Laikam jau jāsāk ar to, ka 4. golfam ir vismaz pacmit dažādu motoru variantu- domāju, ka remonta izmaksas atšķirsies būtiski- vai nu kāds 1,4 mazmotorītis, jebšu lielais V6...
Ar 1,6 tilpumu ir 4 dažādi motora varianti. Aizbrauc uz Sprindžiem pie Veiguļa vai uzzvani, tur tev visu pateiks. Fui, kādu briesmīga bilde , liec labāk apakaļ to no leļļu muzeja!
KolsDee:Vai esi ilgi braukusi bez dzeses šķidruma, ka jāmaina galvu? Atceros pirmā golfa laikus, kad laiku pa laikam bija jāmaina galvas blīve, un,ja iztecēja par daudz ūdens, nācās pārslīpēt pašu galvas virsmu, bet tā, ka pilnībā galva jāmaina, gan neatceros. Un 4. golfa motors, principā, varētu būt labāks par pirmo golfu.
Nu vot, ko tās raganas var saprast par dzeses šķidruma. Un mašīna ar pagadījusies pagalam kaprīza, ta lec ta nelec. A servisos ka tik naudu noplēst no nabaga stulbās raganas.
Schneider:Ar 1,6 tilpumu ir 4 dažādi motora varianti. Aizbrauc uz Sprindžiem pie Veiguļa vai uzzvani, tur tev visu pateiks. Fui, kādu briesmīga bilde , liec labāk apakaļ to no leļļu muzeja!
Schneider, a Tev Sprindžos ko salabo arī? Man, kad nerādīja temperatūras datčiks, atsūtīja "elektriķi" tjipa, šis- onkulītis stipri gados- atnāca, ar uzgriežņa atslēgu paklapēja pa datčika stiklu, tad atskrūvēja, skrūve iekrita kautkur auto dziļumā un pateica, ka neko nevar darīt.
Man ir salabojuši visu, tik tāda īpatnība, ka visu laiku jāstaigā līdzi meistaram, citādi tur ir mode actāt iesākto un aizvilkties pie kāda koriša, kurš pasaka, ka vajag steidzīgāk. Vēl variants - Salenieku serviss Liepājas ielā. Jā, elektriķis labāk būs Štatoilā Gundars.
Schneider:Man ir salabojuši visu, tik tāda īpatnība, ka visu laiku jāstaigā līdzi meistaram, citādi tur ir mode actāt iesākto un aizvilkties pie kāda koriša, kurš pasaka, ka vajag steidzīgāk. Vēl variants - Salenieku serviss Liepājas ielā. Jā, elektriķis labāk būs Štatoilā Gundars.
Pareizi - šeit ir labākā vieta, kur runāt par auto lietām, bet informāciju par foto gan pameklē [url=www.vwgolfklubs.lv]www.vwgolfklubs.lv[/url] forumā.
galvas maiņa saistās ar dažādu detaļu nomaiņu donora galvā, galvas slīpēšanu, jaunu blīvju uzlikšanu, eļļas, filtra, dzeses šķidruma maiņu. Tam ir jēga, ja pārējais motora stāvoklis ir normāls. Cita motora ielikšana arī saistās ar izdevumiem un zināmu risku. Citu motoru, daudz maz droši var likt, ja to ņem no mašīnas, kuru var iedarbināt, un pārbaudīt. Savā autobraucēja mūžā, motora galvas ir nācies remontēt divas reizes, vienreiz mainīju motoru. Šādiem remontiem ir jēga, jo ar visiem remontiem, izdevumi būs mazāki, kā tādā cenu kategorijā nopirkt kārtējo kaķi maisā
Ar Nokia Lumia uzņemta labāko draugu bilde, kurā redzams auto, kuram mainīta galva, fragments. Bilde , laikam seši gadi veca, auto jau šrotā[ sapuva ], bet saremontētais motors bija līmenī
Ak, jā.... cik tas varētu maxāt? Domāju no 300 eiro, un uz augšu. viss atkarīgas kur remontē. Ja, piemēram Rīgā, kaut kādā Grosauto, būs drūmie cipari, ja normālā puspagrīdes servisā, pie sakarīga meistera, tad 2x, kā minimums, lētāk
Visās, šeit pievienotajās, bildēs, ar mainīto galvu tikai stāv ne brauc Tik ik pa laikam putekļi tiek nomazgāti.. Vajag vēlreiz pārdomāt, vai tiešām galvu jāmaina..