forum.gif
Tehnika fotoreportāžai
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / tehnika / Tehnika fotoreportāžai
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. >
IerakstsAutors
Publicēts: 20.08.10 23:54
 citēt
Tātad jautājums sekojoš:
Kādi stikli būtu paši nepieciešamāki fotoreportierim, kurš cenšās noķer visu kur kaut kas interesants.
Kamera Nikon D3s...
man kaut kā prātā nāk, ka vajag 18-200; 70-200, un gan jau kaut kādu 70-300mm...

ko profiņu par to saka...

p.s. spams welkomēts :grimace:
avatar
Publicēts: 20.08.10 23:57
 citēt
Kas tad nu būs? :exciting:
Reportāžas komplekts uz D3S: 14-24 f/2,8 24-70 f/2,8 70-200 f/2,8 un 1,4 vai 2x TC.
Ja vajag īpašu portablumu,tad jaunais 28-300.
Ā,neaizmirstam arī SB-900 iemest klāt un vismaz vienu rezerves akumulatoru kamerai un komplektu zibenim.
:face-kiss:
avatar
Publicēts: 20.08.10 23:58
 citēt
p.s. pārdosi evo vai māju? :face-glasses:
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:06
 citēt
shvaboc:p.s. pārdosi evo vai māju? :face-glasses:
nē! vēl vienu ievo pirkšu un māju arī sākšu celt... :exciting:
tikko zvanīja Abramocičs, grib, lai paknipsē viņam vakariņas pie Putina lauku mājās :grimace::face-grin:
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:07
 citēt
ā,viss skaidrs :super_man:
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:07
 citēt
man draudzene reportiere kā iztikas minimumu lietoja D3 + 24-70 + SB-800. :))) Bet nu tā uz misijām ņēma citreiz klāt 70-200, bet retāk 14-24 2.8
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:08 labots
 citēt
Man jau škiet, ka operatīvāk ir strādāt ar divām kamerām - uz vienas ķipa 70-200/2.8 zūms, uz otras kkāds 24-70/2.8 vai kaut kas uz to pusi. Attiecīgi protams zipenes uz abām. Un tad tik piļī pa labi, pa kreisi visu kas kustās :D
Īsti neesmu 'objektīvu mainīšanas' fans - it īpaši svarīgos/dinamiskos pasākumos. Vieglāk taču paķert otru kameru nekā nomainīt objektīvu. Viss gan atkarīgs no pasākuma.
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:09
 citēt
nu jā,divas kameras ir vēl labāk,var mēģināt iztikt ar D700 tad.
bet ja nopietni - mēģināsi konkurēt ar tīdemani,vai?
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:11
 citēt
shvaboc:Kas tad nu būs? :exciting:
Reportāžas komplekts uz D3S: 14-24 f/2,8 24-70 f/2,8 70-200 f/2,8 un 1,4 vai 2x TC.
Ja vajag īpašu portablumu,tad jaunais 28-300.
Ā,neaizmirstam arī SB-900 iemest klāt un vismaz vienu rezerves akumulatoru kamerai un komplektu zibenim.
:face-kiss:
Tik tālu pagaidām budžetā iekļaujās...
bet es skatos, ka tas 28-300 ir Tamrons... :what:
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:13
 citēt
shvaboc:nu jā,divas kameras ir vēl labāk,var mēģināt iztikt ar D700 tad.
bet ja nopietni - mēģināsi konkurēt ar tīdemani,vai?
nē... autosports šeit varētu būt tikai kā hobijs... un pēc manām domām ar Aigaru konkurēt nav grūti... neesmu pētijis kas viņam tur par stikliem, bet rezultāts neliekas apmierinošs... zinu tikai ka kakonu lieto...
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:21
 citēt
28-300 nikon jaunais...
dpreview.com...
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:29
 citēt
AA-EVO:
Kādi stikli būtu paši nepieciešamāki fotoreportierim, kurš cenšās noķer visu kur kaut kas interesants.
\

viss interesantākais parasti ir no 34 līdz 38 mm. Tādu stiklu arī vajadzētu :P
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:36
 citēt
Vil:
AA-EVO:
Kādi stikli būtu paši nepieciešamāki fotoreportierim, kurš cenšās noķer visu kur kaut kas interesants.
\

viss interesantākais parasti ir no 34 līdz 38 mm. Tādu stiklu arī vajadzētu :P

...
uz FX?
avatar
Publicēts: 21.08.10 00:42 labots
 citēt
etwas:
Vil:

viss interesantākais parasti ir no 34 līdz 38 mm. Tādu stiklu arī vajadzētu :P

...
uz FX?

