Biznesā galvenais nav teorētiskas akadēmiskās zināšanas vai ilga pieredze. Būtiskāki rādītāji ir uzņēmība, prasme sevi pasniegt un nojauta atrasties pareizajā vietā pareizajā laikā. Kamēr te blogā penši klāsta, ka viņiem esot kauns bildēt ar telefonu izstieptās rokās , tikmēr čaļi atraduši nišu, kā ar to savākt dolāriņus no visas pasaules. Daudz dolāriņus. Galvenais ir labi orientēties online tirgos visā pasaulē un prast vienmēr smaidīt .
Nav īsti skaidrs, kāpēc čaļi šo rakstiņu ieliku. Varbūt sareiba galva no panākumiem, ka sagribējās palielīties, varbūt citi iemesli. Varbūt viņi vēl nezin, ka lepoties ar ienākumiem šai valstī nav ieteicams - pārāk daudz "draugi" un kontrolieri var sarasties uz šādu procentuāli lielu peļņu. Domāju, ka viņiem ar steigu jāpārvāc biznesa juridiskās lietas uz USA - tur ir 1,5-1,8x mazāka kopējā nodokļu masa un priekš USA tas ir maziņš biznesiņš, bet priekš mūsu likvidatoriem, uzraugiem un iekasētājiem salds kumoss noēšanai. Patriotisms maz palīdzēs.
PhotoMaster: Es gan būtu priecīgāks, ja to būtu paveicis mūsu pašu Mobilogrāfs, nekā kaut kādi Āgenskalna švaļi! Varbūt arī mums, nabaga penšiem, būtu atmetis kādu $$$ no savas miljonu peļņas!
Tici man - es ar būtu krietni priecīgāks Es teikšu godīgi - esmu neliels skauģis, bet skopulis gan neesmu
Miljons reklāmai onlainā!!!!! Tad jau produkts, ko viņi piedāvā, ir reāls sūds un nekādu nozīmi šajā pasākumā nespēlē.
Laikam nepamanīji KO jaunieši pārdod. Trešdaļa no apgrozījuma tīrajā peļņā - ekselenti. Dormeo vai Topšopam reklāmas izdevumi būs pie 80%. Nesaku, ka Dormeo ir sliktāks produkts - saku, ka videopamācības šķiet retāks jo kantora pārstāvis tak skaidri norāda, ka klients ir tās pašas omes kas pērk TopShop utt. Tur ir jābūt īpašam talantam uzrunāt šo... īpatnējās uztveres auditoriju. Tas tev nav par diafragmu pļurkstēt.
Gaisma:Interesanti, kas šim uzņēmumam iet izdevumos (sanāk vairāk par miljonu), ja no pusotra miljona apgrozījuma peļņa mazāka par pus miljonu.
nopērc sev mājās televīzoru, dīvānu, kafijas automātu, stereosistēmu. jaunu auto. dzīvokli (kā biroju) un palaid to visu izdevumos. un vēl uz pvn ietaupīsi.
Miljons reklāmai onlainā!!!!! Tad jau produkts, ko viņi piedāvā, ir reāls sūds un nekādu nozīmi šajā pasākumā nespēlē.
Šis ir diezgan apšaubām viedoklis. Ja internātā bāzētam biznesam, reklāmas budžets sastāda 30% tad tas ir normas robežās. Ja jaunam produktam/biznesam lai ieietu tirgū reklāmas budžets sastāda 50% un vairāk no prognozējamajiem ienākumiem, arī tas ir ļoti normāls rādītājs. Ne jau velti visi facebūki, googles, amazoņi un citi internātā bāzēti biznesi sākotnēji (reizēm ne tikai) strādā ar zaudējumiem. Šādā ziņā puiši ir veiksmīgi izšāvuši ar samērā zemiem ieiešanas izdevumiem.