To "džepenīzu" biznesu mēs, visdrīzāk, līdz galam nesaprotam. Sonim ir baigie panākumi sensoru biznesā. Reku www.sonyalpharumors.com... atkal jaudas japalielina. Turklāt pēdējā laikā jaunos sensorus Sonis vispirms dod Nikonam, un dīvainā kārtā abiem iet ļoti labi!
Soņi saprot, ka nambē uan fotopasaulē viņi nav un nebūs, bet kļūt slaveniem tikai ar besspēcīgu cenšanos iezāģēt kādam no tirgus līderiem arī negribas.
No sony vēl daudz ko nāksies pārsteigumu veidā piedzīvot, piem,. sony izgatavojis sensoru, kurš pie 0,005 Lux var krāsas uztvert.
Tik daudz to sensoru ražotāju un tik daudz jauninājumu, ka atliek tikai gaidīt atkal jaunu revolucionāru lēcienu šajā jomā. Kam vācu valoda saprotama, te diezgan īsi un kodolīgi..
talavietis:No sony vēl daudz ko nāksies pārsteigumu veidā piedzīvot, piem,. sony izgatavojis sensoru, kurš pie 0,005 Lux var krāsas uztvert.
Par tiem luxiem rudens izstādē Ķīpsalā Sony demonstrēja melnu kasti, kurai iekšpusē dega ar aci knapi samanāma "miroņgaismiņa". Apmeklētājiem piedāvāja ar savu fočuku pa caurumu nobildēt to, kas kastē iekšā. Pēc tam Sony nobildēja to pašu ar savu jauno A7s. Bija pārliecinoši. Izrādījās, ka bez tās svecītes tur vēl visādi priekšmeti atrodas!
Kāds tur pārsteigums ar mūzdienu tehnoloģiju attīstības tempiem. Krievu laikā no manas bērnības veikalā pārdevēja desmitiem gadu klabināja vienus un tos pašus skaitīkļus, vēl 90-tajos es bildēju ar 50-to gadu FEDu, bet atceros, ka pirmais dators, pie kura darbā piesēdos, bija 386 ar melnbalto monitoru, Norton Commanderi un Wordu 5.5 .......
kaut kur lasīju, ka šobrīd spēcīgie meklē sabiedrotos, lai izsistos priekšā. Tā nikon ar sony. Canon laikam grib virzīties ar 3 slāņu matricu uz priekšu, izmantojot kaut ko no sigmas utt Fuji ar interesants spēlētājs...:
talavietis:No sony vēl daudz ko nāksies pārsteigumu veidā piedzīvot, piem,. sony izgatavojis sensoru, kurš pie 0,005 Lux var krāsas uztvert.
Par tiem luxiem rudens izstādē Ķīpsalā Sony demonstrēja melnu kasti, kurai iekšpusē dega ar aci knapi samanāma "miroņgaismiņa". Apmeklētājiem piedāvāja ar savu fočuku pa caurumu nobildēt to, kas kastē iekšā. Pēc tam Sony nobildēja to pašu ar savu jauno A7s. Bija pārliecinoši. Izrādījās, ka bez tās svecītes tur vēl visādi priekšmeti atrodas!
A7s ir interesants, man nupat bija uz nedēļu iespēja padarboties. Interesanti, ka staigā pa Rīgu vēlā vakarā, kaut ko bildē - un bildē, piemēram, debesīs, redzi vairāk detaļu, nekā ar aci. Protams, pie tiem mega ISO troksnis ir MEGA, bet ir arī BILDE>
Schneider:Bet Soņkai, saglabājot Minoltas brendu, nevarētu būt vēl lielāks piķis, salīdzinot ar pašu šodienas Soņku?
Domāju, ka nē jo lai sasniegto tagadējos rādītājus vajadzētu lielāku mārketinga budžetu. Vieglāk brendot vienu labi atpazistamu zīmolu un nevis vairākus.
Šneider, tas ka TEV tas Minolta bija zināms, nenozīmē, ka tai brīdī, kad to pārpirka, tas joprojām bija starp pasaulē zināmajiem. Un, ja arī bija, tas, ka bija zināms, nenozīmē, ka bija ar labu slavu tieši aparātu ziņā. Un ja vienai firmai ir jāmaksā par 2 zīmolu bīdīšanu dajebkādos tirgos, tad lētāk ir maksāt par vienu, bet visos tirgos, arī neapgūtos.
Tikpat labi vari argumentēt, ka Audi vajadzēja saukties par Horch vai DKW - tak abi (visi četri, patiesībā) zināmi vārdi, kamdēļ startēt ar jaunu, nezināmu auto pasaulē...
Ai, nu labi, lai ir tev taisnība, vai ta man galva sāp par tiem zināmiem vai nezināmiem mīzoliem! No Minoltas man ir tik binoklis, bet Sony - radioustvērējs, tā, ka manis pēc viņi var bīdīt kaut Makitas un Electroluxa krustojumus, lai veicas!
Schneider:Soņi saprot, ka nambē uan fotopasaulē viņi nav un nebūs, bet kļūt slaveniem tikai ar besspēcīgu cenšanos iezāģēt kādam no tirgus līderiem arī negribas.
