zo:ok jauna kamera. bet priekš kam lai kādam vajadzētu 28-300G?
Domā maz cilvēku ir sapirkuši D700 (dažādu iemeslu dēļ), kuri grib lietot vienu ultrazūmu visām vajadzībām?! Tas tak ir tas pats, kas 18-200 uz DX matricas.
zo:ok jauna kamera. bet priekš kam lai kādam vajadzētu 28-300G?
Domā maz cilvēku ir sapirkuši D700 (dažādu iemeslu dēļ), kuri grib lietot vienu ultrazūmu visām vajadzībām?! Tas tak ir tas pats, kas 18-200 uz DX matricas.
domā celtniekus? tiem tak vairs nav piķis lai pirktu visādus grabuļus
zo: domā celtniekus? tiem tak vairs nav piķis lai pirktu visādus grabuļus
Nu uz zemes tak tikai Latvija neeksistē. Paskaties iekš dpreview.com forumu sadaļas Nikon SLR Lens Talk - forums.dpreview.com... - tur daudzi priecājas par Travel Zoom, ko uz D700 uzlikt, daži tik ar cenu neapmierināti
A priekš kam gan Canon ir 28-300 L? Samērā normāls reportāžu stikls,ņemot vērā D700 augstos ISO,vnk ideāls. Mazais 24-120 f/4 arī tiešs blieziens pa canon 24-105.
Laurelz:kka vizuaali nepiesaista, nepatiik. kjipa jauna matrica, tik diez kaada?
I-neta infa - sensors "14,2 megapixel DX format CMOS." Beigusies laikam CCD ēra. Plusi - mazāk trokšņojot virs 400 ISO, video "HD movies 1080/720p orWVGA." Nez, vai krāsu toņi bus, kā CCD 6 MP... Jaunajam ir iebūvēts tas, kā man pietrūkst D40 - tas ir Live View. Vairs nekādu kontrolkadru, ekrāna bilde precīzi parāda attēla izmaiņas, veicot fragmas/sl.ātruma/ISO maiņas (pieredze ar Sony R1). Arī pārkadrējoties, kaut par grādiem desmīt, mainoties objekta gaismām, vizuāli var sekot izmaiņām. Un, protams, putekļu savācējs. Par Nikkor 24 - 120/4,0. Tādai cenai, manuprāt, par tumšu. Uz R1 uzmontētais 24 - 120/2,8-4,8 Carl Zeis*T (67 filtrs) bija ideāls manām vajadzībām, sevišķi salīdzinot cenas.
Laurelz:kka vizuaali nepiesaista, nepatiik. kjipa jauna matrica, tik diez kaada?
I-neta infa - sensors "14,2 megapixel DX format CMOS." Beigusies laikam CCD ēra. Plusi - mazāk trokšņojot virs 400 ISO, video "HD movies 1080/720p orWVGA." Nez, vai krāsu toņi bus, kā CCD 6 MP... Jaunajam ir iebūvēts tas, kā man pietrūkst D40 - tas ir Live View. Vairs nekādu kontrolkadru, ekrāna bilde precīzi parāda attēla izmaiņas, veicot fragmas/sl.ātruma/ISO maiņas (pieredze ar Sony R1). Arī pārkadrējoties, kaut par grādiem desmīt, mainoties objekta gaismām, vizuāli var sekot izmaiņām. Un, protams, putekļu savācējs. Par Nikkor 24 - 120/4,0. Tādai cenai, manuprāt, par tumšu. Uz R1 uzmontētais 24 - 120/2,8-4,8 Carl Zeis*T (67 filtrs) bija ideāls manām vajadzībām, sevišķi salīdzinot cenas.
ja R1 bija ideāls,tad kāpēc vajadzēja mainīt uz D40???
