Lunis:šeit nefunkcionē normāls bizness ,`sit ir ļoti specifiska biznesa vide kuru neizprot neviens kurš nav viņā pietiekami ilgi strādājis.
Nu jā, bet tas arī sagrauj apgalvojumu, ka Armands zin, ko dara, jo dara dara dara, bet bizness nefunkcionē! Par to jau arī mans stāsts. Ne jau par to, ka viņš nemācētu bildēt. Viņš māk.
Lunis:šeit nefunkcionē normāls bizness ,`sit ir ļoti specifiska biznesa vide kuru neizprot neviens kurš nav viņā pietiekami ilgi strādājis.
Nu jā, bet tas arī sagrauj apgalvojumu, ka Armands zin, ko dara, jo dara dara dara, bet bizness nefunkcionē! Par to jau arī mans stāsts. Ne jau par to, ka viņš nemācētu bildēt. Viņš māk.
Viņš visu dara 100% pareizi izņemot vienu NEPROT PĀRDOT . Ražot var DA JEBKO pašu krutāko augstvērtīgāko novatorisko PILNĪGU haiteku par vienkārši fantastiski zemām izmaksām kad tas būs pieejams JEBKURAM visiem pa kabatai un visiem būtu nepieciešams. BIZNESS BANKROTĒ jo neviens nepērk NEMĀK PĀRDOT Problēma tā ka mūsējie parasti mācās kaut kādu "Korporāciju mārketingu" , man ir nācies pasacītiem mārketingu kā to māca LV pēc USA / UK shēmas un es 100% zinu ka tas ir caur un caur KĻŪDAINA shema Latvijas apstākļos , tā strādā MILZU KORPORĀCIJAS globālā tirgū , nevis mikro uzņēmumi EIROPĀ , par laimi man ir daudz radu Eiropā un viņiem nebija nekādu aizspriedumu apskaidrot KĀ strādā viņu ārkārtīgi daudzpusīgie gan mikro gan ģimenes gan lielie uzņēmumi PILNĪGI pretēji kā USA / UK mārketinga shēmās to māca Par cik 100% zinu ka mūsdienu studentiem neko nemāca no VIETĒJĀ bet atgremo ĶLUDAINAS rietumu shēmas varu apstāstīt pavisam klasisku VIETĒJU piemēru no ļoti veiksmīga LATVIJAS uzņēmuma vēstures. TIK VEIKSMĪGA ka tas laikam ir vienīgais no Latvijas lielajiem uzņēmumiem kas nepieder ārzemniekiem Pastastiņš brīvā stilā , sen tas bija kad es to mācijos Tatad reiz XX gadsimta sakumā kads aptiekārs izdomāja ka šis ražos "Smaržudeni" sabrūvēja smuku zapti un pēc savas saprašanas APTIEKARS sapildīja tās O,5L pudelēs pielika tautiski pieņemamu cenu un uzlika tirgot , BIZNESS NOBANKROTĒJA "Produkts" neguva klientu atsaucību. No grūtībās nonakušā aptiekara šo biznesu ar visiem saražotiem un neizpirktiem brūvējuma kārjumiem atpirka kāds "Žīdiņš" , pirmai ko viņš darija pašutija intresantas formas 20g pudelītes , sapildija tajās nelielu daudzumu sava 'Ieguvuma" un izlika pārdošanā par ~100x lielāku cenu kā aptiekars bija piedāvajis savu 0,5l PUDELI , un NETICĀMI produkts jo dienas jo klūva populārāks , spēja tika PILDĪT , uznēmums zēla un plauka : Tie ir reāli kantora DZINTARS pirmsākumi Un Gerčikovs ne tik ir teicams mārketinga specss be cienīgs to pašu pirms 100 gadiem bijušo židiņu tradīciju turpinātājs Jamācās ir no REĢONALIEM / LOKĀLIEM piemēriem neviss no kautkā tāda kas PIE MUMS principā nevar strādāt IZGLĪTĪBA aplama un nepiemērota vietējiem apstaķļiem arī ir GALVENĀ JŪSU nesekmju cēlonis.
versatile:Grudnmani nezinu baigi labi, bet rezultaati man patiik un komunikacija interesants kekss. vai izveletos par kazu fotografu... nu, padomaatu...
