priore:Konkrētais fuji pārāk elitārs. Vajag vēl otru, kuram ir kāds vidējs tele objektīvs virsū. Zinu no pieredzes, ka ar 35mm uz sava FF nekādi neiztieku, vajag otru ar 85mm vai vismaz 50mm portretiem un detaļām. Citādi sanāk ļoti vienveidīgas bildītes.
priore:Konkrētais fuji pārāk elitārs. Vajag vēl otru, kuram ir kāds vidējs tele objektīvs virsū. Zinu no pieredzes, ka ar 35mm uz sava FF nekādi neiztieku, vajag otru ar 85mm vai vismaz 50mm portretiem un detaļām. Citādi sanāk ļoti vienveidīgas bildītes.
priore:Konkrētais fuji pārāk elitārs. Vajag vēl otru, kuram ir kāds vidējs tele objektīvs virsū. Zinu no pieredzes, ka ar 35mm uz sava FF nekādi neiztieku, vajag otru ar 85mm vai vismaz 50mm portretiem un detaļām. Citādi sanāk ļoti vienveidīgas bildītes.
Visam var piekrist. Tomēr ir ļaudis kam vajag un kas pērk elitāras lietas, vienīgi tā īsti elitārs tas VAIRS nav, jo ir 5 gadus sens modelis. bet par taisnīgu cenu darījums noteikti notiks.
Paldies par info- patiešām nezināju, ka arī šādus brīnumus taisa (priekš cilvēkiem ar īpašām vajadzībām). Knipsētājs vulgaris (kā es) takš būtu nopircis vienu body ar 3 attiecīgiem stikliņiem.
TesMens:šitas tika novērtēts kā viens no neveiksmīgākajiem dizaina paraugiem tajā gadā. Tas Sigma aparātu komplekts. BET= man tā ideja patika, tik ir citas lietas pērkamas lauku sētā pirmkārt.
Esmu gan dzirdējis pilnīgi pretēju viedokli, ka šis ir ļoti novatorisks dizains.
Paldies par info- patiešām nezināju, ka arī šādus brīnumus taisa (priekš cilvēkiem ar īpašām vajadzībām). Knipsētājs vulgaris (kā es) takš būtu nopircis vienu body ar 3 attiecīgiem stikliņiem.
Ir cilvēki kuri pēŗk Ricoh GR, ir kas Fuji x100, ir kas Leicas, bet ir kas ilgu laiku pērk tik Sigmas DP un tagad, Quattro. Protams, Latvijā Sigmas fanu gandrīz nav, jo šiem aparātiem pārāk daudz manuālo uzstādījumu, un paketa apstrāda jpgos ir gauži nepatīkama lieta. Bet tā jau Latvijas un nevis Sigmas bēda.
Paldies par info- patiešām nezināju, ka arī šādus brīnumus taisa (priekš cilvēkiem ar īpašām vajadzībām). Knipsētājs vulgaris (kā es) takš būtu nopircis vienu body ar 3 attiecīgiem stikliņiem.
[/url] Friidis:
Esmu gan dzirdējis pilnīgi pretēju viedokli, ka šis ir ļoti novatorisks dizains.
man jau nav iebildumu pret Sigmu un arī tiem kvatro. Būtu tik naudas vairāk. laika ziemas vakaros man te ir atliku likām, varētu no tiem RAW izspiest pēdējo pilīti. Esmu radis staigāt ar diviem aparātiem un trim objektīviem jebkurā gadījumā. Bet naudiņa jāieliek visādos motoris un riepās, sūkņos un vados. Tā nui ņemos ar telefonu un Canon amatieru kamerām. Galu galā, bildes pašam patīk. Esmu pašapmierināts.
Man Sigma nemaksā par reklāmu. Bet domāju, ka ar 28mm un 80mm ekvivalentiem cilvēkam pietiek 90% gadījumu, un nav jāpērk divas kameras un trīs lieli objektīvi. Taču ja cilvēks strādā studijā, tad pilnīgi pietiek ar 50 un 80mm ekvivalentiem,
Foveona ideja ir laba, pie tās paklusām strādā daudzi ražotāji, tomēr pagaidām šajā salīdzinājumā DPreview to neiesaka. www.dpreview.com... Par šo Sigmu: What we like:
Lossless, 14-bit Raw images with rich tones, gradation and texture at low ISOs High performance, well-corrected lens options on each Quattro body Something different amidst traditional designs on the market
What we don't:
Unconventional ergonomics won't appeal to everyone Woeful (and mandatory) Raw processing software Rudimentary AF Poor high ISO image quality No video Galvenais, ko parasti par viņu dzird - jūtība zema.
