Un par pensionēšanās vecumu - nu, svešā gaisma, atrisini uzdevmu: pensija = (darbspējīgo skaits * nodokļi) / pensionāru skaits pareizi, ne? Un kas notiek, ja vienlaikus: samazinās darbspējīgo skaits (sabiedrības novecošanās, pensijas vecuma samazināšanās) Pieaug pensionāru skaits - tas pats kas iepriekš Nodokļus prasītos zemākus Nu un pensiju augstāku
Sanāk vienādojums?
Es saprotu, ka tev galvā šķiet, ka tas tā nedarbojas, ka tur vēl ir Čapajeva konstante, tobiš tas, ko valsts var, bet negrib piemest pensijām - jā, ir. Tas saucas kredīts, kuru grieķiem laikam ir drusku problēmas atdot.
Un kā var būt zemas cenas, ja darbadevējam jāmaksā 14 algas? Situācija pat būtu labāka, ja maksātu katru mēnesi vnk par 20% lielāku algu - tad ienākumu zudums būtu mazāk jūtams - bet pensijas vēl lielākas. Vai zināji, ka pensija Grieķijā ir lielāka kā Vācijā - vidēji, protams?
Un par Bērziņu... Liela respekta pret viņu man nav, bet tu pareizi pateici - kad viņš šeptējās, tu biji jauns un dumš (nu vai kkā tā, slinkums iet uz iepr lapu) - bet tagad ir iebildumi pret to, ka viņš bija gana gudrs un saskatīja iespējas tur, kur citi ne? Neba nu viņš bija vienīgais tai činā - bet vienīgais ar tādu pensiju gan.
versatile:Amizanti, ka ar ķīniešiem baida tad, kad: a) vismaz ASV nupat cenšas ražošanu paŗcelt atpakaļ uz štatiem, jo, arvien pieaugošie apjomi Ķīnā liek "saraut" un rodas problēmas ar kvalitāti un kvalitātes kontroli, kas paliek par dārgu b) vismaz ASV nupat cenšas ražošanu paŗcelt atpakaļ uz štatiem, jo pieaug sociālais spiediens un zīmolam ir labi "meid in jūesei c) Ķīna pati ir kļuvusi par luksusa zīmolu vienu no galvenajiem tirgiem, pateicoties lielajām summām, ko, maksājot kapeikas par džinsiem, pārējā pasaule Ķīnā ir sagrūdusi. Attiecīgi, ir spiediens no valdībām celt ražošanu atpakaļ, Ķīnai atstājot specifiskākus segmentus - pateicoties dažādiem izrakteņiem, Ķīnā elektroniku ražot vienmēr būšot lētāk.
Un par džinsiem... Protams, ka visas izmaksas rodas tikai Ķīnā sašujot. Nevienam nav ne jātaisa audums (ok, pie pāris miljoniem bikšu partijā tie 4 dolāri VAR būt ar visu audumu), ne jāčeko kvalitāte, ne tās bikses, galu galā, jādabū līdz centrālai noliktavai un vēlāk pa veikaliem. Meitēniem veikalā, kas loka bikses, nes pareizos izmērus, slauka veikalu un stāv kājās līdz pat 13 stundām dienā arī var neko nemaksāt. Bet algas gan viņām vajag cilvēcīgas, ja! Par veikalu nav jāmaksā. Fotogrāfs, lai būtu bildīte, ko ielikt internetā? nafig! Maksāt kādam, kas iegulda savu piķi un šo shēmu organizē? Pff, d**sā *ist nos naudasmaisus, nevajag! Pa tavam būtu labi - džinsovoje izģeļije no 1, labi, ja vismaz dažāda izmēra, viena fasona bikses par 10 dolāriem gabalā visai pasaulei. Pilnai laimei pietrūkst aļļuminovoje izģeļije no 1 - folijas cepurītes... Sliktu piemēru izvēlējies. Es drusku zinu par džinsu bikšu ražošanu un cik tas izmaksā mikroskopiskās partijās - un kur ir iespējams, ceļot apjomu, mazināt izmaksas - un cik. Ir jau forši populistiski izraut 1 piemēru ar 1 ražošanas posma vai cikla cenu - bet piegādes ķēde ir daudz garāka. Un tas, ko tu negribi atzīt - ir normāli, ja tas, kurš ORGANIZĒ, arī NOPELNA. Un ir normāli, ka viņš nopelna vairāk - jo, galu galā, tieši tas cilvēks uzņemas risku vispār kādu pieņemt darbā, kaut ko ražot un mēģināt pārdot. To tu nesaproti, lai arī it kā saproti. Tas ir tas iekšējais konflikts, par kuru rakstīju
----------------- paklausies- te es ne par savu viedokli, bet gan par Vācijas viedokli! Ja gribi būt gudrāks, karogs rokā un prom pie Merkeles par padomnieku! Jā, džinsu cena par gatavu biksi ar audumu- 3,6 euro. Te veikalā maksā pieņemsim 30 euro. Nav tā kā bišķi par daudz tā uzcenojuma ikdienas patēriņa precei? piekrītu, tabakai, alkoholam lai liek 2000 % uzcenojumu. Domā, Vācijas pārdevēja saņem tūkstošus? Nē, tās alga nereti nepārsniedz 800 euro, kas nav nekas dižs pie turienes izdevumiem. Ja Tu zinātu kaut cik par džinsu ražošanu, tad nemēģinātu iebilst. Es noskatījos 1,5 h garu nakts raidījumu vācu Tv par šo tēmu, ar dokumentāliem pierādījumiem, ar kadriem, ar intervijām. Dikti interesants bija, miegs nenāca, kad redzēju kā top mūsu iecienītie brendi pamestās rūpnīcas uz netīras grīdas.
