Tā kā atsakos no nikon sistēmas kā tādas, tad vienkārši nebūs arī vairāk stillu ko viņam pielikt... visādi citādi lielisks aparāts un darbojās ar visiem mūsdienu G stiklie. Varētu teikt, ka viens no mīļākajiem filminiekiem
Cafe_Racer:Tā kā atsakos no nikon sistēmas kā tādas, tad vienkārši nebūs arī vairāk stillu ko viņam pielikt... visādi citādi lielisks aparāts un darbojās ar visiem mūsdienu G stiklie. Varētu teikt, ka viens no mīļākajiem filminiekiem
Spamam - ebay domā (pabeigtie darījumi), ka 750 par D700 ir ļoti normāla cena, pat nedārga. Līdzīgi ar F100. Par EM gan pārdevējam tos 50 būtu jāpiemaksā jaunajam īpašniekam.
palaidniex:nu bet - vai tad tas neataino reālo pieprasījumu?
Vienmēr ir iespēja palaist preci uz eBreju, kur lielāks tirgus un attiecīgi daudzāk D700 pircēju. Diemžēl, ja parēķina nost visas komisijas, tad cipars pārdevējam uz rokas paliks stipri mazāks.
P.S. Tā jau kamera reāli laba. Ja man tagad nomirtu kāds no D300/D700 noteikti vietā ņemtu citu un tieši D700'o.
P.S. Latviešu slavenais jautājums kas tiek uzdots ar indīgu izteiksmi "a kapēc pārdod?"
Bija tā: www.fotoblog.lv... Uz jautājumu servisam "cik?" atbilde bija ~700~900 Ls Protams vietā tika paņemts cits mazlietots. Pagāja pāris gadi un radās doma, ka no tā nokautā objektīva varētu paņemt GMR datčiku 24-70 remontam, izjaucot izrādijās, ka nav tur iekšā nemaz tik liela žopa, ~1-1.5h laikā pašrocīgi sataisiju un saregulēju, rezultātā tagad ir divi, viens smukā skatā, otrs dauzītais funkciklē bez problēmā toties pilnīgi bez "товарного вида". Loģiski būtu vienu nopārdot, to smukāko par kuru var vairāk paprasīt
Ja tu 93.gadā, ar sapujušu BMW, pirkstus mētājot, esi iemaucis kādā eleptrijas stabā, abdauzījis galvu, zaudējis atmiņu un atceries tik 1980.gada ražojuma Kadetus, tad jā, to laiku Latvijā ievedamie šroti nebija normāli. Uz šodien ekspluatējamo Fordu, A6, Mazdu un pat dažu modeļu meršu fona Opeļi ir pat ļoti normāli.
Nikom EM (filminieks) ar battery grip'u - 40EUR, viss darbojās tā kā tam būtu jādarbojās. Labi piemērots tiem, kas vēlās filmu, bet nevēlās aizrauties ar manuālajiem režīmiem, jo aparātam ir Aperture priority režīms. Darbojas gan ar, gan bez baterijām.
D700 body ar jaunu gripu un 2 baterijām - 700EUR, ievests no Japānas, viss darbojās nevainojami.
24-70mm F/2.8G - 1000EUR, vienkārši viss ir labi
70-300mm F/4.5-5.6G VR2 - 275EUR, stiklam pat vēl ir garantija, kaste, papīri utt.
Pērkot visu Digitālo saimniecību vienkopus - 1850EUR un filminieku iedošu dāvanā
Pērkot D700+24-70 = 1600EUR
Tikai stikli, bez body = 1150EUR
D700+ 70-300 = 950EUR
Atkārtojot atbildi uz jautājumu - kāpēc pārdod? Tāpēc, ka mainu sistēmu. Tā kā somā vietu jau ir atradusi Leica, tad iespējama maiņa pret Leica tehniku - M8/M8-2, M6 kā arī pret Leica, Voigtlander, Zeiss M-mount stikliem
Schneider:Ja tu 93.gadā, ar sapujušu BMW, pirkstus mētājot, esi iemaucis kādā eleptrijas stabā, abdauzījis galvu, zaudējis atmiņu un atceries tik 1980.gada ražojuma Kadetus, tad jā, to laiku Latvijā ievedamie šroti nebija normāli. Uz šodien ekspluatējamo Fordu, A6, Mazdu un pat dažu modeļu meršu fona Opeļi ir pat ļoti normāli.
