Kam Tev slava?;-0 Binde ir gana slavens un kāds viņam no tā labums? Savukārt Vorhols savulaiku esot teicis, ka katrs cilvēks varot kļūt slavens, ..tieši 15minūtes. Grieķu zemēs savulaiku dzīvoja tāds pilsonis, kā Herostrats, tas slavas pēc nodedzināja bibliotēku, pagājuši jau kādi trīs tūkstoši gadu, bet viņu atcerās. ..katrs pižarnieks par viņu ir dzirdējis.
Manuprāt, foto niša, dotajā brīdī ir tiešām pārsātināta. Neviens vairs īsti nevar izcelties ar "krutāku, kā citiem" aprīkojumu, spēju "labāk par citiem" šaut ar kameru, vai pārdabiskām pēcapstrādes spējām. Līdz ar to, vienīgais, kā izcelties ir mārketings un PR.
Lai arī kā daži to nemēģinātu romantizēt - fotografēšana, kā profesija ir bizness. Nekas vairāk, ne mazāk. Līdz ar to - meklēt atbildi uz jautājumu, "kā sevi reklamēt?" ieteiktu uzdot nevis foto forumā, bet kādam PR/mārketinga speciālistam.
Fotokantori savos slatlogos ieliek bildes vai vecus fotoaparātus. Citi bildē plikas meitenes kalendāriem un par to deklamē televīzijā. Citi vienkārši labi dara savu darbu un tauta par viņiem sāk runāt.
Tā arī nesapratu Tavu mērķi - vēlies vienkārši kļūt slavens vai sarežģīti?
kā jau mineju nē nevēlos kļūt slavens tikai interesējos...
Vienkārši ir tad ja patīk plātīties nevis tad, kad to dara piespiežoties. Ir gadījies pāris reizes redzēt/dzirdēt Bindi un tas deva atbildi uz jautājumu kāpēc, pie tādas daiļrades, tāda atpazīstamība? Viņam pilnīgi noteikti patīk plātīties.
sheit Tev to neviens nepateiks un to neviens neiemaciis. katram ir savs celš ejams. to kas der vienam otram var nostrādāt pilnīgi pretēji. nedoma par ceļu, domā par bildēm un savu pieeju tām. tad arī būsi slavens !
cimus:Sveiki! Visiem zināms,ka fotogrāfi nepaliek tāvienkārši slaveni,viņi kaut kā sevi izreklamē,varbūt Tu vari dalīties savā pieredzē ar pašreklāmu?
Tā arī nesapratu Tavu mērķi - vēlies vienkārši kļūt slavens vai sarežģīti?
Zinu divus čaļis vienu taka sauca Li Harvijs Osvalds otru Marks Deivids Čepmens , ar gribēja kļut slaveni un KĻUVA vienā ravienā ! Pat par fotogrāfu nebij jaizliekas un atzinības jākļānčī vai jāpaģer
cimus:Sveiki! Visiem zināms,ka fotogrāfi nepaliek tāvienkārši slaveni,viņi kaut kā sevi izreklamē,varbūt Tu vari dalīties savā pieredzē ar pašreklāmu?
Sāc bildēt pliknes un būsi slavens
Ja nepilngadīgas tad NOTIEKTI , kā Oktaviāns ar Gudri. Tie bij kārtīgi sisti galvā abi un zvērā komplexsism ,PILNĪGI bez bremzēm un zaudēja sajēgu pliku skuķu tuvumā.
pauze:Liec tik bildes un rādi ko māki! Ja patiksi publikai, būsi arī pamanīts.
Viens no sliktākajiem un naivākajiem padomiem, ko varēji dot.
Jautājums: Vai vari uztaisīt burgeri, garšīgāku, kā makdonaldā? Ja jā - kāpēc neesi viņus jau izkonkurējis un kļuvis par miljonāru?
pauze:3rdHalf, vai tad tad bija padoms?
