Riebiga:Bet kaa mees tur visi satilpsim, toreiz trīs grupas beidzam un tagad visas vienaa???
līdz skatei jau tika tik nosacīti 17 gab. No tiem šķiet par 4 jau ir skaidrs, ka neturpinās + atkritīs vēl kāds + vienmēr jau kādam ir iesnas vai kliņģeris mājā jācep.... un tā jau līdz tiem max 9...10 cilvēkiem nonāksim
Riebiga:Bet kaa mees tur visi satilpsim, toreiz trīs grupas beidzam un tagad visas vienaa???
līdz skatei jau tika tik nosacīti 17 gab. No tiem šķiet par 4 jau ir skaidrs, ka neturpinās + atkritīs vēl kāds + vienmēr jau kādam ir iesnas vai kliņģeris mājā jācep.... un tā jau līdz tiem max 9...10 cilvēkiem nonāksim
kasis:>Marim Ja nu man katru otro otrdienu tomēr cits pasākums, vai uz "Ļeņina īso kursu" tomēr atlikušajā laikā var palikt?
Nu gan es, gan klasesbiedri būs priecīgi Tevi redzēt dajebkādās devās, bet vai vēlies dzirdēt/redzēt tik pusi - tas jau Tev pašam priekš sevis jāizlemj..
varbūt nenākšanu uz nodarbībām, atšķirībā no pavasara, kompensēsi ar lielu mājasdarbu apjomu?
jūs tak visi lieli cilvēki - ne man regulēt apmeklējumu vai padarītā apjomu - aprobežošos ar runām par apskatāmo vielu.
Gabiz:Labprāt pieteiktos "pimgadniekos"... "otrgadniekiem" laikam vēl esmu par dumju =]
Tur dumjuma pakāpe lomu nespēlēs, bet nenoklausoties/nepastrādājot ar programmas pirmo daļu - otrajā var strīpa terminu un paņēmienu būt neskaidri. Labāk visu pēc kārtas. Arī laikam, kurā pildot uzdevumu, iemēģiniet klasē dzirdēto ir nozīme, jo šie nav intensīvie seminārkursi, bet skolas tipa programma kurā mājasdarbiem (un to pārtaisīšani, uzlabošanai) ir liela loma paša progresā - liela daļa no atklāsmēm nenoticas uzreiz klasē, bet *uzpeld* pašam pie uzdotās vielas strādājot... un parasti ne ar pirmo reizi - attiecīgi *otrgadniekam* jau pati pieeja uzdevuma risināšanai atšķiras.
Bet pirmdienās lūdzu - tik izvēlies laiku
Tā gan ir.. Laiks.. darbs līdz 18.00, tā kā ne agrāk par 19.00
Varbūt palielinās izstāzu skaits? Bet ja nopietni, neiet uz kursiem lai lielitos ar saviem darbiem šeit. Cerams, ka kursu mērķis ir iemācīties bildēt un saprast savu stilu, virzienu, kurā var gūt panākumus.
Pirmās izmaiņas ko es pamanīju pēc kursiem ir tas ka vairs fotosesijās nebildēju 500 bildes, bet gan 3 reizes mazāk. Vairāk domāju ko un kā bildēju. otrs esmu kļuvis kritiskāks pret bildēm ne tikai savām arī citu. ļoti labu bilžu ir palicis mazāk.
ejejej nebiedējiet cilvēkus! Neatceros, ka būtu īpaši gānījis bildes vai centies iegrūst kadu kompleksos - primāri jau uz progresu iet saskatot veiksmīgākās, veiklākās bildes (vai biežāk gan to fragmentus) paanalizējot kā pie šīm veiklībām prognozējami tikt un .... nuja radot priekš sevis izaicinājumu
Gabiz: man likās ka pēc kursiem rādāmo bilžu īpatsvaram ir jāceļas.. nez vai kursi vajadzīgi paškritikas celšanai, drīzāk gan prasmei mazāk "brāķi" ražot =]
te jau cik garš tik plats - bez paškritikas no brāķa jūras neko neizzvejosi, bet paškritiku nevajag uztvert kā graujošu mazohismu - tāpēc skola cenšas noņemt jebkādu mistikas un abstrakcijas plīvuru no kompozīcijas vai tehnikas paņēmieniem padarot attēla būvi prognozējamu
RinaldsV: traki jau ir, bet būs jāfotografē (mājas darbi), ko daudzi no pirmā gada grupām nekādi nespēja...
