Par krievu auto ieskaitot moskvičus var fanot tik tādi, kas tos dabā nav redzējujuši tuvāk par 2m. Tie nav auto, bet pārvietošanās līdzekļi laikā, kad nekā cita labāka nebija
ak34:Par krievu auto ieskaitot moskvičus var fanot tik tādi, kas tos dabā nav redzējujuši tuvāk par 2m. Tie nav auto, bet pārvietošanās līdzekļi laikā, kad nekā cita labāka nebija
ak34:Par krievu auto ieskaitot moskvičus var fanot tik tādi, kas tos dabā nav redzējujuši tuvāk par 2m. Tie nav auto, bet pārvietošanās līdzekļi laikā, kad nekā cita labāka nebija
Da tu ko? Es ar VAZ 2103 braukt mācījos 13 gadu vecumā.
gribētos tādu atrestaurētu, tipa "kā jaunu", nokrāsotu ar matētu krāsu, tumši pelēku ar divām baltām svītrām pār kapatu un jumtu un galvenais, noteikti NE moskviča motoru. kaut kādu 5litrīgu bembja motoru varētu iekrāmēt iekšā...
alvils:gribētos tādu atrestaurētu, tipa "kā jaunu", nokrāsotu ar matētu krāsu, tumši pelēku ar divām baltām svītrām pār kapatu un jumtu un galvenais, noteikti NE moskviča motoru. kaut kādu 5litrīgu bembja motoru varētu iekrāmēt iekšā...
Tak moskvičiem vietas zem kapota tik daudz nav, lai kaut ko pieclitrīgu tur iebāztu P.S. Neaizmirstam par kāzu fotogrāfiem
ak34:Par krievu auto ieskaitot moskvičus var fanot tik tādi, kas tos dabā nav redzējujuši tuvāk par 2m. Tie nav auto, bet pārvietošanās līdzekļi laikā, kad nekā cita labāka nebija
------------ paklau, man nekad nav bijusi neviena krievu mašīna, bet pirmais mans vāģis bija chrysler un 82. gadā. Teikto nevajag reizēm uztvert burtiski!
alvils:gribētos tādu atrestaurētu, tipa "kā jaunu", nokrāsotu ar matētu krāsu, tumši pelēku ar divām baltām svītrām pār kapatu un jumtu un galvenais, noteikti NE moskviča motoru. kaut kādu 5litrīgu bembja motoru varētu iekrāmēt iekšā...
.....
paskati kādreiz to moskābeļa motoru! Ar ko šamējs ārēji īpaši atšķiras no bmv vecā motora? rūpnīca tak no kurienes ienāca?
A topiku te nevajag nomainīt - tjipa veču atmiņas par kādreizējiem skaistajiem laikiem ar moskvičiem un žiguļiem? JA kas es arī mācījos braukt uz žiguļa, un nekāda vaina. Toties pēc tādas apmācības tu māki braukt praktiski ar jebkuru vieglo mašinu!
Man bija ižkombi....motors bija nenokaujams...lēju eļļu virsū pa bišķim gadus trīs...aizsala regulāri radiators, kad uzkāpa temperatūra, labi nodzesējās ar lielo co ugunsdzēšamo...labi pārdevu pēc tam par 200 Ls...sapnis, ne mašīna. Varēja normāli vilkt(sākumā) Liepāja-Rīga zem 2h, cik gāja nezinu, jo spidometrs nerādīja jau no rūpnīcas...
IžKombi mana pirmā a/m, no Starta , kaut kur 6500rubuļi maksāja, pārdevu pēc 3 mēnešiem pa 8200 rubuļi, vilka līdz 165 km/h, nopirku vietā Astoto žiguli ar 1100 cm3 motoru, biju starā....
