forum.gif
Nilam viss ir mājās?
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / burziņš :) / Nilam viss ir mājās?
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6
  8. >
IerakstsAutors
Publicēts: 19.01.15 16:29 labots
 citēt
palaidniex:
Kā lai Tev pasaka - tik zema biļešu cena NEVIENĀ pilsētā nav iespējama bez pilsētas/valsts dotācijām!
Es nedomāju ka RS vienas biļetes faktiskā pašizmaksa ir mazāka par 1 EUR...
Cenu ko maksā pasažieris veido pašizmaksa, minus dotācija, minus atlaide + uzcenojums lai segtu pārējo atlaides...

Tiklīdz ņils uzsauc pilnīgi visiem skolniekiem brīvbiļeti strādājošajiem tās starpība ir jakompensē...
Tiklīdz ir mēnešbiļetes - parastajiem starpība jāsedz
TIklīz jāuztur ekonomiski neizdevīgs maršruts - izdevīgam maršrutam tas ir jākompensē utt...

Es domāju, ka viņi paši nesajēdz, cik ir pašizmaksa.
RS strādā 4k darbinieku. Tiešām algām nav ietekmes uz pašimaksu, kā Tu mēģini apgalvot?
Par to, ka dotācija ir nepieciešama - pilnīgi skaidrs. Jautājums ir par tās izlietojumu un izmaksu pamatotību. Tā pašizmaksa gan jau ka nav zem eiro - bet pilnīgi iespējams, ka varētu būt. Un varētu nebūt. Bet nav jau caurspīdīguma...
avatar
Publicēts: 19.01.15 16:32
 citēt
Nu ir zonu karte, bet pavizinoties tur - viena zona, ja dzīvo kām ēs esam ieraduši - ir ļoti nepatīkams jēdziens...

otrkārt - cik ļoti izdevīgas ir 3dienu biļetes omei, kurai jāatbrauc uz slimnīcu?

ja nu nezināji mums ir sekojošs piedāvājums
www.rigassatiksme.lv...

tīri tā, lai neteiktu ka tur baigā maļina

ok dažu stundu biļetes mums nav, mazākais - diennakts biļete par 2,50
avatar
Publicēts: 19.01.15 16:40
 citēt
Nedomāju, ka Vācijā omes pa slimnīcām dzīvojas kā te pie mums vēl paris gadus iepriekš bija pierasts.
Protams, ka naudas vienībā biļetes tur būs dārgākas. Gan enerģijas izmaksas, gan algas to nosaka - pats teici, ka bleķis visur vienādi maksā (lai gan nē, Rīgai troļi ~1.8 reizes dārgāki nāk). A algas lielākas.
Vidējie ienākumi, cik nu ātri sanāk sagūglēt, Vācijā "uz rokas" ir 2,5k Euro.
Rezumē - ja pieņem objektīvu sadārdzinājumu darbaspēka dēļ, es nevaru pateikt, ka mums Rīgā būtu prjam NENORMĀLI lēts sabtranss. Nevaru.
avatar
Publicēts: 19.01.15 16:41
 citēt
versatile:
Es domāju, ka viņi paši nesajēdz, cik ir pašizmaksa.
RS strādā 4k darbinieku. Tiešām algām nav ietekmes uz pašimaksu, kā Tu mēģini apgalvot?
Par to, ka dotācija ir nepieciešama - pilnīgi skaidrs. Jautājums ir par tās izlietojumu un izmaksu pamatotību. Tā pašizmaksa gan jau ka nav zem eiro - bet pilnīgi iespējams, ka varētu būt. Un varētu nebūt. Bet nav jau caurspīdīguma...


Nu, re - beidzot sāc drēbi runāt...
Viņiem ir visai precīza nojausma cik izmaksā uzturēt to visu - algas, daļas, amortizācijas, degviela, elektrība, kontrole utt...
Braucēju skaits protams mazliet ietekmē grafikus, degvielas/elektrības patēriņu, bet gada griezumā ir zināms rāmis kurā to visu iespiest...
Ir arī zināms cik ir maksājošo pasažieru (cik ir apmaksātu braucienu), no tā var visai precīzi izrēķināt viena brauciena pašizmaksu...

Šoferiem nav minimālā alga, bet tīri tā rēķinot, ja 500 darbiniekiem ir alga 400 uz rokas, bet paceļ uz 450 uz rokas - tie ir 0.537 milj EUR tikai algu fondā klāt katyru gadu...

