Interesanti uzināt viedokļus. Interesē - kādus izstādē piedāvātos seminārus nav vērts apmeklēt? Vērtību nosaka ieguldītais laiks un nauda biļetei par konkrēto semināru? Vai no konkrētā semināra vadītāja var sagaidīt vairāk kā ieguldīts biļetē? Cik kompotents var būt semināra vadītājs par semināra tēmu? Vai semināra vadītājs ir cienījams un autoratīvs savā profesijā? Vērtējam katrs pēc savas attīstības pakāpes. Paldies.
„Kāzu fotogrāfa atbildība un fotografēšanas process. No pirmskāzu fotosesijas līdz mičošanai” Artūrs Romanovskis un Kristīne Grīnvalde, fotogrāfi un Latvijas Kāzu fotogrāfu asociācijas biedri
un
„Darba plūsmas specifika dažādu žanru fotogrāfu darbā, apstrādājot un organizējot attēlus ar Adobe Lightroom 5” Valdis Ošiņš, "Digital Guru" pasniedzējs, fotogrāfs
Ies apgrābstīt to ga'dzetu,. cena pievilcīga. Domāju, ka vēlāk tirgos pa lētāku maksu. 4K lai iet kakāt. To mājās uz lielā 4k monitora, kas vēl gadus desmit nebūs populārs.
Izstāde nekāda.Vienīgais Canon un Sony stendi ir "lietojami".Man reāli bija kauns par Nikon stendu.NOŽĒLOJAMI.Izstāde atbilst mūsu tirgum un maksātpējai.
Jolan:Izstāde nekāda.Vienīgais Canon un Sony stendi ir "lietojami".Man reāli bija kauns par Nikon stendu.NOŽĒLOJAMI.Izstāde atbilst mūsu tirgum un maksātpējai.
Jolan:Izstāde nekāda.Vienīgais Canon un Sony stendi ir "lietojami".Man reāli bija kauns par Nikon stendu.NOŽĒLOJAMI.Izstāde atbilst mūsu tirgum un maksātpējai.
Kā tad tā ! Bet Omes bildes ! Tu zimo !?
Gruzijas bildes bija smukas,tik atbaidoši nodrukātas.
Man gan liekas, ka izstādei nebija ne vainas. Viss atbilstoši vietējam tirgum un tāpēc ka negaidīju nekādus brīnumus, nejūtos dikti apdalīts Taisnības labad jāteic, ka lielos vilcienos viss līdzīgi kā pagājušogad. Nikon stendā gribējās redzēt vairāk objektīvus, bet iespēja patestēt jaunako kameru modeļus arī nebija slikta. Pārliecinājos, ka nav vērts apsvērt D610 iegādi, bet labāk sākt kalt plānus sakasīt naudu D750-jam Žēl, ka līdzi bija tikai CF karte, jo gribējās patestēt D750 trokšņus uz lielajiem ISO. Tā vietā pamēģināju D4S un paliku mēms... Šķiet, ka uz 6400 bildi var drukāt ārā gandrīz neapstrādātu Aptaustīju arī Sony Alpha 77 un jāteic, ka atšķirībā no pagājušā gada elektroniskais skatu meklētājs laikam ir palicis labāks. Interesanta fīča turpat skatu meklētājā redzēt tikko uzknipsēto Vienīgi objektīvi tādi kā mazliet pārāk plastmasīgi liekas. Nu nezinu, gan jau ka tiem nav ne vainas, bet nepierasti kaut kā. Fuji kaut kā neiinteresēja, kaut gan stends ar striķos iesietajām kamerām bija interesants Canon protams malači, ka apskatei izvilkuši visu savu noliktavu Toties žel, ka atkal nekā nebija no Tokina. Drusciņ Zeiss, drusciņ Tamron un Samyang un vēl šis tas. Atliek cerēt, ka ar laiku arī "mazo "brendu pārstāvniecība būs lielāka un apskates objektu vairāk. Gandrīz vai interesantākais bija tās melnbaltās Strenču foto darbnīcas veco laiku bildes Visādā ziņā nemaz nenožēloju nedz laiku, nedz iztērēto piecīti par biļeti
Es sodien biju visu dienu, bet parsvara lekcijas klausijos. Deleckis Canon stenda vienkarsi artadija savus taimlapsus - smuki, bet biju gaidijis vairak info par to izveidosanu. Dzeks vel dikti jauns un kautrigs, parsvara tik uz jautajumiem atbildeja, pats neko daudz nestastija. Bet taimlapsi smuki. un vel dabuju smuku kalendaru ar viņa bildem Zernovs - samera interesanti, bet mazliet garlaicigi. Seminars par bernu foto-tas laikam bija paredzets tiem, kuri vel nekad nav fotografejusi, bet ir piedzimis berns un tagad taisas fotografet. Skiluminati Canon stenda - atkal darbu atradisana. Klipi interesanti. Andris Eglitis - tuvplani un makro - loti intresanti, loti labi un saprotami visu izstastija. uz sito bija verts aizbraukt, zel ka vakar uz vinu ainavu lekciju netiku, doma rit ar aizbraukt tiesi uz viņa lekciju par celojumu foto.
