Maris:Ja Tev ir FA 1,4 versija tad pilnīgi nekādas jēgas no FA 1,7.
Nu, pēc testiem tā 1.7 versija esot labāka. www.pentaxforums.com... Bet nu es šodien filmu ēras stiklus nepirktu. Tomēr jaunajiem labāki pārklājumi, cita izšķirtspēja u.c.
1. 50/1,4 arī ir filmu ēras. 2. Man ir 2 gabali filmu ēras fiksi - nekādu pretenziju. Ar FA 28/2,8 vispār var bildēt pret sauli dajepkādos leņķos, nav ne mazāko zaķu pazīmju, nevaru pat iedomāties, ko tur var gribēt no citāda pārklājuma.
Maris:Ja Tev ir FA 1,4 versija tad pilnīgi nekādas jēgas no FA 1,7.
Nu, pēc testiem tā 1.7 versija esot labāka. www.pentaxforums.com... Bet nu es šodien filmu ēras stiklus nepirktu. Tomēr jaunajiem labāki pārklājumi, cita izšķirtspēja u.c.
Nu tajā lapā tie testi ar īstie... "labums" 1,7 šādos "testos" rodas no tā, ka pie pilnīgi atvērtas fragmas ir nedaudz labāka izšķirtspēja un nedaudz mazākas aberācijas (ja pieliktu blakus kādu macrofixu ko nevar atvērt vairāk kā f4 - tas būtu vēl nesalīdzināmi "labāks") - piegriežot līdz f2,8 jau viss ir par labu f1,4.
Tas ir normāli viena laika optikai - jo tumšāka jo labāka izšķirtspēja un mazākas aberācijas pie pilnīgi vaļā fragmas (to fragmu vnk nevar atvērt tik cik gaišākiem).
Savukārt 1,4 versijai ir krietni glītāks nefoķis un gaišāka situācija skatumeklētājā - ar 1,4 stiklu var dabūt tādu pašu bildi ka ar 1,7 (japiegriež to līdz 1,7) - bet ar 1,7 gan nevar 1,4 bildu dabūt.
Varbūt mēģināt Jebajā nosolīt? www.ebay.de... Tik nesaprotu, kam tāds kropam vajadzīks...
MaurI: ...bet nu....ja nav ar ko salīdzināt....
Bet, ja tik salīdzināšanai, sakontaktējies ar Vylcans šeit pat, viņam ir F 50/1,7. Optiski vienāds ar FA, ačķirība tik tajā, ka F dod parametrus, kuri ieprogrammēti čipā, bet FA iekšā ir procesors, kurš tos ģenerē.
Schneider:Varbūt mēģināt Jebajā nosolīt? www.ebay.de... Tik nesaprotu, kam tāds kropam vajadzīks...
MaurI: ...bet nu....ja nav ar ko salīdzināt....
Bet, ja tik salīdzināšanai, sakontaktējies ar Vylcans šeit pat, viņam ir F 50/1,7. Optiski vienāds ar FA, ačķirība tik tajā, ka F dod parametrus, kuri ieprogrammēti čipā, bet FA iekšā ir procesors, kurš tos ģenerē.
Tavā saitē ir tas ārprāts - pelēkais F ne FA - tāds jocīgs plastika veidojums kas trobelē līdzīgi canon 1,8/50mm plastmasniekam.
Bet lēcas ir no stikla un, ja cilvēkam tas domāts bildēšanai, nevis baudas gūšanai no korpusa čamdīšanas un materiālu izvērtēšanas, tad derēs arī tāds.
Schneider:Bet lēcas ir no stikla un, ja cilvēkam tas domāts bildēšanai, nevis baudas gūšanai no korpusa čamdīšanas un materiālu izvērtēšanas, tad derēs arī tāds.
nuja. ja piegriežam ciet uz f5,6 tad ir kā Muzikantam kuram visi objektīvi ir labi.
Es jau pirms Jaunā gada apņēmos, ka metīšu mieru holivāram 1,2 vs 5,6, bet Mārim miera nav - Balalaika izdzēsās, arhitektūras foto topiks apstājās, nav ar ko paecēties.
Da labi.... pierunājāt.... Ebayā ir (sameklēju) - pa ~300 eirām var dabūt no fričiem, bet nu naher... Tad jau labāk paņemt jaunu HD Pentax-DA 35mm F2.8 Macro Limited.
Edit.... Vai arī kādu sigmas "ART"sy obdžektīvu...
