pāri 100 ļimoniem dārgākais darbs. Un par h.... tādu piķi neviens nemaksātu
Tāpat kā NĪ burbulis, arī māxlas darbi piedalās safdabīga burbuļa procesos. Vienkārši pasaulē veidojas interesantas preču-naudas attiecības... Par piķa maksāšanu var tikai pasmaidīt.Ekonomiskais un mākslas pamats tur visai nosacīts.
zini,[/url] par gleznām spriest pēc pārsimt mpix reprodukcijām.......nu nopietns tu džeks......un viedoklis ar tāds...1:1 ar traktoristu koļuJā, Nikolais ir mans labs čoms Māxlas pazinēj Nil, pastāsti man traktoistam ko interesantu par Picasso - respektēšu, ja spēsi uzrakstīt 3 - 5 viņa slavenāko gleznu nosaukumus, (gadsimtu, kurā darbojies, no kurienes cēlies un kur pavadījis mūža lilāko daļu tas būs bonusā)
Stulbis kā parast no mucas Šads stils glancētiem vākiem ar VIP tantēm ir modē kopš Annie Leibovitz uztaisija exskluzīvi skandalozo Vanity Fair, 1991 gada August numura vāku ar Demi Moore , tatad jau 19 gadus img.dailymail.co.uk... viss parejais ir tikai konkrēta stila 1:1 apzinātas kopijas Tas saucās "Stila ikonas" un lidzībai ir jābūt lot precīzai.
zini,[/url] par gleznām spriest pēc pārsimt mpix reprodukcijām.......nu nopietns tu džeks......un viedoklis ar tāds...1:1 ar traktoristu koļu
KĀPēc , lai nevarētu par Pablo spriest pēc neta bildītēm ? NilsS a? ko viņa kompenēs vai krāsu salikumos kādas ūber nianses? - vecis zvērs grafiski da proporcionāli un viņa bildas pa kilometru atšķiras no masas
vienā mirklī Lutums pārsita jebkuru bloga stulbeni un nokļuva pirmajā stročkā - pilnīgi aš amerikāņa sapnis šitik straujš leciens
Pārsteigums, ka gudra kungs neko nebij dzirdējis par A. Leibovitz oriģinālu Iesaku lejuplādēt filmu "Life trough a lens" par Annie Leibovitz filmā var redzēt ļoti daudz mūsdienu ikonas.
Gudris:Kāds sakars Annie leibovitz ar saburzīto pretīgo fonu ? vai es vienīgais to pamaniiju ?
Vienīgais gan Parejiem visu uzmanību nonem galvenais "Objexts" , bezapjoma bezfatūru foni reti kad labi isstās kontexstā ar grūtniecēm Normāla publika skatas uz OBJEKTU nevis "Fonu skanē"
vienā mirklī Lutums pārsita jebkuru bloga stulbeni un nokļuva pirmajā stročkā - pilnīgi aš amerikāņa sapnis šitik straujš leciens
Ar ko tieši? To, ka neesmu konkrēti kubisma fans vai konkrēti Pikaso fans??? Pēc manām domām tā ir aprobežotība - bļaut līdzi visiem citiem, ja tev šķiet, ka vērts maksāt par konkrēto darbu lielu naudu - gaumes jautājums. Jau biju uzrakstījis, ka dodu priekšroku citiem stiliem (un finasiāli ne lētākiem)
Nu re.. Mazvērtības kompleksi, ja tik ļoti klanamies rietumnieku marketingam..Mūs tur sauc par Ostiem . Un tā arī paliks..Mūsu pašu Maija Tabaka daudziem no viņu spīdekliem nav sasniedzama.. Paskatieties čigānu sērju, vēl izteiktāk -pašportrets - uz vrives