talavietis: Jā, džinsu cena par gatavu biksi ar audumu- 3,6 euro. Te veikalā maksā pieņemsim 30 euro. Nav tā kā bišķi par daudz tā uzcenojuma ikdienas patēriņa precei?
Tobiš, tālbraucējam, kas to biksi ved, nav jāmaksā? Moš zini kādu tālbraucēju, man te par velti vajadzētu šad tad kādu kravu aizvest šur tur.
talavietis: Jā, džinsu cena par gatavu biksi ar audumu- 3,6 euro. Te veikalā maksā pieņemsim 30 euro. Nav tā kā bišķi par daudz tā uzcenojuma ikdienas patēriņa precei?
Tobiš, tālbraucējam, kas to biksi ved, nav jāmaksā? Moš zini kādu tālbraucēju, man te par velti vajadzētu šad tad kādu kravu aizvest šur tur.
--------- Ko Tu saproti par tālbraucējiem? Bikses nāk lielās partijās ar jūras konteineriem, tās ir citas izmaksas un galu galā nebūt ne dubulto cenu. Arī smago frakti nevar sadārdzināt biksi vairāk par 1%
talavietis:Domā, Vācijas pārdevēja saņem tūkstošus? Nē, tās alga nereti nepārsniedz 800 euro, kas nav nekas dižs pie turienes izdevumiem.
Un kāpēc viņai būtu jāsaņem tūkstoši? Tikai tāpēc, ka tā būtu labāk viņai? Kāpēc tad viņa ir pārdevēja, ja situācija neapmierina? Par pārdevējām lai strādā studenti, kam vajag ar mācībām savienojamu darbu. ja kādam pādrevējas darbs ir karjeras virsotne - tur par daudz ko citu jāaizdomājas, tai skaitā - par izvēlēm, ko cilvēks ir izdarījis savā dzīvē.
talavietis:Ja Tu zinātu kaut cik par džinsu ražošanu, tad nemēģinātu iebilst. Es noskatījos 1,5 h garu nakts raidījumu vācu Tv par šo tēmu
Vārtos zem galda! Šitas ir tāpāt, kā ja es tev pateiktu, ka tu neko nezini par autovadīšanu - es, redz, pirms gada tiesības noliku, ja, un ir šitā....
talavietis: --------- Ko Tu saproti par tālbraucējiem? Bikses nāk lielās partijās ar jūras konteineriem, tās ir citas izmaksas un galu galā nebūt ne dubulto cenu. Arī smago frakti nevar sadārdzināt biksi vairāk par 1%
ooo, redz, sāc saprast. Bet tai procesā, kur pasūtījums biksēm nonāk līdz ražotnei, un tad gatāvās bikses tev kājās ir ļoti daudz iesaistīto. Kurš tad tur ir lielākais liekēdis - dizainers, kas zīmē, meitene, kas loka un tirgo, cilvēks, kam pieder veikals? Grāmatvedis, kas pārējiem algas rēķina? Nu jā, bez tā var iztikt. Varka ir un liela, es piekrītu. Bet ne tuvu tevis iedomātajiem procentiem... Starp citu, biksēm ir tāda lieta kā muita, ir jāmaksā muitotājiem. Jāmaksā par noliktavām visu laiku. Un gala cenai 21% ir arī PVN
versatile:
Tobiš, tālbraucējam, kas to biksi ved, nav jāmaksā? Moš zini kādu tālbraucēju, man te par velti vajadzētu šad tad kādu kravu aizvest šur tur.