Man likās, ka mēs te tikai čipšu pakas plēšam vaļā!
Yup, padoms fotoblogā. Brīnumi reizēm notiek!
Turpinot manu iesākto domu graudu: Lai arī ir miljoniem ēdnīcu un kafejnīcas, kurās gatavo daudz labāku paiku, kā makdonalda pusfabrikāti - lielākā daļa par multi miljonu biznesiem nekļūst. **Varbūt ēdiena kvalitāte nav noteicošais, lai kļūtu sekmīgs pārtikas nozarē.** Ja paskatās kārtīgi, pamanīsi, kad vissekmīgākie nozaru pārstāvji ir nevis tie, kuri piedāvā viskvalitatīvāko produktu, bet tie, kuri griež stūrus produkta kvalitātē, lai piedāvātu zemāko cenu. piem: Makdonalds, DEPO un Ryanair. Kā arī ir tādi, kuri strādā pie PR, radot brandu un reklamējot to, kas ļauj pārdot produktus ar maksimāli lielu uzcenojumu. piem: Apple, Beats by Dre un Starbucks.
Kāds šitam visam sakars ar fotogrāfa profesiju? Kā jau minēju threda sākumā - fotogrāfija ir bizness. Un: **Varbūt foto kvalitāte nav noteicošais, lai kļūtu par sekmīgu fotogrāfu.**
Maza iebilde- manuprāt, sākumā tēma tomēr bija nevis par SEKMĪGU (tātad- galvenokārt, labi pelnošu), bet par SLAVENU (tātad arī labi bildējošu) fotogrāfu.
Ir takš zināmi vairāki piemēri iz mākslas, kad tagad slaveni gleznotāji kādreiz nomiruši nabadzībā...
Taisnība, Frīdi - SEKMĪGS un SLAVENS nav viens un tas pats. Tajā pašā laikā, pat ja cilvēks grib kļūt SLAVENS, viņam ir divas iespējas; 1. Var taisīt "mākslu" un cerēt, kad kāds garāmgājējs viņu pamanīs. Un varbūt paveiksies, šis garāmgājējs būs kāds ietekmīgs cilvēks, kurš viņu izvilks saulītē. 2. Vai arī, var taisīt "mākslu" un ar mākties virsū cilvēkiem. Rādīt, publicēt, reklamēt, meklēt cilvēkus, kuriem tas interesē.
versatile:Visvieglākais ceļš uz slavu - bildēt slavenus cilvēkus. Kā līdz tam nonākt - jādomā pašam.
Labs piemērs iz šodienas dzīves- vēlēšanu laika "slavenība" Artuss. Mazpazīstams aktierītis aprēja savā suņu būdā slavenus cilvēkus un arī pats uz brīdi kļuva slavens. Tikai uz cik ilgu brīdi ?- to rādīs laiks un talanta daudzums ...
Citagaisma: Grieķu zemēs savulaiku dzīvoja tāds pilsonis, kā Herostrats, tas slavas pēc nodedzināja bibliotēku...
Nu vispār jau viņš nodedzināja vienu no septiņiem pasaules brīnumiem - Artemīdas templi. Tagad varētu mēģināt kļūt slavens, nosvilinot līko Dienvidu tiltu.
Schneider: Tagad varētu mēģināt kļūt slavens, nosvilinot līko Dienvidu tiltu.
Tā tilta locīšana atgādina stāstiņu no tālas senatnes.
Karalis, rūpēdamies par saviem dārglietu krājumiem, uzdeva saviem zinātniekiem izdomāt metodi, kā atšķirt īstās pērles no viltotajām. Pēc laiciņa zinātnieki ziņoja rezultātus: "Ja īstās un viltotās pērles iecep maizē, tad īstās saplaisā un zaudē mirdzumu, bet neīstās paliek kā bijušas..." Karalis pavēlēja pētījuma autorus izbarot lauvām.