To banzai sajūtu, kāda ir braucot ar ižkombi ručkā pa līkumiem un kā viņš uz saviem atsperlāgiem šūpojās gribētu piedzīvot atkal...ehhhh p.s. nobildēšu par 100 Ls - 4 stundas, vairāk arī nevajag...
ak34:Par krievu auto ieskaitot moskvičus var fanot tik tādi, kas tos dabā nav redzējujuši tuvāk par 2m. Tie nav auto, bet pārvietošanās līdzekļi laikā, kad nekā cita labāka nebija
Čaika arī?
Protams. Krieviem nebija tādu auto kurus nevajadzētu nepārtraukti remontēt, vadāmība bija bēdīga, komforts un erganomika arī
Riebiga:Meitenei varu ieteikt vienkāršaku pieeju - ja grib foršas bildes no kāzām - nu lai aiziet uz salonu un par tiem 100 ls sabildējas - būs ļoti labas bildes un iekļausies summā! )
Riebiga:Meitenei varu ieteikt vienkāršaku pieeju - ja grib foršas bildes no kāzām - nu lai aiziet uz salonu un par tiem 100 ls sabildējas - būs ļoti labas bildes un iekļausies summā! )
Riebiga:Meitenei varu ieteikt vienkāršaku pieeju - ja grib foršas bildes no kāzām - nu lai aiziet uz salonu un par tiem 100 ls sabildējas - būs ļoti labas bildes un iekļausies summā! )
imgfoto:To banzai sajūtu, kāda ir braucot ar ižkombi ručkā pa līkumiem un kā viņš uz saviem atsperlāgiem šūpojās gribētu piedzīvot atkal...ehhhh p.s. nobildēšu par 100 Ls ...
... ja iedosi izbraukt ar iž kombi A iž kombi bija tas bulku vāģis?
imgfoto:nu jā...panesās nostaļģija...kas nekaitēja aiziet vakarā uz garažu un uz ausi paregulēt mosītim aizdedzi...
Apnika par to "vergošanu" kāzās, labāk auto nostaļģija... Man bija pareizā secība- ZAZ-968M, M-2140, VAZ-2105 un tikai tad "ārzemnieks"- 80-tā gada Rekordopelis. Lai arī nekādas dižās mocības ar padomijas autiņiem nebija (kā cilvēkam ar rokām pareizā vietā), pāreja uz vecu Opeli (un tālāk) bija ļoti jūtama un atgriezies padomijas nostaļģijā praktiska vēlēšanās nerodas...
ak34:
Protams. Krieviem nebija tādu auto kurus nevajadzētu nepārtraukti remontēt, vadāmība bija bēdīga, komforts un erganomika arī
AZLK 2141 airodinamika ir labāka kā jebkuram audi vai mersim vai bmw un par bleķiem nemaz nerunāšu....
ir labi, ka par auto var lasīt teorētiskus apcerējumus internetā man par laimi neviens krievu auto nav piederējis un braucies ar tiem esmu minimāli - 412 moskvičs, kaut kāds kantains žigulis un daži volgu modeļi. un esmu tos arī remontējis pa vasarām. tā ka ir viedoklis par tiem šrotiem.
saprotu, ka Friidis varbūt nesatraucās par to, ka auto pašam visu laiku jāremontē, bet tas nav normāli. ar auto ir jābrauc. un ar krievu auto pat to nevarēja normāli darīt. vienīgais to pluss - vienkārši uzbūvē, tāpēc neprasīja neko īpašu apkopē. Pats varēja visu izjaukt un salikt - ieskaitot motoru, ātrumkārbu un reduktoru.
Oliss:
AZLK 2141 airodinamika ir labāka kā jebkuram audi vai mersim vai bmw un par bleķiem nemaz nerunāšu....
ir labi, ka par auto var lasīt teorētiskus apcerējumus internetā man par laimi neviens krievu auto nav piederējis un braucies ar tiem esmu minimāli - 412 moskvičs, kaut kāds kantains žigulis un daži volgu modeļi. un esmu tos arī remontējis pa vasarām. tā ka ir viedoklis par tiem šrotiem.
saprotu, ka Friidis varbūt nesatraucās par to, ka auto pašam visu laiku jāremontē, bet tas nav normāli. ar auto ir jābrauc. un ar krievu auto pat to nevarēja normāli darīt. vienīgais to pluss - vienkārši uzbūvē, tāpēc neprasīja neko īpašu apkopē. Pats varēja visu izjaukt un salikt - ieskaitot motoru, ātrumkārbu un reduktoru.
