Sveiki! Problēma klasiskā - uz ekrāna viss izskatās ne tā, ka uz gala produktiem (tkrekli, krūzes, plakāti utt.) Pieļauju, ka iespējams to labot ar kalibrāciju vai krāsu profiliem. Problēma ir ļoti aktuāla, jo apjoms ir liels un nav reāli strādāt ar katru klienta drukas materiāliem individuāli. Speciālista pakalpojumi, kurš palīdzēs to visu atrisināt, tik attiecīgi atalgoti. Spams kā vnm welcome.
Noteikti vajag kalibrātoru, bet otrs gals arī ir svarīgs.. tobiš ja katru reizi drukā ar citu printeri un uz cita materiāla, perfektam rezultātam ir jādabū attiecīgais profils. Viena recepte visam, īsti nederēs.
Tātad. Pa lielam visa atrisinājums būs kalibrācija un vai tiek pareizi sagatavots fails drukai.
p.s. Tev noteikti ir kāds kas strādā reklāmas aģentūrā, vai līdzīgā iestādē ne? Ikvienai cienījamai aģentūrai jābūt tādam kalibratoram čemodānā.. Uz vienu vakaru aizņemies un lieta darīta. Es tieši tā arī izdarīju, bet protams labākais būtu iegādāties pašam. Re.kalibrācija nepieciešama ik pa laikam.
piezīme: Drukas materiālus gatavo un sūta dizaineri no jebkuras vietas pasaulē. Tie var būt .pdf, .jpg, .png, RGB gan CMYK un drukājas uz krekliem, krūzēm un visādiem citiem priekšmetiem. Viss notiek automatizēti. Klients (lielākoties dizaineri nevis galīgi idiņi) saņem krūzi un čīkst, ka rozā nav rozā, bet sarkans.
Vienkāršais un lētais risinājums weblapā ieliek tekstu: "gatavā priekšmeta krāsa var atšķirties no jūsu ekrānā redzamās" visās iespējamajās valodās Versija izkost krāsu menedžmentu, sakārtot savus monitorus un drukas procesu, klientiem uzrakstīt tehniskās prasības, piespiežot pirms faila nosūtīšanas nospiest "Piekrītu" par iepazīšanos ar tehniskajām prasībām un to izpildi, arī dos zināmu rezultātu, bet tas būs dārgi čakarīgi un vienalga 100% neatrisinās problēmu.
alchsh:piezīme: Drukas materiālus gatavo un sūta dizaineri no jebkuras vietas pasaulē. Tie var būt .pdf, .jpg, .png, RGB gan CMYK un drukājas uz krekliem, krūzēm un visādiem citiem priekšmetiem. Viss notiek automatizēti. Klients (lielākoties dizaineri nevis galīgi idiņi) saņem krūzi un čīkst, ka rozā nav rozā, bet sarkans.
Lieta tāda, ka monitora kalibrēšana nav panaceja. Respektīvi, to var nokalibrēt dažādiem parametriem.
Jo kalibrēšanas termins nozīmē pieregulēšanu. Un kāds tad ir tas parametru kopums pie kā pieregulē savu monitoru? Vārdā "kalibrācija"nav viennozīmīgi noteikts, ka tā ir temperatūra 6500k, Gamma 2.2 (kotrastainības atšķirība toņiem) un gaišums 120cd (120 sveces).
Bieži vien kalibrē ar citiem parametriem 5500k, gamma 1.8 un 90 sveces... Šādi dara visādi kropļi, kas izskatās vizuāli pēc hipsteriem, lieto IMACUS un drukā uz matēta papīra.
Jo redzi, matēts papīrs ir blāvs un ja šie monitoru nodzen līdz blāvam sūdiņam, tad viņiem tas rezultāts uz monitora un uz papīra labāk sakrīt, nekā sagatavojot dfrukājamo uz spilgtum spilgtā varianta.
Un šeit ieslēdzas nākamais mainīgais faktors - apkārtējais apgaismojums (to neviens neņem vērā, ieskaitot visus šīs diskusijas dalībniekus)
Tas apgaismojums var būt 3500K un 7000K (nodrukātā lapa/krūze makteni izskatīsies savādākās krāsās savādāk izgaismotā gaismā), kā arī var būt tumšš un baigi gaišs (atkal liksies, ka ir tumša bildīte vai gaiša).
Respektīvi, viss reducējas uz šo:
a) vai Jums ir apgaismojums, kas pielīdzināms monitora parametriem? Lai paši redzētu, ka nodrukājies ir tas, ko redz uz mnitora. b) vai klienti saņemto rezultātu skatās tādos pašos Gamma, cd un kelvinos, kā uz viņu monitora?
===
Nu un tālāk jau pašas drukas iekārtas kalibrācija uz katra materiāla uz kura drukā.