Ir radušies jautājumi par šādu (vai tai līdzīgu) ierīci: www.xrite.com...
1) Vai veicot vienreizēju dng profila izveidošanu pārim fotoaparāts-objektīvs, tas derēs dažādiem fotogrāfēšanas apstākļiem? Jeb tā jāveic (parauga fotogrāfēšana) katrā konkrētā fotogrāfēšanas momentā kā pirmais kadrs no vairākiem.
Tu laikam kautko nesaproti Tā ir KRĀSU SKALA , uzbildē sesijas sākumā un kompī pēc bildē redzamās skalas ar pipeti uzražo precīzu krāsu balansu Tas ir tā kā REFERENCE lai varētu precīzi atkārtot reālo bildējamo objektu krāsu Ļoti svarīgi piemēram Modes un lietas ar precīzu krāsu bildējot ar pēcapstrādi , piemēram žurnāliem utt Citādi būs kā te dažiem diletantiem , sabildē kautkā kautko un vēlāk cilvēks kurš strādā ar bildēm var zīlēt kafijas biezumos KĀDA reāli bija "Lupatas krāsa" Katrā bildēšanas posmā vēlams šo referenci atkārtot.
Tas ir tradicionālās "Krāsu skalas" moderns aizvietotājs ko izstrādājis konkrēti Xrite orentējoties uz savām iekārtām , viņu var gan izmantot strādajot vienkarši ar Fotoveikalu gan izmantojot Xrite ktāsu zondes izdrukām piemēram. Normāli ir tā ka bildējut jebkuras precīzas lietas pie jebkurām izmaiņam sākumā vienkarši nobildē SKALU pēc kuras tad orentējās cilvēki kuri tālak strādā ar šiem attēliem , agrāk tā bija kartona skala Kodak / Agfa visizplatītākās , mūsdienās "Modē" ir šī modernā plastmasas kompaktā grāmatīņa , kā kautko maini drēbes vai gaismas tā uzbildē šitādu un vēlāk nav problēmas ar krāsu korekcijām , mulķi kas neko šai jomā nejēdz to nezin un regulāri dzīvo pa grāvjiem , arī reprodukcijas un preču paraugus tieši tā bildē , jo savādāk MAKETĒTĀJS / DATOR OPERĀTORS nav nekads gaišreģis lai uzminētu smalkas krāsu noanses un gaismu attiecības , tāpēc lai vaig ļoti precīzi tad bildē šito cik bieži vien var , vienkarši iedod modelim rokās un nobildē pretskatā pietiekami tuvu lai varētu peņemt ar pipeti un zondi
Tik tā iedomājos, ka baltam vajadzētu būt baltam dažādos apstākļos pie vienādas gaismas temperatūras (white balance), neatkarīgi vai tas bildēs uz ielas vai telpās. Tik vai tas pats attiecas arī uz pārējām krāsām.
Filozofiska doma, ka varbūt var izveidot šādus dng krāsu profilus konkrētām gaismas temperatūru situācijām (tām, kas aparātā iebūvētas kā standarti). Varbūt nebūs 1:1 krāsas, bet būs daudz tuvāk nekā pašlaik bieži sanāk pilnīgā automātikā. Tad ej un uzmini cik patiesībā dzeltenais bija dzeltens, cik zilais zils un sarkanais sarkans, nav vēl izstrādājusies tāda vizuālā atmiņa uz krāsām.
UG-photo:Tik tā iedomājos, ka baltam vajadzētu būt baltam dažādos apstākļos pie vienādas gaismas temperatūras (white balance), neatkarīgi vai tas bildēs uz ielas vai telpās. Tik vai tas pats attiecas arī uz pārējām krāsām.
Baltam nav jābūt baltam, jo balts nekad nav balts. Lūk cik gudri uzrakstīju!
Balts veidojas no visa spektra gaismas toņu sajaukuma, attiecīgi vakara gaismā balts ir savādāks, ziemā zilu debešu iespaidā un ēnā, baltais ir zilgans - a tu gribi viņu visu pa tupo uztaisīt garlaicīgu ar X-rite krāsu skalu palīdzību.
Vaards: Baltam nav jābūt baltam, jo balts nekad nav balts. Lūk cik gudri uzrakstīju! .
Precīzs texsts Istenība KATRS cilvēks krāsas REDZ mazliet savādāk , vairums cilvēku vizuāli "Patīkamāk" liekās siltāki toņo , piekam cilvēkiem ar dažādām smadzeņu izmaņām ir tendence krāsas uztvert dažādiem uz vecumu "Krāsas" sāk uztvert blāvāk , caur ko vieniem "Pareizas" lielās kontrastainākas un stipri uz zaļganbrūno. Piemēram NORMĀLAM cilvēkam tehniski neitrāla "Skala" lielās AUKSTA