--------- Ko Tu saproti par tālbraucējiem? Bikses nāk lielās partijās ar jūras konteineriem, tās ir citas izmaksas un galu galā nebūt ne dubulto cenu. Arī smago frakti nevar sadārdzināt biksi vairāk par 1%
Vieglā MB C klases pašizmaka 3000-4000EUR.No kurienes rodas cipars 40.000-50.000EUR veikalā,kas atrdodas netālu no rūpnīcas?
talavietis: --------- Ko Tu saproti par tālbraucējiem? Bikses nāk lielās partijās ar jūras konteineriem, tās ir citas izmaksas un galu galā nebūt ne dubulto cenu. Arī smago frakti nevar sadārdzināt biksi vairāk par 1%
ooo, redz, sāc saprast. Bet tai procesā, kur pasūtījums biksēm nonāk līdz ražotnei, un tad gatāvās bikses tev kājās ir ļoti daudz iesaistīto. Kurš tad tur ir lielākais liekēdis - dizainers, kas zīmē, meitene, kas loka un tirgo, cilvēks, kam pieder veikals? Grāmatvedis, kas pārējiem algas rēķina? Nu jā, bez tā var iztikt. Varka ir un liela, es piekrītu. Bet ne tuvu tevis iedomātajiem procentiem... Starp citu, biksēm ir tāda lieta kā muita, ir jāmaksā muitotājiem. Jāmaksā par noliktavām visu laiku. Un gala cenai 21% ir arī PVN
----------------- vēl nesaprati? Bikses gala cena 3.60 eur! Kāds dizainers? audumu ražotājs saņem no cita ķīnieša par pusdolāru. Vēl viena nianse, ka audums ne modes dēļ maina savu izskatu vai kvalitāti, bet gan tādēļ, ka lielais partiju iepircējs spiež cenu uz leju.
talavietis:
--------- Ko Tu saproti par tālbraucējiem? Bikses nāk lielās partijās ar jūras konteineriem, tās ir citas izmaksas un galu galā nebūt ne dubulto cenu. Arī smago frakti nevar sadārdzināt biksi vairāk par 1%
Vieglā MB C klases pašizmaka 3000-4000EUR.No kurienes rodas cipars 40.000-50.000EUR veikalā,kas atrdodas netālu no rūpnīcas?
----------------- kāds te sakars ar MB? Tu ceru, esi bijis tajās rūpnīcas iekšpusē? Es esmu, daudz, bet ne visur ļauj kāju spert. Rūpnīcas ir reālas pilsētas, ar daudzstāvenēm, ielām, krustojumiem un luksoforiem. Tajās daudzstāvenēs sēž tūkstošiem gaišu prātu, un salīdzināt ar kaut kādu sašūtu biksi ķīnas bomžatņikā šeit nevietā! Arī droši vien nezini, ka katra detaļa tiek kaut kur citur saražota un atvesta ar vietējā vācu, slovāka, čeha vai spāņa transporta uzņēmumu, lai galā to Stuttgartē vai kādā citā MB rūpnīcā saliktu kopā. te tiek nodarbināti daudzi Eiropas strādnieki, tie saņem normālas algas.
Manam stāstam morāle ir tāda, ka tas nav pareizi, ka nauda kā papīrs pelna lauvas tiesu no gala ieņēmuma. Tas ir tikai papīrs. Bija 90 to gadu sākumā ik katram pašam iespēja braukt uz Ķīnu pirkt vairumā. To arī daži darīja, kā piem. Gerkens. vajadzēja tikai aiziet pie naudas maisa un palūgt piķi... un atdot ar dubultu varku atpakaļ. Tātad, tas ir norma. Uzražo, atved, pārdod, saņem grašus, bet baņķieris ar šī papīra palīdzību vairo savu peļņu nez cik kārtīgi.
Vieglā MB C klases pašizmaka 3000-4000EUR.No kurienes rodas cipars 40.000-50.000EUR veikalā,kas atrdodas netālu no rūpnīcas?
----------------- kāds te sakars ar MB? Tu ceru, esi bijis tajās rūpnīcas iekšpusē? Es esmu, daudz, bet ne visur ļauj kāju spert. Rūpnīcas ir reālas pilsētas, ar daudzstāvenēm, ielām, krustojumiem un luksoforiem. Tajās daudzstāvenēs sēž tūkstošiem gaišu prātu, un salīdzināt ar kaut kādu sašūtu biksi ķīnas bomžatņikā šeit nevietā! Arī droši vien nezini, ka katra detaļa tiek kaut kur citur saražota un atvesta ar vietējā vācu, slovāka, čeha vai spāņa transporta uzņēmumu, lai galā to Stuttgartē vai kādā citā MB rūpnīcā saliktu kopā. te tiek nodarbināti daudzi Eiropas strādnieki, tie saņem normālas algas.
Pašizmasksā ieksā ir algas/detaļas/gudro galvu algas,loģistika uttt.
p.s. ja Vācijā džinsas tirgo iekš lieliem unīšiem(nerunājot jau par brendu),tad gan jau viņi čeko ražošanas procesu un šaubos vai tos šuj bomžatnikos.Bomžatņikos šuj "no name" ko tigo uteņos/ūķos un citos točkās.
