Varat lūdzu pateikt kā un kādā režīmā fotogrāfēt telpās,istabās.Man ir fotoaparāts sony dsc-h50 Fotogrāfēju gan ar automātisko regulēšanu gan ar iestatījumu P (kas automatiski regulē ekspozīciju,gan aizvara darbības ātrumu gan diafragmas vērtību) zibspuldze ar bija uz auto režīma.Fotogrāfējot zibspuldze uz auto režīma nenostrādāja,tātad gaismas pietika,bet gala iznākumā fotogrāfijas ir iznākušas loti tumšas.Kur ir vaina,un ko es nepareizi daru.Paldies.
armis:Varat lūdzu pateikt kā un kādā režīmā fotogrāfēt telpās,istabās.Man ir fotoaparāts sony dsc-h50 Fotogrāfēju gan ar automātisko regulēšanu gan ar iestatījumu P (kas automatiski regulē ekspozīciju,gan aizvara darbības ātrumu gan diafragmas vērtību) zibspuldze ar bija uz auto režīma.Fotogrāfējot zibspuldze uz auto režīma nenostrādāja,tātad gaismas pietika,bet gala iznākumā fotogrāfijas ir iznākušas loti tumšas.Kur ir vaina,un ko es nepareizi daru.Paldies.
Jānopērk nākošais aparāta modelis, tad būs ok, gaišas!
Tu esi stulba,un tavs komentārs te ir galīgi lieks.
Varu tik dot vienkaarshu ieteikumu: 1. nopeerc statiivu 2. lieto AV rezjiimu (uzliec diafragmu pats, sleedzja laiku nosaka kamera), un pieregulee diafragmu, iso un "kadra gaishumu". tAALAAK JAU TIKAI PRAKSE! p.s. kamera gana normaala lai vareetu dabuut gana sakariigus rezultaatus, rokaas taadu esmu tureejis un shur tur bildeejis ar taadu, taa ka varu teikt, ka ar taadu var ko nobildeet.
Atcerējos vecu, stulbu anekdoti. Piebrauc pie Igaunijas robežas Audi Quattro, iekšā sēž pieci kadri. Vobšim, igauņu robežsargs saka, ka ar šito mašīnu vairāk par četriem Igaunijā nedrīkst braukt, jo, redz, quattro nozīmējot četri. Braucēji, protams, sāk skaidroties, ka tas ir tikai mašīnas nosaukums un tam nav nekāda sakara ar sēdvietu skaitu. A bet igauņu robežsargs no sava neatkāpjas, ni un ni, pieci braukt nedrīkst. Tā strīdas, kamēr igaunis neiztur, un skrien saukt priekšnieku. A priekšnieks saka, ka ar sīkumiem nenorarbosies, jo vesela ģimene grib tikt pāri robežai ar Fiat Uno. P.S. kaut kā tā
mums kantorī Panda ir viena no darba mašīnām, esmu dabūjis ar to pabraukāt... pēc Volvo 940 ar Pandu pārbraukt pāri guļošam policistam ir patiess ekstrīms...
Jā ,vecā panda bij zvērs!Aizmugurējais beņķis-parka soliņš,mēs ar čomu un alus kaste uz tā.Druška kāā paņēma uz 100-tu Zantes T-veida krustu TAISNI no Saldus puses(labi ka bij tāds neliels pļavu celiņš)naktī,tumsā,mēs ar čomu momentāli skaidrā(kaut kaste jau pusē).Nekas izrāva ar loku appakaļ un turpinājām ceļu uz Kandavu!
Ir gadījies braukt ar Patrol turbodīzeli (3.0 laikam), kam turbīna nomirusi, vot tā ir ekstrēma apdzīšana Kādi 3km jāieskrienās, lai smago apdzītu, ja nesanāk, jāsāk no jauna
smartins:Ne figa jūs nesaprotat, esktrēmi ir ar 25 gadus vecu žiguli 140 km/h izspiest.
Ja pie šī skaitās arī 26 gadus vecs VW golf, tad tas ir darīts. Nekas baigi ekstrēms nav. Viss mierīgi. Un ātrāk vienkārši iet tikai, kad sanāk no kalna lejā, pa taisnu nē.
smartins:Ne figa jūs nesaprotat, esktrēmi ir ar 25 gadus vecu žiguli 140 km/h izspiest.
Ja pie šī skaitās arī 26 gadus vecs VW golf, tad tas ir darīts. Nekas baigi ekstrēms nav. Viss mierīgi. Un ātrāk vienkārši iet tikai, kad sanāk no kalna lejā, pa taisnu nē.
Man, laikam, īpaš eksemplārs trāpijās, virs 130 stūre normāli vibrēt sāka (vinīgais, pirms gadiem 10 tas bija, ar 1975. gada 2103). A tas, ka ātrāk var tikai no kalna lejā - tas gan wowo!