Es redzu vietu fiksfokāļa kompaktkamerai. Viss, kā parasti, atkarīgs no operatora - vai šāds darbarīks veicina materiāla iegūšanu. Citiem vārdiem sakot - katram pašam jādomā, kā šāds aparāts iekļaujas viņa vai viņas darba procesā. Es, protams, sevi par lielu meistaru šajā jomā neuzskatu, bet ik pa laikam man ir paticis padzīvot ar vienu fiksētā garuma stiklu. Tas parasti ir mani disciplinējis un vieglāk ļāvis ieraudzīt kadru, pirms vēl kamera pie acs. Ar zūmu man bijis drusku komplicētāk - tur visu diapazonu jātur galvā, skatu atrodi un tad vēl pagrozi, kā smukāk un dažreiz nosebojies. Ar vienu fiksēto objektīvu dzelži vairāk stūrē mani, nevis es viņus. Reizēm tas ir novedis pie labiem kadriem, citreiz spļaudies, ka kaut draņķa 18-55 nav klāt.
Plus vēl tas aparātiņš mazs. Tāds drīzāk būs līdzi paņēmies, ja nu kāds pēkšņs kadrs parādās.
Protams, ka mani prātuļojumi visticamāk šauj garām vairumam profesionālo meistaru. It īpaši vēl, ja tie studijā var uzbūvēt paši savu kadru un tiem laiks visu sagrozīt, kā labāk.
Citagaisma: Taču ja cilvēks strādā studijā, tad pilnīgi pietiek ar 50 un 80mm ekvivalentiem,
Tu par studiju sauc kaktu kur bildē feisus dokumentiem?
Domāju, ka lai bildētu labus portretus pilnīgi pietiek pat ar vienu objektīvu. Vismaz kādus simts gadus tā bija, un bildes kā minimums sanāca ne slktakas kā mūsdienās. ..protams agrāk aiz objektīva parasti stāvēja aroda meistars vai mākslinieks, bet tas jau netraucē arī Tev kļūt par meistaru vai mākslinieku un bildēt ar vienu objektīvu.;-) ..nu cik var ņemties ar tiem dzelžiem reklāmā.)) Tad gan pat ar vienu kameru nepietiks...
GunarsII:Foveona ideja ir laba, pie tās paklusām strādā daudzi ražotāji, tomēr pagaidām šajā salīdzinājumā DPreview to neiesaka. www.dpreview.com... Par šo Sigmu: What we like:
Lossless, 14-bit Raw images with rich tones, gradation and texture at low ISOs High performance, well-corrected lens options on each Quattro body Something different amidst traditional designs on the market
What we don't:
Unconventional ergonomics won't appeal to everyone Woeful (and mandatory) Raw processing software Rudimentary AF Poor high ISO image quality No video Galvenais, ko parasti par viņu dzird - jūtība zema.
Vispār jau Sigmas ir šauri specializēts verķis, kas manuprāt piemērots vai nu studijai vai krāsainiem saulrietiem, saullektiem un citām puķītēm, cilvēkiem kuriem patīk kramēties ar katru nobildēto bildi. Vēl Sigma, bet spogulenes ir labs priekš infras, jo viegli maināms filtrs prms matricas uz IR. ..un tieši tamdēļ man tā arī ir. Un kā speciāls produkts tā arī ir jāvērtē, bet tas dprevievs ir orientēts uz masu patērētāju, attiecīgi tur cilvēki un "sksperti" izsaka sav viedokli. ..un visos šais gadījumos ISO jūtības zemums ir pluss un nevis mīnus. Citādi jau sāk ražot kameras, kurām priekšā liek ND filtrus, jo ISO jau zemākus navar pataisīt.
Unconventional ergonomics won't appeal to everyone Woeful (and mandatory) Raw processing software Rudimentary AF Poor high ISO image quality No video Galvenais, ko parasti par viņu dzird - jūtība zema.