Par ko vispār stāsts ? Viens muļkis kurš vairāk neko bildē nespēj saskatīt kā "Tehniku" vaid ka uz vāka tikusi bilde kas VIŅAPRĀT netbilst viņa "Tehniskā reproducētāja" stailam. Da uz vākiem liek JEBKO kas piesaista skatītāja uzmanību un atbilst izdevuma formātam. Nu neizvēlā darbus pēc "Kvalitatīvi" principa bet gan pēc redaktora gaumes autora vārda vai attēlotās personas statusa. GRIBU TĀ TAISU ja kāds grib tādu likt uz vāka viņa darōšana , es ar tā bildēju un mani nesatrauc liks to kāds uz vāka vai nē . Cilvēki vākiem reizēm pērk tadus darbus kas man mētājušies pie "Intresantiem brāķiem" i nekas publikai patīk. Stulbim to nesaprast no vienīgi ko viņs spēj bildē saprast TEHNISKO pussi Attēlā tehniskā izpildījums ir pedējais pēc kā tas tiek izvēlēts
Kādreiz 3 jauni čaļi nolēma tasīt kolchozu , Māris Ločmelis , Gatis Rozenfelds , Imants Ķikulis , barā vieglāk izsisties sevķi ja tevi kā iesācēju seviķi par pilnu neņem. Pirmais bij svaigi fotoskolu beidzis meiteņu bildētājs , otrais bija caurkritis filazofi students no Rojas kurš piepelnijās kā reportieris , trešais bija dzeks ar Kīno izglītību , dokumentālā kīno žanrā šancējoš Operātors ar kādu kaudzi visai intresantu darbu, bet kautkā pievērsies vairāk foto. Tad nu dzeki nodibināja "Kolhozu" lai varētu noraut vissu banku apmierināt lielu klientu vēlmes nevis katrs atsevišķi bakstītos pa sīkumie. Pirms tam viņiem katram bija jau katram savs tīri intresants stiļiņš , sevišī man patika Ločmeļa ražojumi , šis tur tāds meiteņu elkes bija. Nu lūk un kopīgiem spēkiem viņi tešām dezgan ievērojami paspieda no tirgus laukā VECĀKU četrotni kura toreiz kandrīz pilnībā kontrolēja "Sieviešu žurnālus" tas ir Kleins , Deinats , Kajons , Draznieks , nu neko no tā PASĀKUMS tik ieguva bija vairs nevis 3 bet jau 7 spici autori LV sieviešu senalpresē. Šobrīd tādu ir vel vairāk un sākotnējā trijotne kā jau kārtīgiem Letīņiem pienākās ir sen pašķirusies katrs savā biznesā , bet joprojām VAIRUMAM jauno viņi jau sasniedzami jo vairums publikas NESAPROT kā un ko jātaisa lai tevi LIKTU žurčikā uz vāka. VĀKI būtība ir vienādi un primitīvi , fīča tajā ka pirms tasīt vākus tev ir jābūt KAUTKAM arī pirms tiem vākiem tātad jāprot tasīt kautko tādu ko cits tā netasa un TAD varbūt tev pasūtīs vāku kas būs 1;1 kā 101 citam Lielākā STULBJU problema ka vīni mēģina atdarītā VĀKUS tas ir bildes kuras ir visai stingri standartizētas un kā būtībā var vairums cilvēku kas kautko viduvējā līmenī saprot no fočenes , atču GALVENO ka pirms tams tev ir jaspēj sevi pierādāit ar kautko NE KĀ CITIEM to Stulbji ne nekādi nesaprot un nesapratīs
Spicu kolchozu veidošana lai iekarotu lielāku tirgus daļu nav nekas jauns Latvijā tā savu individuālo lielo biznesu ir sākušas apvienības Kleins / Kajons , Zemgalietis/ Krieviņš un jau pieminētā Rozenfelds / Ločmelis / Ķikulis un vēl daudzi , BET kā jau tas kārtīgiem augošiem stāriem pienāks IZAUG un vairs nav pa ceļam
vienā mirklī Lutums pārsita jebkuru bloga stulbeni un nokļuva pirmajā stročkā - pilnīgi aš amerikāņa sapnis šitik straujš leciens
Ar ko tieši? To, ka neesmu konkrēti kubisma fans vai konkrēti Pikaso fans??? Pēc manām domām tā ir aprobežotība - bļaut līdzi visiem citiem, ja tev šķiet, ka vērts maksāt par konkrēto darbu lielu naudu - gaumes jautājums. Jau biju uzrakstījis, ka dodu priekšroku citiem stiliem (un finasiāli ne lētākiem)
vaicā kur slēpjas spožais stulbums?