Cilvēki vēl dauza, bojā stiklus, apkrāso iekšu un āru, bojā sēdekļus utt... Tas arī maksā, jāsapelna nākamajiem tr. līdzekļiem utt...


Un te nu nonākam pie galvenā - ne jau biļetēs un to cenās ir aprakta problēma, bet uzņēmuma finansējuma caurspīdīgumā!
Tik pat labi beigās ieguldīs naudu jaunākos autobusos ar otkatu feģam un partijai... un?
avatar
Publicēts: 19.01.15 16:45
 citēt
palaidniex:
Šoferiem nav minimālā alga, bet tīri tā rēķinot, ja 500 darbiniekiem ir alga 400 uz rokas, bet paceļ uz 450 uz rokas - tie ir 0.537 milj EUR tikai algu fondā klāt katyru gadu...

Paņem 4,5k darbinieku. Paņem ieliec 2,5k uz rokas. Ok, 2k. Labi, 1.8, manis pēc. Pofig. Sarēķini.
Ka tik nesanāk, ka taisni Štutgartē ir nenormāli lēts tas transports :D
avatar
Publicēts: 19.01.15 16:46 labots
 citēt
versatile:Nedomāju, ka Vācijā omes pa slimnīcām dzīvojas kā te pie mums vēl paris gadus iepriekš bija pierasts.
Protams, ka naudas vienībā biļetes tur būs dārgākas. Gan enerģijas izmaksas, gan algas to nosaka - pats teici, ka bleķis visur vienādi maksā (lai gan nē, Rīgai troļi ~1.8 reizes dārgāki nāk). A algas lielākas.
Vidējie ienākumi, cik nu ātri sanāk sagūglēt, Vācijā "uz rokas" ir 2,5k Euro.
Rezumē - ja pieņem objektīvu sadārdzinājumu darbaspēka dēļ, es nevaru pateikt, ka mums Rīgā būtu prjam NENORMĀLI lēts sabtranss. Nevaru.


Redzi - ome Vācijā zina cik viņāi izmaksā slimot!
Un pie mums pensionāru (kam ir brīvbiļete) ir BAISI DAUDZ!!! Strādājošie nosedz šo starpību, toties gŅils ir ievēlēts...

Tas ka Vācijā alga ir 2,5 kEUR uz rokas nenozīmē, ka mums degviela ir 5x lētāka.
Un - ko nu? Ar kādām valsts/pašvaldības subsīdījām piedzīt starpību par to, ka mēs, pie mazākiem ienākumiem (~500 EUR vidēji uz rokas) pērkam nevis 5x, bet tikai padsmit centus lētāku degvielu...

No kurienes ņemt naudu starpības segšanai???

Pie mums vēljoprojām ir pilns ar juristiem, ģeogrāfiem, frizieriem un tirgotājiem, bet ražošana un eksports vēl ir krietni par maz, lai būtu lielas algas! Ražošana ir - par to prieks, bet par mazu...
avatar
Publicēts: 19.01.15 16:50
 citēt
versatile:
palaidniex:
Šoferiem nav minimālā alga, bet tīri tā rēķinot, ja 500 darbiniekiem ir alga 400 uz rokas, bet paceļ uz 450 uz rokas - tie ir 0.537 milj EUR tikai algu fondā klāt katyru gadu...

Paņem 4,5k darbinieku. Paņem ieliec 2,5k uz rokas. Ok, 2k. Labi, 1.8, manis pēc. Pofig. Sarēķini.
Ka tik nesanāk, ka taisni Štutgartē ir nenormāli lēts tas transports :D


Redzi ir lietas kas gan te, gan tur maksā vienādi.
ir lietas kas atšķiras...
Un neceri ka apkopēja un palīgstrādnieks štutgartes autobusu parka saņem 2,5, da kaut 1,5 kEUR uz rokas

Un vēl - mēs paši esam cūkas - paši piegānam, ķēpājam, laužam... tas nozīmē, ka tas viss ir jāmaina, jātīra, jālabo, jāpērk daļas...
Droši vien, ja paši būtu mazāki cūkas, vajadzētu mazāk štata vienību un naudas tā visa uzturēšanai...
avatar
Publicēts: 19.01.15 16:57 labots
 citēt
Ja pieņem ka RS ir 4000 darbinieku (laikam ir fairāk)
vidējā alga ir 500 uz rokas tie ir 41 milj algu fonds
ja uzceļ uz 1200 tad tie ir 101 milj EUR

Tās ir tikai algas... Es domāju, ka algas mums ir NOŽĒLOJAMAS, jo vēl nāk klāt visi pārējie izdevumi, kas detaļu izskatā un energoresursos ir ~vienādās izmaksās par vienību...