jā. Iepērc zoom, notin ar skoču nevajadzīgo virzījumu, un būs interesants FX (34 - 38 mm)
avatar
Publicēts: 21.08.10 01:04
 citēt
Tas jau atkarīgs no attāluma, kādā strādā. Ja attālumu nezinu, tad apmēram jāzina, cik gaismas būs pieejams. Iesaku uzmest aci jaunajam 24-120 f/4. Tas 28-300 varētu varbūt būt labs, tomēr MTF līknes, lai cik tas muļķīgi arī nebūtu, nav pārāk cerīgas.
avatar
Publicēts: 21.08.10 01:14
 citēt
man domāt - tam, kam ir D3s šitādus jautājumus uzdot ir klaji nepieklājīgi un prasītos noguldīt ar pliku pēcpusi uz Raiņa (pieminekļa) ceļgala un atslānīt ar kauč kādu zibenes sinhro vadu. Tas ķipa no sērijas - oo, tikko nopirku Airbus A340, kur šitam ir stūre?
avatar
Publicēts: 21.08.10 01:19
 citēt
Atkarīgs no tā ,ko reportieris bildē un kam strādā un kādos apstākļos.Varbūt gan 14-24+24-70+70-200+200-400,gan vienkārši jaunais 28-300 +blice+visi pārejie sīkumi.Apčamdot jauno 28-300 radās cerība,ka šis nesāks ļodzīties pēc pusgada lietošanas,jo snuķim,kas izbrauc uz priekšu zūmējot,pirmais posms ir plastmasas,kā jau visiem tādas konstrukcijas zūmiem,toties otrs posms(tas kurš izbrauc vistālāk) no metāla,kas vieš cerības uz izturīgu iekšejo konstrukciju.Bildējot reportāžas ar 24-70,gana bieži piemeklē doma,ka derētu šis drusku garāks garajā galā,tātad jaunais 24-120/4 arī būtu apskatams variants.
Jautājums,kas par to tehniku maksā,kantoris,vai fotogrāfs.Ja fotogrāfs,tad ir lielas aizdomas,ka D3s+gaišie stikli būs perebors,kas neatmaksāsies.

P.S. atļaušos būt nepieklājīgs un nepamatoti rupjš un piebilst; kas tas par sūda reportieri,kas nezin kādi instrumenti viņam vajadzīgi,no tāda es neko sakarīgi uzbildētu nesagaidu.Nekā personīga,tikai loģisks vaicājums. :)
avatar
Publicēts: 21.08.10 01:57 labots
 citēt
RudeWolf:Tas jau atkarīgs no attāluma, kādā strādā. Ja attālumu nezinu, tad apmēram jāzina, cik gaismas būs pieejams. Iesaku uzmest aci jaunajam 24-120 f/4. Tas 28-300 varētu varbūt būt labs, tomēr MTF līknes, lai cik tas muļķīgi arī nebūtu, nav pārāk cerīgas.


kuru no lv reportieriem ( izņemot f 64 gan pieņemu ) vispār interesē kaut kādas līknes ?:face-glasses:
ir darbs, redaktors, uzdevums, maz laika un tikpat maz prasību pret rezultātu no visiem iesaistītajiem, lielākoties......

Kas attiecas uz stikliem te jau viss ir izrunāts, skat augstāk
avatar
Publicēts: 21.08.10 06:49
 citēt
MaVi:man domāt - tam, kam ir D3s šitādus jautājumus uzdot ir klaji nepieklājīgi un prasītos noguldīt ar pliku pēcpusi uz Raiņa (pieminekļa) ceļgala un atslānīt ar kauč kādu zibenes sinhro vadu. Tas ķipa no sērijas - oo, tikko nopirku Airbus A340, kur šitam ir stūre?


++++:face-grin::face-grin:
avatar
Publicēts: 21.08.10 08:09
 citēt
vēl vajag printeri, lai bildi var fiksi izdrukāt un faksu, lai var bildi aizsūtīt uz redakciju...
avatar
Publicēts: 21.08.10 08:53
 citēt
UldisS:vēl vajag printeri, lai bildi var fiksi izdrukāt un faksu, lai var bildi aizsūtīt uz redakciju...

Kaut viens atcerējās vissvarīgākos reportiera rīkus...:face-grin: Un telefona līnijas visur vajag. Pa mobilu faxi neripo.:face-smile:
avatar
Publicēts: 21.08.10 09:40
 citēt
MaVi:Tas ķipa no sērijas - oo, tikko nopirku Airbus A340, kur šitam ir stūre?