Gerkens pērk vis lētākās padibenes kuras pat tigū kauns būtu tigot.
Jolan: Vieglā MB C klases pašizmaka 3000-4000EUR.No kurienes rodas cipars 40.000-50.000EUR veikalā,kas atrdodas netālu no rūpnīcas?
To nesapratīs neviens nevienā sistēmā. Man 70-tajos bija dabūta liela tabula ar dažādu tehniku, no T-74 līdz Volgai, raksturojumi un arī valsts cenas. Volga GAZ-24 maksāja 1200 rub, bet privātam pircējam - 15000.
talavietis:
----------------- kāds te sakars ar MB? Tu ceru, esi bijis tajās rūpnīcas iekšpusē? Es esmu, daudz, bet ne visur ļauj kāju spert. Rūpnīcas ir reālas pilsētas, ar daudzstāvenēm, ielām, krustojumiem un luksoforiem. Tajās daudzstāvenēs sēž tūkstošiem gaišu prātu, un salīdzināt ar kaut kādu sašūtu biksi ķīnas bomžatņikā šeit nevietā! Arī droši vien nezini, ka katra detaļa tiek kaut kur citur saražota un atvesta ar vietējā vācu, slovāka, čeha vai spāņa transporta uzņēmumu, lai galā to Stuttgartē vai kādā citā MB rūpnīcā saliktu kopā. te tiek nodarbināti daudzi Eiropas strādnieki, tie saņem normālas algas.
Pašizmasksā ieksā ir algas/detaļas/gudro galvu algas,loģistika uttt.
p.s. ja Vācijā džinsas tirgo iekš lieliem unīšiem(nerunājot jau par brendu),tad gan jau viņi čeko ražošanas procesu un šaubos vai tos šuj bomžatnikos.Bomžatņikos šuj "no name" ko tigo uteņos/ūķos un citos točkās.
Gerkens pērk vis lētākās padibenes kuras pat tigū kauns būtu tigot.
---------------- Nu protams, ka ir dažādas kategorijas un arī dārgā gala džinsi, kuri attiecīgi tiek gan jau ne vairs par 3.6 euro, bet pieļauju ka veikalā 100 euro vai 79, bet ražotāja pašizmaksa 15 euro un tomēr... Bez lieka kašķa. Tas vācu raidījums protams bija par ķīnas ražotāju un launo amerikāni, kurš kā lielnoņēmējs nodzinis cenu tādu, ka ķīnietis vairs nevar nopirkt audumu, jāšuj no lupatām. Vācietis jau gatavs bija maksāt vairāk, arī inevestēt ražošanai...
versatile:
ooo, redz, sāc saprast. Bet tai procesā, kur pasūtījums biksēm nonāk līdz ražotnei, un tad gatāvās bikses tev kājās ir ļoti daudz iesaistīto. Kurš tad tur ir lielākais liekēdis - dizainers, kas zīmē, meitene, kas loka un tirgo, cilvēks, kam pieder veikals? Grāmatvedis, kas pārējiem algas rēķina? Nu jā, bez tā var iztikt. Varka ir un liela, es piekrītu. Bet ne tuvu tevis iedomātajiem procentiem... Starp citu, biksēm ir tāda lieta kā muita, ir jāmaksā muitotājiem. Jāmaksā par noliktavām visu laiku. Un gala cenai 21% ir arī PVN
A kur problēma to biksi ražot te pat Eiropā, nevis pie čainīzeriem? Atkristu vesela kaudze ar transportēšanas/menedžēšanas izmaksām un ietaupīto piķi varētu pielikt šuvējiem bik pie algas.
versatile:
ooo, redz, sāc saprast. Bet tai procesā, kur pasūtījums biksēm nonāk līdz ražotnei, un tad gatāvās bikses tev kājās ir ļoti daudz iesaistīto. Kurš tad tur ir lielākais liekēdis - dizainers, kas zīmē, meitene, kas loka un tirgo, cilvēks, kam pieder veikals? Grāmatvedis, kas pārējiem algas rēķina? Nu jā, bez tā var iztikt. Varka ir un liela, es piekrītu. Bet ne tuvu tevis iedomātajiem procentiem... Starp citu, biksēm ir tāda lieta kā muita, ir jāmaksā muitotājiem. Jāmaksā par noliktavām visu laiku. Un gala cenai 21% ir arī PVN
A kur problēma to biksi ražot te pat Eiropā, nevis pie čainīzeriem? Atkristu vesela kaudze ar transportēšanas/menedžēšanas izmaksām un ietaupīto piķi varētu pielikt šuvējiem bik pie algas.
Eiropā vairs neprot uzšūt biksi industriālos apjomos. Tur tā visa problēma.
