forum.gif
Nikon D700 + 24-70 un...
Jauns tematsAtbildēt fotoblog.ninja forums / diskusijas / Nikon D700 + 24-70 un...
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. >
IerakstsAutors
Publicēts: 26.08.15 15:10
 citēt
BMW nav bijuši, bet es taču neesmu par to šeit isteicis nekādu viedokli, ne labu, ne sliktu. Ja palasītu uzmanīgāk, gan jau pamanītu, ka esmu isteicies tik par 90-tajiem gadiem raksturīgo vienu otru BMW īpašnieku, kuram visi pārējie braucamie skaitījās par lūžņiem. Bet tādus esmu saticis pietiekami.

Un neabgalvoju, ka Jolans ir tāds, bet tik viņš neskādēļ šodien raksta tādas muļķības, kuras bija izplatītas pirms 20 gadiem.
avatar
Publicēts: 26.08.15 19:42
 citēt
Muļķībām nav noilguma un tās nenoveco :grimace:

Taču fotolietas ir pieejamas un pēc vēlēšanās iegādājamas.
avatar
Publicēts: 26.08.15 22:13
 citēt
Salauzti autiņi visi ir bēdīgi. Nesalauzts BMW ir tā neko kaifa ģenerators. No tā aspekta kā klausa stūrei un kā pakaļa beņķī jūtas. Deviņdesmito otras puses opeļi diezgan labi turējās kopā un traki lēti bij pielabojami, bet nu ēēē... tā kā bumers jau nu stūrei neklausīja ne tuvu.
avatar
Publicēts: 27.08.15 12:30
 citēt
Jolan:
Schneider:Ja tu 93.gadā, ar sapujušu BMW, pirkstus mētājot, esi iemaucis kādā eleptrijas stabā, abdauzījis galvu, zaudējis atmiņu un atceries tik 1980.gada ražojuma Kadetus, tad jā, to laiku Latvijā ievedamie šroti nebija normāli.
Uz šodien ekspluatējamo Fordu, A6, Mazdu un pat dažu modeļu meršu fona Opeļi ir pat ļoti normāli. :grimace:


Darba kolēģis aizbrauca ar ģimeni uz Vāciju un Insigniai nolūza pusass(2012 gada autiņš),sievas brālim pie 120km/h Insigniā parādās vibrācija un mūsu opeļa pārstāvniecībā nevar tikt skaidrībā kas par lietu(2011 gada autiņš).Tāpēc arī secinājums-opelis ražo tādus pat mēslus kā agrāk tikai citā iepakojumā
p.s. salīdzināt mazdu ,fordu utt ar opeli ir nekorekti.
p.s.s. nesapratu sakuma tekstu par koku,pirkstiem,bmw.Laikam būsi biki jau ierāvis.


Pa lielam jaunās mašīnas visas ir lieli mēsli, izņēmums nav arī VW un Audi...nenormāli daudz rūpniecisku nepilnību, nemaz nerunājot par kuzava kvalitāti...auto resursi ir palikuši daudz, daudz mazāki, liekas ka ražotāji tos ražo lai tās ietu tikai garantijas laiku:D Vēl jau svarīgi priekš kādu tirgu auto ražots, es labāk izvēlētos divgadīgu auto Vācijā nekā pirktu jaunu te Latvijā. 2 gadus vecam auto nolūst pusas, tas jau vien ir rādītājs:exciting:
avatar
Publicēts: 27.08.15 14:22
 citēt
Nu, darbam bija 6 opeļi. Astras, 1.4 benzīna motors, ja nemaldos.
3 gab pa 3 gaiem bija noskrējušas virs 70k km, 3 - zem.
Nu tad lūk. Visām 3, kas bija noskrejušas vairāk, bija taisīts motora kapremonts - ne ta gredzeni virzuļos izdiluši, ne ta kas, bet nu kaut kas gana dārgs gan.
Atlikušajām 3 - vēl nebija. Garantija - 3 gadi, respektīvi, biegusies.

:)
avatar
Publicēts: 27.08.15 20:19
 citēt
ap 80 tk/km maina zobsiksnu, maina ūdenssūkni ... tas nav nekāds opeļu rādītājs.
avatar
Publicēts: 27.08.15 20:38
 citēt
talavietis:ap 80 tk/km maina zobsiksnu, maina ūdenssūkni ... tas nav nekāds opeļu rādītājs.



nu,nu ,nu .Parasti zobsiksna,ūdenssūknis utt mainās pie 120tk/km
avatar
Publicēts: 27.08.15 20:57 labots
 citēt
Jolan:
talavietis:ap 80 tk/km maina zobsiksnu, maina ūdenssūkni ... tas nav nekāds opeļu rādītājs.



nu,nu ,nu .Parasti zobsiksna,ūdenssūknis utt mainās pie 120tk/km


------------------
jā, jā... var mainīt arī pie 200 tkm, bet dažiem motoriem to maina jau pie 60 tkm.