Šie jautājumi ir veci kā zeme. Atcerējos ap 2000.g. kaut kurā krievu forumā bija tieši tāds pats jautājums: nopirku F5, kaut kas tur neklemmē. Viena no pirmajām atbildēm bija: Ой, у моего Ролс-Ройса что-то с зажиганием...

Jautājuma autoram: Esi dzirdējis tādu teicienu: "Naudas vairāk nekā prāta"?
avatar
Publicēts: 21.08.10 09:42
 citēt
Jā,bildes tagad var tikai pa faksu nosūtīt....(kā ieraudzīt,to gan neviens nepiemin)
avatar
Publicēts: 21.08.10 10:01
 citēt
ekoists:Jā,bildes tagad var tikai pa faksu nosūtīt....(kā ieraudzīt,to gan neviens nepiemin)

Nuuu tas jau elementāri, Wotson, visiem tak deguns ira, šis ar parāda...:face-grin:
avatar
Publicēts: 21.08.10 10:10
 citēt
visiem ir dotas arī smadzenes,bet ne visi tās izmanto...
avatar
Publicēts: 21.08.10 10:46
 citēt
bishk jau izmanto - tik jautaajums - cik % ;-))))
avatar
Publicēts: 21.08.10 10:50
 citēt
dansiga:bishk jau izmanto - tik jautaajums - cik % ;-))))


a možj "stad by" režīmā :pppp
avatar
Publicēts: 21.08.10 10:51
 citēt
dansiga:bishk jau izmanto - tik jautaajums - cik % ;-))))

tie ir refleksi,nevis smadzenes.
avatar
Publicēts: 21.08.10 11:43 labots
 citēt
CerambyX:Man jau škiet, ka operatīvāk ir strādāt ar divām kamerām
bet smagāk un dārgāk. uz D3 jau kāds tumšais 28-200 vai 18-250 būtu kā žopera motōrs mersim, bet ja vajag ātri ātri un lēti un daudz un kvalitātes prasības minimālas, tas var būt neslikts risinājums. tāpat braucot uz gaišām zemēm.
avatar
Publicēts: 21.08.10 12:25
 citēt
Oi šito esmu ne reizi pieredzējis kādreiz no saviem biezajiem skolniekiem , vismaz reizes 3-4 cilvēki bij safanojušies ka būs "Kruts sporta fotogrāfs" , nu es jau zinot konkrētā indivīda spejas un iespejas sastādu sarakstu KO VAIG nu tur sapņu līmenī , PRASTI kamera bija tā uz štukām 4-5 Bodijs , stikli vēl uz 10t Ls gandrīz vienmēr tas bija 300mm 2,8 , platie šauriem kompis , NE REIZI saraskst nebija plāāks par 10-15t Ls un vismaz 3 feisi manā praksē to visu ar ir nopirkuši 100% kā sarakstiju. Man veci čomi šancē tur kur šitos tirgi šie atstāsta ATNĀK PĒRK un vēl prasa A KRUTĀKA NAV ? Nu nav tas pats krutākais , vēl krutāku tik jāpasūta un ilgi jāgaida. Tad lūk NEVIENS no viņiem ar visu to kaudzi nav spējis uzražot KAUTCIK EFEKTĪGU / ADEKVĀTU ieguldītajiem līdzekļiem līmenī bildi. Tepat Blogā bij kexs vel nesen kurš savus "šedevrus" bildēja ar EOS-1D Mark IV + baltās rores , spriežot pēc EXIF viņš pat mērīšanas un slēdza režimus kamerai neprata parslēgt un visur figurēja manuālais WB :):)

Reku pavisam smalks apraksts KO un kapēc vaigot sporta foto jomā:):)

There are a number of key factors in capturing an unforgettable sports photograph. Having an eye for what makes a brilliant picture, being focused and being in the right position at the right time, are all important. However all the forward planning and talent in the world cannot complete a photograph if you don't have the right equipment.

Because there are many different sports played in different arenas and on different sized pitches, fields and courts, a range of different lenses, flashes, cameras and other electrical equipment is needed.

Shutter speeds and apertures are the dynamic duo of sports photography. A fast shutter speed lets in less light than a slow one so a fast shutter speed needs a bigger aperture to correctly light the image. The reverse is also true for slow shutter speeds, they will need a smaller aperture.

Shutter speeds are measured in fractions of a second in a 2:1 scale starting with 1 second. The scale runs 1 second, 1/2 second, down to the fastest speed of 1/8000 second. Aperture settings are also measured on the same scale. There is no 'right' combination of shutter speed and aperture it depends on the situation and the desired effect of the photo.

If you were taking a photograph of an athlete in action, you would need to employ a fast shutter speed to freeze the action. This fast speed needs to be combined with the correct aperture to expose the image correctly.