Un pārdodot 100 milj biļešu par 1 eur vai par 2,15 tomēr nozīmē "nieka" 115 milj lielākus ienākumus, kas pilnībā nosedz arī algu fondu un 100 milj paliek visam pārējam...

cik var atrast 2013. gadā Rīgā tiek uzskaitīts, ka pārvadāja ~150 milj pasažieru...
avatar
Publicēts: 19.01.15 19:20
 citēt
4k darbinieku ir daudz. Mans minējums ir, ka tos var stipri samazināt
avatar
Publicēts: 19.01.15 19:30 labots
 citēt
Khmm, ar ko Tu personīgi iesāktu? Kurus tieši darbiniekus atlaistu?
Lai iegūtu jūtamu štatu samazinājumu, būtu jāatlaiž tie, kuru ir visvairāk, vaine...?

Tātad pirmie ir autobusu vadītāji, nākamie trolejbusu un tad tramvaju vadītāji.
Nākamie laikam bus remontatslēdznieki vai apkopēji...

Protams ir tādi nevajadzigi darbinieki kā dispečeri, avārijas brigādes, kontrolieri...

Ar kuriem piedāvā sākt? Kuri no viņiem ir visnevajadzīgākie?
avatar
Publicēts: 19.01.15 20:05
 citēt
palaidniex: Ar kuriem piedāvā sākt? Kuri no viņiem ir visnevajadzīgākie?

Patriekt nafik visu Latvijas uzņēmumu visas valdes un padomes!!! :anger:
Un uzreiz apklustu runas par darbaspēka trūkumu, kuru esot jāaispilda ar visādiem imigrantiem.
avatar
Publicēts: 19.01.15 20:13 labots
 citēt
Schneider:
palaidniex: Ar kuriem piedāvā sākt? Kuri no viņiem ir visnevajadzīgākie?

Patriekt nafik visu Latvijas uzņēmumu visas valdes un padomes!!! :anger:
Un uzreiz apklustu runas par darbaspēka trūkumu, kuru esot jāaispilda ar visādiem imigrantiem.


Nūūū, varētu piekrist, bet kādam tie gala darbi IR jādara. Tos diemžēl, vai par laimi nedara valdes. Bet bez valdēm tāpat neiztikt...
Man gan nav skaidrs kā tieši darba veikšanas optimizatori plāno reāli paaugstinat darba ražību un efektivitāti, lai atlaižot vienus - liekos, paveiktu to pašu darbu apjomu bez izdevumu palielināšanas - lielāku algu izskatā - darbā atstātajiem darbiniekiem,sasniedzot labākus kopējo izdevumu un paveikto darbu attiecības koeficientus...

Strp citu - labus darbiniekus atrast nav vienkārši un negants bezdarbs valstī neplosās...


P.s. Cik ir dziedēts,RS neviens par viesstrādniekiem nekad nav runājis...
avatar
Publicēts: 19.01.15 21:48
 citēt
palaidniex: Bet bez valdēm tāpat neiztikt...

Kāpēc?
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:06
 citēt
Schneider:
palaidniex: Bet bez valdēm tāpat neiztikt...

Kāpēc?


kādam tas uzņēmums tāpat ir jāvada.
es nesaku ka valdē jāpaliek konkrētajām esošajām personālijām, bet jebkuram uzņēmumam, arī privātam, ir vadītājs...
tā nu tas ir...
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:25
 citēt
es Rušakova vietā būtu Rīgas pievārtē būvējis stāvlaukumus vieglajiem, lai pilnīgāk noslogo sabiedrisko... tāda prakse nu jau ir daudzās Rietumeiropas valstīs.
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:26
 citēt
forši, bet cik tas maksā un kurš to par kādiem līdzekļiem finansēs?
ja ir labas idejas - es tikai par!
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:27
 citēt
Ir darbi, ko var optimizēt, nododot apakšniekam. Nevis algot apkopēju, ar atvaļinājumiem, slimības lapām un visu citu, bet paņemt uzņēmumu, kas apkalpo.
Nevis pašiem turēt būvnieku, kas skata pēc vazājās un piešpaktelē, bet, kad vajag, noalgot brigādi.
Daudzus procesus var automatizēt, piemērs ar konduktoru atlaišanu.
Noteikti ir funkcijas, kas nav tiešās, un kuras var nodot citiem.
Diemžēl pie mums šādas lietas pārsvarā izmanto lai mazgātu naudu un deleģē pamatfunkcijas. Žēl.
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:27 labots
 citēt
palaidniex:kādam tas uzņēmums tāpat ir jāvada.