KolsDee: kur problēma to biksi ražot te pat Eiropā, nevis pie čainīzeriem? Atkristu vesela kaudze ar transportēšanas/menedžēšanas izmaksām un ietaupīto piķi varētu pielikt šuvējiem bik pie algas.
Eiropā vairs neprot uzšūt biksi industriālos apjomos. Tur tā visa problēma.
Problēma ir pašizmakās/algās nevis nevarēšanā nodrošināt apjomu
Atļaušos apgalvot, ka veikali, kas sevi iedomājas par ahūni krutiem, tirgo tieši to pašu produkciju, ko tantņa tirgū uz lāvas, turklāt, par lielāku cenu. Džinsus esmu pircis gan pie vieniem, gan otriem. Bet, kopš brendīgā veikalā nopirku tādu biksi, kas vēl pēc padsmit mazgāšanām kājas krāsoja, varu droši apgalvot, ka ne sūda neviens kvalitāti nekontrolē.
smartins:Atļaušos apgalvot, ka veikali, kas sevi iedomājas par ahūni krutiem, tirgo tieši to pašu produkciju, ko tantņa tirgū uz lāvas, turklāt, par lielāku cenu. Džinsus esmu pircis gan pie vieniem, gan otriem. Bet, kopš brendīgā veikalā nopirku tādu biksi, kas vēl pēc padsmit mazgāšanām kājas krāsoja, varu droši apgalvot, ka ne sūda neviens kvalitāti nekontrolē.
Ne reizi man tā nav bijis.Tāpēc jautājums,kas ir brendīgs veikals?
smartins:Atļaušos apgalvot, ka veikali, kas sevi iedomājas par ahūni krutiem, tirgo tieši to pašu produkciju, ko tantņa tirgū uz lāvas, turklāt, par lielāku cenu. Džinsus esmu pircis gan pie vieniem, gan otriem. Bet, kopš brendīgā veikalā nopirku tādu biksi, kas vēl pēc padsmit mazgāšanām kājas krāsoja, varu droši apgalvot, ka ne sūda neviens kvalitāti nekontrolē.
Jā, daļēji ir taisnība. Sper dizainus (jā, džinsu biksēm vajag zināšanas un prasmi tās piegriezt tā, lai labi sēž uz auguma), kopē audumus. Lielie "brendi" vienas un tās pašas bikses pasūta 5 apakšniekiem, kas katrs var pasūtīt vēl n apakšniekiem, kur katram var būt cits auduma piegādātājs, kur viens ir iegāzis švaku krāsu. Tas viss tā var gadīties. Tāpat kā es vairs nepirkšu ecco kurpes un uzskatu tās par mēsliem - ja reiz ziemas kurpes slīd trakāk par slidām... Par pretējo mani pārliecinās varbūt tas, kas no abām kājām rētas nost dabūs un atjaunos sačakarēto ceļgalu. Un tirgū tantiņa ekonomē uz virkni izmaksu ) Tirgus drēbēm lielākā problēma ir dizains, kas taisīts lai patiktu plašākām tautas masām - nu tur leoparda raksti, utml - un tupās piegrieztnes, kā rezultātā apģērbs nesēž, kā gribētos - sevišķi attiecas, piem., uz vīriešu krekliem. Kā arī audums pārsvarā ir švaks, sevišķi kreklu kokvilna - bet to diktē pieprasījums. Es tieši vakar teicu vienai radiniecei, ka man roka neceļas pirkt visādos šmontonos/reservedos kreklus - zem 30 eur ir pilnīgas bezformas lupatas no 6.līmeņa auduma. Normāli krekli sākas jau krietni nepatīkamos ciparos; tiem pat muguras daļā oderē ir labāks audums, kā vienam otram tam lētajam kreklam. Tā kā nevaru tādus izdevumus attaisnot, tad meklēju citus ceļus.
Man kā reiz ir pieredze ar tādiem džinsiem, kas veikalā maksā ap un virs €150. "Peļņa" tur ir stipri mazāka, kā jums varētu likties, vismaz tiem apjomiem, kas tiek tirgoti sākumā. Tai pat laikā tāds dīzel maksā kosmosu, bet kvalitāte ir tikai audumam - piegrieztnes reti debilas.
""Die Welt: Viele kleine Modeunternehmen sind in Gefahr, weil immer mehr in China produziert wird. Teilen Sie die Sorge um das "Made in Italy"?
