labdien. Ja reiz sadaļa tehnika, tad par tehniku (lūdzu komentārus par to ka galerijā nav šedevru utt + par šedevra pogu aparātam neatkārtot 100. reizi). Esmu, pldies dievam, amatieris + fotolietasfans un varu atvēlēt laiku un iedvesmu technikas testēšanai, turklāt varu padebilus komentārus atļauties
Nopirku can 6d, normāli canon ofic veikalā, xmas tusiņos notestēju - konstatēju ka bildes kvalitātē + detalizācijā + smērējumos pa visu kadru (īpaši pa perifēriju) 5 d krutāks attēls par galvas tiesu.
Veikalā minēja ka tas saistīts ar objektīvu kvalitāti (tipa varāk pikseļu, krutāku fixēto stiklu vaig). Padarbojos ar fiksiem 50, 85, utt - viss analoģiski - bilde 5d asāka, detalizētāka, mazāk smērējumu (protams ar pilnīgi identiskiem iestatījumiem, statīvu, mirror lockup).
Moš matricas justēšana var būt nepieciešama, 5d to darīju (man stāstīja ka tas krutais aparāc jāiesilda labu laiku, tad va riefiksēt kameru un precīzi līdz kautkādai mikrona daļai novietot kur pienākas, maksā 30 Ls) - itkāpalīdzēja.
Nu vecīt , 5D bija viena no pēdējām CANON matricām kam bilde vismaz bija "Assa" pie letā gala tas beidzās ar 40D , cits jautājums ka 5D bija neērta tizla neergonomiska kamera Viss kas pēc tam ir NEASS krāsains smērējums TAKA domāju nav jēgas censties. OPTIKA arī fakts , kautkas +/- baudāms ASUMA zinā Canonam sanāk tikai ar FIKSĒTIEM stikliem vai JAUNĀKAS paaudzes super puper dārgajiem DIGITĀLAJIEM zumiem NAV JĒGAS šo justēt VIENKĀRŠI jāsaprot jaunās reālijas
Beidzot sāku realitātē saskatīt to ko man meistari briāna ielā reiz teica - jo jaunāks verķis - jo kakaināks rezultāc. Tiesa - funkcijas vairojās + vajadzīgas un nevajadzīgas
ciniic:neesu testējis 10d, tāpēc arī brīdināju ka varu sarakstīt muļķības. Starp citu - man svarīgi rezultāc kaut ar iso 25, nevis kaka ar iso 25000
ciniic, jautājums ir tikai viens, ko tu bildē?, ja tu bildē tikai ar iso 100 un F8-16, tad 5D, 1DSmkII, 1DSmkIII ir kolosālākie verķi, bet ja tev jābildē ar iso 12000, tad 6D būs labāk. Šeit protams ir vesels bars maxsļeņieki, kuri nav spējīgi nobildēt ne ar 5d ne 6d, bet tas jau ir cits stāsts.
Ja tik mīklains gadījums, mēģini ķert vainīgo ar "izslēgšanas" metodi - aizņemies kaut kur otru D6 un salīdzini identiskos apstākļos, ar vienu un to pašu, vēlams labu, objektīvu.
GunarsII:Ja tik mīklains gadījums, mēģini ķert vainīgo ar "izslēgšanas" metodi - aizņemies kaut kur otru D6 un salīdzini identiskos apstākļos, ar vienu un to pašu, vēlams labu, objektīvu.
Bildēju tai skaitā priekšmetus - ar vairākām gaismām, un svarīgi bija vairāk(nekā ar 5d) atkāpties lai dof lielāks un lai rezultātu izkropot varētu. Ar 6d šitā lieta dēl detalizācijas galīgi garām iztās.
GunarsII:Ja tik mīklains gadījums, mēģini ķert vainīgo ar "izslēgšanas" metodi - aizņemies kaut kur otru D6 un salīdzini identiskos apstākļos, ar vienu un to pašu, vēlams labu, objektīvu.
