Hey, hey Puiši un Meitenes, kas kaut reizi dzīvē ir fotogrāfējuši kāzas!
Gribētu Jums lūgt nedaudz izpalīdzēt!
Aizpildiet, lūdzu anketu par Jūsu kā kāzu fotogrāfa darbu, kas nepieciešama mana magistra darba izstrādei. Tad nu ļoti, ļoti ceru uz Jūsu piekrisanu !!!
akmansdies... anketu lejupielaadeet... kaut kur sutit... tad vel pasham no tas javelk dati ara jaliek kopaa.... kaadu tik chakaru 21. gadsimta neizdomasi...
versatile:akmansdies... anketu lejupielaadeet... kaut kur sutit... tad vel pasham no tas javelk dati ara jaliek kopaa.... kaadu tik chakaru 21. gadsimta neizdomasi...
vai cik mēs 21. gs esam slinkiņi palikuši, ka tik visu uz paplātītes pienestu
pievienojos versatile. vienkāršāk sataisīt online aptauju. vieglāk rezultātus apkopot, cilvēkiem ātrāk pašiem aizpildīt utt. pilns ar vietām, kur to varētu paveikt.
aigarsa:pievienojos versatile. vienkāršāk sataisīt online aptauju. vieglāk rezultātus apkopot, cilvēkiem ātrāk pašiem aizpildīt utt. pilns ar vietām, kur to varētu paveikt.
Aigar, vieglāk vispār ir NEKO nedarīt!
P.s. varēju uztaisīt interneta aptauju, bet šajā gadījumā man tas vnk neder, jo datus vajadzēs apstrādāt dažādos griezumos, bet interneta aptaujas saliek visu vienā putrā kopā....
Sadas anketveida aptaujas ir daudz precīzākas un ticamākas JO elektroniskas formas biezji vien aizpilda visadi loxi no gara laika kam istenībā nav nekadas sastibas ar KONKRETU tēmu bet "Vai tad šim grūti" kristinjus nullītes aizpildīt. Viens no piemēriem lasjigam bezsakara aptaujam bija pirms paris dienam tepat Bloga par autortiesībām , nepardomāti virspuseji jautajumi muļķigā salikumā. VAIRIANTS kad kautkas jādara pašam ļauj atsijāt tos kas tāda lietas dara "No gara laika" un tapat nevar sniegt nekādu objektīvu ainu Visobjektīvākjās aptaujas vispār ir ar personīgiem "Pasta sūtijumiem" , visiedarbīgākā un racionālākā reklāma personīgi adresēta korespondence. Latvija šai ziņā ievērojami atškirās no vairuma citu vietu pasaulē. Pietam šeit visādi patauju veicēji regulāri čakarē klientu, tas ar pārbaudīts KĻŪDAS pēc aizsūtot vākt infu par vel tik ražošanas IZSTRĀDES STADIJĀ esošu produktu kur mistiskā kartā "Atpazina" kāds skaits respondentu
versatile:akmansdies... anketu lejupielaadeet... kaut kur sutit... tad vel pasham no tas javelk dati ara jaliek kopaa.... kaadu tik chakaru 21. gadsimta neizdomasi...
vai cik mēs 21. gs esam slinkiņi palikuši, ka tik visu uz paplātītes pienestu
maldies. vai, cik mēs esam slinki lai nepaveltītu laiku aptaujas taisishanai. pats savulaik esmu ieguldijis gana daudz laika, gan jautajumu domashana, gan aptaujas taisishana - ta, lai lietotajam nebutu jadoma kurus jaut. izlaist vai nee. Anketa visu pasaka pati. survey.mypressonline.com - mana vecaa anketa.
Lunis - man arī ir gadījušies tādi brīnumi. Gadās, ka kļūdās arī cilvēks. Arī pensionāriem ir tipiski - jā, zinu, zinu, kā nu ne... un var pat sajaukt ar kādu vizuāli līdzīgu produktu.
Andreass:versatile, labam cilvēkam arī ar roku varu aizpildīt un pat pa parasto pastu nosūtīt.
Labi cilvēki ātri kļūs nelabi, kad sāks bieži uzmākties ar šādām aptaujām.
Lunis:Pietam šeit visādi patauju veicēji regulāri čakarē klientu, tas ar pārbaudīts KĻŪDAS pēc aizsūtot vākt infu par vel tik ražošanas IZSTRĀDES STADIJĀ esošu produktu kur mistiskā kartā "Atpazina" kāds skaits respondentu
zolīdā testā špiļkas tīšām - piem. jautājums parādās otrreiz citā formulējumā u.tml. lai sociāli aktīvo plānprātiņu aizpildītās anketas ar vieglu sirdi izmestu atejā.
Lunis:vel tik ražošanas IZSTRĀDES STADIJĀ esošu produktu kur mistiskā kartā "Atpazina" kāds skaits respondentu
Tu par Nikon D4?
Oi nē vēl jautrāk , kāds skandināvu ražotājs gatavojās šeit veidot taka "Meitu" kurai savs brends un produkti nu tā "Kosīt zem vietējiem" , kādu pus gadu uz priekšu bija pasūtīta vērienīga reklāmas kampaņa ar šiem produktiem , šie atsūta disaina paraugus produktiem ko tad "Jaapstiprina" te čupā iestāžu pirms kampaņas. Pasākums bija paredzēts uz Ziemsvētkiem a djela bija ap jāņiem . No atvalinājuma tiko bij atnākusi sekretāre un kā jau tas gadās nelielos ofissos uz galda sai "Milie koelegji" saviesusji miskasti , sji ieviesj kartibu un protams kā ierasts saliek pa vietam un sak pildit pienakumus TIKAI viena nianse "Dizaina paraugus" kāds cirvis bija iesviedis kastē ar uzraktu "Pētijumiem" nu un sjamā kārtīgi tos arī aizsūta uz vienu KRUTU LV pētijumu kantori , TO kas ne tika nav bijis "Reklamēts" bet vispār vēl dabā neekistē arī brenda tāda vēl nav . Nu un kā smejies pēc kādām nedēļām visiem par pārsteigumu atnāk izvērsts "Pētijums" ar cik tur tiem pataujātiem un iztestētiem "Dvēseļiem" kur varen skaisti viss "Izklāts" kā šādos gadijumos , kantorī neliels sajukums jo NEVIENS nevar saparast KAS TAS IR , nekas tāds nav bijis un reklamēts BET tauta jau "Zin atpazīsts un lieto" , tiek uzrīkota neliela iekšēja izmeklēšana kur atklājās ka RUNA ir tikai par "Saskaņošanas paraugiem" uz vēl neeksistējošu produktu un brendu Nu neko , tiesa pēc tam "Pētītāji" gan tika nomainīti