Stulbums ir nespējā saskatīt - Pablo bildēs tu neredzi neko izņemot $$$ (aš 2x to pieminēji), bet Pablo unikums ir attēla uzbūvē - kungs ir ģeniāls bildes kompozīcijas arhitekts - jau vienkāršu bildi uzbūvēt labās proporcijās ir grūti (redz tev no šeit redzamām 5 bildēm neviena nav uzbūvēta) a Pablo to paveica ar lielu detaļu skaitu. Nav jēgas tev pieminēt kubismu vai kādu citu stilu (kurš tev patīkot) jo arī tajā patīkamajā stilā, kuram aizmirsi, nezini nosaukumu, neko citu kā $$$ atkal nesaskatīji - tu neko nejādz ne no viena stila - tev vis vēl ir (un paliks) patīk/nepatīk un $$$ līmenī
lūk un ja cilvēks ar šādu erudīcijas līmeni publiski apspriež *kas ir Pablo* - to sauc par spožu stulbumu
Stulbums ir nespējā saskatīt - Pablo bildēs tu neredzi neko izņemot $$$ (aš 2x to pieminēji), bet Pablo unikums ir attēla uzbūvē - kungs ir ģeniāls bildes kompozīcijas arhitekts - jau vienkāršu bildi uzbūvēt labās proporcijās ir grūti (redz tev no šeit redzamām 5 bildēm neviena nav uzbūvēta) a Pablo to paveica ar lielu detaļu skaitu. Nav jēgas tev pieminēt kubismu vai kādu citu stilu (kurš tev patīkot) jo arī tajā patīkamajā stilā, kuram aizmirsi, nezini nosaukumu, neko citu kā $$$ atkal nesaskatīji - tu neko nejādz ne no viena stila - tev vis vēl ir (un paliks) patīk/nepatīk un $$$ līmenī
lūk un ja cilvēks ar šādu erudīcijas līmeni publiski apspriež *kas ir Pablo* - to sauc par spožu stulbumu
Par manu erudīciju tu spried pēc mūsu gaumju atšķirības??? - nespēju saskatīt viņa "ģeniālās" iemaņas kompozīcijas veidošanā - iepūt, nespēju! Ir tāda pasaka par karali, kam tika uzšūts tērps, kuru redz tik gudrie - pieskaiti mani pie tiem, kas viņa darbos neredz. Tā, starpcitu - gleznu neveido tikai kompozīcija - jebkurā no stiliem - kubismā, sirrealismā vai klasicismā, arī tiek veidotas kompozīcijas (kuram māksliniekam tas izdodas labāk un kuram sliktāk - vot tā jau ir gaume) + ir tāda lieta kā izvēlēto krāsu gamma, gleznas kontrasts un tematika. Man tagad būtu jāuzskaita visi stili, kurus atpazīstu, kurus daļēji atpazīstu, kuriem dodu priekšroku - domāju, ka neesi pelnījis. Un pēdējas - pats, pats no tavas puses - Pieauguša "bišku saprotoša no mākslas" vīrieša rīcība - skriet pie manām bildēm un salīdzināt tās ar Pikaso darbiem??? Līdz šim es tevi uztvēru nopietni, bet rādās, ka var bāzt vienā maisā ar bloga pagalēm. Un tu mani sauc par stulbu. PS - kungs ir ģeniāls bildes kompozīcijas arhitekts - kur tu šito izlasīji, jo spriežot pēc visa pārējā teksta - tu pats to izdomāt nevarēji.
Paskatījos gudra sašutuma objektu... nu laikam jau es neko no foto nejēdzu..., bet Gudris točna ir idiots...
SABURZĪTS FONS .... /redz ainās, kā Gudris burza ietinamo papīru, līmē kopā un paralēli liek sludiķi draugos, ka meklē grūtnieci ar klaudijas sejas vaibstiem.../
Nu jā...vēl pēc bloga standartiem - slikts kadrējums, nav trešdaļas likuma un mati pārdedzināti...
uz viena no pēdējajiem Rīgas Laikiem Stendzenieku ar apaļo apobjektīva gaismu uzbildējis. nedabistiski izskatās.
Tā bija tāda specifiskā Platleņķis + rings kombinācija , spriežot pēc jokainajām "Ēnām uz āru" Ja šito domā www.rigaslaiks.lv... Nu bet axstīties jau visko var izdomāt Vienīgi tas pārāk neatbilst RL stilam.