Par stendiem - Canon super -manuprat labakais steds. Sony - ari loti labs. No fototehnikas tirgotajiem manuprat labi stendi bija bfs un masterfoto. Interesanti ka baigi popularie tirgotaju vidu palikusi Sirui stativi - tie bija Canon, masterfoto, bfs un vel viena stenda kuram neatceros nosaukumu (bfs dzeks teica ka kaut kadi skandinavu giganti, kas ienakusi latvijas tirgu un nocelusi siem Sirui izplatitaju titulu) Tas pats bfs dzeks teica ka sirui kvlitate esot lidzigs ka gitzo, tikai 2x letaks. Katra zina patestejot lodveida galvas, sirui bija krietni parakas par manfrotto un benro. Tadi nu mani secinajumi par sagada izstadi. Kopuma dienu pavadiju labi
Skaidrs. Gitzo un Manfrotto aiziet pa skuju taku, nemaz nerunājot par visādiem tur kulmaņiem un slikiem... Paliek trīs kategorijas - Arca Swiss, Sirui un MaXXXimā nopērkamie.
Skaidrs. Gitzo un Manfrotto aiziet pa skuju taku, nemaz nerunājot par visādiem tur kulmaņiem un slikiem... Paliek trīs kategorijas - Arca Swiss, Sirui un MaXXXimā nopērkamie.
Nu viņš teica ka gitzo praktiski vispar vars neperkot, kops paradijies sirui.
Lietus būs labi redzams tikai uz tumša fona. Kalnos vienmēr noteikti vajag UV filtru. Ja aiztaisa vienu aci un bilde nemainās, tad skaidrs, ka ir plakana gaisma. Polarizācijas filtrs vislabāk darbojas 90 grādos no saules (pa labo vai kreiso roku). Filtrs padara varavīksni izteiktāku (bet vajag 3-5 kadrus, jo gaisma ir pulsējoša). Saules disku var labi parādīt, ja ir migla, dūmaka. Saulei vajag garfokusa objektīvu. Sākot no kādiem 200 mm. Metožu un kļūdu metode. Ziemā saules nekad nav par daudz. Vasarā slikti, jo zaļais iet slikti kopā ar zilo. Roku pieliekot pie kakla, to var ļoti ātri sasildīt. Ziemā vislabāk ir pirmajā dienā pēc sniega uzsnigšanas. Ļoti labs ir laiks pēc sniegputeņa – kaut vai vienkāršus telefona stabus. Lai izsmērētu jūru, vajag lai tā viļņotos. Strauji tekošu ūdeni biežu vien var „sasaldēt” tikai ar 1/4000 vai 1/8000. Labi, ja visiem plāniem cauri vijas kāda līnija. Ekspozīcijas šķēres. Laikam tas pats HDR. „Parastos” konkursos tās parasti izbrāķē.
Ritz:Nezinu. + tie, protams, nav tieši Eglīša vardi, bet man interpretācija par dzirdēto.
Bet Tu varbūt pirms sper ārā te publiski pamēģini vispirms saprast ko Tev stāstījuši - izņemot tās lietas kuras ir tik elementāras, ka izsviedi zemē laiku tās pierakstot, pārējās ir "puslietas" - literatūra kura darbojas, tad ja zini vēl šo to - piemēram par lietu uz melna fona - neko uz bildes neredzēs ja nebūs vēl dažu labu sakarību.
Klausies ko Tev stāsta un ja nepielec prasi izskaidrot ne sajāj sev lekciju tēlojot mašīnrakstītāju.
Piekāpu šodien arī es. Izstādes interesantas, No Gruzijas kaut kā drusku vairāk biju gaidījis, vairāk patika Strenču fotodarbnīcas retro ekspozīcija. Canon stendā apmierināju "pagrābstīšanās tieksmi" gan ap EOS 1D C, gan ap gariem un baltiem objektīviem Masterfoto stendā dabūju pačamdīt man jau sen interesējošo, bet tikai i-netā redzēto DiCaPac laivošanas un citām mitrākām situācijām līdz 5 m paredzēto fotoaparāta ieliekamo. Viens otrs jaunums, dažas novitātes, kopumā interesanti. Iztālēm vienu otru fotobloga personāžu arīdzan dabūju "dzīvajā" redzēt, tā kā diena nebija nodzīvota veltīgi
Māris pēdējā laikā te tāds lecīgs / uzvilkts palicis... Pats uzprasījies. Tev jau ar savu pieredzi vajadzētu saprast atšķirību starp šādu masu pasākumu un, piemēram, zinātnisku konferenci! Skaidrs, ka lielākā daļa ir elementāras lietas tiem, kas ainavas bildē! Tiem, kas bildē, piemēram cilvēkus, tas ir jaunums. P.S. Mēģini salabt ar sievu, tas dara prātu mierīgāku!