Sludinajums par KAZĀM ar ir principiāla klūda . TĀ var palikt vispār bez bildētāja vai iegrābties uz to kas nemaz nepatīk FOTOGRĀFS tas ir radoša lieta. Līdz ar to TĀDS jaiszvelās VIENĪGI pec bildēm , ņemot vērā ka pie mums 90% kazu bildētāju bildē ļoti vienveidīgā praktiski vienādā stilā , atšķiras tikai CENAS / SERVISS tad bildētājs Jāizvelkas pēc BILDĒM / CENAS viss parējais nav būtiski kas viņš ir GALĪGI nav būtiski. 1:1 gan kvalitāte gan apjomā rezultātu var bez grūtībām atrast no 100-500Ls robežās , VAIG tik pameklēt Klientam galīgi nav BŪTISKI rezultāts iegūts UZREIZ BILDĒJOT vai 3 dienas bakstoties ar kompi Tas nav cenu formējošs faktors Diezgan uzjautrinoši bija nupatās palīdzēt sameklēt fotogrāfu , Dzeks ka "Krutuma" pazīmi minēja ka viņš katru bildi 3 dienas uz kompja taisot DUMJŠ , daudz krutāk ja TĀ PROT UZBILDĒT bez kāda kompja , uzreiz atdot klientam Klientam arī samēra PX krāsu balans un horizonta taisnums un JEBKURA cita nespeciālistam galīgi neinteresējoša FIGŅA , cilvēkus interesē INTERESANTAS / SMUKAS bilde , kā tas iegūtas VIENALDZĪGI Jūs domājat ka Zavadski @ Plūmi @ Durovu kāds līgst tapēc ka viņi "Kruti čaļi meitas " ? Ne vienkārši viņu bildes ir ATŠĶIRĪGAS no citiem
oi zini, te sanāca parunāt ar vienu pārīti, kam krutākais nazis LV bija kāzas šķīlis... tehnika jau zashebisj, bet pāris bija vīlies konkrēti... fotogrāfs sarunā ar mācītāju par bildēšanu no altāra, beigās pārim visas bildes no sāniem, vīru neredz vispār, sabildējis smukās meičas pārsvarā, kadros rokas kājas, un arguments ka bildes labas, jo horizonts taisns.... taa ka nav vis taa.
redzi, es varbut ari vienotos ar fotograafu, ka man tas der. ka fotografs uztaisa 4 bildes uz kuram mani mazberni vares skatities.... un varbut pat butu ok
versatile:redzi, es varbut ari vienotos ar fotograafu, ka man tas der. ka fotografs uztaisa 4 bildes uz kuram mani mazberni vares skatities.... un varbut pat butu ok
Tu būtu labs klients iespējams pat, ka labākais.....
dansiga:man viens pariitis bija, kuri teica - mums vajaga 2 pieklaajiigaa sbildes, ko radiem atraadiit, bet paareejais - viss tavaas rokaas un izteelee;-)
"taisnais horizonts'' ir lieta KAS GALĪGI NEINTERESĒ NEVIENU KLIENTU un lieta, ar kuru mūsu interneta ārēs operē cilvēki, kas par bildes labumu spriež pēc trīs fundamentālām, kursos viegļi iekaļamām lietām: taisns horizots, 1/3daļas likums, asums uz pupiem....
Priekš kam?Kas kaut kādas vip personu kāzas bija,vai baigi smukā līgava?Baigi lielais honorārs tik palaists gar degunu? Alvil-tas tiešām būtu kruti,bet ne racionāli....
Skatijos vakar vakarā atkal smukas kāzu bildes un vēders sāpēja no stasta par fotogrāfu kurš visusr kur bijis aizmirsis kādu daļu no savas tehnikas kaut ko zagsā kaut ko jūras krastā utt. Izņemot tīri profesionālus sīkumus kā somas utt kādrā nebija kur piesieties , bildes smukas bet nu cilvēks izklaidīgs bez gala bet REZULTĀTS smuks , klienti precīgi cena adekvāta