Situācija tāda, ka no priekšas jānofilmē ejošs cilvēks studijā uz zaļā fona. Tikai torsa daļa. Nevaru izdomāt kā to dabūt gatavu. Yūķūbā atradu šitādu aparātu - www.youtube.com... varbūt kādā studijā līdzīgs aparāts ir, vai varbūt kāds var iedomāties, kur tādu aizņemties uz dienu? Varbūt ir kāds cits risinājums par kuru nevaru iedomāties?
Jautājums, vai gribēsi filmēt pilnu ķermeni - no galfas, līdz kājām. Ja tā - būs diezgan čakarīgi kompozitēt, ja nenokrāsosi pašu tredmila llenti zaļu...
3rdHalf:Jautājums, vai gribēsi filmēt pilnu ķermeni - no galfas, līdz kājām. Ja tā - būs diezgan čakarīgi kompozitēt, ja nenokrāsosi pašu tredmila llenti zaļu...
Šeit ir mana ideja, kā to panākt ar minimālu aprīkojumu un bez tredmila. Lai gan skrienot to panākt būs diez gan grūti - šis darbosies perfekti ejot:
Tātad. Operātors seko līdzi aktiera kustībai. Paralēli kamerai, aiz aktiera, tiek nests zaļais ekrāns. Tam vajag būt pietiekami lielam, lai pārsegtu aktiera siluetu.(attēlots: "Skats no augšas" attēlā)
Tā kā zaļais ekrāns nenosedz visu kadru - fonu var izmantot 3d kameras kalkulēšanai, kas krietni atvieglos fona kompozitēšanu un citus FX(attēlots: "Kameras POV" attēlā).
Saprotu, kad dotā ideja nav perfekta skriešanai, bet mazai pastaigai ar kustīgu kameru, varētu noderēt.
man gribas redzēt to personu, kura nesīs to zaļo fonu. Domāju, ka vajag vairākas personas, jo vairāk par minūti nenoturēs. Interesanti, kā vecajie filmētāji (goļivudā) savos salonos bija spējīgi uzmeistarot kustīgu bilžu fonus? Tur nesēju nebija. "Fonam ar jābūt vienmērīgi nogaismotam
imgfoto:1/3 half, pasrastisi, kaa to uzparikti lietot, ja shaja gadijuma skaidri raxtiits - no priekshas?
Piknīgi vienalga, kādā virzienā notiek kustība - ideja paliek tā pati: Aktieris pa vidu, starp zaļo ekrānu un kameru. Zaļais ekrāns nosedz aktiera siluetu, bet neaizsedz visu katru.
VValdis:man gribas redzēt to personu, kura nesīs to zaļo fonu. Domāju, ka vajag vairākas personas, jo vairāk par minūti nenoturēs. Interesanti, kā vecajie filmētāji (goļivudā) savos salonos bija spējīgi uzmeistarot kustīgu bilžu fonus? Tur nesēju nebija. "Fonam ar jābūt vienmērīgi nogaismotam
Protams - ja ir resursi - vieglāk ir ņemt vienkārši lielu zaļo fonu.
Manai idejai apgaismojums gan būtu problēma, ja to dara iekštelpās. Bet apmākušā dienā, vai ēnā, tas varētu strādāt.
VValdis:man gribas redzēt to personu, kura nesīs to zaļo fonu. Domāju, ka vajag vairākas personas, jo vairāk par minūti nenoturēs. Interesanti, kā vecajie filmētāji (goļivudā) savos salonos bija spējīgi uzmeistarot kustīgu bilžu fonus? Tur nesēju nebija. "Fonam ar jābūt vienmērīgi nogaismotam
Nabadziiba izspiezh asaras...ja ir pieejams paviljond nevis shaura studija, nekas tak nav janeesaa...filmejamais iet, bet filmetaju asistents stumj pa sliedeem.
3rdhalf, tava metode studijā ir nevis ar problēmām, bet tehniski nerealizējama. Es saprotu, ka video ir mazāk prasīgs pret kvalitāti, bet ne jau tādā pakāpē. Ja to fonu nēsā, sinhroni jānēsā arī apgaismojums, vai vēl jautrāk apgaismojumam jābūt ar "autofokusu", kurš met nost, liek klāt Tstopus atkarībā no fona attāluma Fonam jāstāv uz vietas, vai arī visam apgaismojumam jābūt sakarinātam uz vienas tačkas, kura kustās kopā ar kameru. Tas ka fonu gaismo atsevišķi no objekta tak arī ir skaidrs vai ne?
