Kā izgriezt un uzlikt portretu uz melna fona. Apkārt paliek neglīts oreols no parazītpikseļiem. Nu nekādi netieku galā. It īpaši tāpēc, ka tagad ir "uzlabotais" fotošops Photoshop CC 2017
Pirms kadra uzņemšanas vajag veidot fotogrāfisko telpu atbilstoši portreta gala iecerei. Varu ieteikt atrast kādu mācību iestādi profesionāli kreatīvo iemaņu apgūšanai.
Rejs:Kā izgriezt un uzlikt portretu uz melna fona. Apkārt paliek neglīts oreols no parazītpikseļiem. Nu nekādi netieku galā. It īpaši tāpēc, ka tagad ir "uzlabotais" fotošops Photoshop CC 2017
Te "skaistā" angļu valodā izstāstīs un parādīs youtu.be...
Nē nu psc... feiki uzstutēta, bezvērta skoliņa cenšās ievilināt tīklos pusmūža dauni, lai jams, uz kkāda banaļņika portreja griešanas bāzes papildina "audzēkņu" rindas
Blende:vai tiešām jums pašiem pietrūkst uzņēmības pameklēt Google? [url=https://kulturaskoledza.lv/blog/author/arno/
1]https://kulturaskoledza.lv/blog/author/arno/
1[/url]
Nē nu psc... feiki uzstutēta, bezvērta skoliņa cenšās ievilināt tīklos pusmūža dauni, lai jams, uz kkāda banaļņika portreja griešanas bāzes papildina "audzēkņu" rindas
Pirms šādi izsakāties, iesaku izlasīt mācību programmu!
Nē nu psc... feiki uzstutēta, bezvērta skoliņa cenšās ievilināt tīklos pusmūža dauni, lai jams, uz kkāda banaļņika portreja griešanas bāzes papildina "audzēkņu" rindas
Pirms šādi izsakāties, iesaku izlasīt mācību programmu!
To, kur pusgadu stāsta par iso un tikpat sarežģītām frustrācijām ?
Rejs:Kā izgriezt un uzlikt portretu uz melna fona. Apkārt paliek neglīts oreols no parazītpikseļiem. Nu nekādi netieku galā. It īpaši tāpēc, ka tagad ir "uzlabotais" fotošops Photoshop CC 2017
Viss atkarīgs no tā kāds fons ir tagad un uz kāda fona pēc tam liksi. Principā, ja neēsi fotogrāfējis uz balta, vai zila/zaļa fona - izgriest būs problemātiski. Vieglāk būs pārfotografēt. Ja fonā ir kādas krāsas - Paeksperimentē ar "select color range": www.youtube.com...
Ja galīgi pašam nesanāk - samaksā lai izdara kādam ķīnietim: www.ebay.com...
Blende:Būtiskais ir nevis kā izgriezt, bet ko Jūs vēlaties pateikt skatītājam ar pabeigto darbu.
Ja ir nolemts izgriezt un uzlīmēt uz melna fona, tad, apzināti vai citādi, Jūsu jautājums ir atbildēts. Radošais process ir kompromiss starp teoriju (ko pateikt), autora nojautu/ideju/iegribu un iespējām. Āmen.
Blende tas ko uzrakstīji ir ļoti vienkāršoti - "Būtiskais ir nevis kā izgriezt, bet ko Jūs vēlaties pateikt skatītājam ar pabeigto darbu."
Katrs visu redz savādāk. Piem:
Viens redz skaistu saulrietu. Es redzu ka autors ir slinks un uzņem pašu vienkāršāko ko var uzņemt. Darba ieguldījuma nekāda. Viens redz ka no rīta skaisti sasnigusi iela un viņam taisnība. Sētnieks redz ka būs daudz jāstrādā ar lāpstu un jākaisa smiltis un dara to lamādamies. utt.
Acīm redzami vienkāršas lietas nav vērts izklāstīt sarežģītiem vārdiem. Teikšu vēl vienkāršāk- ja jūs gribējāt portretu uz tumša vai melna fona, tad to vajag uzņemt uz melna fona, jau pirms uzņemšanas apzinoties bildes savu mērķi. Pat šo, komplekso attieksmi, iesaku fotokursus, kas ir zemākā līmeņa apmācība, trešo no trim blokiem.
Klausies Blende ! Jūs gribat man pamācīt to ko neesmu nemaz prasījis. Labi izstāstīšu problēmu ko jau esmu atrisinājis.
Portrets ir uz balta fona. Bet fons ir caurspīdīgs. Tad viņš tiek likts virsū un montēts uz video, kuram fons ir melns, bet mainās arī citās krāsās utt. Un tur kā reiz parādījās parazītpikseļi.