Tu nopietni tici, ka TV diktors, skolotājs un sociologs vada ostu??? :amazing:
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:29 labots
 citēt
Divreiz usspiedās... :shame:
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:33 labots
 citēt
Pareizi, vajag 2. mehāniķi, kādu ar CEE pieredzi un, protams, doka vadītāju. Nesaku, ka osta ir labi pārvaldīta, bet te ir godaprāta jautājums.
Bļin, ta ne jau par kuģu uzbūvi tur spriež, bet par darbu organizēšanu. Nevis ar āmuru dauzīt, bet kurš tur ar āmuru dauzīs, priekš kam viņš tur dauzīs, kur ņems āmuru, kas remontēs, ja kāds salūzīs un kur liks to, ko izdauzījis.
Nozares speci ir labi, bet bieži ar sauru skatu uz lietām. Vadītajs IR cita suga. Jebkuram biznesam, kur apakšā ir kaut kāds talants vai prasme, ir vadītājs, kas organizē darbus. Un viņam pēc definīcijas NAV jābūt cehā, vismaz ne tad, kad uzņēmums "aiziet" - jo viņš ir vajadzīgāks citur. Vai arī viņam jāpieņem darbā kāds, kas organizē, ja pats grib cehā darboties ai arī vadīšana nesanāk.
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:33
 citēt
versatile:Ir darbi, ko var optimizēt, nododot apakšniekam. Nevis algot apkopēju, ar atvaļinājumiem, slimības lapām un visu citu, bet paņemt uzņēmumu, kas apkalpo.
Nevis pašiem turēt būvnieku, kas skata pēc vazājās un piešpaktelē, bet, kad vajag, noalgot brigādi.
Daudzus procesus var automatizēt, piemērs ar konduktoru atlaišanu.
Noteikti ir funkcijas, kas nav tiešās, un kuras var nodot citiem.
Diemžēl pie mums šādas lietas pārsvarā izmanto lai mazgātu naudu un deleģē pamatfunkcijas. Žēl.


--------------------
es baidos, ka algojot firmu būs dārgāk, nekā uzturēt apkopējus un meistarus, kuri piešpaktelē, piekrāso.
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:35
 citēt
talavietis:

--------------------
es baidos, ka algojot firmu būs dārgāk, nekā uzturēt apkopējus un meistarus, kuri piešpaktelē, piekrāso.

Ne vienmēr. Piemēram, štata vieta "apsargs" daudzos uzņēmumos ir likvidēta. Daudzi uzņēmumi paši neizvadā savas preces pa veikaliem.
Vienkārši ja specializējas uz kaut ko un gudri plāno (tam tie vadītāji vajadzīgi) sanāk lētāk un bez klapatām. b mani ne3,14š ka mašīna salūzusi, jo tā NAV mana problēma. Tā ir apakšnieka problēma, kuru viņš parasti ir spējīgs labāk atrisināt, jo tas ir viņa lauciņš.
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:36
 citēt
palaidniex:forši, bet cik tas maksā un kurš to par kādiem līdzekļiem finansēs?
ja ir labas idejas - es tikai par!


--------------------
Te vietā būtu iebraukšanas maksa Rīgā ar auto, kā bija kaut kur izskanējis, tad arī investīcijas bezmaksas stāvvietām pat atmaksātos, i Rīga nebūtu pārslogota. Es domāju, ka sabiedriskā braukšanas maksu vajag pārkārtot vai nu uz zonu vai uz laika posmu. Viens brauciens 2 pieturas, pārsēšanās uz citu jau sanāk par dārgu, tāpēc arī sabiedriskais nav populārs, jo lētāk ir braukt ar vieglo, maksāt stāvvietu.
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:41
 citēt
versatile:
talavietis:

--------------------
es baidos, ka algojot firmu būs dārgāk, nekā uzturēt apkopējus un meistarus, kuri piešpaktelē, piekrāso.

