Vai kādam ir bijusi pieredze ar 4K monitoriem (Photoshop, video apstrāde) cik jaudīga video karte vajadzīga - GTX 969, 970, kādas problēmas, vai kāds laiks vēl jānogaida ? Paldies!
Videokarte nav vajadzīga jaudīga, mgalvenais lai uztur 4K tas ir 4096 pa vertikā. Priekš video montēšanas īpašai neko nevar saskatīt un atšķirības nav, vienīgais renderēšana ir mazliet lēnāka ja videokarte ir mazjaudīfga un trenderējot ir palaists priekšsjkats, bet pa lielam es video montāžai neizmantoju 4K bet pietiek ar UHD 4K 3840 pa vertikāli. Bilžu apstrādei protams ytas bis ir aktuālāk un tur visi K4 labumi tiešām redzami. Vienīgais 4K mīnus ka vairākām prtigrammām šī izšķirtspēja nav bijusi paredzēta un tad to programmu interfeisi izskatās gana dīvaini.
Nikonlietas:Vai kādam ir bijusi pieredze ar 4K monitoriem (Photoshop, video apstrāde) cik jaudīga video karte vajadzīga - GTX 969, 970, kādas problēmas, vai kāds laiks vēl jānogaida ? Paldies!
Priekš 4k photoshopa, un video - ar GTX 969, 970 tev pilnībā pietiks. Ja gribi 4k spēlēm - iesaku pagaidīt nākamo paaudzi.
Nikonlietas:Ok, paldies par info. Raksta, ka Photoshop labāk izmantot Nvidia Quadro kartes nevis spēļu GeForce GTX, ir kāda pieredze, būtiskas atšķirības ?
Quadro karti tikai tad jēga pirkt tikai tad, ja apstrādā 4k raw video, vai arī, ja nodarbojies ar 3d rendēšanu. Ja interesē performance, priekš fotošopa - iesaku koncentrēties uz CPU un RAM,
Nikonlietas:Ok, paldies par info. Raksta, ka Photoshop labāk izmantot Nvidia Quadro kartes nevis spēļu GeForce GTX, ir kāda pieredze, būtiskas atšķirības ?
Quadro karti tikai tad jēga pirkt tikai tad, ja apstrādā 4k raw video, vai arī, ja nodarbojies ar 3d rendēšanu. Ja interesē performance, priekš fotošopa - iesaku koncentrēties uz CPU un RAM,
Ok, domāju 16MB, i7-4790K un Geforce GTX 960 būtu atliektiem galiem, No Geforce GTX 960 uz 970 liela starpība 150 EUR.
He, he, man patīk, kā TEHNOLAND šmaucās... vakar, skatos, monitora cena bila vislabākā no visiem- ap 245 Euro. spaidīju, spaidīju, salīdzināju parametrus... tā šodien jau cena uzlēkusi uz 347 Euro... akkurāt, kā tas EUROSHOP savā laikā izdarījās- sākumā cena viena, bet tikko sāc noformēt darījumu, tā uzreiz šie nomaina cenu. Nemaz nerunāju par šmaukšanos ar garantijām- ja noformē caur firmu, tā garantija samazinās divas reizes tam TEHNOLANDAM... par šo būs jāpiezvana Patērētaju aizsargiem, vai tādas tiesības ir.
Eltons: Nemaz nerunāju par šmaukšanos ar garantijām- ja noformē caur firmu, tā garantija samazinās divas reizes tam TEHNOLANDAM... par šo būs jāpiezvana Patērētaju aizsargiem, vai tādas tiesības ir.
Kurš tad te šmaukties grib? Šķiet, ka ar nodokļiem Ja garantija ir privātpersonai, tad tā ir 2 gadi. Ja juridiskai - tad viens gads Patērētāju aizsargi (PTAC) šitādas firmas sūta 20 mājas tālāk. Galu galā PTAC ir paredzēts privātpersonu aizsardzībai, ne juridisko
Un kāds pamatojums? Garantija ir uz preci, kam pēc likuma jābūt uz 24 mēnešiem. Neatkarīgi kas viņu ir pircis. Garantijas saistības uzņemas ražotājs, bet vot šādas negodīgas firmeles, iespējams, organizējot noziedzīgu karteli, samazina preces garantijas termiņu, tādā veidā vairojot ražotāja peļņu.
Eltons:Un kāds pamatojums? Garantija ir uz preci, kam pēc likuma jābūt uz 24 mēnešiem. Neatkarīgi kas viņu ir pircis. Garantijas saistības uzņemas ražotājs, bet vot šādas negodīgas firmeles, iespējams, organizējot noziedzīgu karteli, samazina preces garantijas termiņu, tādā veidā vairojot ražotāja peļņu.
