Nē nu šitam verķim vairs nebūs aktuāls jautājums par slēdža noskrējienu, da kaut miljards.Šķiet mehāniskā vispār kā šķiras nav.Iso revolūcija atliekās uz kādu laiku ~ kā visiem.Smieklīgi, skatijos prezentuhu tiešraidē, un tā arī nevienā brīdī megapikseļus nepieminēja.Šķiet būs laba kamera priekš "sportistiem" un "teatrāļiem".
costs less than the two competitors, weights less than half, it’s obviously a lot smaller and more portable, shoots at way faster FPS, has a lot more Phase detection points 693(!) distributed over all the frame (1DXII has 61 points and D5 153 points), on sensor stabilization, no EVF blackouts silent shutter and superior video compared to the Nikon (Canon still offers 4K 60fps)
It kā Tu nezinātu, kā ar fotogrāfiju un platlenķiem ir iespējams manipulēt Plus šajā gadījumā, lai izskatītos iespaidīgāk, abiem sāncenšiem ir pielikts tā saucamais "grip". Tikko kā kaut ko tādu redzu, tā uzreiz norakstu kā sūds, jo labu lietu nevajag mākslīgi padarīt vērtīgāku..
Sonis ielikts starp 2 reportieru kamerām (arī pats savu 24Mpx dēļ studijai, reklāmai nebūs interesants) - tāpēc arī kameru izmērs ir tāds - ja gribēs soni arī reportāžā izmantot, tad skrūvēs klāt aiz kā turēt.
Ne daudz AF punktu, ne sensora stabilizācija, ne elektronisks (daļēji elektroniski, uz īsiem laikiem, ir jau kādu laiku) slēdzis tā kā nebūtu nekāds jaunums - tādas lietas ir daudzu desmitu kameru reklāmas bukletos jau garus gadus.
bet...
tie pagaidām vienkārši nedarbojas (salīdzinoši).
Viss būs atkarīgs no tā kā tas viss tai kamerā darbosies - pagaidām ticība ir tikai 20fps tik nav vēl zvanīts kādi tie kadri izskatīsies elektroniskā slēdža dēļ.
Fandango:ja nemaldos, Sonī ir pārejas no jebkuras sistēmas objektīva uz viņu kameru. Līdz ar to, ja Canon ar neražos ko līdzvērtīgu, ja vien tas S9 ir līdzvērtīgs, tad varēšu iepirkt Sony rumpīti pie saviem objektīviem.
Ir jau S9 tas ir reāli kruts uz lielām jūtībām ar mega plašu diapazonu . Tā gan naf reportieru kamera AF joprojām kaka. CANON arī var likt klāt jebkuras firmas optiku tieši tapat kā SONY
talavietis:Nez ko tagad teiks lielo ķepu īpašnieki, kuri nesen spogulenēm ar mazākiem korpusiem veltījuši ne tos glaimojošākos tekstus?
Ja strādā intensīvi pro variantā, tad šim sonim tāpat grips jāliek klāt. Un vēl - nav jau teikts, ka bezspogulim obligāti mazam jābūt. It īpaši, kad bezspogulis paliks meinstrīms, būs visādi izmēri. Tik lieli gan kā augstākā plaukta nikoni un canoni (D ar vienu ciparu modeļa noaukumā) ar integrēto vertikālo gripu diezin vai.
Nesaprotu, kādēļ joprojām tos ražo tik milzīgus. Tāds izmērs 35mm kamerām ienāca tikai ar digtalizāciju, kad sākumā mazākā kamerā nemācēja sabāzt visu nepieciešamo elektroniku. Kādēļ tas izmērs tik nenormāli liels ir palicis joprojām, īsti nesaprotu. Lai kamera būtu ērta un ergonomiska profesionālai vairāku stundu lietošanai pēc kārtas, lai būtu ērta un tāda, kur var riktīgi ieķerties un ērti droši turēt, tai nav jābūt tik milzīgai, tur vairāk lomu spēlē gripa forma, dziļums un kameras-optikas izsvarojums.
Nav skaidrs kuriem bildētājiem šī kamera ir domāta. 1. Profesionāliem žurnālistiem? Tiem jau ne tika tehniskie parametri ir svarīgi, bet arī objektīvu klāsts un profesionāls atbalsts. Un šajā jomā ne Kanona ne Nikona pozīcijas šī viena kamera neapdraud. Pat Oļiks te soņkai priekšā. 2. Reklāmas bildētājiem nezinu vai vajaga tik maz pikseļus. Tur jau Fuji, Pentaksis, hasselis un citi midformāti priekšā. 3. Entuziastiem?:-0 Tā ka pa dārgu tas rumpītis ir, bet tiem, kuri pērk cenu tiem Leika lieti noderēs.