Palēns (marticas fokuss) un pasmags (trafiņš AKM lādēšanai iebūvēts kamerā). Tagad pāris gaišus stiklus paņēmu (iztieku bez ārējās z/spuldzes), pagaidām jāiztiek. Viss vienā somiņā, kur R1 negāja. Fotiks vienmēr ir pie manis, gatvs darboties.
acolade:gaidam 5 novembri un pērkam D7000! d31crap00 neinteresē
jorpojaam nevaru izlemt starp d300s un D7000, vispar redzeeju sausmiigu video ar d7000 uznjemtu, vinjam pa vidu vareeja dzirdeet kaa objektiivs meklee asumu, vnk vaaks zoom zooom zoom... tad veel naak aaraa taadas paaraak suligas kraasas, varbut kautkas bij saspaidiits bet palasiijos, ka D7000 visulaiku taa esot, pec video man likaas pa krāšņu...
D90 nav continous autofocus filmejot, tapec ari nav nekas lieks ko dzirdet! d3100 gadijumā tā tiešām ir ka autofocusa skanju filmejot ar iebūvēto mikji (d3100 gadijumā cita varianta nav, arejais mic jack nav) dzird un dzird pamatigi, plus d3100 autofocuss ir nelietojams jo pārak daudz mētājas no tuvuma uz bezgalību kamer nofokusējas. D7000 gadijuma autofokuss esot izlabots un strādājot cerīgāk (kautgan whatever, man personigi autofokuss filmejot nav vajadzigs), plus ari rolling shutter problema ir gandriz vai atrisinātā, atšķirībā no d3100 kur želeja joprojām ir pamatigi redzama. ja kads grib pirkt d3100 lai filmetu - nepereciet! tas ir tik pat šaušaligs aparāts kā Canon 550d - maziņš, drebeligs, gaužām neērts un visādi citādi slikts. Pērkam D7000 un priecājamies!
Voldemorts: I-neta infa - sensors "14,2 megapixel DX format CMOS." Beigusies laikam CCD ēra. Plusi - mazāk trokšņojot virs 400 ISO, video "HD movies 1080/720p orWVGA." Nez, vai krāsu toņi bus, kā CCD 6 MP...
Kad pirku d60, teicu kas domāts foto, lai taisa foto, un kas domāts video,lai filmē. Šobrīd gribās teikt, ka digitālā pasaule ir gājusi uz priekšu un foto var arī filmēt. Ne jau priekš Nac Geo, bet tomēr. Man video sāk palikt par palielu plusu, esošā video kamera neapmierina (6 gadus veca MiniDV uz lielā tv ir auzās)
Galvenais kas man interesē ir foto pie vājiem apgaismojumiem, kad nevar izmantot zipeni. (esmu pēc dabas pūce un naktīs nenāk miegs Pēc aprakstiem spriežot d3100 ir lielas ISO iespējas ar diezgan maziem trokšņiem. protams ka D7000 būs vēl labāk. Bet pagaidām neesmu nopelnījis ar foto nevienu santīmu. Vai tāpēc man būtu jātiecās uz D7000?
Voldemorts: I-neta infa - sensors "14,2 megapixel DX format CMOS." Beigusies laikam CCD ēra. Plusi - mazāk trokšņojot virs 400 ISO, video "HD movies 1080/720p orWVGA." Nez, vai krāsu toņi bus, kā CCD 6 MP...
šitie laikam ir spītīgi, jo par CMOS ij nedomā... http://www.leaf-photography.com/products_aptus212.asp
Vai tad vispār ir kāds digi-midformāts, kuram būtu CMOS sensors?! Manuprārt visi ir CCD!! Bet par to, ka viņi nedomā par CMOS, Tu gan nevari būs drošs!
palaidniex:
šitie laikam ir spītīgi, jo par CMOS ij nedomā... http://www.leaf-photography.com/products_aptus212.asp
Vai tad vispār ir kāds digi-midformāts, kuram būtu CMOS sensors?! Manuprārt visi ir CCD!! Bet par to, ka viņi nedomā par CMOS, Tu gan nevari būs drošs!
es jau tikai smejos... kā vēljoprojām ir filma, vinila ieraksti utt... katram savi argumenti kāpēc izvēlēties to vai citu formātu...