Bildēju tai skaitā priekšmetus - ar vairākām gaismām, un svarīgi bija vairāk(nekā ar 5d) atkāpties lai dof lielāks un lai rezultātu izkropot varētu. Ar 6d šitā lieta dēl detalizācijas galīgi garām iztās.
nu godīgi sakot, zemē nosviesta nauda! pa tām naudiņām labāk būtu nopircis ābeles!, būtu lielāks tolks!
Šogad esmu izskatījis aptuveni 100K bildes no visu veidu fotoaprātiem, no iphone līdz hasselblad. Vienu lietu, ko bieži redzu un ko nespēšu saprast ir kāpēc tik ļoti daudzi "asina" savas bildes līdz acis sāk asarot, bet dažreiz pat asiņot. Kāpēc?
Atceros, ka nomainot 20D uz 1Ds man likās, ka bildes no jaunā FF ir "mīkstas" bez gala, bet tagad visi jautājumi ir zuduši un vairs tieši otrādi nesaprotu, kāpēc vajag šo pārspīlēto "asināšanu". Bet varbūt tas tikai es.
tad kad tērēsi savus latiņus (nu jau eiro laikam), tad arī irsīsi, gudrīti. par ābelēm vispābā varētu padomāt
Irsis:
ciniic:
Bildēju tai skaitā priekšmetus - ar vairākām gaismām, un svarīgi bija vairāk(nekā ar 5d) atkāpties lai dof lielāks un lai rezultātu izkropot varētu. Ar 6d šitā lieta dēl detalizācijas galīgi garām iztās.
nu godīgi sakot, zemē nosviesta nauda! pa tām naudiņām labāk būtu nopircis ābeles!, būtu lielāks tolks!
Senders:Šogad esmu izskatījis aptuveni 100K bildes no visu veidu fotoaprātiem, no iphone līdz hasselblad. Vienu lietu, ko bieži redzu un ko nespēšu saprast ir kāpēc tik ļoti daudzi "asina" savas bildes līdz acis sāk asarot, bet dažreiz pat asiņot. Kāpēc?
Atceros, ka nomainot 20D uz 1Ds man likās, ka bildes no jaunā FF ir "mīkstas" bez gala, bet tagad visi jautājumi ir zuduši un vairs tieši otrādi nesaprotu, kāpēc vajag šo pārspīlēto "asināšanu". Bet varbūt tas tikai es.
Jā protams nevjag pārspīlēt, bet man nominālā neitrālā kvalitāte bieži svarīga (ne vienmēr protams)
Senders:Šogad esmu izskatījis aptuveni 100K bildes no visu veidu fotoaprātiem, no iphone līdz hasselblad. Vienu lietu, ko bieži redzu un ko nespēšu saprast ir kāpēc tik ļoti daudzi "asina" savas bildes līdz acis sāk asarot, bet dažreiz pat asiņot. Kāpēc?
Atceros, ka nomainot 20D uz 1Ds man likās, ka bildes no jaunā FF ir "mīkstas" bez gala, bet tagad visi jautājumi ir zuduši un vairs tieši otrādi nesaprotu, kāpēc vajag šo pārspīlēto "asināšanu". Bet varbūt tas tikai es.
redzi senders, lieta tāda, ka 95% māxsļeņieki nav ne mazākas nojausmas, kā to pareizi darīt!
Nerunāšu visādus gudrus vārdus, lietoju 6D no jūnija mēneša , esmu ļoti apmierināts, viegls, FF, darbojās viss kā nākās, rokās jūtās labi, stiklus lietoju dažādus, gaismas apstākļus dažādus, man neko nesmērē, kaut rokas trīc kā vecam dzērājam , patīk iespēja iestatīt "kluso slēdzi", lieti noder simfoniskā orķestra koncertos un tejāterī, studijā arī paklausīgs, lielos ISO tur labi, labprāt , ja iespējams strādāju bez zibspuldzes...... ISO 6400 ISO 8000
Senders:Šogad esmu izskatījis aptuveni 100K bildes no visu veidu fotoaprātiem, no iphone līdz hasselblad. Vienu lietu, ko bieži redzu un ko nespēšu saprast ir kāpēc tik ļoti daudzi "asina" savas bildes līdz acis sāk asarot, bet dažreiz pat asiņot. Kāpēc?