Šitā ir tāda nevienam nevajadzīga līderkamera, kura demonstrē Sony nevarēšanu, un kas nekādus ienākumus nenesīs, ja tirgos par šādu cenu, manuprāt. Jo Sony pa šo laiku tā arī nav kļuvusi par "fotosistēmu" ar kamerām atbilstošiem objektīviem un profeionāļiem atbilstošu servisu un atbalstu. Un nepalīdz soņkai ne no oļika paņemtais piecu asu stabilizators ne tā fototehnoloģija, kas no Minoltas tika nopirkta. Taču tas, ka bezspogulis izspeidīs spoguļus par to nu gan šaubu nav un sen jau nevarēja būt.
R_J: Nesaprotu, kādēļ joprojām tos ražo tik milzīgus. Tāds izmērs 35mm kamerām ienāca tikai ar digtalizāciju, kad sākumā mazākā kamerā nemācēja sabāzt visu nepieciešamo elektroniku.
Uhu, man bija filmu EOS 1N HS, domātum, ka būs vismaz ne mazāka par digitālajām.
R_J: Nesaprotu, kādēļ joprojām tos ražo tik milzīgus. Tāds izmērs 35mm kamerām ienāca tikai ar digtalizāciju, kad sākumā mazākā kamerā nemācēja sabāzt visu nepieciešamo elektroniku.
Uhu, man bija filmu EOS 1N HS, domātum, ka būs vismaz ne mazāka par digitālajām.
Vai nav tā, ka 90to gadu augstākā plaukta filmkameras bija arī piebāstas ar elektroniku, lai nodrošinātu tā laika labāko autofokusu, labāko ekspozīcijas mērīšanu, ekrānu ar info un visādas citas automātikas tā laika augstāko spēju līmenī, un tam vēl visam vajadzēja pietiekamu bateriju jaudu? Tur arī izmērs.
Citagaisma:Nav skaidrs kuriem bildētājiem šī kamera ir domāta. 1. Profesionāliem žurnālistiem? Tiem jau ne tika tehniskie parametri ir svarīgi, bet arī objektīvu klāsts un profesionāls atbalsts. Un šajā jomā ne Kanona ne Nikona pozīcijas šī viena kamera neapdraud. Pat Oļiks te soņkai priekšā.
Tu varbūt varētu pateikt kā 1/4 sensora izmēra Oļika zistēma varētu "būt priekšā" šādai pilna kadra autofokusa ceisu plejādei?:
OFFT. Man domāt, ka bezspogulenēm ir nākotne un pielietojums arī profī, bet tikai tad, kad izlīdīs no ziepīšu formāta.
Biju nokļuvis Liepājas jūrmalā, saule + riktīgi stiprs un auksts ziemeļu vējš, rokas tā vien prasījās iestūķēt jakas kabatās. Izpaudās visi mazo kameru trūkumi (Canon M5): viegla, vējš svaidīja, uz kameras izvietotām podziņām maz vietas, pirksti tā vien centās kādai nevajadzīgi uzbraukt virsū. Uz ekrāna saulē saskatīt menuci grūti, par bildēšanu nekāda saruna. Glāba skatu meklētājs, pie straujas apgaismojuma maiņas šamējais apžilba. BET dēļ kompaktuma man bija vismaz kkāda kamera , jo, pie nodoma makšķerēt butes, lielo līdzi neņemsi.
P.S. Konstatēju, ka "pankūkai" EF-M 24mm f/2 AF nedaudz, bet netrāpa. Citam, EF-M 18-55mm, AF ir precīzs. Šo objektīva defektu, laikam, nevar vienkārši/lēti labot? Nav mirstama vaina, viegli koriģēt, jo kamerai ir "fīča" - pēc AF, pakustinot fokusēšanas gredzenu, ieslēdzas 10x palielinājums.
Tu gribi teikt ka canons par bezspogulī ir pamanijies dabūt gatavu front/back fokusu? Tas ir kā minimums ģeniāli P.S. nespried pāc canona par bezspoguļiem, tas tevi aizvedis maldu ceļos.
Cik zinu tad omd 1.2 izmanto sporta reportieri. Par soņku neko tādu neesmu lasījis. p.s. Žurnālsitiem tā lielā matrica bieži ir pie pakaļas. Pat otrādi, jo lielāks asuma dziļums, jo ši drošāk var knipsēt. p.p.s. Ja Tu domā savādāk, tad man pret tavām iedomām nav nekādu pretenziju, jo ne viena kompānija man nemaksā. Drīzāk gan otrādi.;-) ..un to ceisu plejādei priekšā ir gan daudzas sigmas un fujiki, gan arī nikoni ar kanoniem, īsāk sakot visi kam nav slinkums. Nemaz nerunājot par oļikiem.
wily2:Gan jau ka tas nav front/back, bet elementārs objektīva brāķis.
Ticība vienai reliģijai (Canon) ir arī gaišā puse, nav ar ko salīdzināt un ir pārliecība par labāko izvēlni, kaut, varbūt, kļūdainu...
Tur nav nekā "elementāra" - faktā, ka fiksēts platleņķis vālē garām, īpaši bezspogulim.
