vēl no manis tāds pienesums- tie, kuri grib uz android smartfona vai planšetes bezmaksas navigāciju, garmin`piedāvā nopirktā brenda Navigon aplikāciju. www.amazon.de...
talavietis:vēl no manis tāds pienesums- tie, kuri grib uz android smartfona vai planšetes bezmaksas navigāciju, garmin`piedāvā nopirktā brenda Navigon aplikāciju.
You are not eligible to purchase this app due to geographical restrictions.
wily2:"HERE" arī nav slikta, bezmaksas un darbojas offline, kas nav mazsvarīgi ārpusLatvijas izbraucienos.
Es telefonā tikai HERE lietoju. Viss par velti un regulāri atjaunojošās offline kartes. Ne par velti HERE ir iekš BMW, Mercedes un citu brendu auto. Ja nemaldos, Nokia nesen HERE pārdeva apvienībai, kurā apvienojušies vācu autoražotāji.
wily2:"HERE" arī nav slikta, bezmaksas un darbojas offline, kas nav mazsvarīgi ārpusLatvijas izbraucienos.
Es telefonā tikai HERE lietoju. Viss par velti un regulāri atjaunojošās offline kartes. Ne par velti HERE ir iekš BMW, Mercedes un citu brendu auto. Ja nemaldos, Nokia nesen HERE pārdeva apvienībai, kurā apvienojušies vācu autoražotāji.
----------------
Nu jā, es piedāvāju kaut ko no prof navigāciju plauktiņa. tādu bezmaksnieču jau netrūkst, gan sygic, gan visādi citi. Jā, pa lielam jau viņas visas labas vieglajiem, ja kartes konkrētā valstī sazīmētas. tik kāpēc ir navigācijas programmas par naudu un ir bezmaksas un ar ko tās atšķiras? profiem citas attiecības ar navigācijām
Bet tas pats garmins kartes un trafika informāciju pērk no here. Arī daudzi citi. Here ir tas, kas pirms tam bija Nokia maps/Ovi maps, un pirms 2008. gada, kad to nopirka Nokia - tas bija Navteq - viena no lielākajām kartogrāfijas, stiksmes informācijas apstrādes un navigācijas pakalpojumu kompānijām pasaulē.
Here nav gluži tas pats, kas pārējie navigācijas pakalpojumu sniedzēji. Turklāt Here telefonos/planšetēs ir pilns komplekts par velti - balss navigācija, maršrutu pārrēķināšana, alternatīvi maršruti, ziņošana par ātruma pārsniegumiem, visāda veida ceļu (maksas ceļi, prāmji, grants ceļi utt) iekļaušana, neiekļaušana, navigācja ar sabiedrisko satiksmi, korķi, gājēju navigācija, ielādējamas offline izmantojamas kartes (visa pasaule), apkārt esošās kafejnīcas, restorāni, veikali u.c. iestādījumi, utt. Turklāts var uztaisīt kontu internetā, un tad var arī maršutus mājās pie kompja izplānot.
Ne jau par velti Here izmanto nu jau laikam ka tik ne lielākā daļa auto ražotāju, Eiropā un Ziemeļamerikā Here kartes esot katrās 4 no 5 automašīnām ar iebūvēto navigāciju, t.i., 80%. Kā arī Here kartes un citu info izmanto visādas organizācijas un dienesti pasaulē, t.sk., citi uzņēmumi, kas piedāvā navigācijas pakalpojumus. Tiem visiem gan izmantošana tiek licencēta, un no tiem tad Here arī pelna.
Nejauc pamata karšu izstrādātāju ar navigācijas programmu un dzelžu ražotājiem. Here ir pārņēmis vienu no lielākiem karšu izstrādātājiem Navteq, bet programma un kartes ir 2 dažādas lietas. HERE Navteq kartes man ir uz visām profi navigācijām, gan uz truck garmin, gan uz truck becker,gan uz IGO Primo, gan uz navigon. Otrs agrāk bija gana populārs Atlas, bet pēdējā laikā ir tendence lielajiem paņemt mazos uzņēmumus. Ir 3 populārākie navigāciju izstrādātāji- TomTom, Becker, Garmin un vēl virkne Igo, Navigon, Falk utt Tie ir tie, kuri rada programmu, ražo un iebūvē dzelžos. Konkrētā navigon ir tikai programma, kura tāpat darbojas uz Here izstrādātām kartēm.
Kuras programmas ir pamatā visās automašīnās, grūti pateikt, jo zinu, ka daudzos MB ir tieši Becker navigācijas.
Jādala ir 3 blokos - karšu un citas info apkopošana (trafis, restorāni utt), otrs - programmatūra, un trešais - dzelži. Piemēram, Here strādā pirmajās divās jomās, tomtoms strādā visās trijās, garmins pamatā otrajā un trešajā, utt. Globālie karšu veidotāji vispār faktiski ir 3 - Here, tomtoms un gūglis. Programmu ražotāji ir minētie trīs plus vēl ļoti daudzi, nu un tad vēl ir daži dzelžu ražotāji. Dzelži nu jau vairs tiek faktiski ražoti tikai pro vajadzībām - iebūvēšanai auto, kuģos utt, tad visādi specializētie kalnā kāpējiem, zvejniekiem utt. Pārējais viss notiek planšetēs un telefonos bez speciālu dzelžu nepieciešamības.
Bet sākām mēs ar Here - un viņi tirgo gan kartes citiem programmu un dzelžu ražotājiem, gan tirgo arī kartes kopā ar programmatūru.
bet es ieliku linku (kurš gan beidzies jau) uz bezmaksas navigācijas programmu, kura domāta vairāk profiem un tā maksāja pāri par 100 euro un ar tām pašām here / navteq kartēm un bezmaksas atjauninājumiem. Šos restorānus, stāvvietas mēdz dēvēt par POI
Man navigācijas ir ikdiena, no rīta līdz vakaram jau vairāku gadu garumā, jo to vien daru kā braucu.