Tak uz lētā papīra sadrukāt fototapeti koši zaļā krāsā 1.5m platumā un salīmēt kopā pa visu sienu nav nekāds budžets, kur problēma? Cik tā druka var maxāt...kādi 6 eur kvm...
Kāda problēma aiz`memties kautkur lētā varianta skriešanas trenažieri , nav vejdz liels nedz smags . Pēc neliela treniņa var normāli gan iet gan skriet "Kā laukā"
Tak uz lētā papīra sadrukāt fototapeti koši zaļā krāsā 1.5m platumā un salīmēt kopā pa visu sienu nav nekāds budžets, kur problēma? Cik tā druka var maxāt...kādi 6 eur kvm...
Tā arī būs, ka DRUKA ir 6 eur m/2 bet materiāls ir tīri dārgs...
imgfoto:3rdhalf, tava metode studijā ir nevis ar problēmām, bet tehniski nerealizējama. Es saprotu, ka video ir mazāk prasīgs pret kvalitāti, bet ne jau tādā pakāpē. Ja to fonu nēsā, sinhroni jānēsā arī apgaismojums, vai vēl jautrāk apgaismojumam jābūt ar "autofokusu", kurš met nost, liek klāt Tstopus atkarībā no fona attāluma Fonam jāstāv uz vietas, vai arī visam apgaismojumam jābūt sakarinātam uz vienas tačkas, kura kustās kopā ar kameru. Tas ka fonu gaismo atsevišķi no objekta tak arī ir skaidrs vai ne?
Tak uz lētā papīra sadrukāt fototapeti koši zaļā krāsā 1.5m platumā un salīmēt kopā pa visu sienu nav nekāds budžets, kur problēma? Cik tā druka var maxāt...kādi 6 eur kvm...
Tā man bija tikai tāda fiksa ideja. Mana personiskā pieredze ar zaļā ekrāna izmantošanu ir diez gan maza. Mans lauciņš ir vairāk kompozitēšana un 3d lietas, kas nāk pēc uzņemšanas. Lai nu kā - izskatās, kad mana ideja tomēr izgāzās. Lai nu kā - vismaz mēģināju palīdzēt, savās zināšanu.
priore:Trešās puses ieteikums ir ļoti labs, tik ērtāk, ja kamera ir rokā kādam, kas sēž uz velo bagāžnieka. Fonam problēma- plivināšānās. Kādreiz operatoriem bija mode sēdēt kabrioletā, uz moču bagāžniekiem otrādi, lai filmētu šo to, kas brauc pa ceļu. ja mocis smags, ar labiem amīšiem, sanāca labi.
Tak uz lētā papīra sadrukāt fototapeti koši zaļā krāsā 1.5m platumā un salīmēt kopā pa visu sienu nav nekāds budžets, kur problēma? Cik tā druka var maxāt...kādi 6 eur kvm...
Tā arī būs, ka DRUKA ir 6 eur m/2 bet materiāls ir tīri dārgs...
Ai nu beidz...cik tad nu tur var būt... normālu sienu nokarināt, sacīsim, 6x3m t.i. 18 kv...nu sanāks ap 140 eirikiem. Bet tas tak ir FILAMAI Cita lieta, ka varbūt par samērojamu skaitli var noīrēt uz pāris "neejošām" stundām kko kinostudijā..vai kur nu cilvēki pa īstam filmē, bet kāpēc gan iet vieglāko ceļu?
Būtu labāk jebkuram bērnam pajautājuši kā to dabūt gatavu! Grīdas daļa - parasts preskartons, nedaudz ielocīts ( riņķa līnija ) uz augšu, apmēram pusotra metra ejamo daļu un pacēlumu uz kādiem 25-30 grādiem, kājās parastas noīrējamas skritulenes iesācējiem ( tās, kuras stiprinās ar saitēm pie apaviem) , ar dubulto ritenīšu rindu. Kāju kustības imitējot soļus, veido tādas pašas kustības kā cilvēkam ejot.