Kā jums šķiet, vai 40 mārciņas (50 EUR) būtu atbilstoša cena par šo te? Canon EOS 300V with Canon Ultrasonic 28-80mm lens www.ebay.co.uk... Shippings jau iekļauts cenā, bez shippinga tīri 25 mārciņas.
savulaik šie 300tie eosi bija kā mēsli visapkārt, značit nu mētājas lombardos un komisionkās gadiem ilgi, jo kam nu tādi vairs vajadzīgi. Orientēti uz amatieriem, bet amatieri jau sen uz digi pārgājuši. Domāju varētu atrast arī lētāk
35mm FILMA reāli nav nedz jēgas nedz idejas ķepēties , izņemot "Pa dārgo iegūt viduvēju rezultātu" . Tās visas "Pasakas" kas tiek stāstītas par FILMU attiecas uz formātu kurš sākas no 6x6cm bet visbiežāk uz 9x12 un lielāku. Šaurfilmu tas ir 35mm KINO filma nav nekas no tā ko mīl "Zīmēt" par filmu foto VAU VAU. Es 15 gadus no savas foto karjeras esmu ikdienā un intensīvi strādājis ar Filmu gan šauro desmitiem tūkstoš filmu uzbildējis gan platās 120 gad 19x12 ( 4x5 ) daudzus simtus.. MŪSDIENU digitālus pilnībā 100% pārspēj visu kas ir 35mm , pilnīgi bez variantiem VISĀS jomās izņemot vienu GARĀS EKSPOZĪCIJAS naktī. Tur digiss pagaidām nevelk . VAU VAU sākas tikai no 6x9 formāta kur Filmai ir reāli savādāka ATTĒLA STRUKTŪRA tīri dēļ uptika - materiāla attiecības. Ja tur DIGI vēl nevelk . Bet neviens "Meģinātājs" jau nemēģina ar 6x9 bet sar pēdējo sūda ZENIT vai 35mm , tas no lielas pasaku klausīšanās no tiek kas praktiski neko nav darījuši vai darījuši nožēlojamā amatieru līmenī. SMIEKLĪGĀKAIS ka 99% visi 35mm fani VĒLĀK tāpat rezultātu DIGITALIZĒ datorā vai labākā gadījumā izdrukā DIGITĀLĀ printerī druka mašīnā. KĀDA JĒGA bij lielu čakaru ražot ANALOGU izejnieku ja REZULTĀTS tāpat digitāls? FOČUKS galīgi nav šis procesa dārgākā komplicētākā sastāvdaļa , LABORATORIJAS iekārtas analogās un pati laboratorija izmaksās DESMITIEM reižu dārgāk . Ja tiešām vēlas 100% analogu rezultātu Tikai tad ir IDEJA ķepēties ar filmu.
Bet nu cilvēki pilsētā ustur 1 simtdaļas izmēra mazdārziņu, mājās ir kāds mūzikas instruments, lai arī tajā dārzā ģimenei ziemas krājumus neizaudzēs un par orķestra mūziķi kļūt nav pat plānots, mednieki vazājas pa mežu dēļ kilograma kaulu, par bļitkotājiem nemaz nerunāsim. Man ir tālmērniece Aļimpus 35RC ar m/b filmu iekšā, kuru es izbildēju un tīstu reizi pāris gados, bet tajā brīdī ir sajūta kā pastaigājoties pa bērnības takām.
Schneider: Man ir tālmērniece Aļimpus 35RC ar m/b filmu iekšā, kuru es izbildēju un tīstu reizi pāris gados, bet tajā brīdī ir sajūta kā pastaigājoties pa bērnības takām.
Šneider, man ir labāka ideja- sameklē pie bērniem pudelīti ar knupīti, iepildi šmakovku un lēnā garā izsūc- garantēta bērnības nostaļģija līdz pat saldām asarām finālā...
pilnībā piekrītu luņa viedoklim (varēja, protams, to izteikt daudz ĪSĀK) attiecībā uz 35mm filmu, bet tik un tā turu pie rokas fm3a nikonu (+af-d stikliņi) ar m/b filmu iekšā, lai varbūt kādos 2-3 gados to izbildētu. (:
Lunis:35mm FILMA reāli nav nedz jēgas nedz idejas ķepēties , izņemot "Pa dārgo iegūt viduvēju rezultātu" . ..... izmaksās DESMITIEM reižu dārgāk . Ja tiešām vēlas 100% analogu rezultātu Tikai tad ir IDEJA ķepēties ar filmu.