Ne vienmēr. Piemēram, štata vieta "apsargs" daudzos uzņēmumos ir likvidēta. Daudzi uzņēmumi paši neizvadā savas preces pa veikaliem.
Vienkārši ja specializējas uz kaut ko un gudri plāno (tam tie vadītāji vajadzīgi) sanāk lētāk un bez klapatām. b mani ne3,14š ka mašīna salūzusi, jo tā NAV mana problēma. Tā ir apakšnieka problēma, kuru viņš parasti ir spējīgs labāk atrisināt, jo tas ir viņa lauciņš.


---------------------
Jā, tāda lieta ir populāra, it īpasi ja apsardzes firma ir sievas uzņēmums. Kādreiz Latvenergo šefam mūspusē bija privāts uzņēmums, kurš sniedza pakalpojumus, un arī tikai tur, kur varēja kārtīgi nopelnīt, bet sliktos aši Latvenergo vīri darīja..
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:42
 citēt
Paceļot vēl cenas...cilvēki noteikti vairāk brauks ar privāto auto, jo cits komforts salīdzinot ar sabiedrisko transportu.
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:46
 citēt
versatile:Bļin, ta ne jau par kuģu uzbūvi tur spriež, bet par darbu organizēšanu.

Un bez veselas padomes, kura sastāv tikai no partiju ielikteņiem un saņem naudu priekšvēlēšanu kampaņām, pašas ostas štatā nav neviena, kurš spētu tikt galā ar āmuru sagādi un parādīšanu, kur jādauza? Tad kādam hrenam tur ir iecirkņu (nezinu ostas struktūru) priekšnieki un inženieri, ja to darbu organizēs tikko no partijas norīkots Makarovs vai Silenieks?
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:51 labots
 citēt
nu re - ne vienmēr ārpakalpojums ir lētāk (lielisks piemērs ar vanšu tiltu sargāšanu)
un kur garantija ka RS tā arī neizdara?
uzkopšanas kompānija, ārpākalpojums, pašu pasažieru pie*&sto salonu tīrīšanai? toč būs lētāk? droši zini?

Un par tiem vadītājiem - es jau saku - vadītājs ir tas, kurš nosaka uzņēmuma kursu un prot to izdarīt ekonomiskāk - da pie vienas vitas izglītība, daudzi labi vadītāji ir vispār bez izglītības un daudz labāki par megaizglītotajiem itkā atbilstošajā sfērā....


Runājot par konkrētajām personālijām - vai esošie RS vadībā ir labi - hvz, bet noteikti var būt arī citi - gan labāki, gan sliktāki... neaizvietojamu cilvēku NAV! Bet viņi ir vajadzīgi...
avatar
Publicēts: 19.01.15 22:55 labots
 citēt
AivarsL:Paceļot vēl cenas...cilvēki noteikti vairāk brauks ar privāto auto, jo cits komforts salīdzinot ar sabiedrisko transportu.

ne visi var braukt ar privātu auto, jo nav kur to lamatu pie darba nomest
tiesa, man nav skaidrs kāds cits piemērs - kāpēc savulaik siguldieši katru rītu brauca uz Rīgu, lai ražotu šo to siguldietim piederošā uzņēmumā Rīgā...
Jā jā - nepārklausījāties!
krīze piespieda saprast, ka vienkāršāk uzrīkot ražotni Siguldā un visiem mažak jābraukā, mazāk jātērē laiks un līdzekļi...
Preci vest ir vienkāršāk un lētāk!

Un atkrīt vienam nelielam kolektīvam ikdienas brauciens uz "ūdensgalvu"
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:06
 citēt
palaidniex:nu re - ne vienmēr ārpakalpojums ir lētāk (lielisks piemērs ar vanšu tiltu sargāšanu)
un kur garantija ka RS tā arī neizdara?
uzkopšanas kompānija, ārpākalpojums, pašu pasažieru pie*&sto salonu tīrīšanai? toč būs lētāk? droši zini?

Nē, nezinu. Kamēr nav bijusi cenu aptauja un izmaksu aprēķins, darbus veicot iekšēji - nezinu. Tu arī nezini.
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:15
 citēt
talavietis:es Rušakova vietā būtu Rīgas pievārtē būvējis stāvlaukumus vieglajiem, lai pilnīgāk noslogo sabiedrisko... tāda prakse nu jau ir daudzās Rietumeiropas valstīs.