Atceros, ka nomainot 20D uz 1Ds man likās, ka bildes no jaunā FF ir "mīkstas" bez gala, bet tagad visi jautājumi ir zuduši un vairs tieši otrādi nesaprotu, kāpēc vajag šo pārspīlēto "asināšanu". Bet varbūt tas tikai es.
redzi senders, lieta tāda, ka 95% māxsļeņieki nav ne mazākas nojausmas, kā to pareizi darīt!
ja būtu māsļenieks tad laikam neceptos, šitais fotoblogs ceru domāc arī lai kauko pamācītos no irša utt. neceļu jautājumus par pro tehniku, kur visi gudrīši. man darīšana ar amatieru verķīem un zināšanām. padalīties ar savu pro pieredzi laikam grūtāk kā apkakāt
Irsis:
redzi senders, lieta tāda, ka 95% māxsļeņieki nav ne mazākas nojausmas, kā to pareizi darīt!
ja būtu māsļenieks tad laikam neceptos, šitais fotoblogs ceru domāc arī lai kauko pamācītos no irša utt. neceļu jautājumus par pro tehniku, kur visi gudrīši. man darīšana ar amatieru verķīem un zināšanām. padalīties ar savu pro pieredzi laikam grūtāk kā apkakāt
nevienu neesmu apkakājis, ko tu vēlies uzzināt?, uzrakstīšu PM
Tante:Nerunāšu visādus gudrus vārdus, lietoju 6D no jūnija mēneša , esmu ļoti apmierināts, viegls, FF, darbojās viss kā nākās, rokās jūtās labi, stiklus lietoju dažādus, gaismas apstākļus dažādus, man neko nesmērē, kaut rokas trīc kā vecam dzērājam , patīk iespēja iestatīt "kluso slēdzi", lieti noder simfoniskā orķestra koncertos un tejāterī, studijā arī paklausīgs, lielos ISO tur labi, labprāt , ja iespējams strādāju bez zibspuldzes...... ISO 6400 ISO 8000
tantei pilnīgi piekrītu - iso performance ok, papildfunkcijas ok, bet nominālā neitrālā attēla kvalitāte atpaliek no vecā 5d par gaismas gadiem (nu gandrīz )
GunarsII:Ja tik mīklains gadījums, mēģini ķert vainīgo ar "izslēgšanas" metodi - aizņemies kaut kur otru D6 un salīdzini identiskos apstākļos, ar vienu un to pašu, vēlams labu, objektīvu.
Bildēju tai skaitā priekšmetus - ar vairākām gaismām, un svarīgi bija vairāk(nekā ar 5d) atkāpties lai dof lielāks un lai rezultātu izkropot varētu. Ar 6d šitā lieta dēl detalizācijas galīgi garām iztās.
tantei pilnīgi piekrītu - iso performance ok, papildfunkcijas ok, bet nominālā neitrālā attēla kvalitāte atpaliek no vecā 5d par gaismas gadiem (nu gandrīz )
Nu nav, nav tā , nezinu kā Tu bildē (es tikai RAW), man ļoti patīk un apmierina visu veidu attēlu kvalitāte .................. un vēl viena fiška........ CANONs pozicionē 5D kā PRO, bet 6D tikai kā amatiera, tā kā viss ir OK
GunarsII:Ja tik mīklains gadījums, mēģini ķert vainīgo ar "izslēgšanas" metodi - aizņemies kaut kur otru D6 un salīdzini identiskos apstākļos, ar vienu un to pašu, vēlams labu, objektīvu.
Bildēju tai skaitā priekšmetus - ar vairākām gaismām, un svarīgi bija vairāk(nekā ar 5d) atkāpties lai dof lielāks un lai rezultātu izkropot varētu. Ar 6d šitā lieta dēl detalizācijas galīgi garām iztās.
Senders:Šogad esmu izskatījis aptuveni 100K bildes no visu veidu fotoaprātiem, no iphone līdz hasselblad. Vienu lietu, ko bieži redzu un ko nespēšu saprast ir kāpēc tik ļoti daudzi "asina" savas bildes līdz acis sāk asarot, bet dažreiz pat asiņot. Kāpēc?
