Sveiki, varbūt kāds var dalīties ar savām zināšanām par šiem konkrētajiem modeļiem, esmu nolēmis ņemt labāku kameru, iepriekš fotogrāfēju ar Nikon D3100, tagad tā palika par vienkāršu un gribas ko labāku. Būtu ļoti pateicīgs ja kāds man ieteiktu, pateiktu +-.
priore: ...iesaku labāk pirkt teicamus objektīvus un pēcāk FF.
Nē, nu man patīk šitie gudrie padomi, kad jautā, kādu mašīnu izvēlēties braukāšanai pa pilsētu pēc pirkumiem - golfiņu vai Renault Clio, tad tiek adbildēc: "Vispirms nopērc džipu, pēcāk pāriesi uz fermervāģi."
1. Met gaisā monētu. 2. To, kuru pārdevējam vieglāk paņemt no plaukta.
Man pašam ir bijušas sistēmas C un P, esmu ņemis bildēt arī Nikonus, teikšu, ka no 7D Canoni palikuši ar kaukādu nesaprotamāku vadību, N un P abi ir krietni ērtāki un apmēram vienādi.
Nepretendēju uz apsolūtu patiesību, tas tik tā, tīri subjektīvi.
Kastanis:Un kā P ar nebrendīgajām zipenēm un citiem aksesuāriem?
Neko nezinu par K-3 (tad mana P ēra jau bija beigusies), bet Pentax niknākās kameras ir ergonomiskākas par N 7000 - 71000 - līdzīgākas N X00 sērijai. Un vēl (tas ja vajag (piemēram studijā vajag)) pentax ir baigi kruta precīzu WB krāsu piedzīšana
Cik zinu viss kas Metz ir priekš citiem - tas arī ir priekš P
Vot AF optika pentaxam... manuprāt šis tas ko Nikon var iegādāties par 300e uz Pentax ir noķerams tikai ar Sigma ART
Man ir divas - brendīgā AF 360FGZ, dēļ maziem gabarītiem un nebrendīgā Metz 54 MZ-4i. Jaudīga un patīk, ka ir A režīms. Bet labākā ir Metz 58 AF-2. Kad biju uz Ķenona, man bija arī oriģinālā 580 EXII, bet tā putēja plauktā. Citi aksesuāri - kas ar to bija domāts, ja objektīvi, tad tos Pentaxim ražo gan Sigma, gan Tampons. Tāpt arī bateriju gripi nopērkami visādi Honkongas/Ķīnas, arī akuļi. Man P galvenais ir tas, ka, nopērkot ar WR dablkitu, iegūsti komplektu ar noklātu diapazonu no 18 līdz 200 mm, ar kuru var bildēt, stāvot zem dušas.
Ķenonam nepatika E-TTL, Pentaxim nepatīk P-TTL. Kamerā man vienmēr ir uzlikts c/w mērīšanas režīms, bet blicei par tādu ir "A" automātikas režīms. 580 EXII to varēja uzlikt tikai caur buršanos ar meņū, pie tam no 30D nelasīja ne ISO ne fragmu, bet Pentaxim 360-tā neļauj uzlikt A, kad viņa jūt ka kamerai ir P-TTL. Ķīnīzeru IR pulti Jebajā nopirku par kaukādiem ~3 €, bet taimerus pat nezinu, kas tie tādi ir.
Nu "Cable release" , ar displeju un taimeri kas tur slēdzi vałā cik ilgi taimeri uzliec. Uz citas nots- runā ka Pentakši esot mazi izmēros, bet rokās gułot labi. Kā ta ir? Mazs nikons rokās nepavisam neguł labi, pirkstus nav kur nolikt utt.