Tiesa zinu vēl vienu spoguļsistēmu kas kļūdas trakāk un piedevām fokusējas stipri lēnāk. Un tie arī pamanījās radīt (nu jau jaunā sistēma aizsaulē) bezspoguli kas nespēja nofokusēties. Bija te Ogres iemūžinātājs Voldemārs ar 100% neasām bildēm - nopirka collīgo Sony RX100 un kā zvīņas no acīm nokrita.
Citagaisma:Cik zinu tad omd 1.2 izmanto sporta reportieri. Par soņku neko tādu neesmu lasījis. p.s. Žurnālsitiem tā lielā matrica bieži ir pie pakaļas. Pat otrādi, jo lielāks asuma dziļums, jo ši drošāk var knipsēt. p.p.s. Ja Tu domā savādāk, tad man pret tavām iedomām nav nekādu pretenziju, jo ne viena kompānija man nemaksā. Drīzāk gan otrādi.;-)
Lai kāda kompānija maksātu ir jāpakustina smadzene
Bet Tev taisnība - oly ir īstais sporta reportieru brends - tiesa neredzams
Jaunums no Tava vieduma man tik viens - sporta reportierus neinteresē kvalitāte (kura FF Sony ar ceisiem ir vāāāks cik pārāka par Oly) - tādēļ viņi nesalīdzināmi jūtīgākai kamerai nepiegriež fragmu pie vajadzības, bet izvēlas oly.
1)......Šitā ir tāda nevienam nevajadzīga līderkamera, kura demonstrē Sony nevarēšanu,..... 2)..... Taču tas, ka bezspogulis izspeidīs spoguļus par to nu gan šaubu nav un sen jau nevarēja būt.
Pirmo punktu derētu izvērst plašāk, lai visi tie jūsmotāji no DPreview un Imaging-resource aizveras. Par otro punktu paliek neskaidrs, kurš tad ražos tos bezspoguļus, kas izspiedīs spoguļus. Iznāk, ka Sony ar savu nevarēšanu tas noteikti nebūs...
priore:ko nu tie jēdz! viņiem par slavēšanu samaksāts!
Nekādā gadījumā! Pēc manas pieredzes firmas NEKAD NEKO NEVIENAM nemaksā par publikācijām regulārās rubrikās. DPreview un Imaging-resource vienu dienu slavē Sony, rīt slavēs Canonu, bet vakar slavēja Nikonu. Šādā veidā tie ļaudis ar naudu nešķiežas. Saviem partneriem, dīleriem u.t.t. firmas apmaksā tikai tādas reklāmas, kurās viņas ir vienīgās. No šejienes izriet, ka nekādas apskatnieku publikācijas regulārās rubrikās apmaksātas netiek. Tā saucamās "imidža" reklāmas firmas veido pašas. Neviens man neko nemaksātu, ja es pēc savas saprašanas sāktu slavēt Sony vai Oly. Tirgotāji drīkst lielīties ar cenām, akcijām, atlaidēm un saņem par to zināmu (un diezgan jūtamu) reklāmas izdevumu kompensāciju no attiecīgo firmu pārstāvniecībām.
1)......Šitā ir tāda nevienam nevajadzīga līderkamera, kura demonstrē Sony nevarēšanu,..... 2)..... Taču tas, ka bezspogulis izspeidīs spoguļus par to nu gan šaubu nav un sen jau nevarēja būt.
Pirmo punktu derētu izvērst plašāk, lai visi tie jūsmotāji no DPreview un Imaging-resource aizveras. Par otro punktu paliek neskaidrs, kurš tad ražos tos bezspoguļus, kas izspiedīs spoguļus. Iznāk, ka Sony ar savu nevarēšanu tas noteikti nebūs...
1. Kamera jau laba, tik sistēma tāda pašvakāka, un tie jūsmotāji bieži jūsmo to kameru pat rokā neturējuši, spriežot tik pēc tehniskajām specifikācijām. 2. Ja neskaita vidējo formātu, tad Fuji, Canon, Panasoniks, Sigma un Oļiks. Dārgajā galā Leica. p.s. Ja Sonu būtu nejapāņi, gan jau sen būtu atkārtojuši Samsunga operāciju digibilžu jomā.
Sony ir labs mārketings, spēcīgas thenoloģijas, bet kopā salikt fotogrāfam ērti lietojamu verķi nesanāk. Jāpriecājas jau, ka no memorī stikiem atteicās un ka kameras nedod laukā SIFeli (Sony Image Format) vai ko tamlīdzīgu. Fuji iet ar lieliem apgriezieniem, kameras labas, grēks sūdzēties. Oly un Pana arī jūtas diezgan ērti. Spogulenēm ir savas priekšrocības - reālā laika attēls skautu meklētājā bez paralakses - tur, kur tas svarīgs, spoguleni neizkonkurēs nekas. Kur tas nav svarīgi...