Daudzviet pierīgā pēdējos gados pie dzelzceļa stacijām izbūvēti Park and ride laukumi ar video novērošanu un apgaismojumu. UN ZINI kopš šos uzbīvēka viņi nekad nav tukši drīzāk pa 80% pilni un vilcienos publikas no rītiem bez maz kā Krievlaikā reizēm.
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:18
 citēt
Ar ārpakalpojumiem problēmas sakas 2 gadījumos - ja tos izmanto naudas tunelēšanai no uzņēmuma vai ari ja tiem deleģē pamatfunkcijas, kā ar ātrajām palīdzībām.

Pārējos gadījumos, ar saprātīgu vadību, ārpakalpojumi ietaupa KONKRĒTU piķi. Piemēram, man nav vairāki sistēmanalītiķi un programmētāji, kam alga jāmaksā katru mēnesi, bet ko darīt pietiek labi ja 1 nedēļai tai mēnesī. Mazākos uzņēmumos nafig nevajag atsevišķu grāmatvedi, ja viens grāmatvedis var pacelt 10-15 tādus mazos uzņēmumus ārpakalpojumā. Uzņēmumiem lētāk, grāmatvedim lielāks piķis. Par transporta pakalpojumiem jau rakstīju, arī telpu uzkopšanu, apsardzi. Kā jums liekas, kāpēc bankomātos naudu maina nevis swed/seb puiši, bet g4s?
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:19
 citēt
palaidniex:
Un par tiem vadītājiem - es jau saku - vadītājs ir tas, kurš nosaka uzņēmuma kursu un prot to izdarīt ekonomiskāk - da pie vienas vitas izglītība, daudzi labi vadītāji ir vispār bez izglītības un daudz labāki par megaizglītotajiem itkā atbilstošajā sfērā....


Runājot par konkrētajām personālijām - vai esošie RS vadībā ir labi - hvz, bet noteikti var būt arī citi - gan labāki, gan sliktāki... neaizvietojamu cilvēku NAV! Bet viņi ir vajadzīgi...

Pareizi.
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:21
 citēt
versatile:
palaidniex:nu re - ne vienmēr ārpakalpojums ir lētāk (lielisks piemērs ar vanšu tiltu sargāšanu)
un kur garantija ka RS tā arī neizdara?
uzkopšanas kompānija, ārpākalpojums, pašu pasažieru pie*&sto salonu tīrīšanai? toč būs lētāk? droši zini?

Nē, nezinu. Kamēr nav bijusi cenu aptauja un izmaksu aprēķins, darbus veicot iekšēji - nezinu. Tu arī nezini.


Piekrītu, ka nezinu, bet veselais saprāts liek domāt, ka ārpakalpojuma uzkopējai tāpat ir alga + vēlārpKalpojuma uzņēmuma peļņa...

Ja ir lētāk, tad vai nu pakalpojums švakāks, vai kaut kas nav kārtībā ar nodokļiem...
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:24
 citēt
versatile:Ar ārpakalpojumiem problēmas sakas 2 gadījumos - ja tos izmanto naudas tunelēšanai no uzņēmuma vai ari ja tiem deleģē pamatfunkcijas, kā ar ātrajām palīdzībām.

Pārējos gadījumos, ar saprātīgu vadību, ārpakalpojumi ietaupa KONKRĒTU piķi. Piemēram, man nav vairāki sistēmanalītiķi un programmētāji, kam alga jāmaksā katru mēnesi, bet ko darīt pietiek labi ja 1 nedēļai tai mēnesī. Mazākos uzņēmumos nafig nevajag atsevišķu grāmatvedi, ja viens grāmatvedis var pacelt 10-15 tādus mazos uzņēmumus ārpakalpojumā. Uzņēmumiem lētāk, grāmatvedim lielāks piķis. Par transporta pakalpojumiem jau rakstīju, arī telpu uzkopšanu, apsardzi. Kā jums liekas, kāpēc bankomātos naudu maina nevis swed/seb puiši, bet g4s?