Varētu būt. Bet Metzam A režīms darbojas ar visiem verķiem, no Smenas līdz Haselim. Nu tāds es jokains esmu, ka tieši tas man visvairāk patīk. Kā guļ rokās - nezinu, tas katram citādi. Man nav kalēja rokas, tādēļ tīri labi varu noturēt gan Pentakšus, gan arī visus 5100 un 7100. Ar gripu, protams, krietni ērtāk, jo mazais pirkstiņš brauc nost visiem.
tagad tak ir visādas "Aputure" utt. pultis pa ģošu kas jebkurai kamerai ar 2 kontaktiem dajebkādu taimlapsi uztaisīs tik kamerā jāatslēdz "iemigšanas režīms".
priore:Anekdotē, Tālaviet,apprecēja nevis bagāto vai čaklo, bet to, ar lielajām krūtīm. Nikon manās acīs izskatās intriģējošāks.
Nu ja bērniem un ātri pie visa gatava, tad skaties Panasonic, Fuji un Oly virzienā - tiem jpg konverteri stipri sakarīgākas krāsas dod ārā - nav ne canon cūku rozā ģīmju ne P, S un N svina pelēcības.
Tagd, kad visi telpās pārgājuši uz luminiscentajām spuldzēm, tad nevienai sistēmai vairāk nav nekā raksturīga, visi ir dzelten-brūn-zaļi, bet no loga nāk spilkti zila gaisma. Šodien kaukurā TV reportāžā rāda kaukādu telpu, skatos un priecājos - nu precīzi, kā mūsu domes sēžu zālē! Vienīgā, kura taisīja ideālas krāsas pie dajepkura abgaismojuma, bija antikvārā EOS D30.
Schneider:Tagd, kad visi telpās pārgājuši uz luminiscentajām spuldzēm, tad nevienai sistēmai vairāk nav nekā raksturīga, visi ir dzelten-brūn-zaļi, bet no loga nāk spilkti zila gaisma. Šodien kaukurā TV reportāžā rāda kaukādu telpu, skatos un priecājos - nu precīzi, kā mūsu domes sēžu zālē! Vienīgā, kura taisīja ideālas krāsas pie dajepkura abgaismojuma, bija antikvārā EOS D30.
nu pie luminiscentajām auzas nevar nebūt nevienai sistēmai, bet vienalga P, F, O dabūs ārā mīlīgāku standartbildi.
Schneider: Kā guļ rokās - nezinu, tas katram citādi. Man nav kalēja rokas, tādēļ tīri labi varu noturēt gan Pentakšus, gan arī visus 5100 un 7100. Ar gripu, protams, krietni ērtāk, jo mazais pirkstiņš brauc nost visiem.
Vot tieši tas mazais pirkstiņš arī ir problēma, pēc 30 min. pastaigas jau pirksts sāk sāpēt. Un kā vispār veciem Takumāriem utt. ir ar zīmējumu uz jaunajiem digi Pentakšiem?
Schneider:Vecais Takumar 50/1,4 man bija uz EOS 1N, pēdējais MF stikls, kuru esmu mēģinājis, bija Mir-1, tas gan ir šausmu romāns...
Nezinu, neviens Takumars nav bijis, bet SMC-M sērija uz digipentaxa uzvedās labāk kā jaunākas. No visas nepentaxa MF plejādes kas manos nagos bijušas (a bija daudz jo spekulēju vecos laikos ar gaišajiem MF stikliem) vislabāk uzvedās "Rikenon" K baijonetes optika un Mamiya Secor M42 - vēl labāk Rolleiflex SL 35 Zeiss(i) bet man nebija pilnvērtīga pāreja, bet plastmasas muhļījiens ar ko ar atvērtu fragmu bildēt
Neviens Pentax, bez gripa, nav rokā turams - bet nu es ne tik pēc gabarītiem, bet pat pēc izglītības/ikdienas uz kalēju velku.
VĒL ir tāda fīča ko reti iedomājās ja nav lietots. NIKON sistēmai piemīt visai lielas prasības pret OPTIKU tas nozīmē ka praktiski nevarēs izmantot neko kreisu paštasītu pielāgotu un NO CITA Tas tā viens no iemesliem kapēc neesmu pārgājis atpakļ uz NIKON