Vispār jau objektīvs priekš tālmēra Leica (M-mount), kā darbojas ar spoguļa Minoltu?
Ņemot vērā objektīva relatīvo retumu un, ja oriģinālā M-bajonete palikusi, varētu nemaz tik lēti citās vietās nebūt. Vismaz priekš Leica cita 200-nieka neesot.
Konikai filmas bija samērā jēdzīgas, šausmīgas bija Tudor, vēl šausmīgākas - Tura, bet vēl ap 90-to beigām kaukāds kaktu kantoris bija izlaidis ORWO Color, nostalžī dzīts vienu nopirku, vot tām gan ar ISO 200 grauds bija lielāks ne tik par korista galvu, bet pat par visu rumpi.
Tas Aļimpuss vispār kaukādu savādu ceļu sācis jau no AF ēras. Tā viņa "viss vienā" IS sērija ar spoguļziepisuperzūmudubultoblici vien bija ko vērts. Un digi ar savu 2x kropoto formātu, kuram praktiski nav paralēlo ražotāju optikas.
Pēdējais, uz ko tur bija vērts skatīties, bija OM-10.
Schneider:Tas Aļimpuss vispār kaukādu savādu ceļu sācis jau no AF ēras. Tā viņa "viss vienā" IS sērija ar spoguļziepisuperzūmudubultoblici vien bija ko vērts. Un digi ar savu 2x kropoto formātu, kuram praktiski nav paralēlo ražotāju optikas.
Pēdējais, uz ko tur bija vērts skatīties, bija OM-10.
Es to Oļa filmisko sākumu izlaidu- pirmā "firmas" spogulene man pagadījās Minolta SRT-101 ar 28,50 un 135 mm Rokkoriem (uzdāvināja zviedru kolēģis). Pēc Zenīta, kā debesis pret zemi...
Ar Oli iepazinos darbā, kad dabūju sava mūža pirmo digigrāfu C-1000L. Tā šķiet, ka izmantotas minētās IS sērijas idejas un dizains. Bet priekš 90-to gg. beigām tas bija gana "krutta"..
Bet uz sava fotomūža nogali esmu palicis gana slinks un pašlaik ar prieku lietoju universālu kompaktiņu Olympus Stylus 1. Tāds maziņš Oly OM-D ar iebūvētu 28-300/2,8 superzūmu. Protams, ka fotomīļu spēļmantiņa, bet man pilnīgi pietiek (zinot, ka rezervē ir Minoltas "radiniece" Sony NEX...
Schneider:Tas Aļimpuss vispār kaukādu savādu ceļu sācis jau no AF ēras. Tā viņa "viss vienā" IS sērija ar spoguļziepisuperzūmudubultoblici vien bija ko vērts. Un digi ar savu 2x kropoto formātu, kuram praktiski nav paralēlo ražotāju optikas.
Pēdējais, uz ko tur bija vērts skatīties, bija OM-10.
Oly uztaisīja vāju spoguleņu sistēmu kuru vienkārši norakstīja savukārt tālāk taisa kameras ar to pašu sensoru apvienojot optiku ar pana un objektīvu klāsts ir lielāks kā pentax + tajā ir lērums diezgan niknas optikas (kādu pentax pārstājis būvēt jau gadus 20) visos populārajos fokusa attālumos.
Mazais laukums padara šo lietu komercdarbam diezgan bezjēdzīgu, bet ceļojumiem un ikdienā bardačokam super.
TesMens:Izlasot Pentax pilnkadra aparāta specenes, iedomājos, ka vārētu pāriet, bet arī atdūros pret mūsdienīgu objektīvu trūkumu. Ir Tokinas adaptētie pāris zūmi, viens paša pentax, laikam. Bet vēl vajag vismaz trīs teicamus fiksus. Tā nu sagaidīju 5D4 un samierinājos ar likteni.
Nu kā Tu tā vari skaļi teikt, ka Pentax nav neviena labas klases stikla un tas kas citām sistēmām ir kompromiss (pērkot blakusrazotāja lētici) pentaxam ir griesti?