Zinātājiem interesēs. Ir iznācis sienas kalendārs 2015.gadam par godu Latvijas fotoleģendas , Triju Zavigžņu ordeņa kavaliera, AFIAP, EFIAP ekselences Jāņa Gleizda 90.gadadienai. Kalendāra peļņa tiks nodota viņa ģimenei. Kalendārā ir 13 Jāņa Gleizda slavenie akti. Ja kādu interesē iegādāties vai ir iespeja paņemt uz realizāciju, droši var sazināties ar mani
Kalendārs prakstiski faxsimīls no liekas 1988-89 gadā iznākušā Gleizda kalendāra . Cena bija ļoti simboliska. Salikums arī praktiski 1:1 ar astoņdesmiti mijas salikumam. Nevelc kaī aiz astes , cena un kur var dabūt.
Schneider:Cik man zināms, tas ir pilnīgi no nulles taisīts. Bet varbūt tā domāju tādēļ, ka par 88.gada neesmu pat dzirdējis.
Diez vai , vismaz redzot to kas WEBā safočetas lapas tas ir parktiski 1:1 faksimīls izņemot fontu ar 1980 nogalē izdoto. Man 1980 nogales kautkur seņču mājā metājās , ja baigi iespringtu varbūt pat atrastu. Ja nekļudos TO izdeva "Foto māklas savienība" savā pirmajā darbības gadā. Gleizds ir klasisks vietējas nozīmes autors . daudz ekskluzīvāk par aktiem ir viņa sporta bildes kas ņemot verā viņa fiziskās problēmas mūsdienu kontexstā ir ĻOTI KRUTA. Piemēram Igaunijā marketalogi bīda "Lezbiete fotogrāde" un visai veiksmīgi , taču "Invalīds bez rokām sporta fotogrāfs" ir daaaaudz krutāk. Krutāk ir tikai 1942 gadā Rīgā Sarkandaugavas rajonā izdotā darba atļauja "Neredzīgam fotogrāfam" .
Kalendārs ir taisīts no nulles. Šogad. No Jāņa Gleizda darbu oriģināliem. Kalendāru varēs dabūt lielākajos grāmatu izdevniecību veikalos, fotoklubā Rīga, 'Maxima piekrita paņemt uz realizāciju, par ko viņiem milzu paldies, jo grāmatu veikali paņēma šausmīgi mazu skaitu. Bet var pieteikties arī pie manis Veikalos cena būs 15-19 EUR, kā nu kur.
LauraPlica:Aizmirsu.... Izmēri kalendāram 35x60 cm žēl, ka te nevar pielikt bildes.
Kapēc nevar ?
Istenībā dot "Realizācijā" nav rentabli , efektīgāk un izdevīgāk darīt to I-netā bet palšās sociālo tīklu vietnēs un intensīvi. Kalendārs ir smuks un klasisks pietam LABA formāta.
Nē tas ir MONOKLIS Tadas tās bildes negatīvi praktiksi ar ir. Savulaik Gleizdes strādāja kopā ar manu labu čomu kolēģi Ilgvaru Gradovski nu jau ar nelaiķi tad Ilgvars šad tad pastādstīja kā Gleizds strādāja , viņam cilvēkam roku nebija , tās viņš bija zaudējis "Neskaidros apstākļos" . Taču bija visai vērīga māklinieka acss , tāpēc viņš bildēja un kā jau teicu viņa SPORTA bildes ir vienkarši unikālas. Akti jeb kā saka māklinieki "Plikņi" ir smuki klasiski dekoratīvi un labi izskatās pie sienas.
Fandango:var gan, teiksim, reportāžā. Līdz 15 bildēm neiesvaidītajiem. Vai pati ar bildē?
iedomājos, kāds fotolaboratorijas darbs tur veikts, tiem gaišajiem punktiem zālē.
Es laikam esmu pilnīgs lohs - jūzeris šim blogam Es neatrodu, kā var ievietot bildes.
Fotolaboratorijas darbs ir fantastiski apjomīgs. Man ir tā laime un iespēja dzīvē redzēt Jāņa Gleizda darbu melnrakstus. Ņemot vērā viņa fiziskos trūkumus, jāteic, ka katrā bildē ir ieguldīts necilvēcisks darbs un talants. Bildes ir tapušas 60.-80.gados.... nekāda fotošopa nebija
Nepieciešams darbu ievietot KAUTKUR i-netā kaut vai tepat Fotoblogā tik melnrakstos nepublicējot TAD atrast ievietot šo linku starp [ img ] links uz bildi [ / img ] tik izņem tukšumus un bilde paradīssies šeit
Istenībā dot "Realizācijā" nav rentabli , efektīgāk un izdevīgāk darīt to I-netā bet palšās sociālo tīklu vietnēs un intensīvi. Kalendārs ir smuks un klasisks pietam LABA formāta.