Lunis, es pilnība ar tevim teikto piekritu un turpinu tēmu. Priekš kam dzīvot ja ta vai ta pēc 60-70-80 gadiem visi mirsim ? A ? Visur ir savi podi un antipodi, digi -filma, velo - auto, Golf - Sport car, skruvgriezis - elektriskais skruvgriezis, monogamij - poligamija. Ja cilvēks grib filmu, lai pamēģina. Tie ir daži instrumenti, ka bass ģitara un kontrabass, 4 stigas, vienada tonalitate: E, A, D, G. Bet skaņa ir cita, stils ir cits. Visur ir savi kņifiņi. Arī filmai ir savs šarms. Bet process nav lēts, ja gribas kvalitāti. Vienmēr staipu līdzi Olik mju2, fantastisks aparats. Viens plus sev atrādu, nav daudz bildes vienam sižetam Dažreiz bildeju arī ar 6x6, 3x mazāk bildes sižetam. Pēdeja laikā digi kamerai virsu ilgak stāv manuālie stikli, ne kā autofokusa. Man liekas, ka galvenais lai būtu fan, jautri, viegli un forši ja būš arī rezultāts
Nesen skatījos programmu par vienu jaunu fotogrāfi,drīzāk jau hipsterieni.Ar pinholi aizraujas.Nekā slikta!Kurpju kastē caurums,iekšā vecais labais fotopapīrs.Dārkrūmā attīsta kā vecos laikos,iegūst,dabiski,negatīvu attēlu.Tiktāl baigākā māksla,analogā dvēsele,neiešana pa straumi....nu viss kartībā!Bet attēls ta negatīvs un vēl uz fotopapīra.Ko nu?Talkā nāk flatbeda skaneris un fotoapstrādes programma.To,ka visa tā analogā dvēsele ar šīto pārvēršas par parastu ne visai kvalitatīvu digibildi,māxliniece nepieminēja.Bet varbūt pat neiedomājās.
Schneider:A salikt kopā divas papīra loksnes un no negatīva puses to sagaismot viņai prāta nepietika?
Šito gājienu var taisīt tikai ar "plastmasas"papīru.Parastajam lien cauri papīra šķiedras uz attēla.Parastos gan laikam nemaz dabūt tagad nevar,nezinu.Kur nu tādas gudrības mūsdienu māxlā!
.... Tu esi darījis un esi pārliecināts, ka tas nemainās, jo papīrs gaismu tomēr kliedē? Kaut gan, ja par pinholi runā, tad asums tur vispirms jāpierunā parādīties...
Schneider:A salikt kopā divas papīra loksnes un no negatīva puses to sagaismot viņai prāta nepietika?
.... Kā tādā gadījumā ar asumu?
Pinhole tak ir totāli neasa pēc definīcijas - saliek papīrus ar mutēm un mierīgi - bet papīram ir savs šķiedras "murmulis" (smalkāks gan par pinholes veikumu).
Schneider:Asums būs, tik šādā vīzē "kontratipējot", ellīgi pieaug kontrasts.
Protams pieaug, tik ne jau pēc Zilā kalna Martas svētības, bet gaismasjūtīgā materiāla īpašību dēļ - arī caur tehnisko filmu kopējot tas pieaug. Tāpēc jau lielās filmas, izstāžu kontaktkopiju pavairošanai, taisīt ir skunstīgs darbiņš. Ja atļaujas tādu nekošeru kā ar multikontrasta papīru šancēt, tad vieglāk.
Lomo:Kā jums šķiet, vai 40 mārciņas (50 EUR) būtu atbilstoša cena par šo te? Canon EOS 300V with Canon Ultrasonic 28-80mm lens www.ebay.co.uk... Shippings jau iekļauts cenā, bez shippinga tīri 25 mārciņas.
Ja Tev ir kkāda izcila optika ko likt uz tā eosa un patīk ar MB pilnu procesu pašam iziet (vienalga vai analogu vai (labāk) pusciparu, tad minimāla jēga ir - ja kkādi zoomi vai fiksēti budžetgriežņi....
viecha: Bet attēls ta negatīvs un vēl uz fotopapīra.Ko nu?Talkā nāk flatbeda skaneris un fotoapstrādes programma.To,ka visa tā analogā dvēsele ar šīto pārvēršas par parastu ne visai kvalitatīvu digibildi,māxliniece nepieminēja.Bet varbūt pat neiedomājās.
"Ne visai kvalitatīvu" taisa pinhole - pareizi ciparojot MB šodien var dabūt niknākus rezultātus kā ar 18 maskām kopējot analogi - cits jautājums, ka ciparojamā tehnika nav lēta, nekas automātiski nenotiek un ir jāmāk. Bet tā - pat tie maniaku veči kas printē palādija kopijas klusi atzīst, ka to ko var izspiest no ciparu negatīva... to analogi viņi neprot.
Kāda vēl tur izlīdzinoša tīstīšana ap 83-85.gadu, kad attīstītājs tik "tabļetka", pēc kuras jābrauc uz tuvāko fotoveikalu 60 km, pseidoreljefu biju pamanījies taisīt ar МЗ-3, bet līdz izohēlijai tā arī netiku.