24mēnešu garantiju dod pārdevējs. Ražotājiem, parasti, ir 1 gada (12mēnešu) garantija Likumdošana, starp citu, ir par privātpersonu, nevis juridisko personu. Ja 2 juridiskās personas spēj vienoties, tad garantiju var dot arī 20 gadus.. Bet likumā tas nav noteikts
Eltons:Un kāds pamatojums? Garantija ir uz preci, kam pēc likuma jābūt uz 24 mēnešiem. Neatkarīgi kas viņu ir pircis. Garantijas saistības uzņemas ražotājs, bet vot šādas negodīgas firmeles, iespējams, organizējot noziedzīgu karteli, samazina preces garantijas termiņu, tādā veidā vairojot ražotāja peļņu.
Garantiju 2 gadi likums paredz tikai fiziskām personām un vispār visa patērētāju tiesību aizsardzība attiecas uz fiziskām personām. Un dēļ tādām likuma prasībām šo papildus otra gada garantiju fiziskām personām ir spiests uzņemties parasti tirgotājs, jo ražotāji parasti visām precēm dod 1 gada garantiju. Un tā faktiski ir visā Eiropā. Paskaties ASV, tur ir 1 gada garantija gandrīz visām precēm, kam EU 2 gadu garantija. Lielāka garantija tikai tad, ja tādu dod ražotājs, vai ir kāda akcija, vai arī par papildus samaksu.
Tāpēc jau teicu: jāpainteresējas. Un vai tas tā ir kā Jūs sakāt par to 1 gadu. Rīt piezvanīšu uz Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kameru, ja jau biedrs esmu, lai izskaidro šo. Tad jau iznāk, ka es, kā duraks, pamatojoties uz neesošam Eiropas direktīvām arī esmu licis tos 24 mēnešus produkcijā un līgumos. Turpmāk dalīšu: ja pircējs ir privātpersona- 2 gadi, ja gejs- 3 gadi, ja afroamerikānis- 4 gadi, ja gejs un afroamerikānis- 5 gadi. Jā, bet ja manu preci pirks sieviete, tad garantija samazinās uz pusi, un, ja sieviete būs juridiska persona, tad garantija samazinās vēl uz pusi.
europa.eu... likumi.lv... 27.pants (1) Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.
Tas drīkst nedarboties, ja Satversme vai starptautiskie līgumi, kuriem pievienojusies Latvija, nosaka citu termiņu, ja ko nejaucu likumdošanas aktu prioritātēs.
Tieši tā: divu gadu. Tāpēc jau es arī smejos, ka nezkādas muļķības dēļ būšu pats uz savu galvu pārtaisījis produktu datubāzes garantijas automātisko skaitīāju no viena gada uz diviem. Gadu gan vairs precīzi neatceros, kad tā pāreja bija 2001. plus mīnus kaut kā? Bet redz, veiklie targaši iemanās grozīt garantijas laiku. Mārketinga nolūkos viņi drīkst pagarināt šo laiku, bet nekādā gadījumā ne samazināt zem ražotāja noteiktā. Un kur nu vēl tā šmaukšanās ar nodokļiem, spiežot klientam maksāt skaidrā.
Schneider:europa.eu... likumi.lv... 27.pants (1) Patērētājs ir tiesīgs pieteikt prasījumu pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas dienas.
Tas drīkst nedarboties, ja Satversme vai starptautiskie līgumi, kuriem pievienojusies Latvija, nosaka citu termiņu, ja ko nejaucu likumdošanas aktu prioritātēs.
Lasi visu! 3) patērētājs — fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību;
Ā, nu dabistiski! Visos ražotāja garantijas papīros tak var izlasīt, par garantiju ierobežojumiem, ja prece tiek lietota profesionāli. Neizlasīju topiku no sākuma, ja tas kaukur tika apspriests...
Atslēgas vārds bija "ražotāja". Jo targaši tev vienmēr iesmērē savu sacerēto un izprintēto papīreli, kur visādus pekstiņus saraksta, iespējams, tai skaitā arī klientu daļījumu individuālajos, profesionālajos, rasu, ādaskrāsas un reliģijas produkta pielietojumos. Tam nav sakara ar ražotāja garantiju, kas ir stingri reglamentēta. Autorizētā servisā, piemēram, nemaz neņems pretī šādu tirgotāja garantijas papīreli. Man tā tieši gadījās ar SONY televizoru: targašs iesmērēja savu papīreli un es biju spiests braukt atpakaļ no servisa pēc īstās garantijas, izlamāt tos tirliņus, līdz man izrakstīja ražotāja standartizēto garantiju (interesanti, ka pēc tam no Tokijas atnāca SONY šefa parakstīta atvainošanās vēstule ar veselu paku visādiem bukletiem un atlaižu programmām priekš manis).