Zini ar ko mani uzrunāja Ricoh GR? Ar to, ka tam garakais ekspoozīcijas laiks ir 300 sekundes. ..un domāju, ka tiem, kam interesē šādas ekspozīcijas /bez bulba/ augsta ISO jūtība ir gauži vienaldzīga.
Heh, šo ar burku noteikti vieglāk noķert, kā ar šaibu! Bet nu - ja man ir kādreiz vajadzība iemūžināt kaut ko, kas ietekmē manu peļņu, tad drīzāk uzticēšos burkai un nolīgtam vīram aiz tās. Bija tak man arī laiks, kad savam priekam purvus bridu ar 8kg somā, tagad esmu sapratis, ka foršākas bildes sanāk, ja grabažu vietā paņem garākus guminijniekus! Kas interesanti - ja kādreiz gribēsies kādu ģeķību sabildēt, tad cilvīši no tāda maza knapsieriņa mazāk baidās, kā no liela melna kluča!
Tās canon pankūciņas (ja skatās atsevišķi no tā eos kluča) ok - būtu foršas ar mazu kameriņu + ja nebūtu tumšas, tad vēl vairāk būtu ok ar mazu kameriņu.
kas tam canon ir - taču taisa cilvēki pankūciņas asas jau no atvērtacauruma:
Reportāžai tieši otrādi. Tev pie atvērtas fragmas ir iespēja dabūt vairāk fokusā, jo DOF ir dziļāks atbilstoši crop faktoram. Fuji gadījumā pie atvērtas fragmas iz f2 tu iegūsti dof kā f3, taču gaismas daudzumu no F2, tātad mazāks iso vai ātrāks slēdzis, atkarībā kas savarīgāk. Kāzās ideāl uz dejugrīdas darbojās.
Cafe_Racer:Tā kā garais stikls ir savajadzējies nikonam, tad iemanīšu x100 pret nikona 70-200 vai 80-200 f/2.8 stiklu. Ar manu piemanksu.
Vecīt iedomājies cik nenormāli attālam no fotogrāfijas jābūt cilvēkam, lai nopirktu ko tik dīvainu kā fuji x100 ??? Es saprotu, ka vari piedāvāt mainīt pret ziemas riepām, pret bērnu ratiņiem, vešmašīnu... nu dajebko kas būtu cilvēkam kas nevella nerubī... - bet 70-200 nikkors nu kā tā nebūt ne sliktā burka varētu būt cilvēka īpašumā kuram var iesmērēt šo ārprātā overpricēto ziepi?
Man arī ilgi nepieleca, kas rakstīts (kamēr kāds neapstiprināja, ka sapratis stingri līdzīgi), jo, nunekādi nespēju noticēt, ka kādam ir rokās 70-200 2.8 stikls un vienlaicīgi no laba prāta varētu meklēt/izskatītu iespēju to iemainīt pret šo konkrēto ziepi... Tā vietā, lai to stiklu vienkārši pārdotu par adekvātu ciparu un nopirktu dajebkuru vajadzīgo/iepatikušos lietu/ziepi...
palaidniex: jo, nunekādi nespēju noticēt, ka kādam ir rokās 70-200 2.8 stikls un vienlaicīgi no laba prāta varētu meklēt/izskatītu iespēju to iemainīt pret šo konkrēto ziepi...
Nē kāpēc nē - ja man būtu 70-200, tad mēģinātu viņu pārdot vai iemainīt ar piemaksu uz dajebkuru pusi (bildes kuras pārdodu prasa pievērtu fragmu savukārt fīlingam labāk patīk 135mm f2 ) - bet vecā, sešgadīgā x100 ciparnīca kura jau 1x atgriezta pie dzīvības UK servisā... nu cik viņa maksā.. 300e hipsterim kurš pilnīgi neko nerubī un pērk korpusa izskatu vai max 150e jēdzošam cilvēkam paspēlēties (un viņš tos 150e nožēlos) - tātad ja viņam ir lietots, nenobeigts 70-200 VR2, tad kafijasgonšķikam jāpiemaksā 1200-1400e - un neticu, ka kāds 70-200 īpašnieks uz to parakstītos jo ir lērums jaunāku lētu kameru kuras dāvināt meiteinei + tās darbojas daudz labāk.