Uz filmas super stikls. Uz cipariem, vismaz Canon, man nepatika - kaut kā deva ziepjainu bildi. 18-55 bija labāks. Bet uz filmas - perfekts. Un cena sviestmaize. Man bija šī paša stikla versija ar Tokinas nosaukumu.
versatile: Man bija šī paša stikla versija ar Tokinas nosaukumu.
Man ir bijušas abas versijas, Soligors uz Pentakša, bet Tokina - uz Ķenona. Tik Soligors=Cosina=Vivitar=Phoenix, Tokina ir pavisam cits objektīvs, kaut arī parametri vienādi.
Mja? Man likās, ka vismaz stiklus taisīja Hoya priekš visiem šiem. mehāniski moš arī cits. Bet nu lab, pirms cik gadiem ta tas bija, mok neatceros vairs tik precīzi.
Stiklus droši vien, ja jau Hoya ir Japānas lielākais optiskā stikla ražotājs. Bet Soligor, Vivitar un Phoenix ir tik tirdzniecības markas, rebadžota Cosina, kura ir ražotājs, Tokina - ar šīm nesaistīta firma. Pie tam, Tokinai 19-35 ir progresīvāka konstrukcija ar iekšējo fokusēšanos un robaino blendi komplektā.
Nav tokinai iekšējā fokusēšanās, ko stāsti. Objektīva priekša staigā, tik apkārt lielāka diametra metāla apkakle - tāpēc izskatās, ka ir iekšējā fokusēšanās. Iekšēja fokusēšanās bija varbūt 20-35
Nu labi, nezinu, kā to nosauc un neinteresē, kā realizēts, bet korpusa priekša bija nekustīga ar kustīgu stiklu, polarizācijas fitrs negriežas. Soligoram griežas ar visu objektīva priekšējo daļu.