Atceros, ka nomainot 20D uz 1Ds man likās, ka bildes no jaunā FF ir "mīkstas" bez gala, bet tagad visi jautājumi ir zuduši un vairs tieši otrādi nesaprotu, kāpēc vajag šo pārspīlēto "asināšanu". Bet varbūt tas tikai es.
Haaa . atbilde VIENKĀRŠA ! Tu noteikti diez vai atceries savu pirmo "Foto šovu" Latvijā pirms gadiem 5+ . Es gan atceros , viens no iemesliem bija INTERESANTI , un tur tu tieši stāstīji tai skaitā par ASINĀŠANU PIRMAIS ko es toreiz piefiskēju ka tu esi MĀCĪJIES EIROPĀ un PIE CILVĒKIEM kuri praktiski strādā ar to ko MĀCA ! Tieši tāpēc es atcerējos un bija gan interesanti gan noderīgi TIE kuri kaut ko IEKAĻ no absolūtiem TEORĒTIĶIEM un pārstāv USA un ĀZIJU var atšķirt gan pēc atbaidoši nedabīga asuma gan KODĪGĀM krāsām tā tāda savdabīga "Kultūras iezīme" kāda "Fotogrāfija čaiņikime" vai "Amherst Media" spamu sasmēlušies Kautgan kad man sanāca pēc Ds MARK II pastrādāt ar Ds MARK III nesaums bij pirmais kas krita uz nerviem
6D neesmu lietojis, nevaru baigi tagad spriedelēt par to, kāda tam bilde, bet man ir 5D trešais, un varu teikt, ka tā bilde ir bik labāka par 1Ds trešo, tāpēc negribētu piekrist tiem, kas saka, ka viss kas pēc 5d - sūds.
Un ja nu tik ļoti "sāp" tas asuma jautājums, tad jāņem digi midformāts un jābeidz čakarēties. 39mp hassīts tik ass, ka pilnīgi acis sāp.
ciniic:neesu testējis 10d, tāpēc arī brīdināju ka varu sarakstīt muļķības. Starp citu - man svarīgi rezultāc kaut ar iso 25, nevis kaka ar iso 25000
ja cilvēks bildē kakas, vai vienkārši nemāk neko bildēt, tad taču nevar vēlēties lai kamera to dara tavā vietā. Aparāts ir labs, apskaties netā pilns ar lieliskām bildēm no meistariem KAS MĀK Tā ka dzēs ārā šo tupo raudu topiku un nokaunies, pārdod aparātu un ej ar večiem iedzert, jēgas būs vairāk.
Senders:Šogad esmu izskatījis aptuveni 100K bildes no visu veidu fotoaprātiem, no iphone līdz hasselblad. Vienu lietu, ko bieži redzu un ko nespēšu saprast ir kāpēc tik ļoti daudzi "asina" savas bildes līdz acis sāk asarot, bet dažreiz pat asiņot. Kāpēc?
Atceros, ka nomainot 20D uz 1Ds man likās, ka bildes no jaunā FF ir "mīkstas" bez gala, bet tagad visi jautājumi ir zuduši un vairs tieši otrādi nesaprotu, kāpēc vajag šo pārspīlēto "asināšanu". Bet varbūt tas tikai es.
Haaa . atbilde VIENKĀRŠA ! Tu noteikti diez vai atceries savu pirmo "Foto šovu" Latvijā pirms gadiem 5+ . Es gan atceros , viens no iemesliem bija INTERESANTI , un tur tu tieši stāstīji tai skaitā par ASINĀŠANU PIRMAIS ko es toreiz piefiskēju ka tu esi MĀCĪJIES EIROPĀ un PIE CILVĒKIEM kuri praktiski strādā ar to ko MĀCA ! Tieši tāpēc es atcerējos un bija gan interesanti gan noderīgi TIE kuri kaut ko IEKAĻ no absolūtiem TEORĒTIĶIEM un pārstāv USA un ĀZIJU var atšķirt gan pēc atbaidoši nedabīga asuma gan KODĪGĀM krāsām tā tāda savdabīga "Kultūras iezīme" kāda "Fotogrāfija čaiņikime" vai "Amherst Media" spamu sasmēlušies Kautgan kad man sanāca pēc Ds MARK II pastrādāt ar Ds MARK III nesaums bij pirmais kas krita uz nerviem
Atceros gan. Bet tas manu sašutumu par "asinātājiem" nemazina
Man ds mark iii asums apmierina. Jā, varētu būt asāks, bet jautājums - priekš kam?
