind, rain, surf, chimps, sheep, crickets, saws, and trains. We browsed some of the photographic images the Voyager carries electronically -- simple depictions of essential human knowledge including maps, diagrams of DNA, vertebrate anatomy charts, chemical and mathematical definitions, and other visual displays."
Domāju, tur cerības saņemt atbildi uz kliegšanu ATBILDIET ATBILDIET TE ZEME varētu būt mazliet lielākas.
Atverot praktiski jebkuru rakstu par mākslas darbiem, kurus var uzskatīt par tapušiem noteiktā laika posmā, ar kopīgu centrālo ideju vai kas ir citādi savstarpēji salīdzināmi un papildinoši, tajos var lasīt ko līdzīgu painted a series of pictures, narisoval rjad karķin. Kā zināms, daudzas mākslas reālijas mēs tikai pārstāstam. Tās objektīvi bieži vien pieder citām nācijām un kultūrām, tāpēc būtu tikai loģiski atreferējumā ietvert arī šo apzīmējumu. Šī latīņu cilmes vārda – sērija - būtība ir deskriptīva, norādoša uz secību. Secība var būt tieša, kā pirmais, otrais un trešais kadrs, un var tikt piedēvēta vēlāk, atlases posmā, kad ir pabeigts darbs, cikls, posms utt. - apkopoti un sagrupēti rezultāti.
Lokāli vieglāk sameklējamam piemēram – par sēriju, kuras pamatā ir viena doma un vieta, metode, noformējums – var paņemt Intas Rukas darbu sēriju Amālijas iela 5a. Atsevišķi ņemtas, bērnu rotaļu bildes ne vienā, ne trīs eksemplāros nespētu pastāstīt stāstu par visu projektu, par visu namu, kurā un pie kura tās uzņemtas. Stāsts par pavāru ar medījumu trofejām pie sienas viens neko nepateiktu par divu kurtu īpašnieku vai iedzērušiem brāļiem no mazliet atšķirīga sociālā slāņa.
Tātad darbu sērija ir veids, kā piemērotos apstākļos izstāstīt visu stāstu. Izraut lapu no grāmatas var vienmēr. Ja radošajos darbos, kas ir pasniegti secībā jeb sērijā, skatītājs vai lasītājs varētu ieviest savas korekcijas, daudzi romāni autoram par pārsteigumu pazaudētu ne tikai rindkopas, bet pat veselas lapas un nodaļas. Viens piemērs: Tolkīna Gredzenu pavēlnieks, ko daži uzskata par pārāk garu, bet autors teica, ka piekrītot viedoklim, ka grāmatai ir viens liels trūkums – tā ir daudz par īsu. Izmetot no tās liriskākās daļas, varētu iegūt spraigāku sižetu, bet pazustu precīzi autora iecerētais. Tomēr katrai ekranizējuma sērijai, kā daudzām filmām, ir vairākas versijas – kinoteātru saīsinātā, garā un režisora versija.
Par Vinsentu.
Atšķirībā no daudziem mūslaiku pilsoņiem, tajā laikā cilvēki, lai kaut ko pateiktu, rakstīja vēstules. Tās nebija štrunta sms ziņas ar vēstījumu Nopeerc pienu un maizi , vai Cau ko dari mes pie jurkas garazas dzeram alu. Vinsenta vēstules, skaitāmas daudzos simtos www.vggallery.com..., tai skaitā brālim Teo - intīmas, atklātas, par darbiem, par dzīvi, par plāniem, par visu – ir vispārzināms biogrāfisks fakts un tiešs informācijas avots visiem, kas interesējas par van Gogu mākslas sakarā. Un ne tikai. Kādā vēstulē viņš runā par dziļi personīgām sajūtām šādi: “Tu redzi, ko es esmu atradis – manu darbu; un Tu arī redzi to, ko es neesmu atradis – visu pārējo, kas ir Dzīves sastāvdaļa.” Šis teikums un pārējais vēstulē tiek skaidrots tā, ka van Gogs sāpīgi apzinājās kādu eksistenciālu trūkumu – viņam nebija bērnu, un māksla, lai arī cik lielu līdzību nevarētu saskatīt starp mākslas darbu un bērnu radīšanu, labākajā gadījumā ir tikai vājš aizstājējs. Tātad – nav tāda “vecais ir sen miris un nevaram viņam pajautāt”. Ir viņa daudzās vēstules un pārdomas. Un izrādās, ka tas bija labi - ka cilvēks rakstīja tikpat daudz, cik gleznoja. Dažām Fotobloga un citu foto forumu labestīgajām, bet nobružātajām mēbelēm un šķietamajām reliktu autoritātēm tā būs īsta mīkla.