Schneider:A salikt kopā divas papīra loksnes un no negatīva puses to sagaismot viņai prāta nepietika?
Atceros, ka kādreiz fotoreprodukcijām darbā gana bieži izmantojām speciālo, t.s. "refleksa fotopapīru". Uz kopējamās gaismas kastes stikla uzlika to refleksa papīru ar emulsiju uz augšu, tam virsū kopējamo oriģinālu un gaismoja. Gaisma gāja cauri tam papīram, atstarojās no oriģināla un tā tika iegūts negatīvs. Pēc tam varēja sakopēt pozitīvus. Dokumentiem, rakstiem, shēmām bija tīri labi. Mājas vajadzībām būtu pa dārgu, bet kantoris bija pietiekami dāsns...
Schneider:Kāda vēl tur izlīdzinoša tīstīšana ap 83-85.gadu, kad attīstītājs tik "tabļetka", pēc kuras jābrauc uz tuvāko fotoveikalu 60 km, pseidoreljefu biju pamanījies taisīt ar МЗ-3, bet līdz izohēlijai tā arī netiku.
Vot es arī jaunībā šitā darījos.Ar emulsijām kopā,slapjus abus ar rullīti sakontaktē, kontrasts pieaug protams.Ātri var tikt līdz grafikai,negatīvam uz papīra,vēl šõ to var ķibināt,tipa mēģināt solarizēt un tā...Izohēlijai var dabūt trīs vai vairāk izejas grafiskus negatīvus,taču tur vajag visus ļoti precīzi savietot kopējot gala rezultātu.Ar papīru vien pagrūti.Tur vajadzēja blatu tipogrāfijā un pieeju FT filmām.Un arī tad ļoti smalks un precīzs darbiņš vajadzīgs.Tāpēc ari tagad šķībi skatos uz visādiem trikiem šõpā,kas ir bērnisķīgi vienkārši un tātad arī nevērtīgi.Uzspied posterize,izvēlies cik toņos gribi un ar nākošo podziņas nospiedienu izohēlija gatava!Nafig man tādu vajag.
Gribētos fotografēt savam priekam, tikai nevaru izlemt ar ko, tā lai nav jāšķiras no lielām naudas summām. Fočēšana ar filmām liekas baudāmāka, kad filmiņā ir tik kadri, cik ir, un katrs slēdža klakšķis šķiet tik īpašs. Ar digitālajiem, savukārt, vari knipsēt, cik uziet, nav nekādas attīstīšanas utt. Tā laikam šis skaistais lapkritis aizies gar degunu, kamēr es stundām sēžu domādams.
EOS 300v ir foršs, pašam bija. Fotoaaprātu gan vairāk atgādina EOS30, nevis trīssimtā sērija. Tik neņem ar to 28-80. Ka jau filma, ta filma un filmai piestāv fiksi - 50/1.8 būs pats labums komplektā ar filmenieku. Ar to 28-80 nositīsi pavisam vēlmi bildēt.
Par Lomo LC-A pilnīga taisnība un es arī gribētu ar to verķi pabildēt, bet nu Ogre no Liepājas galīgi nav pa ceļam. Biju sarunājis it kā ss'ā vienu, bet nu tas arī aizgāja gar degunu.
Filmai laps ir 28-105/3,5-4,5. Patīk tas, ka šeit nevella stipri kļūdas neisfotošļoposi, tātad pēcapstrāde pamatā jāveic pirms pogas nospiešanas. Tā nav, ka filma ir galīgi nomiruse, mans dēls šovasar pirmo reizi mūžā aizbrauca uz Romu, līdzi ņemdams tikai Z-1P, F50/1,7, FA28/2,8 un 5 m/b filmas. Neticu, ka viņš ir vienīgais dīvainītis visā plašajā pasaulē. Arī meita savus sīčus bildē ar Z-20.
Par izohēliju. To, cik naiva bija mana doma kauko tur muhļīties ar divam, kopā saliktām, papīra lapām, es sapratu, kad dabūju šī žanra vecmeistara Gleizda darbu "melnrakstus". Piemēram, viņa darbs Zvejnieka sieva, gala rezultāts. Acpulgi traucē, bet no rāmja ārā neņēmu:
Kā līdz tam ir nokļūts, nobildēju slīpā gaismā, lai būtu redzams. Piekrāsots ar flomīti, ar tušu smalki iepunktēts, detaļas ir apstrādātas, pat atsevišķi no kopējās bildes. Cik varianti netika pārmēģināti. Un tos visu ir izdarījis cilvēks bez rokām!
Obligāti man nevajag Canonu, tāda izplatītāka un populārāka marka šķiet, objektīvus un visādus štruntiņus vieglāk dabūt. Šis arī liekas jauks, jā jums šķiet? www.zip.lv...