Vienreiz ar to pašu mark III un 100mm L macro sabildēju vienu sēriju un teikšu atklāti, gribējās to bildi nedaudz noblūrēt - bij tik asa, ka likās nedabīga
Un ja nu tik ļoti "sāp" tas asuma jautājums, tad jāņem digi midformāts un jābeidz čakarēties. 39mp hassīts tik ass, ka pilnīgi acis sāp.
JĀ un jau arī 31 milj bija ! Piekam Gaselis to ZIBENĪGI uzķera ! Tieši tāpēc daži lieli "Izmantotāji" sanēma no Haseļa izcili izdevīgus piedāvājumus un Ds MARK III vietā pārgāja uz HASSELBLAD H4D-31 Cena bija PRAKTISKI 1:1 !
Un ja nu tik ļoti "sāp" tas asuma jautājums, tad jāņem digi midformāts un jābeidz čakarēties. 39mp hassīts tik ass, ka pilnīgi acis sāp.
JĀ un jau arī 31 milj bija ! Piekam Gaselis to ZIBENĪGI uzķera ! Tieši tāpēc daži lieli "Izmantotāji" sanēma no Haseļa izcili izdevīgus piedāvājumus un Ds MARK III vietā pārgāja uz HASSELBLAD H4D-31 Cena bija PRAKTISKI 1:1 !
Nu nez. Es štatos paņēmu lietotu h3d II par nedaudz mazāku ciparu, kā es samaksāju par 1ds III kad pirku jaunu. Un ja skaita, ka katrs objektīvs (neskaitot 80 kitu) maksā 2,5$ un uz augšu vai (2,5 Eiro šeit Eiropā), tad diez ko sviestmaize nesanāk. Varbūt pat ši iemesla dēļ, šķiršos no hasīša - nu bik pa dargu ties stikli un cena tiem maitām nekrītās
Lunis:
Haaa . atbilde VIENKĀRŠA ! Tu noteikti diez vai atceries savu pirmo "Foto šovu" Latvijā pirms gadiem 5+ . Es gan atceros , viens no iemesliem bija INTERESANTI , un tur tu tieši stāstīji tai skaitā par ASINĀŠANU PIRMAIS ko es toreiz piefiskēju ka tu esi MĀCĪJIES EIROPĀ un PIE CILVĒKIEM kuri praktiski strādā ar to ko MĀCA ! Tieši tāpēc es atcerējos un bija gan interesanti gan noderīgi TIE kuri kaut ko IEKAĻ no absolūtiem TEORĒTIĶIEM un pārstāv USA un ĀZIJU var atšķirt gan pēc atbaidoši nedabīga asuma gan KODĪGĀM krāsām tā tāda savdabīga "Kultūras iezīme" kāda "Fotogrāfija čaiņikime" vai "Amherst Media" spamu sasmēlušies Kautgan kad man sanāca pēc Ds MARK II pastrādāt ar Ds MARK III nesaums bij pirmais kas krita uz nerviem
Atceros gan. Bet tas manu sašutumu par "asinātājiem" nemazina
Man ds mark iii asums apmierina. Jā, varētu būt asāks, bet jautājums - priekš kam?
Vienreiz ar to pašu mark III un 100mm L macro sabildēju vienu sēriju un teikšu atklāti, gribējās to bildi nedaudz noblūrēt - bij tik asa, ka likās nedabīga
Senders, canon 100 macro stikliņi tādi ir un jālieto tikai macro, bet citur nu nebūs, tā nu tas ir!