Paldies Tev par padomu. Tā kā šī ir ģimenes lieta, nevis reguāra peļņas lieta, tad pieredzes šajās lietās pamaz. Sociālajos tīklos drīzumā arī būs info. Gaidu, kad viena talanīga žurnāliste uzrakstīs nelielu aprakstu, lai var ielikt medijos un FB. Taču no visādiem dienestiem gan bailes, ka nesašņorē
Neviss INFO bet intensīvs plašs spams , un MET pa vienai bildei LAPAI un nodrošini ZEM TĀS KĀRTĪGU FELEIMU tik jāuzmās lainkāds nenostučī sociālo tīklu administrācjia jo "Eksaltētas pensionāres" un manierīgas vecmaitas nekur netrūkst. TAKA Met tik iekšā pa vienai laiiņai DIENĀ visos Face un Trauki utt un Raksti spamo aktivizējies zem viņas KTRA šis bildes TIKAI tā tu nodrošināsi lielu plašu publiciatī KALENDĀRA lapas ne plikas bildes kuras vairums ir jau rezdējuši kopš bērnības. Jā un nepiesauc PIRKT kalendāru spamo par pašām bildēm par NOZĪMI par stilu utt. TIKAI uzmanies no meistara biogrāfijas UTT. Uzsver ka viņš tāds Unikāls un ka cilvēkam nav roku. Jā ANGLISKI to pieraksti . Arzemnieki ķeries uz to ka cilvēks Invalids bez rokām to tasijis . Taka TIK UZ PRIEKŠU un viss notiks.
TEIKSIM nupatās jūs nokavējāt ļoti efektīgu no mārketinga viedokļa datumu. 3 decembris EU ir "Starptautiksā invalīdu diena" mierīgi varēja izmantot šis produkta bīdīšanai.
Nē PROTAMS ka raksturīgi 1970 gadu RĪGA stilam tur tika taisītas baigās kopijas un "Transformēti orģinali" gan uz papīra gan tehniskās filmas. Tāds toreiz bija tas TEHNALOĢISKA mode un stils. Būtībā tas ir tikai tehnaloģiskas nianses. Saturs jau no tā nemainās tas Gleizda gaījumā ir gana efektīgs. Formāts kalendāram labais.
Fandango:Vienkārši ir ievietot bildes sadaļā ''reportāžas'' un te ielikt linku pirmajā ierakstā.
Es, Luni, domāju par to, vai tās puķītes tiešām tajā zālē ir tādas bijušas, vai balinātas, kopējot pieklātas utt. Tas, ka monoklis, ir optikas jautājums. Vienkārši tādu fotosituāciju ar gaišajiem punktiņiem nespēju iedomāties tik melnā zālē, tātad, apstrāde laboratorijā. Vai nu mellais tumšināts, vai gaišie izcelti, ja vispār tur bijuši.
Galīgi nefanoju par Gleizdu, bet bildes nerada tāpēc, lai ļaudis, paši nezinot atbildi, urķētos to sīkumos. Tas ir vēl bēdīgāk par bildi.
Eeee , censone kur tu tur 0paliki , IZLABO savu pirmo ierakstu ieliec tajā gan BILDĪTI gan linku uz luelāku bildīti . Vaurms publikas nelasa garās diskusijas ATŠKIRS nekā neiraizdīas sākumā un aizšķirs
Fandango:Māri, tieši Tu esi tas, kurš skatās sīkumus. Pļurīgos fonus, diafragmas atvērumus. turklāt, tas normāli ka interesējamies par tehnoloģijau, ja reiz esam fotogrāfi. Ja es zinātu, ka tā ir bijis dabā, es ar mēģinātu ko līdzīgu paveikt, bet, zinot, kā Gleizds ar sievu ņēmās pa laboratoriju, pieņemu, ka man nav vērts mēģināt ko tādu izveidot dabā.
Esmu par tehnoloģijas sīkumu apspriešanu fotogrāfu starpā. Skatītājs lai bauda rezultātu, viņam nav jājūt sviedru smaka mākslā.
Varbūt kādā fotogrāfu plenērā var noorganizēt izstādi un varētu noorganizēt melnrakstu darbu demonstrēšanu Varbūt Annele Gleizda varētu atnākt un pastāstīt, kā Jānis strādāja...
"iedomājos, kāds fotolaboratorijas darbs tur veikts, tiem gaišajiem punktiem zālē."
Ei nu "kāds"... tādus fokusus ar palielinātāju pat es esmu darījis. Šajā gadījumā bija tikai puķītes jāizgriež un jāuzkaisa gaumīgi uz fotopapīra visu ekspozīcijas laiku, nedaudz pabīdot tik pie izslēgtas lampas, lai asums neiedegtu. Bet jā, tais laikos un ar ierobežotām kustībām, tur gan cepuri nost.
Fandango:Vienkārši ir ievietot bildes sadaļā ''reportāžas'' un te ielikt linku pirmajā ierakstā.
Es, Luni, domāju par to, vai tās puķītes tiešām tajā zālē ir tādas bijušas, vai balinātas, kopējot pieklātas utt. Tas, ka monoklis, ir optikas jautājums. Vienkārši tādu fotosituāciju ar gaišajiem punktiņiem nespēju iedomāties tik melnā zālē, tātad, apstrāde laboratorijā. Vai nu mellais tumšināts, vai gaišie izcelti, ja vispār tur bijuši.
Galīgi nefanoju par Gleizdu, bet bildes nerada tāpēc, lai ļaudis, paši nezinot atbildi, urķētos to sīkumos. Tas ir vēl bēdīgāk par bildi.
Vēl šausmīgāk ir tad, ja šo saka cilvēks, kas vismaz vienreiz dienā dod citiem norādes uz DXO... Tas ir, uz servisu, kurš mēra vizuālās, bet ar aci nepamanāmās atšķirības.