''Jeder Hersteller gibt für jedes Modell ein Intervall zum Wechsel des Zahnriemens vor. Es kann also sein, dass bei einem Auto der Steuerriemen bereits nach 60.000 km und bei einem anderen Auto erst nach 120.000 km ein Wechsel des Zahnriemens erforderlich wird''
avatar
Publicēts: 27.08.15 21:17
 citēt
zobsiksnas intervālu katrs ražotājs nosaka savu, pirmreizējā maiņa var pat būt uz 160t a citiem jau pie 80t...tur tiek daudzi aspekti ņemti vērā...pēc pirmās maiņas jau jāņem vērā arī analogo rezerves daļu kvalitāti, domāju neviens serviss otrreizējai maiņai neuzņemsies dot 160t garantiju...kaut gan ar jāskatās kā kuram dzinējam, piem. 3.0tid opel(isuzu dzinējs) motoram servisā mierīgi liekam 150t zobenes intervālu jo piedzenas tikai augša...pēc 150t nobraukuma siksna izskatās kā jauna, bet tai pašā laikā jau kaut kādam T4 2.5d jau pie 80t siksna var būt kā skranda:face-grin:
avatar
Publicēts: 27.08.15 21:18
 citēt
baigais off topiks gan panesās, bet te jau tas normāli:bad_smile:
avatar
Publicēts: 27.08.15 21:54
 citēt
uldeens:Vecajiem 2,0 un 2,2 Opel dīzeļiem vispār ir ķēde, maiņa paredzēta tikai pie 300t, var braukt un braukt bēdu nezinot :face-kiss:


opel vecajiem motoriem vispār intervālu kā tādu nav noteicis ķēdei... expert visās lietās:face-kiss:
avatar
Publicēts: 27.08.15 22:17
 citēt
Skatos te ir divas nometnes - par Opel un pret Opel!

Ko teiksiet par KIA?
avatar
Publicēts: 27.08.15 22:48 labots
 citēt
uldeens:
Cafe_Racer:Skatos te ir divas nometnes - par Opel un pret Opel!

Ko teiksiet par KIA?

Kijas pārsvarā pa servisiem mēdz dzīvoties :face-grin:
Kiju īpašnieki pa dienu nesveicinās, jo sasveicinājušies jau no rīta servisā :face-grin:


uldeen pamato savu viedokli par KIA?...man servisā piemēram biežākie klienti ir Volvo, bet tā jau tagat tautas mašīna:D
Ja jau gribi izvēlēties korejieti un auto patīk tad tik uz priekšu, jaunie korejieši vispār ir tīri glīti, un vispār eiropā KIA tagat ir diezgan iecienīts auto;) p.s. gandrīz katram modelim ir savas nepilnības un remontēt dabūsi i kia i audi i opeli utt
avatar
Publicēts: 27.08.15 23:20
 citēt
uldeens:Beno! Kijas ir proporcionāli maz, ja kāds pērk, tad jaunas operatīvajā līzingā un remontē autorizētajos servisos, daudzas tur arī beidz savu dzīvi...:face-grin: Volvo pērk pārsvarā lietotas ar vairākas reizes atgrieztu odometru un tieši tā, tā ir tautas mašīna :face-wink:


Pagaidām maz, bet tici man, drīzumā KIA būs diezgan populārs auto, jo kā jau teicu tas ļoti strauji iekaro tirgu...a Volvo kopš to pārņēma Ford Motor, jau vairs nav Volvo:face-wink:
avatar
Publicēts: 30.08.15 22:08
 citēt
Tātad atjaunojot piedāvājumu:

Nikom EM (filminieks) ar battery grip'u - 40EUR, viss darbojās tā kā tam būtu jādarbojās. Labi piemērots tiem, kas vēlās filmu, bet nevēlās aizrauties ar manuālajiem režīmiem, jo aparātam ir Aperture priority režīms. Darbojas gan ar, gan bez baterijām.

D700 body ar jaunu gripu un 2 baterijām - 700EUR, ievests no Japānas, viss darbojās nevainojami.

24-70mm F/2.8G - 1000EUR, vienkārši viss ir labi

70-300mm F/4.5-5.6G VR2 - 275EUR, stiklam pat vēl ir garantija, kaste, papīri utt.

Pērkot visu Digitālo saimniecību vienkopus - 1850EUR un filminieku iedošu dāvanā :amazing:

Pērkot D700+24-70 = 1600EUR

Tikai stikli, bez body = 1150EUR

D700+ 70-300 = 950EUR
avatar
Publicēts: 30.08.15 22:40
 citēt
Da ko jūs te cepjaties kurš vairāk plīst!?
Plīst viņi visi gan audis, behs, opaaks, porš visi!!
Kvalitātē ir atšķirība un attiecīgi arī cenā!!
Gribat teikt, ka audi plist mazāk kā opelis, vai kāds cits auto?? dir*sana katram savas slimības kuras laika gaitā nāk ārā!
Par darba auto vispār cits stāsts, tie autiņi viennmēr "nojājas" ātrāk, ka par savu naudu pirktie.
plus katram ražotājam ir savi labie un sliktie dzinēji, ko protams būtu vēlams ņemt vērā izvēloties auto, sevišķi lietotu.
P.s Kijām nav nevainas tāpat kā quaqajiem, taču ja salidzināsiet kaut vai cenu ar bmw x3 vai tautas vw tiguan tad ir tomēr atsķirība, un tas nav tikai dēļ brenda jo nu ir tas quashai un kia plastmasīgāks par tiguāni un x3 attiecīgi cena cita, kas plist vairāk, kas to zin, atkarīgs no bracēja un pa kurieni brauc un plus protams katram autiņam savi niķi būs!!!
P.s.s sprast atšķirības starp dažādiem autiņiem var tikai braucot ar tiem vairāk par pārdesmit km un arī tas būs subjektīvi.
Īsāk sakot tā ir tā pati tēma, kas Canon vs Nikon vs Sony vs Pentax vs Leica vs utt.
P.s.s.s Esmu automehaniķis, starp citu viena no darba vietām bija opel oficiālasi dīleris :shame:
Nu jau sen esmu metis mieru šai nodarbei:face-grin:

Cafe_Racer veiksmi tirgošanā.:face-smile:
avatar
Jauns tematsAtbildēt
    Iet uz lapu
  1. <
  2. 1
  3. 2
  4. >

Mana info:

Forum saīsnes:

Meklēt
Kategorijas
Diskusijas

Šobrīd online (1):