SHIT'o pašu! nu, pat nepētot detaļās, dirskomforts no nedabistiskuma. vai nu komunaļņika forūzī bildēja - cik tā darba mazliet tālāk no fona un/vai to fonu piegaismot.
uz viena no pēdējajiem Rīgas Laikiem Stendzenieku ar apaļo apobjektīva gaismu uzbildējis. nedabistiski izskatās.
Man stāstīja basņu, ka šitas kadrs esot priekš pirmās mācītājpartijas reklāmas kampaņas bildi brutāli izkrāpis/nospēris, pēc tam esot nācies ar labiem darbiem atstrādāt...
haralds:SHIT'o pašu! nu, pat nepētot detaļās, dirskomforts no nedabistiskuma. vai nu komunaļņika forūzī bildēja - cik tā darba mazliet tālāk no fona un/vai to fonu piegaismot.
Domāju ka vīniem kāds "Talants" sadomājis konceptu pamainīt nos erijas "Jo trakāk jo labāk" manierē Viņiem visiem ir pārāk milzīga pieredze šādās lietās mērama patsmit gadu garumā lai šitas būtu kautkas nejauš. Istenībā var būta oaša Srengas funktiers , atceros šis mums reiz Balticam pirs kādāiem patsmit gadiem pasūtija savu "Degunu" profilā , šim ir tāds labais profīls , tad nu tas nikarājās uz Lačplēsenes brandmūra kure Baltic siena kautkādu riktīgu laiku
haralds:z viena no pēdējajiem Rīgas Laikiem Stendzenieku ar apaļo apobjektīva gaismu uzbildējis. nedabistiski izskatās.
Man stāstīja basņu, ka šitas kadrs esot priekš pirmās mācītājpartijas reklāmas kampaņas bildi brutāli izkrāpis/nospēris, pēc tam esot nācies ar labiem darbiem atstrādāt...
Būs kads "Zinošais" stāstijis , pirmajai pirmajā reizē teišām gadijās viens "Obloms" bet galīgi ne saistībā ar kautko "Zināmu" bet saistībā ar "Aktīviem idiotiem" , tas kautkas līdzīgs taka ne ko tasija aģentūra bet gan kautkādi "Atbalstītāji" tāda Krievu šaraška kam arī darbinieki taka pa pusei no Krievijas un taisa visju Krievijai, būtībā tipene "Hudožņiki" , viņi tiktiešām "Aizņemās" bildi no kāda kantora arhīva. BET lietas tika atri noregulētas un vainigie gandrīz fiziski dabūja pa galvu , jo Ainārs esot bļāvis kā vērsis un licis trstāvīgiem puss stundu no vietas kamēr VISIEM viss pielecis un pasakums tapa veikli noregulēts Jāsaka "Ipatņu" LPP/LC rindās nekad nav trūcis , pēdējas velšanās ar neiztika bez "Atrakcijām" ar speršanu un tupiem ļautiņiem , toreiz izcēlās viens Olaines mudaks ar pamatskolas izglītību "Biznesmens" kurš ne tik nospera bildi bet arī vēl būdam pilnīgs mulķis pieraktija vīnai TXT kuru konkrēts cilvēks nebija teicis , skandāls gandrīz vai parauga starptautiskā skandālā un būtu maksājis dažām labam "Deputātām" vīna silto vietu EU parlamantā TAKA pie mums nebūt nav garlaicīgi , regulāri balansē te lāutiņi uz aktīvu idiotu sastrādātiem mēsliem , tā iet ka daudzās jomās darbojās cilvēki kuri neko tajās nejedz , nav profesionāli speciālisti , rezultāts likumsakarīgs
Nē, nē runa gāja tieši par Ēriku... Viņiem tur bija plakāti/klipi, kur narkaši durstās nu kaut kā tā... Bildi ar narkašu neesot īsti spēruši, bet jautājuši, sak vai drīkstēs izmantot zociālajai reklāmai? Atbilde - n uja sociālajai lai jau izmanto....pēc tam šokējoša atklāsme, ka Latvijā politiskā reklāma arī ir sociālā....... tālāk bija smieklīgākais, bet to nevar stāstīt