----------- te atkal jāoponē, ka ārzemju autiņi tajos gados nebūtu pašam jaucami un remontējami! Esmu tos gan jaucis, gan remontējis, nekā sarežģītāka par to laiku krievu tehniku nebija. Dažkārt pat sarežģītas lietas bija tik vienkāršotas un primitīvas, ka jādomā, kur krievs tik daudz smadzenes lauzījis..
Tas tagad mašīnas tiek sarežģītas, lai nelīztu šķūnīšmeistari remontējot un atsātu to autorizētiem servisiem. tas arī būtībā ir auto mūsdienu koncepts..
oms, bija tā laika ārzemju mašīnas vienkāršākas, bet tās bija mašīnas, nevis šroti jau no rūpnīcas. nav normāli, ka pirmais, kas bija jādara jaunam auto, kas tikko ieradies no rūpnīcas, bija skrūvju pārvilkšana un saremontēšana
ak34:oms, bija tā laika ārzemju mašīnas vienkāršākas, bet tās bija mašīnas, nevis šroti jau no rūpnīcas. nav normāli, ka pirmais, kas bija jādara jaunam auto, kas tikko ieradies no rūpnīcas, bija skrūvju pārvilkšana un saremontēšana
Oliss: AZLK 2141 airodinamika ir labāka kā jebkuram audi vai mersim vai bmw un par bleķiem nemaz nerunāšu....
В качестве наилучшего прообраза для ускорения проектирования нового автомобиля Минавтопрому виделась недавно появившаяся франко-американская модель Simca 1308 производства европейского отделения корпорации Chrysler, обладатель титула «Автомобиль 1976 года в Европе» Нам привезли кузов от «Симки», на базе которого предстояло сделать макет-агрегатоноситель для изучения особенностей переднеприводной компоновки. У нее просто отрезали передок и приделали новый — с продольно расположенным «четыреста двенадцатым» двигателем. Этот прототип мы назвали «Максимкой». Министру Полякову он очень понравился. А про наш собственный «Москвич» С-3, опытный образец которого строился примерно в это же время, Поляков говорил: «Где вы видели такие автомобили? Таких машин не бывает!». Позже купили несколько Симок, одну из них разобрали: агрегаты отправили в лабораторию на испытания, а кузов отдали нам. Прямо на нем мы и лепили будущий «сорок первый». Это было очень трудно: месяца полтора или два я не мог заставить свою команду подойти к этому макету! Настолько все были оскорблены и унижены тем, что нам приказали взять не просто идею, а вот так примитивно скопировать автомобиль вплоть до «железа». Так и родился Москвич-2141. ru.wikipedia.org...
79. gadā Simku pārstāj ražot, bet kad parādījās 2141?
Bet kā tur ar to Simku un Moskābeli grūti spriest, jo tie Chrysler autiņi bija dīvaini. Vienam priekša, otram pakaļa līdzīga un ja neapiesi riņķi, tad no aizmugures hren sunbeam no plymotha atšķirsi, savukārt sanbeam priekša savukārt arī hillmanim. Kur franču, kur angļu, tā bez iedziļināšanās nesaprast. krievs gan jau Chrysler pārņemšanas momentā pamanījās kaut ko iemainīt, nopirkt vai nospert
Man pašam bija Chrysler Sunbeam 1974. gada, bet bildēs to grūti atrast tādu kā mans, jo viņam aizmugure bija no Plymouth un priekša no Hilman, bet saucās Sunbeam
Man bija Opel Rekords Caravan 82. gada ...tas bija monstrs 2.2l motors ar šprici... un 3 ātrumu automāts, ak jā...un pakaļas piedziņa tam vellam tak bija