Nu nez. Es štatos paņēmu lietotu h3d II par nedaudz mazāku ciparu, kā es samaksāju par 1ds III kad pirku jaunu. Un ja skaita, ka katrs objektīvs (neskaitot 80 kitu) maksā 2,5$ un uz augšu vai (2,5 Eiro šeit Eiropā), tad diez ko sviestmaize nesanāk. Varbūt pat ši iemesla dēļ, šķiršos no hasīša - nu bik pa dargu ties stikli un cena tiem maitām nekrītās
Kad rēķināju cenu sanāca ~40% atlaide un KIT ! komplekts nāca ~10.000 Eur pie tā ka Ds MARK III korpus maksāja ~8.000 Eur Canons šausmīgi izgāzās ar savu piedāvājumu toreiz jo bija pieradis ka "Nems kā parasti" bet kritums "Kvalitātē" bij pārāk jūtams lai izvēletos tik BIŠKI dārgāko Haselīti kurš to zibenīgi izmantoja
Senders:
Atceros gan. Bet tas manu sašutumu par "asinātājiem" nemazina
Man ds mark iii asums apmierina. Jā, varētu būt asāks, bet jautājums - priekš kam?
Vienreiz ar to pašu mark III un 100mm L macro sabildēju vienu sēriju un teikšu atklāti, gribējās to bildi nedaudz noblūrēt - bij tik asa, ka likās nedabīga
Senders, canon 100 macro stikliņi tādi ir un jālieto tikai macro, bet citur nu nebūs, tā nu tas ir!
Nu es nebildēju macro. Portreta kadrējums. Bet dažas detaļas bija "nu ļoti asas".
Lunis:
Senders:
Nu nez. Es štatos paņēmu lietotu h3d II par nedaudz mazāku ciparu, kā es samaksāju par 1ds III kad pirku jaunu. Un ja skaita, ka katrs objektīvs (neskaitot 80 kitu) maksā 2,5$ un uz augšu vai (2,5 Eiro šeit Eiropā), tad diez ko sviestmaize nesanāk. Varbūt pat ši iemesla dēļ, šķiršos no hasīša - nu bik pa dargu ties stikli un cena tiem maitām nekrītās
Kad rēķināju cenu sanāca ~40% atlaide un KIT ! komplekts nāca ~10.000 Eur pie tā ka Ds MARK III korpus maksāja ~8.000 Eur
3 marku dabūju par 5.5 Euro. Tikai ķermeni. Tagad par Hassi sanāca 6.5$. Marks jauns, hasis lietots. Nu es jau arī neesmu nekāds lielais klients, kuram visu par velti met līdzi. Rekur, Arcuram Hassis aparātus dāvina, lai viņš visiem pastāsta, ka viņš ar to bildē
Hmmm... lasu 1Ds Mark IV instrukcijas ievadā: ...top of the line, high performance EOS DIGITAL SLR camera..., spesifikeišenos: Type: Digital, single-lens reflex, AF/AE camera 5D un 6D instrukcijās abas raksturotas pilnīgi vienādi, profesionālā klase nav pieminēta ne ar vārdu.
Senders:Bet topika autoram. Es par 100mm makro nejokoju. Notestē ar to 6D un tad pastāsti kā bij ar asumu.
Šodien kā reiz bija rēcīgs storijs ar ASUMU , lai neteiktu traģisks. Veikli bija jānošķiļ purni vienā tikšanās reziē. Tur šausmīgi tizli gaismas apstāklī bet blicēt nedrūkst Tad nu aizņemos no kolēģa 700D nokonu jo mums ir Nikon vecais manuālis 300mm f.2,8 . Šausmīgi smaga un pārdabiski ass stikls speciāli Olimpiādei ražots. Tad nu lūk uzgāžu es toss parakstītājus atdodu kartes . Pēc 2h saņemu svanu "Tadi purni" ar ko tas bildēts EXIF tukšs neuzrāda stiklu. Izeju esot atraduši izlaižot višu čupu caur DxO Optics Pro 9 uzmetot vēl silto toni ĀRPRĀTA gravieris visu kā Gilespi katru poru redzot un parakstāmajam paīram faktūru