Rosso: Seit zehn Jahren rede ich mir den Mund fusslig, nun springen andere auf den Zug auf. Unsere italienischen Handwerker sind etwas besonderes, weil sie kreativ arbeiten und den guten Geschmack wahren. Weil die Produktion im Norden Italiens zu teuer geworden ist, lassen wir unsere Hosen im Süden nähen. Aber die Regierung müsste die Gründung dieser neuen Handwerksbetriebe stärker unterstützen, so dass die Firmen nicht nach Bulgarien und nach Asien flüchten.""
smartins:Atļaušos apgalvot, ka veikali, kas sevi iedomājas par ahūni krutiem, tirgo tieši to pašu produkciju, ko tantņa tirgū uz lāvas, turklāt, par lielāku cenu. Džinsus esmu pircis gan pie vieniem, gan otriem. Bet, kopš brendīgā veikalā nopirku tādu biksi, kas vēl pēc padsmit mazgāšanām kājas krāsoja, varu droši apgalvot, ka ne sūda neviens kvalitāti nekontrolē.
smartins:Atļaušos apgalvot, ka veikali, kas sevi iedomājas par ahūni krutiem, tirgo tieši to pašu produkciju, ko tantņa tirgū uz lāvas, turklāt, par lielāku cenu. Džinsus esmu pircis gan pie vieniem, gan otriem. Bet, kopš brendīgā veikalā nopirku tādu biksi, kas vēl pēc padsmit mazgāšanām kājas krāsoja, varu droši apgalvot, ka ne sūda neviens kvalitāti nekontrolē.
Ne reizi man tā nav bijis.Tāpēc jautājums,kas ir brendīgs veikals?
Nu labi, nesauksim par brendīgu. Tas bija Spicē, kaut kādā no bikšu veikaliem ar smuku izkārtni.
KolsDee: kur problēma to biksi ražot te pat Eiropā, nevis pie čainīzeriem? Atkristu vesela kaudze ar transportēšanas/menedžēšanas izmaksām un ietaupīto piķi varētu pielikt šuvējiem bik pie algas.
--------
atkal nūjai otrs gals- mēs gribam lētu biksi!
Klau, Tālavieti... Ja reiz Ķīnā gatavu džinsu pāra izmaksas EXW no rūpnīcas maksā 3.60 EUR/pāris, tad cik tādas ir jāpārdod veikalā, lai katra no vismaz 3-5 pārdevējām saņemtu godīgi uz rokas kaut vai grieķu minimālo - 620 EUR ar nomaksātiem nodokļiem mēnesī? Tad vēl padomā, ka jāapmaksā veikala īre, komunālie maksājumi, apsardze, inkasācija, grāmatvedība, reklāma, tā visa amortizācija, papildus izmaksas, ārpakalpojumi un tad arī peļņa nelietīgajam uzurpatoram - pasākuma finansētājam īpašniekam. Tad parēķini cik tiesi izmaksā tā džinsu apjoma transportēšana, muitošana uzglabāšana noliktavā, nodokļi, utt... Tad vēl pa burzmu ir brāķis, tad "jaunā kolekcija" ir novecojusi, jāpārdod z atlaidēm un tad pēc 3 gadiem uz vēl lielākām atlaidēm, lai dajebkādu naudu izceltu...
Cik cik džinsu pāri cik ilgā laika posmā jāpārdod? CIk, cik sanāca
Gribam taču lēti - un cik cenai jābūt tādiem džinsiem, pamatojoties uz tirgus ietilpību - proti - cik tādas mēnesi var nopirkt...?
palaidniex:cik tādas ir jāpārdod veikalā, lai katra no vismaz 3-5 pārdevējām saņemtu godīgi uz rokas kaut vai grieķu minimālo - 620 EUR ar nomaksātiem nodokļiem mēnesī? Tad vēl padomā, ka jāapmaksā veikala īre, komunālie maksājumi, apsardze, inkasācija, grāmatvedība, reklāma, tā visa amortizācija, papildus izmaksas, ārpakalpojumi un tad arī peļņa nelietīgajam uzurpatoram - pasākuma finansētājam īpašniekam.
Ta viņi visi nelieši, uzurpatori, fašisti, kulaki!!!
versatile:Un par pensionēšanās vecumu - nu, svešā gaisma, atrisini uzdevmu: pensija = (darbspējīgo skaits * nodokļi) / pensionāru skaits pareizi, ne? Un kas notiek, ja vienlaikus: samazinās darbspējīgo skaits (sabiedrības novecošanās, pensijas vecuma samazināšanās) Pieaug pensionāru skaits - tas pats kas iepriekš Nodokļus prasītos zemākus Nu un pensiju augstāku
Sanāk vienādojums?
Es saprotu, ka tev galvā šķiet, ka tas tā nedarbojas, ka tur vēl ir Čapajeva konstante, tobiš tas, ko valsts var, bet negrib piemest pensijām - jā, ir. Tas saucas kredīts, kuru grieķiem laikam ir drusku problēmas atdot.
Un kā var būt zemas cenas, ja darbadevējam jāmaksā 14 algas? Situācija pat būtu labāka, ja maksātu katru mēnesi vnk par 20% lielāku algu - tad ienākumu zudums būtu mazāk jūtams - bet pensijas vēl lielākas. Vai zināji, ka pensija Grieķijā ir lielāka kā Vācijā - vidēji, protams?