Rīt vēl. Starplaikā lūdzu neko neied*st. Tas ir viss, ko daudzi māk, līdzīgi dzērājtūristiem.
Un ko es esmu uzrakstījis rupju ... bet neaizmirsti, ka esi uzdrošinājies
Maris:rupucis jau kā Haiduks do vaļā
Lupi - pats tak saproti, ka vispārināšana par miršanu ir jau pa Brežņeva līniju
lauku cilvēku dzīve... jēzus nu griezies pie Ivara Selecka vai kāda cita dokumentālā kino meistara - i formāts atbilstošāks i ...
tā visa tak ir ļurināšana - tikpat labi var teikt, ka visi Gojas spāņu karaļnama portreti nav gana labi jo neatspoguļo pilnus datus par šiem - labāks būtu excel formāts un pilna inventerizācija - katra lappuse būtu pašvaka, bet kopaina zaibis
tās visas tak kulītes
ko varu darīt, ka man tik vēži svarīgi
Mari, nevajag tik reti nokāpt no koka un ierēkt, tad saskatītu, kam pieder tevis atreferētais stils Tā kā liec nu mieru Haidukam, ja arī vairākas reizes pret pašiem šī stila blogeriem esmu to izmantojis, tad tas no manas puses bija pakaļdarinājums. Bet daudzi ir interesanti tipiņi, kuri mil uzbraukt citiem, bet šausminās, ka dabon pretīm. Spilgtākais bija welns, taisījās (vismaz spamoja) sūdzēt tiesā par apvainojumu . . Un ja tu tik dikti uzsvēri, lūdzu- MARI ATBILDI , kas ir sērija, kādi darbi un ko tie serijā papildina , un vai vispār papildina, vai arī sērijā ir pašiem par sevi patstāvīgu darbiu apkopojums pēc radniecīgam tēmām., lai dažiem nebūtu vajadzīgi paskaidrojumi... puisītis zo ir neziņā... <ierēcēju dievs saka ka serija ir papildinošu darbu virknējums, Haiduks saka, ka tas ir muldēts>
zo:
Haiduks:vienīgi esmu vārdu "sērija " mācīts savādāk saprast.
par šo frāzi es gribētu kautko sīkāk uzzināt. kur un kas tevi mācīja?
sērija Haiduk ir informācijas pasniegšanas formāts - radniecīgu bilžu kopums - 99% gadījumu viduvēju bilžu kopums kuru skatot turpu/šurpu rodas lielāks priekštats kam tās vajadzīgas, nekā ja būtu tikai viena
ir retas sērijas kurās gadās viens vai vairāki labi darbi - tie tad dzīvo savu patstāvīgu dzīvi un pārējos var atstāt vēstures dokumentētājiem un uzskaitvežiem
Lunis:No šodienas var mājās dzītu kandžu tirgot mazos apjomos. Mož kāds bariņš "Foto fanu" kam galvenais ir VARKA varētu pieversties brāgas ielikšanai lai bizness nekavējās
aizliegts nebija jau sen, bet ATĻAUTS- no šodienas.
tiek praktizēts jau kādu brīdi. Valmierā viens daiļamata maisters TĀDUS apparātus taisa! prieks, kā darbojas. un dzidrs kā nevainīga bērna asaras... www.fotoblog.lv...
man šī diskusija sāk atgādināt dof crop vs ff, visi runā par vienu un to pašu bet izliekas ka viens otru nesaprot. svilpi un Mari, ko jus sakat par bilžu sērijām kuras nav viena autora darbs?
Maris:sērija Haiduk ir informācijas pasniegšanas formāts - radniecīgu bilžu kopums - 99% gadījumu viduvēju bilžu kopums kuru skatot turpu/šurpu rodas lielāks priekštats kam tās vajadzīgas, nekā ja būtu tikai viena
ir retas sērijas kurās gadās viens vai vairāki labi darbi - tie tad dzīvo savu patstāvīgu dzīvi un pārējos var atstāt vēstures dokumentētājiem un uzskaitvežiem
Šamajam jaf var piekrist 99% . Jo tas vairs neskan, kā rakstīji iepriekš- ka vienu galveno darbu papildina palīgdarbi Tāpat, kā dzejnieks pats izvēlās ko kur likt, bet mēs sakām dzejolis "n" no dzejoļu krājuma "y", tāpat ir ar sērijām... autors pats izvēlās kādas bildes likt sērijā, labas vai sliktas, un vai vispār lietot vārdu - sērija. Internetā šo vārdu ir izspiedis - galerija, vai albūms. Bet 80-tajos mūsu fotograndiem bija pasakaini skaistas sērijas .