All equipment has its pros and cons. Sports photography equipment is usually quite expensive and represents a significant investment in your career, there is truth in the saying though, that you get what you pay for.

For a professional sports photographer, the following equipment is commonly used;

* 2 or 3 top of the line digital cameras
* At least five extra batteries
* 1 extreme wide angle lens (14 mm)
* 1 wide angle zoom lens (17-35 mm)
* Monopod camera stand
* Tripod camera stand
* Telephoto zoom 70-200
* Fast telephoto 300 mm
* Fast long telephoto 400 mm
* Teleconverter
* 2 flashes
* Other lighting equipment
* Computer with appropriate photographic software
* Protective wet weather gear
* Storage cases.

This may seem like a lot of equipment and if you are wondering if you can do without some of it, consider what you see when you attend a major sporting event. If you attend a football game you are likely to see photographers with very large lenses on the side lines. These may be 300 mm or longer and they need fast shutter speeds on long lenses to get freeze frame and clear shots.

For games played at night fast lenses with large apertures that let in a lot of light will create the best photos in these conditions.

In the case of basketball, photographs taken from above the rim as someone slam dunks, require a remote trigger. Gymnastics is usually considered to be a non flash event so you will need to consider what lens and shutter speed will be needed to adapt to the indoor lighting and dynamics.

To save injured backs and sore shoulders, monopods and tripods are a must, as large lenses, cameras and flashes can all be heavy. Monopods and Tripods are also the best way to ensure a steady camera and well focused shots. As many sports are played outside wet weather gear is one of the cheaper pieces of equipment that will prove absolutely priceless over time.

As most sports photography is digital these days, a modern computer with lots of memory space to accommodate high resolution pictures as well as photo editing programs such as Photoshop have become an integral part process.

Knowing what equipment is needed for what events is as important as having the right equipment. As is maintaining the equipment and updating it when necessary.



Sports Photography Equipment
avatar
Publicēts: 21.08.10 13:30
 citēt
Luni, vai tad jautājums bija par sporta foto? Bet tik daudz jau nemaz nevajag - lai bildētu to pašu sportu pietiek ar daudz pieticīgāku tehnikas sarakstu
avatar
Publicēts: 21.08.10 14:20
 citēt
jaa davai 18-200 uz d3s :DDD

vajag 24-70; 70-200, 50 gaišo un pēc vajadzības vēl kaukādu plato un/vai telekonvertieri
avatar
Publicēts: 21.08.10 14:58 labots
 citēt
ak34:Luni, vai tad jautājums bija par sporta foto? Bet tik daudz jau nemaz nevajag - lai bildētu to pašu sportu pietiek ar daudz pieticīgāku tehnikas sarakstu


Esmu par 99% pārliecināts ka temēts bija tieši par SPORTA reportāžām:face-wink::face-grin:
avatar
Publicēts: 21.08.10 15:20
 citēt
Lunis:
ak34:Luni, vai tad jautājums bija par sporta foto? Bet tik daudz jau nemaz nevajag - lai bildētu to pašu sportu pietiek ar daudz pieticīgāku tehnikas sarakstu


Esmu par 99% pārliecināts ka temēts bija tieši par SPORTA reportāžām:face-wink::face-grin:


Saraksts jau baigi no sporta atkarīgs. Ja grib bildēt pie mums sportu, tad pārs lietu Tavā sarakstā iztrūkst ;) Un bez statīva ar var iztikt
avatar
Publicēts: 21.08.10 16:03
 citēt
Lunis:
ak34:Luni, vai tad jautājums bija par sporta foto? Bet tik daudz jau nemaz nevajag - lai bildētu to pašu sportu pietiek ar daudz pieticīgāku tehnikas sarakstu


Esmu par 99% pārliecināts ka temēts bija tieši par SPORTA reportāžām:face-wink::face-grin:
sporta bildēšana ir tikai hobijs un arī tikai autosports...
pamatā reportāžam no visa kas svarīgs pilsētā, valsti, pasaulē...
avatar
Publicēts: 21.08.10 16:09
 citēt
Taa iisti nesapratu - kur ir probleema??
avatar
Publicēts: 21.08.10 16:28 labots
 citēt
Jonatans:Taa iisti nesapratu - kur ir probleema??