Un par Bērziņu... Liela respekta pret viņu man nav, bet tu pareizi pateici - kad viņš šeptējās, tu biji jauns un dumš (nu vai kkā tā, slinkums iet uz iepr lapu) - bet tagad ir iebildumi pret to, ka viņš bija gana gudrs un saskatīja iespējas tur, kur citi ne? Neba nu viņš bija vienīgais tai činā - bet vienīgais ar tādu pensiju gan.
Lielisks izskaidrojums, kuru man bija slinkums rakstīt.
Gribu redzēt Citagaisma komentāru, kā šāda vienādojuma reultāts - pensija - pēc aprakstīas shēmas mainot reizināmos un dalītāju polulisma virzienā, var sanākt tāda pati...
Klau, Tālavieti... Ja reiz Ķīnā gatavu džinsu pāra izmaksas EXW no rūpnīcas maksā 3.60 EUR/pāris, tad cik tādas ir jāpārdod veikalā, lai katra no vismaz 3-5 pārdevējām saņemtu godīgi uz rokas kaut vai grieķu minimālo - 620 EUR ar nomaksātiem nodokļiem mēnesī? Tad vēl padomā, ka jāapmaksā veikala īre, komunālie maksājumi, apsardze, inkasācija, grāmatvedība, reklāma, tā visa amortizācija, papildus izmaksas, ārpakalpojumi un tad arī peļņa nelietīgajam uzurpatoram - pasākuma finansētājam īpašniekam. Tad parēķini cik tiesi izmaksā tā džinsu apjoma transportēšana, muitošana uzglabāšana noliktavā, nodokļi, utt... Tad vēl pa burzmu ir brāķis, tad "jaunā kolekcija" ir novecojusi, jāpārdod z atlaidēm un tad pēc 3 gadiem uz vēl lielākām atlaidēm, lai dajebkādu naudu izceltu...
Cik cik džinsu pāri cik ilgā laika posmā jāpārdod? CIk, cik sanāca
Gribam taču lēti - un cik cenai jābūt tādiem džinsiem, pamatojoties uz tirgus ietilpību - proti - cik tādas mēnesi var nopirkt...?
============= realitāti zinu, gadiem dzīvojos pa Rietumiem... nu jau kopš 92. gada, kā sāku strādāt Vācijā. Veikali bankrotē ārprātā. Man pazīstamas pārdevējas vācu lupatu veikalā saņem 400 euro Basis, kas skaitās kā nepilna darba laika darbs. tālāk jau dari kā gribi, gribi ej šuj pa vakariem, auklā pa naktīm vai saņem nodokļu un sociālās atlaides no valsts. Vēl varu piemest- trīs gadu laikā no 2004. līdz 2007. gadam Vācija investēja
25% Krievijā, Ukrainā, Turcijā 24% Jaunajās ES valstīs, no kurām lauvas tiesu paņēma Polija un Čehija 23% Amerikā
Lieki piebilst, ka lielākās investīcijas aizgāja uz Ķīnu.
Vēl viens fakts- tikai 1/4 daļa VW auto ražota Vācijā.
Domā vācieši paši par šo ir sajūsmā? Domā, ka viņi nespļaudās kopš DDR viņiem uzkrāva uz skausta, pēc tam mēs. Rietumi vel joprojām maksā izlīdzināšanas fonda nodokli, kuru nupat taisās atcelt jeb jau atcēla šogad???
Tālavieti - tātad neatbildēji cik gabalā jāmaksā džinsu pārim, pie kāda pārdošanas apjoma mēnesī, lai pārdevējas - 3 gab saņemtu 620 EUR uz rokas pēc nodokļiem , un visi pārējie blakus izdevumi būtu nosegti. Uzmentot... ...ja nu vienīgi to uzurpatoru, kretīnu un stulbeni - uzņēmēju, kas to visu sadomājis saorganizēt, bet par to visu protams izvēlās neko nesaņemt...
Vēl viens fakts- tikai 1/4 daļa VW auto ražota Vācijā.
Ņemot vērā, ka volksvāģa mērķis ir:
The goal is to generate unit sales of more than 10 million vehicles a year; in particular, Volkswagen intends to capture an above-average share of growth in the major growth markets.
Bet major growth markets neatrodas ne tuvu Vācijai - tāpēc ir lōģiski daļu auto ražot Meksikā... Un nav izdevīgi būvēt 2 rūpnīcas mazāk pieprasītiem auto, tāpēc ir daži modeļi, kurus būvē tikai Meksikā. Utml.
The Group operates 119 (May 26, 2015) production plants in 20 European countries and a further 11 countries in the Americas, Asia and Africa. Every weekday, 592,586 employees worldwide produce nearly 41,000 vehicles, and work in vehicle-related services or other fields of business. The Volkswagen Group sells its vehicles in 153 countries.