-----------------------
apsardze ir ar savu specifiku, to visur praktizē kā ārpakalpojumu. Arī reklāmu firmas līdzīgi, bet apkopēju, apkalpojošais personāls nav gluži tas pats..
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:30
 citēt
Vispār ir tā, ka daži ārpakalpojumi uzņēmumos netiek iekšā, bet apkalpo noteiktā zonā, tas ir, normāls uzņēmums nevēlas, lai ārpakalpojuma sņiedzējs piekļūst visur. piemēram, ja remontē kādu mezglu, tad to izved ārpus uzņēmuma. Tieši tas pats manuprāt ir ar elektriķi, tam būtu jābūt vietējam. Ne velti uzņēmumos nelaiž svešus, neļauj fotografēt utt. Rūpnieciskā spiegošana, terorisma draudi un citas būšanas..
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:33 labots
 citēt
viss no uzņēmuma specifikas atkarīgs. Arī par apokopējām.
Ja jau tas vienmēr būtu neizdevīgāk, nepastāvētu šādi pakalpojumi. www.cleanhouse.lv...
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:40
 citēt
versatile:viss no uzņēmuma specifikas atkarīgs. Arī par apokopējām.
Ja jau tas vienmēr būtu neizdevīgāk, nepastāvētu šādi pakalpojumi. [url=http://www.cleanhouse.lv/lv/pakalpojumi/telpu-uzkopsana/


==================
protams,]http://www.cleanhouse.lv/lv/pakalpojumi/telpu-uzkopsana/

==================
protams,[/url] ka pastāv. pastāvēs augstceltņu fasāžu tīrītāji, jo tur vajadzēs alpīnistus, pastāvēs industriālie tīrītāji, jo tur vajag specifisku apmācību, instrumentus, ķīmiju, agregātus. Var jau būt, ka Rīgas satiskmei arī tas pats, tikai baidos, ka tik izaugusi mūsu sabiedrība un attīrījusies no padomju netikumiem nav, ka tas nebūs kārtējais kāda priekšnieka slēptais uzņēmums, kur gūt no uzņēmuma papildus peļņu..
avatar
Publicēts: 19.01.15 23:41
 citēt
Versatile, ārpakalpojums uzņēmumam ir izdevīgs tikai tad, ja nav izdevīgi uzturēt konkrēto prasmi pie sevis. Visādā ziņā tas nav nekas lēts - lētāk parasti ir izmantot savus darbiniekus. Ārpakalpojumam ir citas īpašības, kas to padara izdevīgu.
avatar
Publicēts: 20.01.15 00:16 labots
 citēt
ak34, kur es rakstīju ko savādāku? Man sanāk ikdienā menedžēt vairākus ārpakalpojumus, taisni kamēr no veiča nācu, par izmaksām padomāju... Minimizēti daudzi riski, izmaksas samazinātas par vismaz 40%... Man patīk.

talavieti, protams, ka klinhauss PRIMĀRI nodarbojas ar augstceltnēm.
Starp citu, ķīmija speciāla ir visam kam - biroju ēkās ir tādi segumi, kurus toč ar nepareizo pudelīti var sabojāt. Nav vairs tie laiki, kad spainis un no veca dieļa taisīta lupata bija apkopējas galvenie darba štrumi...
avatar
Publicēts: 20.01.15 08:26
 citēt
ak34:Versatile, ārpakalpojums uzņēmumam ir izdevīgs tikai tad, ja nav izdevīgi uzturēt konkrēto prasmi pie sevis. Visādā ziņā tas nav nekas lēts - lētāk parasti ir izmantot savus darbiniekus. Ārpakalpojumam ir citas īpašības, kas to padara izdevīgu.


tieši tā!

versatile:ak34, kur es rakstīju ko savādāku? Man sanāk ikdienā menedžēt vairākus ārpakalpojumus, taisni kamēr no veiča nācu, par izmaksām padomāju... Minimizēti daudzi riski, izmaksas samazinātas par vismaz 40%... Man patīk.

talavieti, protams, ka klinhauss PRIMĀRI nodarbojas ar augstceltnēm.
Starp citu, ķīmija speciāla ir visam kam - biroju ēkās ir tādi segumi, kurus toč ar nepareizo pudelīti var sabojāt. Nav vairs tie laiki, kad spainis un no veca dieļa taisīta lupata bija apkopējas galvenie darba štrumi...


Ja apkopējai ir darbs uz divām stundām 2x nedēļā - ārpakalpojums ir lētāk - bez jautājumiem, bet ja katru vakaru ir jāizmēž vairāki simti sabtransporta salonu - pašu apkopējas sanāk lētāk, jo tur apkopējas rukā uz pilnu slodzi. Lūk arī visa matemātika!
avatar
Jauns tematsAtbildēt
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  5. 4
  6. 5
  7. 6
  8. >

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (0):