Darba kolēģis aizbrauca ar ģimeni uz Vāciju un Insigniai nolūza pusass(2012 gada autiņš),sievas brālim pie 120km/h Insigniā parādās vibrācija un mūsu opeļa pārstāvniecībā nevar tikt skaidrībā kas par lietu(2011 gada autiņš).Tāpēc arī secinājums-opelis ražo tādus pat mēslus kā agrāk tikai citā iepakojumā p.s. salīdzināt mazdu ,fordu utt ar opeli ir nekorekti. p.s.s. nesapratu sakuma tekstu par koku,pirkstiem,bmw.Laikam būsi biki jau ierāvis.
uldeens:Nu nezinu, pašam ir bijuši kādi 20 Opeļi, Astras, Zafiras un Vectras dažāda vecuma, no kuriem 2 ņēmu jaunus salonā un vairākus gadus braucu, nekādas dižās problēmas nevienam nebija, katrā ziņā ne vairāk kā citu marku mašīnām.
P.S. Čoms paņēma jauno X5 ar 30t noskrējienu un nostāvēja mēnesi BMW servisā, neviens nevarēja atrast vainu, kādēļ pielaist nevar! Pēc tam tā gudrā stūre sabojājās, vot tā!
Gudrā stūre... Tas izklausās pēc zirga, kurš pats domā, kurp iet, bet, ja sabīstās, tad grāvis ar nav šķērslis. Spēks ir vienkāršībā, godīgā, kā melnbaltā filma
Merši un būmeri plīst tāpat kā opeļi un citi paugeoti, tikai to saimnieki nestāsta visai pasaulei par savām ķibelēm un kamēr remontē savu "kruto vāģi" paņem sievas opeli un klusi brauc.
Jolan:Darba kolēģis aizbrauca ar ģimeni uz Vāciju un Insigniai nolūza pusass(2012 gada autiņš),sievas brālim pie 120km/h Insigniā parādās vibrācija un mūsu opeļa pārstāvniecībā nevar tikt skaidrībā kas par lietu(2011 gada autiņš).Tāpēc arī secinājums-opelis ražo tādus pat mēslus kā agrāk tikai citā iepakojumā p.s. salīdzināt mazdu ,fordu utt ar opeli ir nekorekti. p.s.s. nesapratu sakuma tekstu par koku,pirkstiem,bmw.Laikam būsi biki jau ierāvis.
Man pašam pa gadi 7-10 ir bijuši gan Corsa, gan Astra, nekādu problēmu, kādēļ man par mašīnas kvalitātes kritēriju būtu jāusskata kādu citu, tevis nosaukto, kurus Tas Kungs ir noštrāpējis, problēmas? p.s. Kādēļ? p.s.s. Sterotipi par mašīnām izveidojās tieši tajos laikos, kad letiņi iskāpa no zepera, iesēdās šrota bembī un uzreiz no dižo autoexpertu pozīcijas sāka vērtēt un kritizēt dažādas rietumvāģu markas. Us šodienu lielākā daļa no viņiem jau ir pieauguši, bet gadās arī tādi, kuri vēl šodien turpina adgremot to laiku jociņus par dažādam auto markām. Nu labi, ņemu apakaļ savus vārdus par galvas abdauzīšanu, galu galā kas man par daļu gar tavas atpalicības cēloni...
Scheider, cik Tev BMW ir bijuši.. Vai arī kārtējo reizi ir - braucis esmu tikai aizmugurē/redzējis stāvvietā, taču viedoklis ir. Pie kam, vienīgais pareizais
P.S. Opelis arī ir gana normāls braucamais. Tāpat kā Golfs vai Fords. Taču dibenam, nez kāpēc, labāk patīk BMW, MB vai Audi