Tātad: vienas filmas ap 15 min. laikā parādīja trīs tādas epizodes:
Kas man paskaidros, kādēļ Rolsroisa Nīkes vietā nav uzlikts kāds bezformīgs bumbulis, kādēļ es drīkstu zināt, ka varoņi brauks ar Lendroveru, bet ir tāds noslēpums, ka bildēs ar Ķenonu, jo tā logo tiek visai nemākulīgi aizsmērēts ar melnu flomīti? Tas ir kāds slēptās reklāmas aizliegums vai kas tur ir zem tā stulbuma?
PIEMĒRAM patreiz Sočos kolēģim gadījās problēmas tur NEKUR neapkalpo MASTERCARD tikai VISA Tieš tāpat arī Olimpisko objetu teritorijā darbojās tikai viens MEGAFON tikls no pārējiem pienāk arī konkurentiem pienākot īsziņas "Pārslēdzieties uz Megafon tīklu , nevarēsim nodrošināt sakarus"
We Were Soldiers reportieris arī skaidri un gaiši bildēja ar Nikonu :p Bet vispār tuvplāns ar melnu kameru uz kuras ar baltu uzdrukāts CANON/NIKON nebūs foršs, tādēļ labāk pārpinzelēt ar nagulaku pāri Un The Bang Bang Club bildētājiem noteikti jānoskatās..
Mūsu kantorī visai tehnikai ar ko filmē vai bildē brends aizlīmēts. Te nav diskriminācija, bet priek;s kam man reklamēt brendu, par kuru esmu it tā samaksājis lielu naudu, a viņi man nemaksā par to.
chukmasoff_f:Mūsu kantorī visai tehnikai ar ko filmē vai bildē brends aizlīmēts. Te nav diskriminācija, bet priek;s kam man reklamēt brendu, par kuru esmu it tā samaksājis lielu naudu, a viņi man nemaksā par to.
Bet, tieši te ir Schneidera teiktā sāls- jūsu kantora mašīnām tak neaizlīmējat Ford vai Opel firmaszīmes.. Laptopiem Dell vai HP logo.. utt.. Kaut arī diezgan droši pieņemu, ka tās firmas jums arī neko nemaksā..
chukmasoff_f:Mūsu kantorī visai tehnikai ar ko filmē vai bildē brends aizlīmēts. Te nav diskriminācija, bet priek;s kam man reklamēt brendu, par kuru esmu it tā samaksājis lielu naudu, a viņi man nemaksā par to.
Bet, tieši te ir Schneidera teiktā sāls- jūsu kantora mašīnām tak neaizlīmējat Ford vai Opel firmaszīmes.. Laptopiem Dell vai HP logo.. utt.. Kaut arī diezgan droši pieņemu, ka tās firmas jums arī neko nemaksā..
Ja kompītim vai autiņam ir iespēja nokļūt kadrā filmēšanas vai bildēšanas laikā, brends tiek aizlīmēts.Ikdienā tam nav nozīmes, bet tieši ja tehnika nokļūst kadrā.
Pinus:
Bet, tieši te ir Schneidera teiktā sāls- jūsu kantora mašīnām tak neaizlīmējat Ford vai Opel firmaszīmes.. Laptopiem Dell vai HP logo.. utt.. Kaut arī diezgan droši pieņemu, ka tās firmas jums arī neko nemaksā..
Ja kompītim vai autiņam ir iespēja nokļūt kadrā filmēšanas vai bildēšanas laikā, brends tiek aizlīmēts.Ikdienā tam nav nozīmes, bet tieši ja tehnika nokļūst kadrā.
Nav nevella nekādas loģikas, mašīnas brendu var atpazīt ne tikai pēc burtiem. Merša raksturīgo radiatora režģi viņi arī apstiepj ar melno miskastes maisu? Un kāda jēga aizlīmēt sīkos Volvo burtiņus, atstājot slīpo svītru? Tīrākā māžošanās, nekas vairāk.
