MT9:Tika jau apspriests - var pirkt droši. http://www.fotoblog.lv/forum/discussion/122678/sslv-pardevejs/#Item_24
Šīs norādītās tēmas izklāstā nav minēts neviens garantijas gadījums. Es arī esmu nopircis no šī puiša 1 lietiņu, kura strādā bez problēmām, bet tēmas autoru, cik noprotu, taču interesē tieši garantijas remonta procedūras pieredze.
MT9:Tika jau apspriests - var pirkt droši. http://www.fotoblog.lv/forum/discussion/122678/sslv-pardevejs/#Item_24
Šīs norādītās tēmas izklāstā nav minēts neviens garantijas gadījums. Es arī esmu nopircis no šī puiša 1 lietiņu, kura strādā bez problēmām, bet tēmas autoru, cik noprotu, taču interesē tieši garantijas remonta procedūras pieredze.
Lasi uzmanīgāk. No viņa pirktais stikls tika nests uz Canon centru pieregulēšanai, kā arī viens fotoaparāts tika labots garantijas laikā. Abos gadījumos pakalpojumi tika veikti bez maksas.
Es no viņa iegādājos 6D. Pāris dienas pēc pirkšanas bija viena aizdomīga lieta, bet kad sazvanījos ar viņu, satikāmies otrreiz un viņš bija gatavs mainīt aparātu uzreiz pret citu (beigās gan sapratu, ka aparātā nav problēma un neko mainīt nevajadzēja).
Tā kā gluži tā, ka pēc pārdošanas "nosvīst", arī nav.
Garantijas talons gan tāds apšaubāms (talona kopija, kur ir virsū tikai datums, tel nr un epats, bez nekādiem citiem rekvizītiem).
aikaaika:
Šīs norādītās tēmas izklāstā nav minēts neviens garantijas gadījums. Es arī esmu nopircis no šī puiša 1 lietiņu, kura strādā bez problēmām, bet tēmas autoru, cik noprotu, taču interesē tieši garantijas remonta procedūras pieredze.
Lasi uzmanīgāk. No viņa pirktais stikls tika nests uz Canon centru pieregulēšanai, kā arī viens fotoaparāts tika labots garantijas laikā. Abos gadījumos pakalpojumi tika veikti bez maksas.
Justēšana nav remonts. Un par to ziepīti teikts tikai, ka pēc remonta salūza jau 2.reizi, bet nav teikts, kur tika veikts remonts. Jebkurā gadījumā Canon oficiāli dod tikai 1 gada garantiju, bet otro gadu apmaksā pārdevējs un tieši 2.gada pieredzi labprāt arī es uzklausītu.
MT9:
Lasi uzmanīgāk. No viņa pirktais stikls tika nests uz Canon centru pieregulēšanai, kā arī viens fotoaparāts tika labots garantijas laikā. Abos gadījumos pakalpojumi tika veikti bez maksas.
Justēšana nav remonts. Un par to ziepīti teikts tikai, ka pēc remonta salūza jau 2.reizi, bet nav teikts, kur tika veikts remonts. Jebkurā gadījumā Canon oficiāli dod tikai 1 gada garantiju, bet otro gadu apmaksā pārdevējs un tieši 2.gada pieredzi labprāt arī es uzklausītu.
Tu esi Kristc sekretēre? Varbūt viņam pietika ar šīm atbildēm. Un runājot par "ziepīti". Nedomāju, ka cilvēks būtu noklusējis par to, ka garantijas laikā nesa remontēt fotoaparātu, bet šim paprasīja samaksāt. Ar vārdu salikumu "garantijas remonts" es sapratu, ka saremontēja pa velti. Varbūt maldos, bet mani tas mazāk interesē kā tevi, tādēļ nepaslinko un uzraksti vēstuli privāti. Pašam ir nospīdējis, esmu pircis pie šī džeka gan stiklus, gan bodiju. Bet, ja jau nav neviena negatīva komentāra no pircēju puses (čalis šādi šansē entos gadus), tad tas jau nav slikti...
Un tu esi šamā psihologs, kurš prognozē kā kuram pietiek? Es jau nesaku, ka garantija nedarbojas un visiem pircējiem novēlu, lai tādas vajadzības arī nerastos, bet ja reiz pārdevējs tik sen un tik daudz reklamējas, tad varēja vienreiz arī pats te visu izskaidrot. Tajā lapiņā, ko viņš dod līdzi ir tikai tel.Nr un viss. Un ko tad, kad telefons neatbildēs?
aikaaika:Un tu esi šamā psihologs, kurš prognozē kā kuram pietiek? Es jau nesaku, ka garantija nedarbojas un visiem pircējiem novēlu, lai tādas vajadzības arī nerastos, bet ja reiz pārdevējs tik sen un tik daudz reklamējas, tad varēja vienreiz arī pats te visu izskaidrot. Tajā lapiņā, ko viņš dod līdzi ir tikai tel.Nr un viss. Un ko tad, kad telefons neatbildēs?