nebiedē, nebiedē - daži jau vispār nejuta nekādu problēmu no uzdevumu apjoma + vienmēr būs tādi kas nāk *interesanti parunāties* kā uz klubiņu un jūtas labi + man nekas nav pretī - man ar patīk pabraukt ar velo un patusēt ar velobraucējiem (kuri savukārt drošvien uzskata, ka nebraucu vispār)
Tucha: Cerams, ka kursu mērķis ir iemācīties bildēt un saprast savu stilu, virzienu, kurā var gūt panākumus.
skola neiejaucas skolnieka gaumē un informācijā ko tas vēlas parādīt bildē - konkrētā programma cenšas iemācīt izteiksmes līdzekļus kurus sniedz tehnika un kompozīcija + norāda/*izķidā* gan skolnieku, gan *vareno* veiksmīgās vietas bildēs, lai ar iegaumētajām sakarībām tie (apzināti, bez mistikas) biežāk tiktu pie veikliem un šikiem kadriem stils, panākumi... ja šo jauc kopā, tad tur vairāk uz mārketinga kursiem ceļš + lai pret sevi godīgā veidā stilu *atrastu* vajag vairāk gadus
Tas, ka kursi rullē, pierāda fakts, ka visi pirmā semestra beidzēji raujas uz otro semestri!
Māri, man jau liekas, ka ar grupu nokomplektēšanu nevajadzētu būt problēmām! Katrā ziņā, ja tādas rodas - ieliec info visās Jelgavas kojās un tad no gribētājiem neatkauties...
Ja nopietni, tad pēc kursiem uz savām un citu bildēm skatos savādāk... ir radusies sava izpratne, kas ir laba bilde un bilde, kas ir interesanta ne tikai man... kursi ir ļoti labi un kā jau pats pieminēji, tajos cilvēki nāk ne tikai, lai iegūtu jaunas zināšanas, bet lai vienkārši labi pavadīti laiku cilvēku kolektīvā, ar kuriem ir līdzīgas intereses...
Formulēju savādāk. Es tagad skatos savādāk uz bildēm un šeit blogā saskatu mazāk ļoti labas bildes, jo man ir izmainījies skatīšanās veids uz bildēm. Esmu sācis pievērst uzmanības visādām lietām, ko pirms tam pat nenojautu. Pat vakar kādā bulciņu ēstuvē pie sienas bija 3 bildes un bez manas kritikas neiztika.
Ar kursiem viss kārtībā iemāca to ko cilvēks vēlās un varu tik teikt godīgi, visādas sadzīviskās bildes, kur draza fonā redzama es vairs negribu bildēt. Pirms kursiem man nebija nojausmas kas jāievēro kad bildē, tagad ir nojausma un turpināšu apmeklēt kursus, lai pilnveidotu sevi un saskatītu bildēs ko vairāk
Afs: visādas sadzīviskās bildes, kur draza fonā redzama es vairs negribu bildēt.
A man laikam tieši otrādi... Babuļus studijā vairs nešķiet interesanti bildēt, bet sadzīviskās drazas gan... Tikai tādas smukas sadzīviskās drazas nav nemaz tik viegli atrast...
p.s. šī (bilde zemāk) nav sadzīviska draza. tā ir vienkārši miskaste.
Līdz studijai es vēl nesmu izaudzis, bet fotogrāfējot cilvēkus dabā, tomēr savrīgi lai nemētājas pa kājām miskastes cienīgi atkritumi. Lai nav uzsvars uz fonu ja jāizcel cilvēks. Domāju ka doma ir saprasta
Afs: bet fotogrāfējot cilvēkus dabā, tomēr savrīgi lai nemētājas pa kājām miskastes cienīgi atkritumi. Lai nav uzsvars uz fonu ja jāizcel cilvēks.
eee šis uz absolūto patiesību varētu tik klasiska portreta (ar puslīdz plakanu fonu) gadījumā pretendēt - *miskaste* jau ir alegorija un atiecas uz kadra *izjaukšanu* ar detaļām (kas informatīvi var būt kaut zeltlietas) - bet ir gadījumi, kad *miskaste* ir regulāra un kļūst par ritmu, vai tā ir lineāra un dod perspektīves dinamiku, vai tik sīkdetaļaina, ka kļūst par harmonisku, mierīgu fonu, vai *fīlingiski* izteiksmīga un cilvēku var atstāt ārpus fokusa...
jāmācās redzēt *truli, plakani divās dimensijās* un tad jau, no esošā sižeta, vieglāk izvēlēties ko uzsvērt, ar ko spekulēt.