- tas gan ir par visu grupu, kopā ar porši, seatu, skāni, MAN utml - bet doma skaidra.
palaidniex:Tālavieti - tātad neatbildēji cik gabalā jāmaksā džinsu pārim, pie kāda pārdošanas apjoma mēnesī, lai pārdevējas - 3 gab saņemtu 620 EUR uz rokas pēc nodokļiem , un visi pārējie blakus izdevumi būtu nosegti. Uzmentot... ...ja nu vienīgi to uzurpatoru, kretīnu un stulbeni - uzņēmēju, kas to visu sadomājis saorganizēt, bet par to visu protams izvēlās neko nesaņemt...
-----------
gribi atbildēt manā vietā, ja jau Tev tas tik svarīgi izrēķināt transporta/loģistikas izmaksas, nodokļus utt? Būšu ieinteresēts, līdz matemātiskai desmitdaļai nevajag, uzticēšos arī, ka esi veicis aprēķinus godīgi. Es domāju pavisam citu, ne par to, cik jāmaksā Ķīnā, bet gan par to, ka Vācijā bez darba sēž džinsu šuvējs. Es no laika gala negribu, lai ražotu ārpus Ekonomiskās savienības (ES), ja jau tāda ir izveidota.
Vēl viens fakts- tikai 1/4 daļa VW auto ražota Vācijā.
Ņemot vērā, ka volksvāģa mērķis ir:
The goal is to generate unit sales of more than 10 million vehicles a year; in particular, Volkswagen intends to capture an above-average share of growth in the major growth markets.
Bet major growth markets neatrodas ne tuvu Vācijai - tāpēc ir lōģiski daļu auto ražot Meksikā... Un nav izdevīgi būvēt 2 rūpnīcas mazāk pieprasītiem auto, tāpēc ir daži modeļi, kurus būvē tikai Meksikā. Utml.
The Group operates 119 (May 26, 2015) production plants in 20 European countries and a further 11 countries in the Americas, Asia and Africa. Every weekday, 592,586 employees worldwide produce nearly 41,000 vehicles, and work in vehicle-related services or other fields of business. The Volkswagen Group sells its vehicles in 153 countries.
- tas gan ir par visu grupu, kopā ar porši, seatu, skāni, MAN utml - bet doma skaidra.
-----------------------------
Un, gribi teikt, ka Meksika ir tā lielā noņēmēja? Nākas daudz redzēt kuģus, kuri speciāli būvēti automobiļu transportēšanai. Tikai ja runājam par auto ienākšanu kādas valsts tirgū, tad es atceros kā to darīja Polija. Viņi darīja visu, lai pirms sāktu kaut ko viņu zemē tirgot, būtu izveidota kāda ražotne.
Nē, Meksika nav. Un arī Eiropā tirgo Meksikā ražotus auto. Golf universāli iepriekšējās paaudzes toč. Meksika ir ļooooti izdevīgā punktā. Tas arī viss.
versatile:Nē, Meksika nav. Un arī Eiropā tirgo Meksikā ražotus auto. Golf universāli iepriekšējās paaudzes toč. Meksika ir ļooooti izdevīgā punktā. Tas arī viss.
----------- Meksika ir vienkārši tas pats kas Ķīna. Ja kas, 11ais burts fahrgestellnummurā liecina valsti, kurā tas ražots.
palaidniex:Tālavieti - tātad neatbildēji cik gabalā jāmaksā džinsu pārim, pie kāda pārdošanas apjoma mēnesī, lai pārdevējas - 3 gab saņemtu 620 EUR uz rokas pēc nodokļiem , un visi pārējie blakus izdevumi būtu nosegti. Uzmentot... ...ja nu vienīgi to uzurpatoru, kretīnu un stulbeni - uzņēmēju, kas to visu sadomājis saorganizēt, bet par to visu protams izvēlās neko nesaņemt...
-----------
gribi atbildēt manā vietā, ja jau Tev tas tik svarīgi izrēķināt transporta/loģistikas izmaksas, nodokļus utt? Būšu ieinteresēts, līdz matemātiskai desmitdaļai nevajag, uzticēšos arī, ka esi veicis aprēķinus godīgi. Es domāju pavisam citu, ne par to, cik jāmaksā Ķīnā, bet gan par to, ka Vācijā bez darba sēž džinsu šuvējs. Es no laika gala negribu, lai ražotu ārpus Ekonomiskās savienības (ES), ja jau tāda ir izveidota.
Un cik esi gatavs samaksāt par vācieša, ne ķīnieša šūtām džinsām EXW cenās? Ja ķīnieša 3.5 EUR/Gab rezultējoties pārāk dārgās mazumcenās? Domā Vācietis tās uzšūs par cienījamu algu kaut vai 8,5 EUR/pārī?