šeit gribētu oponēt. Sony patiesībā varētu būt pat visizdevīgākajā pozīcijā no visiem fotobrendiem. Pateicoties tam ka viņi pārdod teļukus, mp3 pleijerus un vēl miljons dažādus krāmus viņiem neveiksmes fotolauciņā tik ļoti nesit pa kabatu kā pārējiem spēlētājiem. Līdz ar to, tas vairāk atļauj domāt par foto ilgtermiņā eksperimentējot ar puscaurspīdīgiem spoguļiem, digitāliem fotošķūrīšiem, kas savāc gaismas stariņus kopā vienā, šķidrām matricām un sazinkovēlne ))
Schneider:Soņi saprot, ka nambē uan fotopasaulē viņi nav un nebūs, bet kļūt slaveniem tikai ar besspēcīgu cenšanos iezāģēt kādam no tirgus līderiem arī negribas.
šeit gribētu oponēt. Sony patiesībā varētu būt pat visizdevīgākajā pozīcijā no visiem fotobrendiem. Pateicoties tam ka viņi pārdod teļukus, mp3 pleijerus un vēl miljons dažādus krāmus viņiem neveiksmes fotolauciņā tik ļoti nesit pa kabatu kā pārējiem spēlētājiem. Līdz ar to, tas vairāk atļauj domāt par foto ilgtermiņā eksperimentējot ar puscaurspīdīgiem spoguļiem, digitāliem fotošķūrīšiem, kas savāc gaismas stariņus kopā vienā, šķidrām matricām un sazinkovēlne ))
Schneider:Soņi saprot, ka nambē uan fotopasaulē viņi nav un nebūs, bet kļūt slaveniem tikai ar besspēcīgu cenšanos iezāģēt kādam no tirgus līderiem arī negribas.
šeit gribētu oponēt. Sony patiesībā varētu būt pat visizdevīgākajā pozīcijā no visiem fotobrendiem. Pateicoties tam ka viņi pārdod teļukus, mp3 pleijerus un vēl miljons dažādus krāmus viņiem neveiksmes fotolauciņā tik ļoti nesit pa kabatu kā pārējiem spēlētājiem. Līdz ar to, tas vairāk atļauj domāt par foto ilgtermiņā eksperimentējot ar puscaurspīdīgiem spoguļiem, digitāliem fotošķūrīšiem, kas savāc gaismas stariņus kopā vienā, šķidrām matricām un sazinkovēlne ))
Bizness nav gluži komunisms - tas, ka uz kameras ir treidmarks nenozīmē, ka sīkai (bet sarežģītai un resursus rijošai vairāk par kkādiem spēļu digiboxiem kurus patērētājam vajag 1000x vairāk) nozarei ir pieeja pie neierobežotiem pārējo sfēru līdzekļiem.
Konkurence fotojomā digitālajā laikmetā būtiski atšķiras no filmu laikiem. Filmu laikos fotokamera un filma bija pilnīgi neatkarīgas lietas. Sākoties digitālajai ērai, priekšrocības bija tiem, kas prata taisīt videokameras - Sony, Canonam, Panasonikam, Samsungam. Tajā brīdī par līderi kļuva Canons, jo bija gan kameru, gan sensoru ražotājs. Pārējiem bija ar kādu jāsadarbojas, lai ieliktu kamerā sensoru. Tāpēc es visvairāk apbrīnoju ļoti slīpēto Nikonu, kurš kādu laiku ar paveciem Sony sensoriem taisīja labākas kameras nekā pats Sonis un vienmēr ir bijis starp līderiem. Un arī Fujifilm, kurš no gandrīz tīra filmiņu ražotāja ir tapis par ļoti inovatīvu sensoru un kameru ražotāju. Bet Olimpus ir stipri cēlies, kopš no Panasonika sensoriem pārgāja uz Sony. Pats Sony, liekas, ir uzstādījis mērķi kļūt sensoru jomā par digitālās pasaules "kodaku" un panākt, ka viņu sensori ir lauvas tiesā pasaules kameru.
Bizness nav gluži komunisms - tas, ka uz kameras ir treidmarks nenozīmē, ka sīkai (bet sarežģītai un resursus rijošai vairāk par kkādiem spēļu digiboxiem kurus patērētājam vajag 1000x vairāk) nozarei ir pieeja pie neierobežotiem pārējo sfēru līdzekļiem.
Māri, lielais, starptautskais bizness reizēm ir tik tuvu sociālismam, ka tik turies. Šķērssubsīdijas tur ir normāla padarīšana, jo šamie jau zin, ka lai nopelnītu desmit latus, piecītis ir jāielik vispirms. Tā arī soņkas gadījumā, šamie brendu pirka, lai nākotnē pelnītu un nevis kā alkatīgais latvietis tūlīt un par katru cenu. Rezūltātā, šamie, ja redz pozitīvu trendu, vēl ilgi var uzturēt fotonodaļu, jo sākotnēji galvenais uzdevums ir nevis peļņa, bet gan tirgus daļas palielināšana. ..un lai palielinātu tirgus daļu, izspiestu konkurentus, šķērsubsīdijas un sociālisms vienas kompānijas ietvaros rullē.
p.s. Lai gan še jau nebija stāsts par soņku, te cilvēks fanoja par mazperspektīvu Pentaksu ar pilnu mazkadra matricu.