Vai kāds zina kā latviešu valodā tulkot terminu - dye-transfer process? en.wikipedia.org...
"pictures are printed using the now rarely used and labour intensive dye-transfer process, which offers an unparalleled, intense colour quality and range, most famously used in American colour photography of the early 70s."
Diezin vai tāds būs, jo mūsu Pirtszinību savāktne aizņemta ar visādu zibmurgu, viedstulbību, mīzolu, smaceņu un dižpārdokļu sacerēšanu, leišiem tas ir zināms: www.zodynas2.lt...
dye transfer is not only promising a long lasting quality but more importantly gives a delicate color and allows you to have control over the print to a degree no other process does, while still being a photographic and not a retouching or cosmetic approach. I wanted to work with the dye transfer process be fore it is completely gone. It was curiosity, and then I found out how complex everything was and all of the subtleties there are. It was way more complicated than I thought, every print took about forty hours to make and months of preparation. Even every test print took forty hours. if you do an edition that means he works six weeks on just the edition, and that’s why we were working on this for five years, but no one ever asks how long a painter painted on a painting, so I hope it’s all worth it.
40 stundas lai izprintētu vienu attēlu? es nezinu,es gribētu saprast vairāk. Man jāraksta viena publikācija, tādēļ būtu nepieciešams korekti latviskots tulkojums. Laikam aprobežošos ar - īpašs krāsu pārnešanas process un iekavās oriģinālo nosaukumu.
Tu piefiksēji, ka viņš sākotnēji no papīra un kartona ar rokām izveido konkrēto interjeru vai ainavas, kuru pēc tam nofotografē? Fotografēšana bieži vien kalpo tikai kā līdzeklis, lai saglabātu un vēlāk demonstrētu viņa darbus. Tādā veidā viņš rekonstruē Austrumu Berlīnes Komunistiskā marionešu režīma slepenpolicijas "Stasi" mītni, Vitnijas Hjūstones pirmsnāves maltīti, Parīzes Pont de l’Alma tuneli, kur traģiskā autoavārijā gāja bojā princese Diāna, telpu, kur 1944.gadā notika neizdevušais Ādolfa Hitlera slepkavības mēģinājums utt. Viss viņa attēlos redzamais sastāv no papīra un kartona. Viņš skaitās viens no veiksmīgākajiem Vācijas laikmetīgajiem māksliniekiem. Tas ir konceptuālisms. Bet tas tā. Katram savs. Ja visi bildētu tikai saulrietus un puķes, pasaule būtu mežonīgi garlaicīga.
Nu viņš savās intervijās diezgan daudz mēģina aprakstīt savu vēlmi printēt šādā tehnikā. Turklāt to viņš dara tikai ar pēdējo projektu. Cilvēkam vienkārši patīk izaicinājumi, vēsture un sarežģītas, sen aizmirstas tehnikas, kuras visā pasaulē izmanto laikam tikai kādi 3 cilvēki.
Točna ņihuja nevar no tās spāņu valodas saprast…. pilnīgi…… ņihuja…...
Es teiktu, ka Pinatipija nebūs īstais procesa apzīmējums, jo tas pastāvēja krietni agrāk un tajā pašā wikipēdijā, tiek apgalvots, ka procesi ir dažādi: de.wikipedia.org...
Es sauktu par krāsu pārneses procesu un ja pareizi saprotu jaunkundzes problēmu, tad nav strīda par to vai process ir labāks salīdzinājumā ar mūsdienu krāsu printeri, bet gan, ka 70tajos, tas bija viskvalitatīvākais veids kā iegūt krāsainu attēlu.
Es sauktu par krāsu pārneses procesu un ja pareizi saprotu jaunkundzes problēmu, tad nav strīda par to vai process ir labāks salīdzinājumā ar mūsdienu krāsu printeri, bet gan, ka 70tajos, tas bija viskvalitatīvākais veids kā iegūt krāsainu attēlu.
Vēl līdz šim nav kvalitatīvāka krāsainā procesa par carbonprintu vai hidrotipiju ja labpatīkas.
ubagudebesis:Vai kāds zina kā latviešu valodā tulkot terminu - dye-transfer process? en.wikipedia.org...
"pictures are printed using the now rarely used and labour intensive dye-transfer process, which offers an unparalleled, intense colour quality and range, most famously used in American colour photography of the early 70s."
Var mēģināt saukt par krāsaino carbona druku, ..varbūt arī par hidrotipiju. Pirmais variants nav gluži precīzs, jo ar carbonprintu saprot parasti tikai melnās krāsas druku/pērnesi.
Es sauktu par krāsu pārneses procesu un ja pareizi saprotu jaunkundzes problēmu, tad nav strīda par to vai process ir labāks salīdzinājumā ar mūsdienu krāsu printeri, bet gan, ka 70tajos, tas bija viskvalitatīvākais veids kā iegūt krāsainu attēlu.
Vēl līdz šim nav kvalitatīvāka krāsainā procesa par carbonprintu vai hidrotipiju ja labpatīkas.
Pēc šī apraksta sanāk, ka ir dažādi dye-transfer procesi, tostarp: hidrotipija, pinatipija, technicolor un tad arī tas Kodaka process. Tā, ka tas viss ir līzīgs, bet nav viens un tas pats