Uz šo jautājumu saprātīgam cilvēkam ir tikai 1 atbilde - pērc preci no oficiālā dīlera un ne...is prātu forumā! Sorry, nebija domāts aizvainot, bet, ja negribi riskēt, maksā ragā Cik noprotu, tad čalim ir paziņas Canon, tādēļ kamēr viņš ir sasniedzams, ar garantiju problēmu nav. Bet, ja šo notriec agresīvs mopēda "Gauja" vadītājs, ar garantiju var sanākt ziepes...
aikaaika:Un tu esi šamā psihologs, kurš prognozē kā kuram pietiek? Es jau nesaku, ka garantija nedarbojas un visiem pircējiem novēlu, lai tādas vajadzības arī nerastos, bet ja reiz pārdevējs tik sen un tik daudz reklamējas, tad varēja vienreiz arī pats te visu izskaidrot. Tajā lapiņā, ko viņš dod līdzi ir tikai tel.Nr un viss. Un ko tad, kad telefons neatbildēs?
Uz šo jautājumu saprātīgam cilvēkam ir tikai 1 atbilde - pērc preci no oficiālā dīlera un ne...is prātu forumā! Sorry, nebija domāts aizvainot, bet, ja negribi riskēt, maksā ragā Cik noprotu, tad čalim ir paziņas Canon, tādēļ kamēr viņš ir sasniedzams, ar garantiju problēmu nav. Bet, ja šo notriec agresīvs mopēda "Gauja" vadītājs, ar garantiju var sanākt ziepes...
Foruma sadaļa Diskusijas, kurā ir šī tēma, tieši priekš tā arī ir, lai diskutētu. Un varbūt kādam šī prāta .išana tomēr arī noder. Saprātīgam cilvēkam vienmēr ir izvēle - kam, par ko un cik maksāt. Un vai maksāt vispār. Uz šo brīdi, es, piemēram, kā fiziska persona apdomāju iegādāties Canon platleņķi 16-35 f4 IS un nokanstatēju, ka www.amazon.de... ar pievešanu pie mājas tas ir lētāks kā pie jebkura ss pārdevēja, ieskaitot šo www.ss.lv.... Domāju, ka nav vajadzības apšaubīt amazon internetveikala, kura gada apgrozījums ir lielāks par visu triju mūsu Baltijas valstu gada budžetiem kopā, oficiālumu vai atbildību par garantiju riskiem.
ar amazon.de ar nav tik skaisti kā pirmā brīdī šķiet, jo rēķinus viņi līdzi nedod, arī garantijas talonus ne. Viss kārtojas caur amazon.de Esmu 50% iepircies veiksmīgi un otrus 50% ne tik ļoti. Katrā ziņā aizsūtīt atpakaļ preci var bez problēmām 30 dienu laikā un tomēr- manā gadījumā tas ir naudas zaudējums, ja vien tas nav acīmredzams brāķis. Nupat nopirku lietotu, jeb atgrieztu preci, kuru it kā pircējs bija atgriezis, jo pārdomājis. Softs sačakarēts, garantijas tikai atkal pašas amazon.de. Ja atgriežu- zaudēju 8 ar pus euro. Ar lietotu vienmēr jārēķinās, ka būs stipri apbružāta. Vai nu servisā pa galdu nostrīķēta jeb iepriekšējais pircējs apgājies kā sivēns.
talavietis:ar amazon.de ar nav tik skaisti kā pirmā brīdī šķiet, jo rēķinus viņi līdzi nedod, arī garantijas talonus ne. Viss kārtojas caur amazon.de
Man ir cita pieredze - nupat pirktam objektīvam ir elektroniskais rēķins ar atbilstošu unikālo svītru kodu un kastītē līdzi arī oficiālā garantijas lapa A3 formātā uz plānā papīra 32 valodās, tajā skaitā arī latviski, kur norādīti arī ibs.canon.lv mājas lapa un viņu telefona Nr. +371 67204080.
talavietis:ar amazon.de ar nav tik skaisti kā pirmā brīdī šķiet, jo rēķinus viņi līdzi nedod, arī garantijas talonus ne. Viss kārtojas caur amazon.de
Man ir cita pieredze - nupat pirktam objektīvam ir elektroniskais rēķins ar atbilstošu unikālo svītru kodu un kastītē līdzi arī oficiālā garantijas lapa A3 formātā uz plānā papīra 32 valodās, tajā skaitā arī latviski, kur norādīti arī ibs.canon.lv mājas lapa un viņu telefona Nr. +371 67204080.
======
Tu pērc kā juridiska persona?
oi, piedošanu, rēķins man ir gan, kā pielikums mailam. Nebiju pamanījis pēdējam pirkumam.
Tomēr es ar iepērkos amazon.de, jo cena ir laba un iespēja atgriezt preci 30 dienu laikā, vienkārši tāpēc, ka pārdomāju vai nepatīk..
