Uzskatu, ka jābūt tā, ka atverot rakstu, rādītu arī intro tekstu, netikai izvērsuma tekstu. Intro tekstu parasti kautkā izceļ (boldā, vai atdala no izvērsuma ar kādu līniju).
Šobrīd rāda tikai izvērsuma rakstu, tas nozīmē, ja es kādam nosūtu pa meilu vai kā savādāk linku uz šo rakstu, viņš nemaz neuzin par tāda intro teksta esamību un varbūt pat nevar tik efektīvi iebraukt runātajā, ja nav izlasījis šo intro tekstu.
Man vēl ieteikums - ja teksts ir tulkots, tad labāk veltīt to laiku kam citam un ielikt vienkārši linku ar īsu aprakstu.
Paskaidrošu. Tulkojumi, kuros ir skaidrs, ka tas ir tulkojums, ir nu tā... ne visai. Piemēram, latvieši ļoti reti iesāk tekstu ar vārdiem ".. [kaut kas] pavērs ceļu uz burvīgu un neaizmirstamu pasauli...". Tā ir sagadījies, ka latvieši ir gudrāki par dumbajiem eiropiešiem, par amīšiem nerunājot, tāpēc vajag raitāk ķerties pie lietas un nebaidīties runāt "dziļos" terminos.
Paredzot fotoblogam ilgu nākotni, labāk būtu koncentrēties uz maz, bet kvalitatīviem rakstiem, oriģināldarbiem. Piemēram, katrs no mums specializējas kādā jomā, un būtu labi dzirdēt, ko saka makro fotografētājs ar pieredzi, vai portretu fotogrāfētājs, utml. Tā būtu tāda kā teorija.
Savā iztēlē es redzu tādu fotoskolu - kā mazu, noderīgu padomu vācelīti. Piemēram, tēmas - portrets, makro, ainavas, arhitektūra, u.c., kurās apkopoti padomi, kas, kaut īsi, tomēr noderīgi. Tā varētu novērst tukšumu skolā, ko radītu augstu kritēriju izvirzīšana teorijas sadaļai.
(Augstāk rakstītais ir tapis, esot dziļi miegainā noskaņojumā, tapēc var būt kaut kas nesaprasts...)
Uzskatu, ka jābūt tā, ka atverot rakstu, rādītu arī intro tekstu, netikai izvērsuma tekstu. Intro tekstu parasti kautkā izceļ (boldā, vai atdala no izvērsuma ar kādu līniju).
Šobrīd rāda tikai izvērsuma rakstu, tas nozīmē, ja es kādam nosūtu pa meilu vai kā savādāk linku uz šo rakstu, viņš nemaz neuzin par tāda intro teksta esamību un varbūt pat nevar tik efektīvi iebraukt runātajā, ja nav izlasījis šo intro tekstu.
Man vēl ieteikums - ja teksts ir tulkots, tad labāk veltīt to laiku kam citam un ielikt vienkārši linku ar īsu aprakstu.
Paskaidrošu. Tulkojumi, kuros ir skaidrs, ka tas ir tulkojums, ir nu tā... ne visai. Piemēram, latvieši ļoti reti iesāk tekstu ar vārdiem ".. [kaut kas] pavērs ceļu uz burvīgu un neaizmirstamu pasauli...". Tā ir sagadījies, ka latvieši ir gudrāki par dumbajiem eiropiešiem, par amīšiem nerunājot, tāpēc vajag raitāk ķerties pie lietas un nebaidīties runāt "dziļos" terminos.
Paredzot fotoblogam ilgu nākotni, labāk būtu koncentrēties uz maz, bet kvalitatīviem rakstiem, oriģināldarbiem. Piemēram, katrs no mums specializējas kādā jomā, un būtu labi dzirdēt, ko saka makro fotografētājs ar pieredzi, vai portretu fotogrāfētājs, utml. Tā būtu tāda kā teorija.
Savā iztēlē es redzu tādu fotoskolu - kā mazu, noderīgu padomu vācelīti. Piemēram, tēmas - portrets, makro, ainavas, arhitektūra, u.c., kurās apkopoti padomi, kas, kaut īsi, tomēr noderīgi. Tā varētu novērst tukšumu skolā, ko radītu augstu kritēriju izvirzīšana teorijas sadaļai.
(Augstāk rakstītais ir tapis, esot dziļi miegainā noskaņojumā, tapēc var būt kaut kas nesaprasts...)
Paldies par tik paardomatu un interesantu piedaavaajumu.
Jaatziist, ka pashreiz fotoskola ir attiistiibas pashaa saakuma stadijaa, nav ieviesta atlasiishana pec kategorijas, netiek arii ierobezhots, ko un kaa lietotaajs driikst rakstiit (iznemot gadijumus, kad raksts pilnigi neatbilst musu uzskatiem par fotoskolu).
martink, mes shos ieteikumus noteikti njemsim veeraa, kad planosim fotoskolas attiistiibu (shobriid - shodien - tas gan nav pats primaaraakais, bet noteikti "fotobloga ilgajaa naakotnee" mes shai lietai piekersimies un uzpuceesim fotoskolu kaa ze best elvee netaa) )
PS kameer skolas kontents nav piepildiits ar autoru mazajiem, kodoligiajiem originaaldarbiem, mes atljaujam arii paarpubliceet (ar obligaatu atsauci) arii citu autoru darbus. iespejams, kadu dienu tas tiks aizliegts, bet pagaidaam taa nav, tapec tulkot un parpublicet driikst.