Diskomforts pasākumos dēļ nepietiekamas krutuma izjūtas:face-wink::face-grin::face-grin: Nu apmēram tā , stāvi kautkur un gaidi kamēr iznāks vai garām noskries "KADRS" , šaura vieta daudz cilvēku , a apkār tev spaidās bars ar laiska paskata onkuļiem 'Rižskoje Vzmorje Adjidas" paskata prikidā ar nenormalie lieliem un melnien fočukiem un baltām milzu rorēm un TĒMĒ visos virzienos , balkus barbijas vai kraņas ar līdzīgā prikodā "Piedalās" skaidrs ka cilvēkam kompleksi ka viņam nekas nesanāks , parasti intresanti sitos pavērot , seviški pēc tam ka šitiem starp kajam izlien kāds panciska bomzīga paskata frukts zandales un asēžās uz zemes izvelk kautko maziņu bez busera un vēl mazaku storbru un GAIDA ēsdams salčuku KAUTKO kamēr visa massa "aKTIVIZĒJĀS" un zimējās , ES parasti ātri nopeilēju kas par miskastnieku piefikseju jo zinu ka VISAM BARAM nebūs nevena paša lietojama kadra bet TAM pilnīgi noteikti būs kautkas ja ne kruts tad vismaz intresants 101x praksē pieredzēts skats un secinājumi un rezultāts:):) BET tāpat px rezultāts vairumam gribās pievienoties tām "Muļķa zīmuļu baram" nevis iegūt rezultātu kas būtībā var arī nebūt GALVENAIS piedalīties:face-grin::face-grin: Krampjus var dabūt kad redzi kā cilvēki liek statīvus uz KUSTĪGĀM dinamiskām lietām ,stelē milzu rorres ar šauriem lenķiem un maziem asuma dziļumiem , vēl visādi "Tehniski auxstvērtīgi" izpaužas , man tad reeāli rēka rauj jo par 99% zinu kāds būs rezultats :):)
avatar
Publicēts: 21.08.10 16:44
 citēt
Luni, šoreiz tu nošāvi griezi...
neesmu no tiem, kam jāmērās ar krāniņiem... visa pirkuma galvenais mērķis ir iegūt tehniku, kura pietiks uz ļoooooooooooooti ilgu laiku, nevienā brīdī nevarēšu pateikt, ka bilde nesanāca, jo krāns par īsu, dirsa par tievu vai kā savādāk, bet gan tapēc, ka pats lohs un nemāku bildēt - jāmācās... tā pat man ir arī ar manu evo - ja neesmu pirmais kādās sacensībās, kurās piedalos,tad tas ir tapēc, ka bija kļūdas braukšanā, nesanāca utt., bet nevienā variantā,ka mašīna slikta, neiet, neturās vai cita atmazka, kuru varētu novelt uz tehniku... tā pat ar fočuku gribu, lai pie vainas neveiksmes gadījumā būtu es pats, neviss tehnika...

"Я не волшебник, я только учусь!!!"
avatar
Publicēts: 21.08.10 16:46
 citēt
Jonatans:Taa iisti nesapratu - kur ir probleema??
problēma tajā, ka nav pieredze reportāžu fočēšanā un vēl nav līdz galam zināms kādi izmēri ir nepieciešamākie un ejošākie, tajā pašā laikā vēlēšanās, lai stikli būt augstvērtīgi un kvalitatīvi... vienkāršāk ir pajautāt zinošajiem, neviss buirties cauri tonnām makalatūras...
avatar
Publicēts: 21.08.10 17:14
 citēt
Zin, tie zinoshie frukti ar var pateikt katrs kautko savu, un katram no vinjiem buus taisniiba..
Tepat, laiku pa laikam agraak pasaakumos satiku vienu "onku" kam standarta komplekts bij 20D un 30D un 24-105 un 70-300 +2x konverters, un viss vinjam sanaaca un sanaak, un kad prasiiju par stikliem, tad vinjsh tik pasmeejaas, un iisaak sakot vinja teiktaa doma bij taada, ka vinjam pie kaajas kas vinjam tur, ef-s vai L, galvenais ka vinjsh zin, kuraa momentaa kas gaidams, un kad kuraa vietaa buut, un kaa tehniski ar uz kaadiem parametriem dabuut bildi. Vel avien vinju redzu saakot no leetajiem leetaas krievu preses suutiitajiem pasaakumiem liidz pat lielaas preses (kas nu mums LV var buut) bildeejamiem pasaakumiem, kur shamais savaa tradicionaalajaa dzjemperiitii iet klusi, nemanaami, un 100% rezultatiivi.

Jeb kaa lai Tev pasaku - vislabaak pats ar laiku redzeesi, kas ir nepiecieshams, bet ja nav slinkums, vari pats paskatiities, ar ko tie preses dzjeki bildee (5-20 laikaa atradiisi visas spices komplektu sarakstu netaa).
avatar
Jauns tematsAtbildēt
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. >

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):