Nē, kā fiziska. Jā viņiem tur ir sadaļa "In welchen Fällen Kauf auf Rechnung nicht möglich ist" un konkrēti tajos gadījumos, kad amazonka tikai informatīvi apkalpo citus pārdevējus, tad garantija jāprasa no konkrētā pārdevēja - trešās personas.
Nē, kā fiziska. Jā viņiem tur ir sadaļa "In welchen Fällen Kauf auf Rechnung nicht möglich ist" un konkrēti tajos gadījumos, kad amazonka tikai informatīvi apkalpo citus pārdevējus, tad garantija jāprasa no konkrētā pārdevēja - trešās personas.
------------------ Kā Tev ar piegādes termiņiem? Man reti kad piegādā laikā (arī uz Vācijas adresi) un komiskākais, ka Vācijā tā staigā pilnīgi pretējos virzienos, kamēr nonāk uz austrumu ceļa, bet savukārt pārsteidza, ka no Ķelnes vakarā izveda, no rīta 8 os bija Varšavā, bet 10:30 jau Rīgā. Savukārt, Rīga piegādāja tikai pēc vairāk nekā diennakts un nokavēja express piegādes termiņu par diennakti.
talavietis: Kā Tev ar piegādes termiņiem? Man reti kad piegādā laikā (arī uz Vācijas adresi) un komiskākais, ka Vācijā tā staigā pilnīgi pretējos virzienos, kamēr nonāk uz austrumu ceļa, bet savukārt pārsteidza, ka no Ķelnes vakarā izveda, no rīta 8 os bija Varšavā, bet 10:30 jau Rīgā. Savukārt, Rīga piegādāja tikai pēc vairāk nekā diennakts un nokavēja express piegādes termiņu par diennakti.
Man atveda prognozētajā dienā. Ar DHL pastu. Piegādes cena tāda pati apmēram kā mūsu internetveikalos. Pati prece nāca no noliktavas UK, bet arī caur DE un PL. Tādi jau tie avio pasti ir, ka ceļu rēķina pēc lidmašīnu reisiem, bet nevis attāluma kilometros.
talavietis: Kā Tev ar piegādes termiņiem? Man reti kad piegādā laikā (arī uz Vācijas adresi) un komiskākais, ka Vācijā tā staigā pilnīgi pretējos virzienos, kamēr nonāk uz austrumu ceļa, bet savukārt pārsteidza, ka no Ķelnes vakarā izveda, no rīta 8 os bija Varšavā, bet 10:30 jau Rīgā. Savukārt, Rīga piegādāja tikai pēc vairāk nekā diennakts un nokavēja express piegādes termiņu par diennakti.
Man atveda prognozētajā dienā. Ar DHL pastu. Piegādes cena tāda pati apmēram kā mūsu internetveikalos. Pati prece nāca no noliktavas UK, bet arī caur DE un PL. Tādi jau tie avio pasti ir, ka ceļu rēķina pēc lidmašīnu reisiem, bet nevis attāluma kilometros.
============= nu avio tur tikai daļa no maršuta, pats esmu gana vadājis šādus sūtījumus. Ved no vienas loģistikas uz otru, reizēm dikti aplam, tikai tāpēc, ka tā izdomā loģists, ka tajā kravā tas būs izdevīgāk. Nereti meklē kurā noliktavas stūrī tā iemaisījusies. Arī aplam tiek aizvestas, kaut katra paka tiek skanēta pirms iekraušanas ežģu konteinerī vai iepakota uz paletes. Neesmu es dikti daudz pircies, tagad nedēļu atpakaļ saņēmu kādu 9. sūtījumu. Arī atpakaļ brāķus esmu sūtījis. Nepamet sajūta, ka tirgotājs bieži spēlē antiņu- nezinīti, lai tiktu no brāķa vaļā. Kaut gan, brāķu arī ir liels procents. Pēdējo pasūtīju Becker transit 70 LMU navigāciju, tad palasot atsauksmes, saprotu, ka nopirkt veiksmīgu jau ir laimes spēle. Godīgi sakot, cirvja darbs, galīgi debils izstrādājums, pat ķīnieši krutkas taisa labāk un pārdomātāk. Nesen aizsūtīju atpakaļ Canon 135L,jo vaina bija čipā. Tur atgrieza 100% visu summu atpakaļ, bez noņemšanas atpakaļceļam.
Kristc:Vai kāds pazīst/zin/ir pircis kautko no cilvēka, kas ievieto šos sludinājumus: www.ss.lv...
Vai tiešām ir garantija kā tiek rakstīts?
Nesen paņēmu no viņa D750, uz kastes bij rozā punktiņs, flare problēmu nebija. Garantijas talons gan pie viņa, man tik lapele ar viņa kontaktdatiem un kameras sērijas numuru un tas ka pirkts pie viņa. Bet tā kamera štimmē, viss ok.