Pa gabalu atpazīs fotogrāfs, kurš interesējas pat tehniku un tikai topmodeļus. Ja parādīs Nikonu tādā rakursā kā manā piemērā, kad nav redzams pentaprizmas virss, un sarkanās "biksiņas" aizsegtas ar roku, nevella neatšķirs. Un amatieru klasē viņas visas ir vienādas, ja parādīs ekrānā 5 sekundes, diezin vai tu vai es paspēsim saskatīt podziņu izvietojumu, vari pamēģināt, cik laika vajadzēs, lai noteiktu kurš ir kas:
Un ņem vērā, ka filmās tos tur rokā, tātad, liela daļa ir aizsegta.
Tas vis ir domāts ne priekš foto, auto vai datoru speciem, kuri atpazīst tehniku pēc izskata, tas vis ir priekš vidusmēra sūkātāja. Vai daudzi no te esošajiem atšķirs kādu lupatu vai aksesuāru no D&G vai PRADA kolekcijas, ja tam nebūs brends virsū? Bet tie kuri seko modes niansēm pat neredzot brendu pateiks kurš ir ko ražojis.
Iemesls brendu logo aizklāšanai filmās, TV pārraidēs, utt. ir diezgan vienkārš. Neviens negrib taisīt bezmaksas reklāmu, kā nekā nekas šajā pasaulē nav bez maksas. Parasti ja kāds brends grib lai viņa produkts parādītos kādā pārraidē - viņam par to ir jāsamaksā. Ja runa par reklāmām, kā iepriekšrādītās PaintShop Pro pirmērs - tas ir saistīts ar reklāmas mērķa auditoriju paplašināšanu, piem: vai noteikta branda(nikon) attēlošana uz mūsu produkta neatbaidīs citu brandu(canon) lietotājus?
Piemērs: Taisu filmu kurā bildēju ar Canikon kameru. Eju pie Canikon un saku: "Manā filmā, par nelielu samaksu atradīsies vieta jūsu produktam." Canikon atbild: "Nē - nafig man reklāmu tavā filmā?" Man atliek trīs iespējas: 1.Izmantot to pašu Canikon un reklamēt par brīvu. 2.Neizmantot filmā Canikon kameru un taisīt reklāmu kādam citam, kas man nemaksā. 3.Vienkāršāk: Aizlīmēt brenda nosaukumu un netaisīt reklāmu nevienam, kamēr par to nesāk maksāt.
Schneider:
chukmasoff_f:Tas vis ir domāts ne priekš foto, auto vai datoru speciem, kuri atpazīst tehniku pēc izskata, tas vis ir priekš vidusmēra sūkātāja.
Bet kādēļ vidusmēra sūkātājs nedrīkst uzzināt no TV ekrāna tieši par fototehniku to, ko no citas kategorijas - speciem vienalga nav iespējams noslēpt?
Tādēļ ka speci nav tie kas ir tik viegli pakļaujas reklāmai. Zinu vienu cilvēku, kurš nopirka kameru bāzējoties uz: "Esmu redzējis, ka daudzi profesionāļi bildē ar baltiem objektīviem - tātad man arī vajag baltu." Kā tu domā, āds domu gājiens ir speciālistam, vai vidusmēra...
Nu padalīšos ar drošu informāciju (esmu kādu duci gadu bijis saistīts ar kino industriju)
1. Varianta A - Filmas tipa 007 - viss jau iepriekš tiek izrēķināts un ap,aksāts - produkta pleisments. 2. Variants B - tadas filmas kā Closer - zinu, ka Leica nemaksāja, lai Robertsa kā fotogrāfe uzņem Portmanes portretu ar Leica. Būtu vienādi stulbi - gan ar šādu reketējumu vērsties pie Leicas, gan izmantot kādu citu kameru. (Kas redzējis - sapratīs) 3. Variants C - Ņem kameru kas ir pie rokas, uzliek melnu siksnu un aizkrāso uzrakstu - vienkārši tāpēc, lai kadrā vizuāli nenovērstu uzmanību.