Godīgi sakot - pietrūkst "Normālā" objektīva ekvivalents uz cropa.
MaurI:Da labi.... pierunājāt.... Ebayā ir (sameklēju) - pa ~300 eirām var dabūt no fričiem, bet nu naher... Tad jau labāk paņemt jaunu HD Pentax-DA 35mm F2.8 Macro Limited.
Edit.... Vai arī kādu sigmas "ART"sy obdžektīvu...
Godīgi sakot - pietrūkst "Normālā" objektīva ekvivalents uz cropa.
+1 Starp citu es arī domāju, par to 35mm limited. Bet vēl stiprāk domāju par 35mm f2.4 un bez limited. Atsauksmes saka ka esot "cīši lobs" lai arī plastmasīgs. Māris noteikti pieminētu arī labāku f ciparu 2.4 vs 2.8, bet galvenais, ka viņš ir vairāk nekā 5 reizes lētāks par to limitedu.
Update... Tā kā daži te iefanoja par 35 mm limitedu...
Tiku pie 35mm limited macro.... Vai nu ainas nav pagaidām tādas kā vajag (hmurnijs viss) vai kas...bet es nespēju viņu slavēt...
1) Konstrukcija metāla - viss ok...gredzens grozās labi, quick shifts strādā labi. 2) Ciest nevaru, ka mūsdienu obdžektīviem var aizgriezt fokusu aiz bezgalības - Tā vienkārši ir laža...Šitam arī var aizfokusēties drusku aiz infinity, kas nav forši. 3) Citur ar tas figurē atsauksmēs...Nezinu vai tas ir HD coatinga nopelns, bet bildes iznāk zilganīgas, protams, es sačkoju un izmantoju auto WB, bet zilganīgā nokrāsa ir manāma, tāpat arī jāgriež augšā saturation...krāsas pablāvas ar defaultajiem "Normal" iestatījumiem.. 4) Nemaz ar TIK ass viņš nav.... 5) Jau pie vakara saules gaismas, ir grūtības autofokusēties - gana bieži netrāpa.. 6) Kā jau skrūvgriezim...skaļš
Kopumā...laiks rādīs, varbūt iemīlēšu... Jūsu vietā, šobrīd es nesteigtos tādu gādāt....
MaurI:Update... Tā kā daži te iefanoja par 35 mm limitedu...
Tiku pie 35mm limited macro.... Vai nu ainas nav pagaidām tādas kā vajag (hmurnijs viss) vai kas...bet es nespēju viņu slavēt...
1) Konstrukcija metāla - viss ok...gredzens grozās labi, quick shifts strādā labi. 2) Ciest nevaru, ka mūsdienu obdžektīviem var aizgriezt fokusu aiz bezgalības - Tā vienkārši ir laža...Šitam arī var aizfokusēties drusku aiz infinity, kas nav forši. 3) Citur ar tas figurē atsauksmēs...Nezinu vai tas ir HD coatinga nopelns, bet bildes iznāk zilganīgas, protams, es sačkoju un izmantoju auto WB, bet zilganīgā nokrāsa ir manāma, tāpat arī jāgriež augšā saturation...krāsas pablāvas ar defaultajiem "Normal" iestatījumiem.. 4) Nemaz ar TIK ass viņš nav.... 5) Jau pie vakara saules gaismas, ir grūtības autofokusēties - gana bieži netrāpa.. 6) Kā jau skrūvgriezim...skaļš
Kopumā...laiks rādīs, varbūt iemīlēšu... Jūsu vietā, šobrīd es nesteigtos tādu gādāt....
3) Pacients nav pretīgi dzelteno sigmu lietotājs? Pēc pierašanas pie dzeltenām sigmām, iespējams normāls tonis šķiet depresīvi zils.
Neesmu es pretīgi dzelteno sigmu lietotājs....Man ir tikai viena sigma - 105 macro - un tas ir ekselents obdžektīvs, ja neskaita, ka arī var aizfokusēties aizbezgalības. Uztaisiju vēl vienu testu...bildējot pasākumu ar to Pentaxi (aļa Tokina)...sāk patikt jau labāk...Bet zilganums tur tomēr ir...
Aiz bezgalības, manuprāt fokusējas visi autofokusa objektīvi.
Bet ja par fokusēšanās ātrumu - tas 35/2.8 tak ir makro stikls, un tiem ir gari fokusa gredzena gājieni. Lai ātri un precīzi fokusētos, vajadzēja ņemt to 35/2.4