Nu un kurā skolā to visu māca ? To es atradu YouTubē un mēģinu uztaisīt. Ko lidzīgu taisīja nevis JPEG bet GIF, bet šitas ir priekš JPEG.
Sāksim ar precīzu uzdevuma formulēšanu. Ni Jūsu teiktā nevar saprast, kāds ir fons. Jūs rakstiet: Portrets ir uz balta fona. Bet fons ir caurspīdīgs. Tātad, kāds?
mana specifika nav kino, bet te jau kāds minēja uzņemšanu uz zaļā vai zilā fona, kas ir mūsdienu profesionālais paņēmiens video montāžā.
Bet vai tiešām jūs esiet tik nespējīgi pameklēt internetā? Kaut vai ko piedāvā Kultūras Akadēmija?
Studējošie padziļināti apgūst katru filmu formveides daļu, nezaudējot kinomākslas un tās ražošanas procesa kopskatu. Studijās īpaša uzmanība pievērsta vizuālo tēlu semantikai, filmējamās vides organizēšanai un fiksēšanai, kino tehnoloģiju iespējām, filmas dramaturģijai, filmas montāžai, aktiera mākslai un darbam ar aktieri, filmas producēšanas procesam un tās novadīšanai līdz auditorijai.
Kāpēc lasīt kultūras darbinieku teķa programmu? Par skolu runā tās slava - kultūras darbinieku teķim tā ir briesmīga. Bezcerīga iestāde kurā salasās pabiras kas nespēj iestāties mākslas vai mūzikas skolās + to kantori nemitīgi taisās slēgt ciet jau no neatminamiem laikiem Iedomājies kāda tā ir reklāma piedāvāties uzņemt sirmu pamuļķi kas neprot tantu no bildes izgriezt... vāks...
Paldies par aizrādījumu! Turpmāk vadīšu veļas izgriešanas kursus. jūsu sabiedrība ir bezcerīgi ieslīgusi nebūtiskā iztirzāšanā, bet tikmēr fotovaloda jums pilnīgi vienaldzīga.
Es NESKĀDĒĻ USSKATU, ka ja visi rakstīsim un runāsim tikai pareizi, valoda pārstās attīstīties, bet tas mūsu interesēm galīgi NEADBILST. To vajadzētu ABDOMĀT pirms pareizrakstības pārmetumiem. Tāpat, ja ĢĒRPSIMIES tikai pareizi, mode paliks pilnīgi uz vietas.
Nu Maris no visiem ir pats labākais. Viņš raksta - "Iedomājies kāda tā ir reklāma piedāvāties uzņemt sirmu pamuļķi kas neprot tantu no bildes izgriezt... vāks..." Ar to viņš lielās ka pats sirms nebūs nekad jo ir lisijs, jeb viņam ir plika pļaška.
Schneider:Gunār, tu patiešam nespēj saredzēt AČĶIRĪBU starp manām un Marnica kļūdām?
Nu tik traks sausiņš jau neesmu, kā varbūt ISSKATOS. Tomēr palieku pie tā, ka katram autoram ir tiesības uz savu stilu, līdz ar to arī uz savām kļūdām un kļūdiņām. Mani, par provi, kaitina tas, ka mūsu gramatikas bezmaz vai galvenā sastāvdaļa ir komatu likšana. Es labprāt no tiem atteiktos vairumā gadījumu kad tas nerada teksta jēgas pārpratumus.
Gunār, tu patiešam nespēj saredzēt, ka Marnicam tas nav stils? Un neredzi, ka nopietnos tematos es nekad nezirgojos? Mani gan vairāk kaitina tā mūsu valodnieku jaunrade, reizēm patīkami palasīt vecas avīzes, kad varēja iztikt bez jēgpilnas ilgtspējas un izaicinājumu konsekvenču vētīšanas kapacitātes stiprināšanā.
Es neuzskatu sevi par pareizrakstības paraugu. Bet cenšos dot kādus objektīvus pieturas punktus, lai vismaz kāds spētu pacelties virs šī pīļudīķa līmeņa.
Ak, cig žēl, Marnics kārtējo reizi apķēzījās pīļudīķa krastā un aizgāja prom... Laikam smalkā un jūtīgā dvēsele nespēja pārdzīvot to, ka Māris viņa koledžu salīdzināja ar Kandavas sovhoztehnikumu.
Bet no viņa jautrības bija ne mazāk kā no kvekšķa.
Muldoņas un nekas vairāk. Tā arī neviens nepateica par to izgriešanu. Jo paši nezināja. Savādāku izskaidrojumu neredzu. Tāpēc visu atradu pats un vakar man līdzīgu variantu uzrakstīja Dansinga. Ko Jūs arī no šejienes izsviedāt - vai tādu vēl atcerieties ?