Par mašīnām stāsts ir daudz vienkāršāks: katrs brends simbolizē kautkādu patērētāju grupu un ir vizuālās izteiksmes līdzeklis. Advokāts brauks ar mersi, šaubīgs uzņēmējs ar bembi, mākslinieks ar saabu un ģimenes mamma ar volvo. Tas ir kritērijs pēc kā izvēlas auto marku, krāsu utt. stulbi tādā brīdī zvanīt uz saab un teikt - sapiķojies mums citādi mūsu mākslinieku iesēdināsim opelī.
Bildes: Par mašīnām stāsts ir daudz vienkāršāks...
Tas būtu vienkāršāks, ja katrs no šiem brendiem ražotu tikai vienas, noteiktas klases mašīnas. Ar meršiem kā taksometriem tiek pārvadāti vienkārši pasažieri, ar bembi pie mums brauc arī urlas, Kobrā-17 policija, bet Volvo ir gan 40. gan 80. sērija. Un Opelis vienmēr ir bijis visai cienījama dienesta mašīna, paskaties kalendārā, nav 90-to pirmā puse, sen laiks beigt spriest pēc tolaiku Latvijas šrotu kategorijām.
Bildes: Par mašīnām stāsts ir daudz vienkāršāks...
Tas būtu vienkāršāks, ja katrs no šiem brendiem ražotu tikai vienas, noteiktas klases mašīnas. Ar meršiem kā taksometriem tiek pārvadāti vienkārši pasažieri, ar bembi pie mums brauc arī urlas, Kobrā-17 policija, bet Volvo ir gan 40. gan 80. sērija. Un Opelis vienmēr ir bijis visai cienījama dienesta mašīna, paskaties kalendārā, nav 90-to pirmā puse, sen laiks beigt spriest pēc tolaiku Latvijas šrotu kategorijām.
klau, es nerunāju par LV 10gadus veco autoparku, bet par KINO un par RIETUMIEM. Mosties un pieslēdzies tēmai. Tas Tev nav ar Voldi ļurināt!
Kobra ir tieši mūsdienu KINO, arī RIETUMOS merša A klase ir un paliek tikai kompakts un Volvo V40 arī tur nekļūs par S80. Tas Tev nav ar Voldi ļurināt!
Schneider:Kobra ir tieši mūsdienu KINO, arī RIETUMOS merša A klase ir un paliek tikai kompakts un Volvo V40 arī tur nekļūs par S80. Tas Tev nav ar Voldi ļurināt!
ok, labi... ar Tevi runāt ir tas pats, kas ar palaidniex diskutēt...
Schneider:Kobra ir tieši mūsdienu KINO, arī RIETUMOS merša A klase ir un paliek tikai kompakts un Volvo V40 arī tur nekļūs par S80. Tas Tev nav ar Voldi ļurināt!
Ak nu.. merša A klase maksā vienmēr vairāk, kā citu konkurentu kompaktklases auto. Tāpēc arī vienalga kādas klases mercedess vienmēr simbolizēs vieksmi, turību u.c. labās īpašības.
Tā merša A klase simbolizē turību, kamēr blakus neapstājas 7.kalibra bembis vai Audi S8. Mani kadri ir no romantisko filmu vakara vāciešu lav storī, mērķauditorija ir kundzītes 50+, viņām tas mīzols asociatīvi nesaistās ne ar ko.
Un vispār - neejam prom no tēmas, te vēl tik pietrūkst lauksaimnieku ar "Claas vs Massey Ferguson", mani vairāk interesēja, kādēļ kameras marka aizsmērēta, bet mašīnu - nē.
Schneider:Tā merša A klase simbolizē turību, kamēr blakus neapstājas 7.kalibra bembis vai Audi S8. Mani kadri ir no romantisko filmu vakara vāciešu lav storī, mērķauditorija ir kundzītes 50+, viņām tas mīzols asociatīvi nesaistās ne ar ko.
Un vispār - neejam prom no tēmas, te vēl tik pietrūkst lauksaimnieku ar "Claas vs Massey Ferguson", mani vairāk interesēja, kādēļ kameras marka aizsmērēta, bet mašīnu - nē.